abonnement Unibet Coolblue
pi_167183146
Welkom in het Feedbacktopic van R&P!

Lees de Stickies, lees de pointers, lees lees lees en respecteer
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167183160
Ja Eggstc is de andere mod. Je kent m van de mini-rel afgelopen week in t datingtopic. Oh en van t verplaatsen van dat poppen-topic. Verder ken je m van de aankondiging.
pi_167183220
Elvi zou natuurlijk een veel betere mod zijn.
pi_167183298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:26 schreef Elvi het volgende:
Ja Eggstc is de andere mod. Je kent m van de mini-rel afgelopen week in t datingtopic. Oh en van t verplaatsen van dat poppen-topic. Verder ken je m van de aankondiging.
Welke mini-rel?
pi_167183307
Eggswie?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167183350
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:26 schreef Elvi het volgende:
Ja Eggstc is de andere mod. Je kent m van de mini-rel afgelopen week in t datingtopic. Oh en van t verplaatsen van dat poppen-topic. Verder ken je m van de aankondiging.
Maar die is toch alweer mod af inmiddels?
1 + 1 = blauw
pi_167183357
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:46 schreef Kamina het volgende:

[..]

Maar die is toch alweer mod af inmiddels?
Nee dat is AlwaysHappy.
pi_167183387
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee dat is AlwaysHappy.
Die was wel goed.
1 + 1 = blauw
pi_167183431
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:50 schreef Kamina het volgende:

[..]

Die was wel goed.
:')

Het waren een geweldige 2 weken mar iemand die super veel ervaring had
pi_167183450
AlwaysHappy had wel een positieve aanwezigheid in topics. Die zag je tenminste nog en was betrokken.
pi_167183452
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:54 schreef Allures het volgende:

[..]

:')

Het waren een geweldige 2 weken mar iemand die super veel ervaring had
Wat?
1 + 1 = blauw
pi_167183475
Samzz kan wel een goede medemod gebruiken, maar die zijn schaars.
1 + 1 = blauw
  donderdag 8 december 2016 @ 09:13:22 #13
416020 K44S
The bearded man
pi_167183668
Ik vind dat beide het prima doen. Ik denk dat r&p het moeilijkste is om te modden.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 8 december 2016 @ 09:15:51 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167183705
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:20 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het aanbod qua sollicitanten was natuurlijk echt :r

Overigens zie ik je collegamod echt zelden. Hij leest wel mee in dit topic of ook dat niet?
Er was nauwelijks gesolliciteerd, klopt.

Eggs leest zeker mee, post regelmatig in topics en grijpt ook in waar nodig.

Zoals ik in het andere topic zei, we doen ons best er te zijn. Dat lukt niet 100% en volgens mij is dat ook niet realistisch. Twee personen op een forum als R&P is te doen, maar alsnog druk, dus een derde mod zou fijn zijn. Die is echter nog niet gevonden en zo lang die derde persoon niet gevonden is roeien we met de riemen die we hebben en volgens mij gaat dat, op een paar uitzonderingen na, best goed.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167183731
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er was nauwelijks gesolliciteerd, klopt.

Eggs leest zeker mee, post regelmatig in topics en grijpt ook in waar nodig.

Zoals ik in het andere topic zei, we doen ons best er te zijn. Dat lukt niet 100% en volgens mij is dat ook niet realistisch. Twee personen op een forum als R&P is te doen, maar alsnog druk, dus een derde mod zou fijn zijn. Die is echter nog niet gevonden en zo lang die derde persoon niet gevonden is roeien we met de riemen die we hebben en volgens mij gaat dat, op een paar uitzonderingen na, best goed.
* Toto69 solliciteert bij dezen
  donderdag 8 december 2016 @ 09:19:56 #16
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167183750
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

* Toto69 solliciteert bij dezen
Moet je je sollicitatie wel naar de FA's sturen he :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167183758
Ah ze kwamen zo om in de sollicitaties dat de mensen die zo naïef waren te solliciteren pas na maanden antwoord kregen :D
pi_167183789
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:20 schreef Allures het volgende:
Ah ze kwamen zo om in de sollicitaties dat de mensen die zo naïef waren te solliciteren pas na maanden antwoord kregen :D
Dus dat _O- en ook pas als je er specifiek om vroeg en nadat Fylax al een ontgroeningstopic had aangemaakt :')
  donderdag 8 december 2016 @ 09:22:41 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167183793
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:20 schreef Allures het volgende:
Ah ze kwamen zo om in de sollicitaties dat de mensen die zo naïef waren te solliciteren pas na maanden antwoord kregen :D
FOK! is wel een heel eind groter dan enkel R&P, natuurlijk.

Komt bij dat door ziekte ook een aantal mensen is uitgeschakeld/uitgeschakeld was waardoor e.e.a. wat meer vertraging opliep.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167183858
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

FOK! is wel een heel eind groter dan enkel R&P, natuurlijk.

Komt bij dat door ziekte ook een aantal mensen is uitgeschakeld/uitgeschakeld was waardoor e.e.a. wat meer vertraging opliep.
het is 1 'tnx but no tnx' mailtje. Dat moet in een aantal maanden (!) Toch wel te regelen zijn
Desnoods copy paste je hem
pi_167183931
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:27 schreef Allures het volgende:

[..]

het is 1 'tnx but no tnx' mailtje. Dat moet in een aantal maanden (!) Toch wel te regelen zijn
Desnoods copy paste je hem
Of een "hey we zien dat je weer solliciteert maar we denken dat je een kutmod bent dus bespaar je de volgende keer de moeite"-mailtje. _O-
pi_167184354
Feedback is niet bedoeld voor users om moderators te gaan beoordelen. Dat is niet aan de users maar aan de crew. Je kan hier je vragen kwijt over topicgerelateerde zaken binnen het R&P forum en wanneer je er niet uitkomt met de moderatie kan je mailen. Weet iedereen allang natuurlijk.

Daarnaast doen Samzz en EggsTC het prima. Als er behoefte aan is vanuit het moderatieteam dat er iemand bijkomt horen we dat vanzelf en gaan we zoeken naar een geschikte kandidaat. Ook iets waar users niet over gaan trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2016 10:02:54 ]
pi_167184635
Feedback is toch ook om aan te geven als iets niet werkt/loopt/goed gaat?
Dus we mogen wel signaleren dat er (bijvoorbeeld he, ik zeg niet dat het nu zo is) dingen blijven liggen, mods niet op tijd kunnen reageren etc maar dan niet het balletje opgooien of er iemand bij kan?
pi_167185046
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:26 schreef Elvi het volgende:
Ja Eggstc is de andere mod. Je kent m van de mini-rel afgelopen week in t datingtopic. Oh en van t verplaatsen van dat poppen-topic. Verder ken je m van de aankondiging.
Ja, het kan prima dat jij mij niet ziet omdat jij in bepaalde topics kom waar ik niet veel aanwezig ben, slowchat, centrale topics enzovoort. Maar je aanname dat ik een totaal onbekende ben, en dat ik nergens te zien ben is slechts een aanname.

Reacties Elvi R&P:
quote:
er zijn 236 topics gevonden die zijn verdeeld over 8 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.23 seconden
Reacties EggsTC R&P:
quote:
er zijn 3132 topics gevonden die zijn verdeeld over 105 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.25
Dus laten we nou geen aannames doen, ik heb niets tegen jou, jij kent me niet eens en basht me waar je kan. Ik vind je een prima meid verder wat betreft reacties want ik lees wel degelijk mee, maar je houding richting mij, terwijl je me niet eens kent vind ik een beetje jammer. :)
Lambo of Rekt
pi_167185125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:09 schreef Allures het volgende:
Feedback is toch ook om aan te geven als iets niet werkt/loopt/goed gaat?
Dus we mogen wel signaleren dat er (bijvoorbeeld he, ik zeg niet dat het nu zo is) dingen blijven liggen, mods niet op tijd kunnen reageren etc maar dan niet het balletje opgooien of er iemand bij kan?
Neuh, je kan doormiddel van TR's of feedback aangeven in welk topic naar jouw mening moderatie nodig is. Het is nogal subjectief om te beweren of dingen niet lopen, mensen niet aanwezig zijn of wel of niet goed functioneren. Als user heb je daar maar beperkt zicht op omdat je niet alles ziet of van de volledige context op de hoogte bent.

Uiteraard kan je komen met advies of dingen die je opvallen maar functioneringsgesprekjes zijn niet aan de users. That's all.
pi_167185129
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, het kan prima dat jij mij niet ziet omdat jij in bepaalde topics kom waar ik niet veel aanwezig ben, slowchat, centrale topics enzovoort. Maar je aanname dat ik een totaal onbekende ben, en dat ik nergens te zien ben is slechts een aanname.

Reacties Elvi R&P:

[..]

Reacties EggsTC R&P:

[..]

Dus laten we nou geen aannames doen, ik heb niets tegen jou, jij kent me niet eens en basht me waar je kan. Ik vind je een prima meid verder wat betreft reacties want ik lees wel degelijk mee, maar je houding richting mij, terwijl je me niet eens kent vind ik een beetje jammer. :)
pi_167185252
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, het kan prima dat jij mij niet ziet omdat jij in bepaalde topics kom waar ik niet veel aanwezig ben, slowchat, centrale topics enzovoort. Maar je aanname dat ik een totaal onbekende ben, en dat ik nergens te zien ben is slechts een aanname.

Reacties Elvi R&P:

[..]

Reacties EggsTC R&P:

[..]

Dus laten we nou geen aannames doen, ik heb niets tegen jou, jij kent me niet eens en basht me waar je kan. Ik vind je een prima meid verder wat betreft reacties want ik lees wel degelijk mee, maar je houding richting mij, terwijl je me niet eens kent vind ik een beetje jammer. :)
Wat moet dit weer geven? Want het gaat er natuurlijk om sinds je mod bent. Niet gedurende de afgelopen 10 jaar op fok
pi_167185266
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:34 schreef Tem het volgende:

[..]

Neuh, je kan doormiddel van TR's of feedback aangeven in welk topic naar jouw mening moderatie nodig is. Het is nogal subjectief om te beweren of dingen niet lopen, mensen niet aanwezig zijn of wel of niet goed functioneren. Als user heb je daar maar beperkt zicht op omdat je niet alles ziet of van de volledige context op de hoogte bent.

Uiteraard kan je komen met advies of dingen die je opvallen maar functioneringsgesprekjes zijn niet aan de users. That's all.
Dan snap ik het verschil niet tussen 'er loopt iets niet' en 'er is moderatie nodig'
pi_167185271
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:40 schreef Allures het volgende:

[..]

Wat moet dit weer geven? Want het gaat er natuurlijk om sinds je mod bent. Niet gedurende de afgelopen 10 jaar op fok
Ego voornamelijk.
1 + 1 = blauw
pi_167185282
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:40 schreef Allures het volgende:

[..]

Wat moet dit weer geven? Want het gaat er natuurlijk om sinds je mod bent. Niet gedurende de afgelopen 10 jaar op fok
Zij zit ook 13 jaar op FOK, dus als het gaat om wie het meeste aanwezig is in R&P, zijn dit zeer duidelijke cijfers. Zij geeft aan dat ik hier nooit ben, dit geeft heel wat anders weer. Ik ben niet degene die klaagt over aanwezigheid op dit forum he?

quote:
3s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:41 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ego voornamelijk.
Neehoor, daar ben ik al even voorbij, ik vind alleen de houding wat jammer jegens een persoon die je totaal niet kent.
Lambo of Rekt
pi_167185366
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zij zit ook 13 jaar op FOK, dus als het gaat om wie het meeste aanwezig is in R&P, zijn dit zeer duidelijke cijfers. Zij geeft aan dat ik hier nooit ben, dit geeft heel wat anders weer. Ik ben niet degene die klaagt over aanwezigheid op dit forum he?

[..]

Neehoor, daar ben ik al even voorbij, ik vind alleen de houding wat jammer jegens een persoon die je totaal niet kent.
Haar 'klacht' gaat niet over hoe vaak je hier in 2002 was Maar hoe aanwezig je bent als mod
En op welke manier
pi_167185397
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:46 schreef Allures het volgende:

[..]

Haar 'klacht' gaat niet over hoe vaak je hier in 2002 was Maar hoe aanwezig je bent als mod
En op welke manier

Daar heeft zij geen zicht op. Dus op grond waarvan is die aanname? :)
Lambo of Rekt
pi_167185473
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daar heeft zij geen zicht op. Dus op grond waarvan is die aanname? :)
Ik gok op wat ze ziet. Mijn punt was meer dat die cijfers quoten nergens op slaat want dat zegt niks over de afgelopen weken

En als ik af ga op mijn waarnemingen dan zie ik jou ook niet bepaald vaak voorbij flitsen. En of het nu waar is of niet, ik gok dat het in je voordeel is als mod als je een betrokken vibe af geeft. Dat krijg je waarschijnlijk sneller door op de hotspots te zijn en TR's op te pakken dan puur op basis van cijfers (12 posts in een gewoon topic zijn waarschijnlijk minder efficiënt op dat gebied dan 7 op een hotspot) en nu is Samzz gewoon degene die vaak shit komt oplossen op plekken waar vaak shit is. Prima als dat jullie verdeling is maar dan is dit de bijbehorende indruk
Daarnaast zou je wat kunnen doen aan je lange tenen
pi_167185577
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zij zit ook 13 jaar op FOK, dus als het gaat om wie het meeste aanwezig is in R&P, zijn dit zeer duidelijke cijfers. Zij geeft aan dat ik hier nooit ben, dit geeft heel wat anders weer. Ik ben niet degene die klaagt over aanwezigheid op dit forum he?

[..]

Neehoor, daar ben ik al even voorbij, ik vind alleen de houding wat jammer jegens een persoon die je totaal niet kent.
Maar die houding heb je zelf ook naar users.
1 + 1 = blauw
pi_167185746
Mijk niet kennen :')

Ik ben het niet eens met de opmerkingen over Eggs en eigenlijk ook niet over Sam, ook al maak ik ze zelf ook hoor, puur uit frustratie.

Het is nou eenmaal een teringwerk als er kaders gesteld worden die inhouden dat je niet meer mag dan vermanend met je vingertje zwaaien, maar geen middelen krijgt om er repercussies tegenover te stellen, wanneer iemand daar vrolijk zijn/haar schouders over ophaalt. Ook al zou je dat zelf nog zo graag willen.

Ik denk dat het vorige modteam daar op is stuk gelopen. Dat merk je ook nu ze in het zwart zijn en er af en toe een sliert venijn uit de betonbunker sijpelt die ze jarenlang in stand hebben moeten houden om als mod op R&P te kunnen opereren :D

Er zijn users die fok, of onderdelen daarvan, kapot maken met hun gezuig, gekaap en getrek. Met hun inhoudsloze. bijdrageloze geNEEM. Nemen nemen nemen. Nooit geven, nooit bijdragen. Dat zou nog te overzien zijn als ze stilletjes achterover consumeerden, maar nee ze proberen er nog meer (aandacht) uit te wringen door ontregelend te werk te gaan en daar kan gewoon amper adequaat tegen worden opgetreden. Hogerhand vindt dat er ook voor die mensen plek op fok moet zijn, dus mods kunnen alleen maar binnen die kaders opereren.

Ik denk dat Eggs fok door en door kent en ik vind het wel verfrissend dat hij (wat ik iig meen te hebben gezien) niet oooheeeekijkmijspontaaaaanmeepostennuikmodben doet, maar gewoon mod waar nodig. Hoppa, bam, weg met je zeikpost.

Andere manier, wmb wel verfrissend. Ik vond het een verrassende keuze, maar ik snap de keuze eigenlijk wel heel goed en het valt me niet tegen :)

[ Bericht 22% gewijzigd door DancingPhoebe op 08-12-2016 11:20:55 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 8 december 2016 @ 11:43:57 #36
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_167186353
Vind de kritiek ook niet helemaal terecht tbh. R&P zal wel een van de subfora zijn die het lastigste zijn om te modden (weet ik uit ervaring). Ze doen allebei wat ze kunnen doen en dat is over het algemeen meer dan genoeg imo. Ook hun hebben een leven. Het zou al een stuk makkelijker gaan als er extra regels zouden komen om beter om te kunnen gaan met bepaalde probleem users. Die users weten altijd perfect emotie los te maken bij de users hier en daar ontstaat een groot deel van de issues door. Kritiek om Eggs vind ik ook verre van terecht. Hij probeert het overduidelijk (op een frisse manier) en het gaat hem goed af imo. In plaats van al het kritiek kunnen we ons, als users, beter focussen op het niet ingaan op bepaalde users. Zolang er geen regels zijn om anders om te gaan met die users kunnen we het beste helpen om ze gewoon geen aandacht te geven, hoe moeilijk dat wel niet is (vind ik zelf ook :@ ) en hoeveel borden je wel niet kapot moet gooien om van de frustratie af te komen :D

quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:54 schreef Allures het volgende:

[..]

Het waren een geweldige 2 weken
Wel iets langer dan dat, maar ja, R&P was iets te veel van het goede voor mij :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_167186423
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijk niet kennen :')

Ik ben het niet eens met de opmerkingen over Eggs en eigenlijk ook niet over Sam, ook al maak ik ze zelf ook hoor, puur uit frustratie.

Het is nou eenmaal een teringwerk als er kaders gesteld worden die inhouden dat je niet meer mag dan vermanend met je vingertje zwaaien, maar geen middelen krijgt om er repercussies tegenover te stellen, wanneer iemand daar vrolijk zijn/haar schouders over ophaalt. Ook al zou je dat zelf nog zo graag willen.

Ik denk dat het vorige modteam daar op is stuk gelopen. Dat merk je ook nu ze in het zwart zijn en er af en toe een sliert venijn uit de betonbunker sijpelt die ze jarenlang in stand hebben moeten houden om als mod op R&P te kunnen opereren :D

Er zijn users die fok, of onderdelen daarvan, kapot maken met hun gezuig, gekaap en getrek. Met hun inhoudsloze. bijdrageloze geNEEM. Nemen nemen nemen. Nooit geven, nooit bijdragen. Dat zou nog te overzien zijn als ze stilletjes achterover consumeerden, maar nee ze proberen er nog meer (aandacht) uit te wringen door ontregelend te werk te gaan en daar kan gewoon amper adequaat tegen worden opgetreden. Hogerhand vindt dat er ook voor die mensen plek op fok moet zijn, dus mods kunnen alleen maar binnen die kaders opereren.

Ik denk dat Eggs fok door en door kent en ik vind het wel verfrissend dat hij (wat ik iig meen te hebben gezien) niet oooheeeekijkmijspontaaaaanmeepostennuikmodben doet, maar gewoon mod waar nodig. Hoppa, bam, weg met je zeikpost.

Andere manier, wmb wel verfrissend. Ik vond het een verrassende keuze, maar ik snap de keuze eigenlijk wel heel goed en het valt me niet tegen :)
Maar die users zijn autisten, daar kunnen ze niets aan doen.
1 + 1 = blauw
pi_167186450
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind de kritiek ook niet helemaal terecht tbh. R&P zal wel een van de subfora zijn die het lastigste zijn om te modden (weet ik uit ervaring). Ze doen allebei wat ze kunnen doen en dat is over het algemeen meer dan genoeg imo. Ook hun hebben een leven. Het zou al een stuk makkelijker gaan als er extra regels zouden komen om beter om te kunnen gaan met bepaalde probleem users. Die users weten altijd perfect emotie los te maken bij de users hier en daar ontstaat een groot deel van de issues door. Kritiek om Eggs vind ik ook verre van terecht. Hij probeert het overduidelijk (op een frisse manier) en het gaat hem goed af imo. In plaats van al het kritiek kunnen we ons, als users, beter focussen op het niet ingaan op bepaalde users. Zolang er geen regels zijn om anders om te gaan met die users kunnen we het beste helpen om ze gewoon geen aandacht te geven, hoe moeilijk dat wel niet is (vind ik zelf ook :@ ) en hoeveel borden je wel niet kapot moet gooien om van de frustratie af te komen :D

[..]

Wel iets langer dan dat, maar ja, R&P was iets te veel van het goede voor mij :D
Is gewoon niet te doen. Laten we zeggen dat fok op dit moment nog zo'n 20 actieve users hebben. Daarvan zullen er altijd 18 tot tien tellen, maar 2 lukt het niet op dat moment. Wie die 2 zijn wisselt per dag, hell per minuut.

Omdat men op die manier mag blijven zieken, blijft de frustratie ophopen en dan vliegt er op een gegeven moment toch weer iets uit je toetsenbord. Ik blijf zeggen dat je niet als standpunt kunt hebben "ja het klopt niet, ja het is storend en forumslopend, maar het mag nou eenmaal, dus laten we er niet op reageren. Dat gaat ZO tegen de aard van een forum in...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167186473
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is gewoon niet te doen. Laten we zeggen dat fok op dit moment nog zo'n 20 actieve users hebben. Daarvan zullen er altijd 18 tot tien tellen, maar 2 lukt het niet op dat moment. Wie die 2 zijn wisselt per dag, hell per minuut.

Omdat men op die manier mag blijven zieken, blijft de frustratie ophopen en dan vliegt er op een gegeven moment toch weer iets uit je toetsenbord. Ik blijf zeggen dat je niet als standpunt kunt hebben "ja het klopt niet, ja het is storend en forumslopend, maar het mag nou eenmaal, dus laten we er niet op reageren. Dat gaat ZO tegen de aard van een forum in...
Helemaal mee eens
Ik denk dat de meeste kritiek van alle users hier dan ook terug te voeren is op het beleid en minder op de mods die het moeten uitvoeren
pi_167186488
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:46 schreef Kamina het volgende:

[..]

Maar die users zijn autisten, daar kunnen ze niets aan doen.
Boeiend. Als je je om wat voor reden niet aan de redenen die het forum voor een grote groep gebruikers leutig houden, dan moeten je vrijheden daarin beperkt worden.

Wat je reden ook is.

Je kunt geen kwijlende downie in de OK laten en zeggen "ja vervelend dat hij in de patients open wonden kwijlt, maar het is nu eenmaal een downie, dus het is wel prima zo"

Achterlijke metafoor is achterlijk :') maar whatever.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167186526
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind de kritiek ook niet helemaal terecht tbh. R&P zal wel een van de subfora zijn die het lastigste zijn om te modden (weet ik uit ervaring). Ze doen allebei wat ze kunnen doen en dat is over het algemeen meer dan genoeg imo. Ook hun hebben een leven. Het zou al een stuk makkelijker gaan als er extra regels zouden komen om beter om te kunnen gaan met bepaalde probleem users. Die users weten altijd perfect emotie los te maken bij de users hier en daar ontstaat een groot deel van de issues door. Kritiek om Eggs vind ik ook verre van terecht. Hij probeert het overduidelijk (op een frisse manier) en het gaat hem goed af imo. In plaats van al het kritiek kunnen we ons, als users, beter focussen op het niet ingaan op bepaalde users. Zolang er geen regels zijn om anders om te gaan met die users kunnen we het beste helpen om ze gewoon geen aandacht te geven, hoe moeilijk dat wel niet is (vind ik zelf ook :@ ) en hoeveel borden je wel niet kapot moet gooien om van de frustratie af te komen :D
pi_167186563
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Boeiend. Als je je om wat voor reden niet aan de redenen die het forum voor een grote groep gebruikers leutig houden, dan moeten je vrijheden daarin beperkt worden.

Wat je reden ook is.

Je kunt geen kwijlende downie in de OK laten en zeggen "ja vervelend dat hij in de patients open wonden kwijlt, maar het is nu eenmaal een downie, dus het is wel prima zo"

Achterlijke metafoor is achterlijk :') maar whatever.
Maar de zolderkamerautist is de mascotte van FOK! McDonald's ontneem je toch ook Ronald McDonald niet?
1 + 1 = blauw
pi_167186608
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Boeiend. Als je je om wat voor reden niet aan de redenen die het forum voor een grote groep gebruikers leutig houden, dan moeten je vrijheden daarin beperkt worden.

Wat je reden ook is.

Fijn voor jou als dat jouw mening is.
Nog fijner dat dat niet de mening van de leiders hier is.
pi_167186650
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:56 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Fijn voor jou als dat jouw mening is.
Nog fijner dat dat niet de mening van de leiders hier is.
Dank je O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 8 december 2016 @ 12:10:10 #45
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167186874
Ik denk dat alles zo wel gezegd is.

Heel erg bedankt voor de feedback, we moeten nu eerst overleggen/nadenken hoe we aangehaalde ergernissen kunnen gaan aanpakken, ook in overleg met de (F)A's en met de policy in het oog.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167186915
:* lobi hoor
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167187043
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:52 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik gok op wat ze ziet. Mijn punt was meer dat die cijfers quoten nergens op slaat want dat zegt niks over de afgelopen weken
Klopt, wat ze ziet. Dat is wat anders dan wat daadwerkelijk gebeurt.

quote:
En als ik af ga op mijn waarnemingen dan zie ik jou ook niet bepaald vaak voorbij flitsen. En of het nu waar is of niet, ik gok dat het in je voordeel is als mod als je een betrokken vibe af geeft. Dat krijg je waarschijnlijk sneller door op de hotspots te zijn en TR's op te pakken dan puur op basis van cijfers (12 posts in een gewoon topic zijn waarschijnlijk minder efficiënt op dat gebied dan 7 op een hotspot) en nu is Samzz gewoon degene die vaak shit komt oplossen op plekken waar vaak shit is. Prima als dat jullie verdeling is maar dan is dit de bijbehorende indruk
Ik doe mijn best voor het forum, niet voor bepaalde topics, maar hier hebben Samzz en ik het ook al over gehad, dat is iets voor de crew.

quote:
Daarnaast zou je wat kunnen doen aan je lange tenen
Lange tenen? Ik kom alleen reageren op het gebash, en waar het vandaan komt weet ik niet, het zal wel jaloezie zijn of iets dergelijks gok ik, en grappig was die opmerking net over het ego. Daar heb ik laatst een hele column over geschreven. Ik bestudeer al jaren psychologie, dat is ook de rede dat ik me aangemeld heb als mod hier voor het forum. Ik vraag me af wat jullie nu precies proberen met de kritiek, want (ononderbouwde) kritiek leveren vanuit een vorm van jaloezie of afgunst, is juist een koningsmaal voor het ego van de kritiekleverende personen.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:59 schreef Kamina het volgende:

[..]

Maar die houding heb je zelf ook naar users.
Kan je me even wat quoten daarvan? Ik reageer alleen op onnodig gebash jegens mij.

Verder voel ik niet de noodzaak om mij te verdedigen tegen gekwetste ego's met afgunst. Zodra er iets is, hoor ik dat wel van de FA's. Ik doe mijn best voor het forum. Nee ik ben er niet 24/7 en nee ik reageer niet vaak in de centrale topics. Ik zal proberen daar wat meer aanwezig te zijn ipv de random nieuwe topics als dat jullie tevreden stelt. ^O^
Lambo of Rekt
pi_167187066
Wel echt fijn dat een mod van een - naar eigen zeggen - onderbezet forum toch nog even tijd kan maken voor een virtueel wedstrijdje 'wie heeft de grootste'. :Y
pi_167187094
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
Wel echt fijn dat een mod van een - naar eigen zeggen - onderbezet forum toch nog even tijd kan maken voor een virtueel wedstrijdje 'wie heeft de grootste'. :Y
met commentaar van loveless, veel beter gaat het niet worden.
pi_167187107
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
Wel echt fijn dat een mod van een - naar eigen zeggen - onderbezet forum toch nog even tijd kan maken voor een virtueel wedstrijdje 'wie heeft de grootste'. :Y
vind de onderbezetting bij R&P wel mee vallen.
Ookal is het een van de zwaarste fora hier de huidige mods doen het echt wel goed hoor.
pi_167187450
Gebash? Jeetje nu overdrijf je echt
Iemand geeft weer hoe zij iets ervaren een ervaring hoeft niet te stroken met cijfers zoals je die bijvoorbeeld aanhaalde. Dat maakt het niet minder onderbouwd
pi_167187530
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:43 schreef Allures het volgende:
Gebash? Jeetje nu overdrijf je echt
Iemand geeft weer hoe zij iets ervaren een ervaring hoeft niet te stroken met cijfers zoals je die bijvoorbeeld aanhaalde. Dat maakt het niet minder onderbouwd
Ik lees het net pas terug en t klopt aardig met t beeld wat ik van hem heb.

Jammer dat je het als gebash ziet. Wat ik bedoel is dat je als mod niet zichtbaar bent. Fijn dat jr als user veeeel meer posts hebt dan ik, ik geloof ook echt dat ze allemaal kwalitatief hoogstaand zijn.
Als mod ben je gewoon niet zichtbaar. Het is voornamelijk Samzz die ik zie modden, die ik zie reageren in dit topic, die ik mensen zie waarschuwen. Jij bent (nogmaals: als mod) niet zichtbaar.
pi_167187566
Nog even als verheldering/ verduidelijking; AlwaysHappy vond ik dus meer zichtbaar. Liet zich zien in topics en ook hier in dit topic. Toen kwam het mod team echt over als team. Nu zie ik vooral Samzz mod zijn en jij bent niet zichtbaar voor de user.
pi_167187696
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:43 schreef Allures het volgende:
Gebash? Jeetje nu overdrijf je echt
Iemand geeft weer hoe zij iets ervaren een ervaring hoeft niet te stroken met cijfers zoals je die bijvoorbeeld aanhaalde. Dat maakt het niet minder onderbouwd
De cijfers zijn meer onderbouwing dan een persoonlijke ervaring/mening van iemand, ookal is het over 10 jaar.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik lees het net pas terug en t klopt aardig met t beeld wat ik van hem heb.

Jammer dat je het als gebash ziet. Wat ik bedoel is dat je als mod niet zichtbaar bent. Fijn dat jr als user veeeel meer posts hebt dan ik, ik geloof ook echt dat ze allemaal kwalitatief hoogstaand zijn.
Als mod ben je gewoon niet zichtbaar. Het is voornamelijk Samzz die ik zie modden, die ik zie reageren in dit topic, die ik mensen zie waarschuwen. Jij bent (nogmaals: als mod) niet zichtbaar.
Nou ik herinner me nog een paar opmerkingen uit het topic waar ik verwelkomd werd door Fylax. Ik weet niet waar dat over ging, maargoed, laten we het maar op miscommunicatie houden. Ik zal proberen meer zichtbaar te zijn in topics waar jij post. :)
Lambo of Rekt
  donderdag 8 december 2016 @ 12:56:44 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167187713
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:34 schreef Tem het volgende:

[..]

Neuh, je kan doormiddel van TR's of feedback aangeven in welk topic naar jouw mening moderatie nodig is. Het is nogal subjectief om te beweren of dingen niet lopen, mensen niet aanwezig zijn of wel of niet goed functioneren. Als user heb je daar maar beperkt zicht op omdat je niet alles ziet of van de volledige context op de hoogte bent.

Uiteraard kan je komen met advies of dingen die je opvallen maar functioneringsgesprekjes zijn niet aan de users. That's all.
hoi, ik heb de context wel, en het werkt niet :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_167187727
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De cijfers zijn meer onderbouwing dan een persoonlijke ervaring/mening van iemand, ookal is het over 10 jaar.

[..]

Nou ik herinner me nog een paar opmerkingen uit het topic waar ik verwelkomd werd door Fylax. Ik weet niet waar dat over ging, maargoed, laten we het maar op miscommunicatie houden. Ik zal proberen meer zichtbaar te zijn in topics waar jij post. :)
Nee want je was niet 10 jaar mod

En ik heb het al eerder gezegd ik vind dat mods en users een andere rol/manier van aanwezig zijn hebben op een forum
pi_167187728
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:56 schreef Re het volgende:

[..]

hoi, ik heb de context wel, en het werkt niet :)
:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167187764
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:57 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee want je was niet 10 jaar mod

En ik heb het al eerder gezegd ik vind dat mods en users een andere rol/manier van aanwezig zijn hebben op een forum
Ik post de laatste tijd juist vele malen meer dan ervoor. Maargoed, zoals ik al zei; jullie hebben daar geen zicht op. Zodra ik fouten maak hoor ik dat van Samzz of de FA's.

Bedankt voor jullie feedback zo ver :)
Lambo of Rekt
pi_167187786
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, wat ze ziet. Dat is wat anders dan wat daadwerkelijk gebeurt.

[..]

Ik doe mijn best voor het forum, niet voor bepaalde topics, maar hier hebben Samzz en ik het ook al over gehad, dat is iets voor de crew.

[..]

Lange tenen? Ik kom alleen reageren op het gebash, en waar het vandaan komt weet ik niet, het zal wel jaloezie zijn of iets dergelijks gok ik, en grappig was die opmerking net over het ego. Daar heb ik laatst een hele column over geschreven. Ik bestudeer al jaren psychologie, dat is ook de rede dat ik me aangemeld heb als mod hier voor het forum. Ik vraag me af wat jullie nu precies proberen met de kritiek, want (ononderbouwde) kritiek leveren vanuit een vorm van jaloezie of afgunst, is juist een koningsmaal voor het ego van de kritiekleverende personen.

[..]

Kan je me even wat quoten daarvan?
Nee, dank je. Dat kost teveel moeite en heeft toch geen nut.

quote:
Ik reageer alleen op onnodig gebash jegens mij.
Niemand basht je. Je wordt er simpelweg op gewezen dat je niet als actieve en betrokken mod overkomt.

quote:
Verder voel ik niet de noodzaak om mij te verdedigen tegen gekwetste ego's met afgunst. Zodra er iets is, hoor ik dat wel van de FA's. Ik doe mijn best voor het forum. Nee ik ben er niet 24/7 en nee ik reageer niet vaak in de centrale topics. Ik zal proberen daar wat meer aanwezig te zijn ipv de random nieuwe topics als dat jullie tevreden stelt. ^O^
Wellicht iets meer op je eigen gekwetste ego letten, ipv die van anderen. Kaats het balletje niet meteen terug of door, en uit je minder als een gebeten hond, zoals het stukje hierboven.

quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:23 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

met commentaar van loveless, veel beter gaat het niet worden.
Die komt vrijwel alleen maar in R&P om mods te bashen. Maar iedereen weet dat, dus niemand trekt zich iets van die knul aan.
1 + 1 = blauw
pi_167187821
Dus op basis van mn postcount mag ik geen mening hebben :? Al heb je miljoenen posts, als die allemaal in een obscuur topic in UTO zijn dan ben je alsnog niet zichtbaar als mod van R&P ín R&P in de periode dat je daar mod bent.
pi_167187829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:00 schreef Kamina het volgende:

[..]

Nee, dank je. Dat kost teveel moeite en heeft toch geen nut.

[..]
Oke, da's makkelijk, dan heb ik ook geen behoefte om hierover met jou in discussie te gaan. Zonder onderbouwing, zoals de andere posts, kan ik moeilijk ergens op reageren.
Lambo of Rekt
pi_167187833
Ik vind juist niet dat je als mod heel actief en betrokken moet zijn in de topics die je modt, misschien juist wel niet.

Je mod al het goed is toch obv van min of meer objectieve afwegingen en hoe meer je betrokken bent met het onderwerp (en er dus een mening over hebt) hoe meer je objectiviteit afneemt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167187849
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik post de laatste tijd juist vele malen meer dan ervoor. Maargoed, zoals ik al zei; jullie hebben daar geen zicht op. Zodra ik fouten maak hoor ik dat van Samzz of de FA's.

Bedankt voor jullie feedback zo ver :)
Wij hebben toch zicht op hoe het voelt als user? En zoals ik al zei als je 12x post in een topic dat minder gelezen word is dat minder effectief dan 1x ingrijpen op bijvoorbeeld D. Dat onthouden mensen
Zoiets is niet altijd gestaafd op cijfers. Mensen kunnen zich bijvoorbeeld onveilig voelen ook al zijn ze dat statistisch gezien niet. Een extra buurtagent kan dat dan oplossen

Prima als blijkt dat Elvi en ik de enige zijn die dat zo ervaren, dan moet je er vooral niks mee doen maar je zou er op zijn minst minder fel op kunnen reageren en minder roepen dat wat wij ervaren niet kan terwijl je zelf met niet steekhoudende argumenten komt
En als je dat echt wil ontkrachten met cijfers kom dan op zijn minst met cijfers die specificeren hoe vaak je post sinds je mod bent en hoe vaak je TRs afhandeld etc (niet dat dat moet van mij hoor, maar als je dan toch met cijfers wil schermen, scherm dan met de juiste)

En nogmaals over die rollen, ik vind dat je als mod wat vaker tot 10 moet kunnen tellen dan als user. Je kunt niet anderen wijzen op bepaald gedrag en het dan zelf vertonen
pi_167187873
Overigens haal ik gesloten topics regelmatig weg uit mn MyAt dus hoe realistisch die cijfers zijn weet ik niet :P
pi_167187876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:03 schreef Allures het volgende:

[..]

Wij hebben toch zicht op hoe het voelt als user? En zoals ik al zei als je 12x post in een topic dat minder gelezen word is dat minder effectief dan 1x ingrijpen op bijvoorbeeld D. Dat onthouden mensen
Zoiets is niet altijd gestaafd op cijfers. Mensen kunnen zich bijvoorbeeld onveilig voelen ook al zijn ze dat statistisch gezien niet. Een extra buurtagent kan dat dan oplossen

Prima als blijkt dat Elvi en ik de enige zijn die dat zo ervaren, dan moet je er vooral niks mee doen maar je zou er op zijn minst minder fel op kunnen reageren en minder roepen dat wat wij ervaren niet kan terwijl je zelf met niet steekhoudende argumenten komt
En als je dat echt wil ontkrachten met cijfers kom dan op zijn minst met cijfers die specificeren hoe vaak je post sinds je mod bent en hoe vaak je TRs afhandeld etc (niet dat dat moet van mij hoor, maar als je dan toch met cijfers wil schermen, scherm dan met de juiste)
Die cijfers heb ik niet bij de hand, en die hoef ik ook niet naar jou te verantwoorden maar naar andere mensen. Jammer dat jullie ervaring zo is, de werkelijkheid is anders.
Lambo of Rekt
pi_167187888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind juist niet dat je als mod heel actief en betrokken moet zijn in de topics die je modt, misschien juist wel niet.

Je mod al het goed is toch obv van min of meer objectieve afwegingen en hoe meer je betrokken bent met het onderwerp (en er dus een mening over hebt) hoe meer je objectiviteit afneemt.
Daarom moet er een verschil zijn tussen 'user aanwezigheid' een 'modaanwezigheid' zeg maar. Vind ik
pi_167187895
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:04 schreef Elvi het volgende:
Overigens haal ik gesloten topics regelmatig weg uit mn MyAt dus hoe realistisch die cijfers zijn weet ik niet :P
De search werkt niet op MyAT. Maargoed, ik ben even verder met m'n echte werk. Ik kom later terug als er nog vragen zijn, je mag ook DM of PM sturen.
Lambo of Rekt
pi_167187908
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Oke, da's makkelijk, dan heb ik ook geen behoefte om hierover met jou in discussie te gaan. Zonder onderbouwing, zoals de andere posts, kan ik moeilijk ergens op reageren.
Je reageert sowieso ontwijkend, dus een discussie had bij voorbaat al geen zin. Elke post van je hierboven getuigt daarvan, en elders in R&P is dat niet anders. Tel daar nog allerhande aannames bij op, en het is wachten op een edit, note, verwijdering of banaanvraag. Je teentjes zijn te kort, en je ego te fragiel, voor moderator zijn op R&P.

Goed, dat is mijn mening. Ik zie graag mijn ongelijk bewezen worden, want ik gun het Samzz vooral. Ik weet hoe shit een matige medemod kan zijn.
1 + 1 = blauw
pi_167187917
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:01 schreef Elvi het volgende:
Dus op basis van mn postcount mag ik geen mening hebben :? Al heb je miljoenen posts, als die allemaal in een obscuur topic in UTO zijn dan ben je alsnog niet zichtbaar als mod van R&P ín R&P in de periode dat je daar mod bent.
Eh.. Is daar iets mis mee?
pi_167187974
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die cijfers heb ik niet bij de hand, en die hoef ik ook niet naar jou te verantwoorden maar naar andere mensen. Jammer dat jullie ervaring zo is, de werkelijkheid is anders.
Jezus dat staat er toch ook letterlijk? Dat je het niet maar mij hoeft te verantwoorden :?

Ik geef aan hoe ik, als user, iets ervaar
De manier waarop je reageert vind ik niet netjes. Als je vind dat het niet zo is (wat ik met Samzz over bepaalde onderwerpen vaak genoeg heb) is een vorm van 'ik lees het maar ik kan me er niet in vinden' echt afdoende. Vooral als dan andere users aangeven het ook neit zo te zien. Prima discussie is afgedaan
Je bent nu zelf op een rare manier olie op het vuur aan het geven door de kritiek af te doen als niet relevant omdat jij hem niet begrijpt en daarin ook heel selectief en fout te lezen en daar alleen op in te gaan
En precies hierom vind ik je geen goede mod. Je bent veel te fel en laat jezelf in discussies betrekken waarin je jezelf niet eens adequaat kunt verdedigen waardoor het inderdaad gebash gaat worden, ook vanuit jou. Laatst ook al in het datingtopic. En letterlijk in het topic, waarbij je zelf ook nog eens de regels overschreid. Als mod moet je toch ook echt leren om dingen los te laten en tot 10 te tellen
pi_167188078
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De search werkt niet op MyAT. Maargoed, ik ben even verder met m'n echte werk. Ik kom later terug als er nog vragen zijn, je mag ook DM of PM sturen.
Ok, ik had namelijk gehoopt dat je ook op mn andere 2 posts zou reageren ;) waarin ik dus het 1 en ander verduidelijkte...

Verder ben ik het voor het eerst in mn leven met Kamina eens. Je reageert wel erg heftig op feedback, en haalt er dingen bij die eigenlijk niet relevant zijn (zoals postcount).
  donderdag 8 december 2016 @ 13:16:31 #72
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167188120
Laten we ook even in het oog houden dat EggsTC nog maar net mod is, opeens van user naar mod is best een omschakeling en niet even makkelijk, ik heb daar ook wel eens moeite mee (laatst nog terecht op gewezen) omdat je naast mod ook gewoon user bent en ook als user wel eens mee wilt draaien, en wij als mod ook gewoon mens zijn die dingen niet goed inschatten/fouten maken. Waarmee ik geen meningen wil bagatelliseren, overigens. Want de punten zijn imo best valide.

Het is ook best kut als nieuwe mod die best veel op zich af ziet komen te lezen dat men je onzichtbaar vindt wanneer je zelf wel het idee hebt dat je je best doet voor je forum, daarmee wil ik, wederom, niks goedpraten, maar wel in een kader plaatsen dat wellicht wat begrip kweekt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167188147
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:16 schreef Samzz het volgende:
Laten we ook even in het oog houden dat EggsTC nog maar net mod is, opeens van user naar mod is best een omschakeling en niet even makkelijk, ik heb daar ook wel eens moeite mee (laatst nog terecht op gewezen) omdat je naast mod ook gewoon user bent en ook als user wel eens mee wilt draaien, en wij als mod ook gewoon mens zijn die dingen niet goed inschatten/fouten maken. Waarmee ik geen meningen wil bagatelliseren, overigens. Want de punten zijn imo best valide.

Het is ook best kut als nieuwe mod die best veel op zich af ziet komen te lezen dat men je onzichtbaar vindt wanneer je zelf wel het idee hebt dat je je best doet voor je forum, daarmee wil ik, wederom, niks goedpraten, maar wel in een kader plaatsen dat wellicht wat begrip kweekt.
Je hebt helemaal gelijk hoor maar het zou wat handiger zijn als je collega mod dat zelf in zou zien en daarom niet zo fel zou zijn op feedback en gewoon zou zeggen 'ik doe mijn best maar ik moet nog groeien' :D

Je lokt zelf natuurlijk nogal wat uit als je op zijn manier reageert op feedback
  donderdag 8 december 2016 @ 13:18:45 #74
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167188164
Je moet wel gek zijn om mod te willen worden hier. Kost een paar uur per dag; en dan afgezeken worden door een paar wijven. Flikker es op. Zonder hen heb jij overdag geen kut te doen.
pi_167188207
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor maar het zou wat handiger zijn als je collega mod dat zelf in zou zien en daarom niet zo fel zou zijn op feedback en gewoon zou zeggen 'ik doe mijn best maar ik moet nog groeien' :D

Je lokt zelf natuurlijk nogal wat uit als je op zijn manier reageert op feedback
Precies dat.

Tuurlijk snap ik dat het een omschakeling is, maar het helpt niet als je zo heftig op feedback reageert dat je het gebash noemt en vervolgens zelf gaat bashen en met cijfers gaat strooien die verder niet zo belangrijk zijn.
Een simpele "hey bedankt voor de feedback, ik werk eraan/ervaar dat zelf niet zo dus doe ik er niks mee" vind ik dus heel wat anders dan zijn huidige reacties. Ik krijg geen warmere gevoelens voor hem als mod zeg maar :P
  donderdag 8 december 2016 @ 13:21:59 #76
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167188235
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor maar het zou wat handiger zijn als je collega mod dat zelf in zou zien en daarom niet zo fel zou zijn op feedback en gewoon zou zeggen 'ik doe mijn best maar ik moet nog groeien' :D

Je lokt zelf natuurlijk nogal wat uit als je op zijn manier reageert op feedback
Klopt. Ook dat is iets waarmee je moet leren omgaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167188249
Waar reageer ik zo fel dan? :) Quote even, misschien kan ik e.e.a verduidelijken omdat er zaken verkeerd geinterpreteerd worden.
Lambo of Rekt
pi_167188289
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:22 schreef EggsTC het volgende:
Waar reageer ik zo fel dan? :) Quote even, misschien kan ik e.e.a verduidelijken omdat er zaken verkeerd geinterpreteerd worden.
Tip: Dat is niet zinvol. Want dan word het alleen maar een een he said she said
Je bent het niet met ons eens dat is duidelijk. Maar is een gracefull manier om er mee om te gaan en een die alleen maar op en neer blijft pongen
pi_167188343
:D "omdat er zaken verkeerd geïnterpreteerd worden" impliceert wel een fout bij de ontvanger :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167188391
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D "omdat er zaken verkeerd geïnterpreteerd worden" impliceert wel een fout bij de ontvanger :D
Nou ja dit dus. Je bent alleen maar olie op het vuur gaan het gooien en mensen tegen je in het harnas aan het jagen
Mensen kunnen ook gewoon dingen anders zien of ervaren en dat maakt het een nog niet fout en het ander goed
Als je er dan niks mee wil doen is het voldoende om dit aan te geven en niet meteen te roepen dat het fout is, te schermen met cijfers die er helemaal niet bij horen en de kritiek gebash te noemen
pi_167188396
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D "omdat er zaken verkeerd geïnterpreteerd worden" impliceert wel een fout bij de ontvanger :D
ga eens lief doen.

Veel plezier vandaag nog allen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2016 13:30:11 ]
pi_167188410
Waar komt dit gedoe over EggsTC opeens vandaan?

Respect voor de mods dat ze nog zin hebben om dit forum te modereren met al dat gezeik van users.
pi_167188517
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:30 schreef -Hildr- het volgende:

Respect voor de mods dat ze nog zin hebben om dit forum te modereren met al dat gezeik van users.
Sowieso +1.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167188526
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:29 schreef Allures het volgende:

[..]

Nou ja dit dus. Je bent alleen maar olie op het vuur gaan het gooien en mensen tegen je in het harnas aan het jagen
Mensen kunnen ook gewoon dingen anders zien of ervaren en dat maakt het een nog niet fout en het ander goed
Als je er dan niks mee wil doen is het voldoende om dit aan te geven en niet meteen te roepen dat het fout is, te schermen met cijfers die er helemaal niet bij horen en de kritiek gebash te noemen
Zijn exacte woorden waren " jij kent me niet eens en basht me waar je kan". Alsof ik bekend sta als troll user die moeilijk doet om het moeilijk doen en die niet betrokken is bij fok en de users.
pi_167188573
Punten zijn nu toch wel gemaakt? Even ieder naar eigen hoek, iedereen de ruimte geven de punten mee te nemen en te overdenken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 8 december 2016 @ 13:39:10 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167188583
Zullen we het er zo maar bij laten? Het wordt wel echt in het extreme getrokken en inmiddels is een half FB topic vol om 1 opmerking.

Ik denk dat jullie punt duidelijk is :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167188587
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Punten zijn nu toch wel gemaakt? Even ieder naar eigen hoek, iedereen de ruimte geven de punten mee te nemen en te overdenken?
Heb jij een blauwhe helm op de kop getikt ergens?
Ja doei.
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 13:39:31 #88
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167188595
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Zijn exacte woorden waren " jij kent me niet eens en basht me waar je kan". Alsof ik bekend sta als troll user die moeilijk doet om het moeilijk doen en die niet betrokken is bij fok en de users.
Haal eens adem?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167188606
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb jij een blauwhe helm op de kop getikt ergens?
* DancingPhoebe zwaait lusteloos met wit vlaggetje...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 8 december 2016 @ 13:41:58 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167188643
Mooi zo. Klaar. Heb je echt nog iets dat van je hart moet, PM of DM.

Pais ende vree O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167191886
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er was nauwelijks gesolliciteerd, klopt.

Eggs leest zeker mee, post regelmatig in topics en grijpt ook in waar nodig.

Zoals ik in het andere topic zei, we doen ons best er te zijn. Dat lukt niet 100% en volgens mij is dat ook niet realistisch. Twee personen op een forum als R&P is te doen, maar alsnog druk, dus een derde mod zou fijn zijn. Die is echter nog niet gevonden en zo lang die derde persoon niet gevonden is roeien we met de riemen die we hebben en volgens mij gaat dat, op een paar uitzonderingen na, best goed.
Ik had gesolliciteerd. Nooit een reactie gehad.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 8 december 2016 @ 16:21:36 #92
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167191899
quote:
13s.gif Op donderdag 8 december 2016 16:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik had gesolliciteerd. Nooit een reactie gehad.
Dat moet je met de FA's opnemen, daar weet ik verder niks van.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167206409
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:33 schreef Blaasbaas het volgende:

-leeggemaakt-
TR lukte niet dus dan maar zo. Denk niet dat dit soort posts erg wenselijk zijn in een serieus topic.

[ Bericht 19% gewijzigd door Samzz op 09-12-2016 08:57:42 ]
pi_167206432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:30 schreef -Hildr- het volgende:
Waar komt dit gedoe over EggsTC opeens vandaan?

Respect voor de mods dat ze nog zin hebben om dit forum te modereren met al dat gezeik van users.
^O^
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  vrijdag 9 december 2016 @ 08:57:00 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167206792
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 08:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

TR lukte niet dus dan maar zo. Denk niet dat dit soort posts erg wenselijk zijn in een serieus topic.
Klopt, bedankt voor het melden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167206950
Ik heb een TR gezet maar dat deed ik mobiel. Ik zie dat de opmerking er nog staat dus is t wel doorgekomen?
  vrijdag 9 december 2016 @ 09:20:48 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167207028
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:14 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een TR gezet maar dat deed ik mobiel. Ik zie dat de opmerking er nog staat dus is t wel doorgekomen?
Ja, ik had de TR net pas gezien. Maar die is goed doorgekomen en afgehandeld.

Thanks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167207069
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, ik had de TR net pas gezien. Maar die is goed doorgekomen en afgehandeld.

Thanks.
Jow. Ik TR echt nooit mobiel dus wist niet of t was gelukt :P bedankt.
pi_167219031
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:24 schreef Elvi het volgende:

[..]

Jow. Ik TR echt nooit mobiel dus wist niet of t was gelukt :P bedankt.
Hoe fok je uberhaupt mobiel? Ik kan daar het geduld niet voor opbrengen :)
Lambo of Rekt
pi_167219194
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe fok je uberhaupt mobiel? Ik kan daar het geduld niet voor opbrengen :)
Ik fok alleen maar mobiel, veel sneller.
  vrijdag 9 december 2016 @ 20:03:10 #101
47102 Elvi
miemkwien
pi_167219371
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe fok je uberhaupt mobiel? Ik kan daar het geduld niet voor opbrengen :)
Heel voorzichtig _O- anders klik je verkeerd en is je bericht weg of je klikt op een mega-ad en dan ben je ineens ergens anders.
pi_167224572
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 16:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat moet je met de FA's opnemen, daar weet ik verder niks van.
Nu een beetje mosterd na de maaltijd he?
Maar goed, misschien wil bij de volgende verkiezingsronde mij iemand vantevoren inlichten wie ik moet omkopen :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 9 december 2016 @ 22:56:23 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167224604
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 december 2016 22:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nu een beetje mosterd na de maaltijd he?
Maar goed, misschien wil bij de volgende verkiezingsronde mij iemand vantevoren inlichten wie ik moet omkopen :P
Ja goed, like I said, ik weet daar verder niks van en je komt er zelf nu mee :P.

Ik stuur je mijn nummer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167224686
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 22:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja goed, like I said, ik weet daar verder niks van en je komt er zelf nu mee :P.

Ik stuur je mijn nummer.
^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 10 december 2016 @ 10:55:58 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167229471
R&P / "Don't stick your dick in crazy"

Mijn diagnose is dat dit topic wel wat moderationele aandacht kan gebruiken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 10 december 2016 @ 11:04:47 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167229605
Goeie diagnose.

Bedankt voor t melden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 11 december 2016 @ 16:30:31 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_167258642
Kan mijn topic geopend worden? Dan haal ik dat stukje over ik wil dood weg.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 11 december 2016 @ 16:31:31 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167258664
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 16:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan mijn topic geopend worden? Dan haal ik dat stukje over ik wil dood weg.
Dat kan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167279185
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 13:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hier kan het ook erger van worden bij mensen die veel nadenken, dus kijk uit met je adviezen.
Bovenstaande kan je toch ook aangeven zonder direct de post te verwijderen?
pi_167279246
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 14:21 schreef viceversa het volgende:

[..]

Bovenstaande kan je toch ook aangeven zonder direct de post te verwijderen?
Getwijfeld erover, overleg gehad achter de schermen... maar deze post is russisch roulette, dus in overleg verwijderd. Dit zijn gevaarlijke posts voor in R&P. Begrijp me niet verkeerd hoewel het kán werken kan TS ook paniekaanvallen en alles krijgen door dat advies op te volgen. En dan zijn we verder van huis.
Lambo of Rekt
pi_167308224
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Beetje (ver)oordelende diagnotiserende reacties die niet van toepassing zijn op dit topic.

Daarom verwijderd.
Niets diagnosticerend aan; TS heeft het zelf aangegeven, lees maar terug.

Opvallend hoe je het framed, zeker wat betreft de timing, gezien dat vrijwel precies is waar ik jou op wees in dat oordelen-topic. Getuigt niet van integriteit dit.
1 + 1 = blauw
pi_167308264
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef Kamina het volgende:

[..]

Niets diagnosticerend aan; TS heeft het zelf aangegeven, lees maar terug.

Opvallend hoe je het framed, zeker wat betreft de timing, gezien dat vrijwel precies is waar ik jou op wees in dat oordelen-topic. Getuigt niet van integriteit dit.
Gesprek gehad met TS, het is niet duidelijk of de professionele diagnose borderline of ADHD is, want dat wordt nog wel eens door elkaar gehaald. Jij maakt hem ook uit voor leugenaar.

Het één heeft niets met het ander te maken.
Lambo of Rekt
pi_167308391
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Gesprek gehad met TS, het is niet duidelijk of de professionele diagnose borderline of ADHD is, want dat wordt nog wel eens door elkaar gehaald. Jij maakt hem ook uit voor leugenaar.

Het één heeft niets met het ander te maken.
Zeker wel; ts vraagt om hulp maar schuift alleen de diagnose naar voren die hij het leukst vindt. Hij was al over de diagnose ADHD aan het obsederen voordat hij de diagnose had. Nu doet hij alsof zijn vorige diagnose niet meer speelt en fout is. Wat typisch is voor borderliners: liegen, de waarheid verdraaien en mensen manipuleren (zoals zijn therapeuten).

Wil ts goed advies, dan moet hij het hele plaatje schetsen.
1 + 1 = blauw
pi_167308443
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef Kamina het volgende:

[..]

Zeker wel; ts vraagt om hulp maar schuift alleen de diagnose naar voren die hij het leukst vindt. Hij was al over de diagnose ADHD aan het obsederen voordat hij de diagnose had. Nu doet hij alsof zijn vorige diagnose niet meer speelt en fout is. Wat typisch is voor borderliners: liegen, de waarheid verdraaien en mensen manipuleren (zoals zijn therapeuten).

Wil ts goed advies, dan moet hij het hele plaatje schetsen.
Zo kunnen we elk topic in twijfel trekken en elke TS leugenaar noemen, want we weten niet zeker of het waar is, op die manier kan je iedereen borderline toeschrijven op dit forum.
Lambo of Rekt
pi_167308496
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zo kunnen we elk topic in twijfel trekken en elke TS leugenaar noemen, want we weten niet zeker of het waar is, op die manier kan je iedereen borderline toeschrijven op dit forum.
Hij. Heeft. Het. Zelf. Aangegeven.
1 + 1 = blauw
pi_167308559
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:27 schreef Kamina het volgende:

[..]

Hij. Heeft. Het. Zelf. Aangegeven.
Als de ene dokter het één zegt, en de volgende dokter trekt het in twijfel, kan het zijn dat de diagnose verandert, wat hij ook gezegd heeft.
Lambo of Rekt
pi_167308766
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als de ene dokter het één zegt, en de volgende dokter trekt het in twijfel, kan het zijn dat de diagnose verandert, wat hij ook gezegd heeft.
Maar tot die tijd blijft de diagnose staan.
1 + 1 = blauw
pi_167308799
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:37 schreef Kamina het volgende:

[..]

Maar tot die tijd blijft de diagnose staan.
De TS geeft aan dat zijn diagnose dus nu meer richting ADHD ligt, door professionals, dus daar gaan we voor nu vanuit.
Lambo of Rekt
pi_167308893
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De TS geeft aan dat zijn diagnose dus nu meer richting ADHD ligt, door professionals, dus daar gaan we voor nu vanuit.
Je zou het zo geloven (ware het niet dat borderliners beruchte leugenaars zijn).
1 + 1 = blauw
pi_167308945
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:41 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je zou het zo geloven (ware het niet dat borderliners beruchte leugenaars zijn).
Generalisatie.

Misschien heb je gelijk, maar je bent niet verplicht te reageren in zijn topic he, als de casus je niet aanstaat.
Lambo of Rekt
pi_167309103
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Generalisatie.

Misschien heb je gelijk, maar je bent niet verplicht te reageren in zijn topic he, als de casus je niet aanstaat.
Dat zal ik dan ook niet meer doen. Heeft ie toch weer mooi voor elkaar gekregen.
1 + 1 = blauw
pi_167313477
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef Kamina het volgende:

[..]

Zeker wel; ts vraagt om hulp maar schuift alleen de diagnose naar voren die hij het leukst vindt. Hij was al over de diagnose ADHD aan het obsederen voordat hij de diagnose had. Nu doet hij alsof zijn vorige diagnose niet meer speelt en fout is. Wat typisch is voor borderliners: liegen, de waarheid verdraaien en mensen manipuleren (zoals zijn therapeuten).

Wil ts goed advies, dan moet hij het hele plaatje schetsen.
Hoezo is dat typisch voor borderliners?

Ik weet dat het mosterd na de maaltijd is maar ik erger me de laatste tijd nogal aan dat die amateuristische invullingen van diagnoses en dat dat wel gewoon mag
  dinsdag 13 december 2016 @ 22:55:22 #123
47102 Elvi
miemkwien
pi_167313587
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:52 schreef Allures het volgende:

[..]

Hoezo is dat typisch voor borderliners?

Ik weet dat het mosterd na de maaltijd is maar ik erger me de laatste tijd nogal aan dat die amateuristische invullingen van diagnoses en dat dat wel gewoon mag
Dat rijtje staat ook niet in de DSM, dat is gewoon iets wat mensen er zelf van maken om iemand af te kunnen kraken.
pi_167313730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat rijtje staat ook niet in de DSM, dat is gewoon iets wat mensen er zelf van maken om iemand af te kunnen kraken.
ja precies maar ik vind dat nogal blokkerend werken en niet thuis horen in een redelijk serieus forum als R&P

En het versterkt zichzelf ook steeds. Mensen lezen op internet dat dat standaard is bij een bepaalde diagnose, slaan dat op en herhalen het zelf ook weer ooit.
Uit eindelijk is het bij zo ongeveer elke diagnose een vergelijkbaartikel rijtje dat uit de lucht gegrepen is
  dinsdag 13 december 2016 @ 23:12:27 #125
47102 Elvi
miemkwien
pi_167314053
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:59 schreef Allures het volgende:

[..]

ja precies maar ik vind dat nogal blokkerend werken en niet thuis horen in een redelijk serieus forum als R&P

En het versterkt zichzelf ook steeds. Mensen lezen op internet dat dat standaard is bij een bepaalde diagnose, slaan dat op en herhalen het zelf ook weer ooit.
Uit eindelijk is het bij zo ongeveer elke diagnose een vergelijkbaartikel rijtje dat uit de lucht gegrepen is
Ja ook dat. Terwijl een diagnose zich in zoveel verschillende manieren kan uiten. En soms klopt de oorspronkelijke diagnose ook niet. Dan gaat men later dieper onderzoeken en komt er iets heel anders uit. Dus het is niet gek dat hij eerst zegt dat hij de diagnose borderline kreeg, en dat het later is bijgesteld naar ADHD. Kan prima, dat komt vaker voor.

Iemand meteen afschrijven als leugenaar en manipuleerder omdat hij/zij toevallig ooit de diagnose borderline heeft gehad vind ik echt niet kunnen.
pi_167314965
Ik weet niet, maar misschien gaat dit topic een beetje de verkeerde kant op: R&P / Ontspanning
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 14 december 2016 @ 09:14:39 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167316771
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 00:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik weet niet, maar misschien gaat dit topic een beetje de verkeerde kant op: R&P / Ontspanning
We houden t in de gaten :). Maar voor nu valt 't mee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167317135
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 09:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

We houden t in de gaten :). Maar voor nu valt 't mee.
Ja, ik was misschien wat voorbarig. Mijn excuses :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 14 december 2016 @ 09:52:24 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167317162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 09:49 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, ik was misschien wat voorbarig. Mijn excuses :)
No problemo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167412559
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 01:41 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
-knip-
En zo nog een aantal Posts van hem in dat topic over misbruik van TS :X

[ Bericht 22% gewijzigd door Samzz op 18-12-2016 11:15:39 ]
pi_167412579
Kleurrijke user. ;(
Ja doei.
  zondag 18 december 2016 @ 11:00:03 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167413017
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En zo nog een aantal Posts van hem in dat topic over misbruik van TS :X
Thanks! Even gebezemd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 20 december 2016 @ 16:39:04 #133
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167476555
Een meisje dat ik een beetje ken heeft gisteren verteld dat ze vroeger als puber sexueele dingen deed met haar vader.

Nu twijfel ik of hier een topic over moet maken of niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 20 december 2016 @ 16:43:52 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167476647
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een meisje dat ik een beetje ken heeft gisteren verteld dat ze vroeger als puber sexueele dingen deed met haar vader.

Nu twijfel ik of hier een topic over moet maken of niet.
Waaruit bestaat de twijfel?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 20 december 2016 @ 16:47:54 #135
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167476717
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 16:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waaruit bestaat de twijfel?
Of ik er wel een goed samenhangend verhaal van kan maken. Misschien beetje discussie volgens haar was het altijd vrijwillig bijvoorbeeld.
Maar volgens mij kan je daar op je dertien nog geen goeie inschatting van maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 20 december 2016 @ 16:50:34 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167476772
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2016 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Of ik er wel een goed samenhangend verhaal van kan maken. Misschien beetje discussie volgens haar was het altijd vrijwillig bijvoorbeeld.
Maar volgens mij kan je daar op je dertien nog geen goeie inschatting van maken.
Probeer het eens en dan zien we vanzelf hoe het loopt. Wel een gevoelig onderwerp.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 20 december 2016 @ 16:59:33 #137
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167476958
Heb het voorlopig al van me af kunnen schrijven.
Denk er nog even over,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167499425
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2016 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb het voorlopig al van me af kunnen schrijven.
Denk er nog even over,
Link het topic even hier zodra je m zet svp. Dat is een uitdagende... Dan kunnen we m scherp in de gaten houden. Bedankt.
Lambo of Rekt
  donderdag 22 december 2016 @ 08:48:05 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167519391
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:24 schreef dimmak het volgende:

[..]

Leek mij wel iets voor een goede discussie.
Absoluut. Voel je vrij er een topic over te openen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167519555
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Absoluut. Voel je vrij er een topic over te openen.
:D Goed idee.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 22 december 2016 @ 09:13:11 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167519662
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:05 schreef dimmak het volgende:

[..]

:D Goed idee.
:D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167519667
:D!
Ja doei.
pi_167519747
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2016 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of ik er wel een goed samenhangend verhaal van kan maken. Misschien beetje discussie volgens haar was het altijd vrijwillig bijvoorbeeld.
Maar volgens mij kan je daar op je dertien nog geen goeie inschatting van maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door _I op 22-12-2016 09:36:09 ]
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:56:37 #144
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_167885741
Ik ben onlangs bezig geweest met https://moodgym.anu.edu.au/welcome
Een zelfhulpsite waarmee je zelf aan de slag gaat met cognitieve therapie.

Misschien iets voor het hulpvering topic? Hoewel ik daar niet iets soortgelijks tussen zag staan.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:58:20 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167885797
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:56 schreef Angst het volgende:
Ik ben onlangs bezig geweest met https://moodgym.anu.edu.au/welcome
Een zelfhulpsite waarmee je zelf aan de slag gaat met cognitieve therapie.

Misschien iets voor het hulpvering topic? Hoewel ik daar niet iets soortgelijks tussen zag staan.
Bedankt voor de tip. We gaan t bekijken en evtl. toevoegen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168020013
Hier dan maar.

Beste Droopie,

Dan wordt het tijd om DIJZ / Deezertje te weren uit het datingtopic. Want blijkbaar hoort hij er niet thuis. Mensen die serieuze tips geven zien nu ook hun posts verdwijnen en dat is zonde. Maar blijkbaar blijft Deezer zich maar herhalen en als dat niet gewaardeerd wordt moet er wat aan gedaan worden lijkt me.

Verder no hard feelings naar jou toe.
pi_168020114
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:44 schreef Toto69 het volgende:
Hier dan maar.

Beste Droopie,

Dan wordt het tijd om DIJZ / Deezertje te weren uit het datingtopic. Want blijkbaar hoort hij er niet thuis. Mensen die serieuze tips geven zien nu ook hun posts verdwijnen en dat is zonde. Maar blijkbaar blijft Deezer zich maar herhalen en als dat niet gewaardeerd wordt moet er wat aan gedaan worden lijkt me.

Verder no hard feelings naar jou toe.
Ik zie het probleem ook en zal het morgenochtend even bespreken.

Tnx voor je bericht en begrip.
Hell To The Liars
  maandag 9 januari 2017 @ 23:48:54 #148
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_168020128
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:44 schreef Toto69 het volgende:
Hier dan maar.

Beste Droopie,

Dan wordt het tijd om DIJZ / Deezertje te weren uit het datingtopic. Want blijkbaar hoort hij er niet thuis. Mensen die serieuze tips geven zien nu ook hun posts verdwijnen en dat is zonde. Maar blijkbaar blijft Deezer zich maar herhalen en als dat niet gewaardeerd wordt moet er wat aan gedaan worden lijkt me.

Verder no hard feelings naar jou toe.
Ik sluit me hierbij aan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_168020148
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:48 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik zie het probleem ook en zal het morgenochtend even bespreken.

Tnx voor je bericht en begrip.
Aight mattie. Fijne avond nog.
pi_168020234
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:48 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik sluit me hierbij aan.
Je had ook een goede bijdrage, hopelijk begrijp jij ook waarom ik de bezem er door haalde.
Hell To The Liars
  maandag 9 januari 2017 @ 23:56:17 #151
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_168020293
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

Je had ook een goede bijdrage, hopelijk begrijp jij ook waarom ik de bezem er door haalde.
Ik begrijp het zeker. Het scheelt dat ik verder nooit aanvaringen heb met een mod verder, maar het is wel jammer als bijdragende content geschrapt word terwijl dat eigenlijk niet noodzakelijk is.

Anderzijds, leuk hier eens gepost te hebben. Had ik niet verwacht :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_168020328
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:56 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik begrijp het zeker. Het scheelt dat ik verder nooit aanvaringen heb met een mod verder, maar het is wel jammer als bijdragende content geschrapt word terwijl dat eigenlijk niet noodzakelijk is.

Anderzijds, leuk hier eens gepost te hebben. Had ik niet verwacht :P
Dit is ook mijn eerste keer als moderator hier :p
Hell To The Liars
pi_168020366
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:58 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dit is ook mijn eerste keer als moderator hier :p
Jij wekt ook sympathie op. Het is bij jou niet: Ok. Dit zijn de regels, zoek het verder maar uit en ga weg met je gezeur.

Nee, je toont dat je ook een mens bent, ook wel eens iets verkeerd inschat en dat je echt je best doet om dingen te verbeteren, waaronder R&P. Mooi man.
pi_168020447
Zo ik ga lekker slapen..
Tnx voor het compliment en de rest van ons team doet ook hun best he ;)

Wij zouden allemaal het liefst soepel lopende topics zien, maar ja iedereen is maar een mens met hun handleiding :p
Hell To The Liars
pi_168020451
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jij wekt ook sympathie op. Het is bij jou niet: Ok. Dit zijn de regels, zoek het verder maar uit en ga weg met je gezeur.

Nee, je toont dat je ook een mens bent, ook wel eens iets verkeerd inschat en dat je echt je best doet om dingen te verbeteren, waaronder R&P. Mooi man.
Mag ik een teiltje ouwe gabber.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168020489
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mag ik een teiltje ouwe gabber.
* Toto69 geeft teiltje.

Ach joh, mag soms wel eens. Hoe vaak mods wel geen nare shit naar hun hoofd krijgen.
pi_168023911
edit
pi_168050194
Waarom gaat mijn serieuze topic dicht omdat mensen niet serieus reageren. Is dit het nieuwe beleid?
  woensdag 11 januari 2017 @ 12:25:11 #159
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168050266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:20 schreef Argo het volgende:
Waarom gaat mijn serieuze topic dicht omdat mensen niet serieus reageren. Is dit het nieuwe beleid?
Een serieus topic? Je topic over alleen zitten en daarom twijfelen of iemand van je houdt?

Sorry. Maar die hele OP slaat nergens op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168050334
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een serieus topic? Je topic over alleen zitten en daarom twijfelen of iemand van je houdt?

Sorry. Maar die hele OP slaat nergens op.
Even in haast gemaakt in een opwelling van emotie. Dacht dat dit R&P was waar men ook even terecht kan als het moeilijkt loopt. Dit is mijn eerste vriendin ik weet me geen raad maar goed fijne dag verder.
  woensdag 11 januari 2017 @ 12:34:07 #161
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168050423
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:28 schreef Argo het volgende:

[..]

Even in haast gemaakt in een opwelling van emotie. Dacht dat dit R&P was waar men ook even terecht kan als het moeilijkt loopt. Dit is mijn eerste vriendin ik weet me geen raad maar goed fijne dag verder.
Probeer het nog eens met een fatsoenlijke OP, je topic leek een troltopic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 11 januari 2017 @ 12:35:22 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168050446
De fipo werkt ook niet bepaald mee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168050844
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Probeer het nog eens met een fatsoenlijke OP, je topic leek een troltopic.
Oh okay, het leek een trolltopic. Prima ik maak thuis wel een uitgebreide op... Maar kun je me dan garantie geven dat je hard gaat optreden tegen trolls?
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 13:04:27 #164
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168051002
quote:
11s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:57 schreef Argo het volgende:

[..]

Oh okay, het leek een trolltopic. Prima ik maak thuis wel een uitgebreide op... Maar kun je me dan garantie geven dat je hard gaat optreden tegen trolls?
Ehm. Het is niet zo dat hoe meer moeite je in je OP steekt, hoe meer de mods hier jouw persoonlijke forum-bodyguards worden he.

Je zit in R&P. JIJ hebt blijkbaar hulp nodig, dan zul je moeten zorgen voor een fatsoenlijke OP. Die fatsoenlijke OP geeft je echter geen recht op 'meer hulp' van mods in jouw topic hoor.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168051063
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ehm. Het is niet zo dat hoe meer moeite je in je OP steekt, hoe meer de mods hier jouw persoonlijke forum-bodyguards worden he.

Je zit in R&P. JIJ hebt blijkbaar hulp nodig, dan zul je moeten zorgen voor een fatsoenlijke OP. Die fatsoenlijke OP geeft je echter geen recht op 'meer hulp' van mods in jouw topic hoor.
Heb nu een fatsoenlijke op maar ik weet zeker mensen gaan alleen maar zieken over het leeftijdsverschil maar hier goes nothing. Sowieso hoe kan ik een fatsoenlijke op maken in de klas waar iedereen vrolijk op je scherm kijkt? Fatsoenlijke op dit dat.... Leuk dat je een duit in het zakje doet, maar stel jij schrikt je behoorlijk en wil even snel een topic voor snel advies maken, ik hoop dat mensen je dan ook gaan trollen. Omdat je wat meer moeite in je op had kunnen steken.

Edit: en het barst al los, zie je de korte op was gewoon veel beter, nu begint iedereen weer lullig te doen en heb ik nog niks aan het hele topic.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2017 13:11:50 ]
pi_168051206
quote:
11s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:07 schreef Argo het volgende:

[..]

Heb nu een fatsoenlijke op maar ik weet zeker mensen gaan alleen maar zieken over het leeftijdsverschil maar hier goes nothing. Sowieso hoe kan ik een fatsoenlijke op maken in de klas waar iedereen vrolijk op je scherm kijkt? Fatsoenlijke op dit dat.... Leuk dat je een duit in het zakje doet, maar stel jij schrikt je behoorlijk en wil even snel een topic voor snel advies maken, ik hoop dat mensen je dan ook gaan trollen. Omdat je wat meer moeite in je op had kunnen steken.

Edit: en het barst al los, zie je de korte op was gewoon veel beter, nu begint iedereen weer lullig te doen en heb ik nog niks aan het hele topic.
quote:
11s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:57 schreef Argo het volgende:

[..]

Oh okay, het leek een trolltopic. Prima ik maak thuis wel een uitgebreide op... Maar kun je me dan garantie geven dat je hard gaat optreden tegen trolls?
Garanties geven doen we niet, we verkopen geen wasmachines.
Als het een normaal topic is zullen we iedereen zo goed mogelijk proberen tevreden te houden.
Kleine tip (in het kader van transparantie) je hebt
A. de schijn al wel een beetje tegen
B. haastige spoed is zelden goed, ook voor topics
C. niet iedereen hoef kusjekroel reacties te geven, jij weet net zoals ons hoe users kunnen zijn hier

Maar ik ga eens even kijken. :*
Hell To The Liars
  woensdag 11 januari 2017 @ 13:14:45 #167
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168051225
ongeacht de OP zou men zich gewoon moeten gedragen, tenzij het echt een bewuste OP is om die reacties uit te lokken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168051232
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:13 schreef Droopie het volgende:

[..]

[..]

Garanties geven doen we niet, we verkopen geen wasmachines.
Als het een normaal topic is zullen we iedereen zo goed mogelijk proberen tevreden te houden.
Kleine tip (in het kader van transparantie) je hebt
A. de schijn al wel een beetje tegen
B. haastige spoed is zelden goed, ook voor topics
C. niet iedereen hoef kusjekroel reacties te geven, jij weet net zoals ons hoe users kunnen zijn hier

Maar ik ga eens even kijken. :*
Dat snap ik, maar jij snapt ook dat als er 3 troll reacties in het begin staan de rest sowieso in hetzelfde kader gaat zijn. Als ik het soort reacties wil dat ik nu zou krijg zou ik naar KLB gaan.
pi_168051235
quote:
11s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:07 schreef Argo het volgende:
euk dat je een duit in het zakje doet, maar stel jij schrikt je behoorlijk en wil even snel een topic voor snel advies maken, ik hoop dat mensen je dan ook gaan trollen. Omdat je wat meer moeite in je op had kunnen steken.
Dat jij de reacties niet leuk vindt betekent niet dat het per definitie troll-reacties zijn hè? Je kent FOK! inmiddels goed genoeg om te weten dat mensen ook geowon zeggen wat ze vinden verder, dus als je dat soort dingen niet wilt horen, dan moet je er geen topic over openen op FOK!...
Ja doei.
pi_168051249
Nog steeds een matig trolltopic
pi_168051274
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat jij de reacties niet leuk vindt betekent niet dat het per definitie troll-reacties zijn hè? Je kent FOK! inmiddels goed genoeg om te weten dat mensen ook geowon zeggen wat ze vinden verder, dus als je dat soort dingen niet wilt horen, dan moet je er geen topic over openen op FOK!...
Juist, dat ze te jong is etc prima kan ik tegen. MAar niet dat getroll wat leidt in meer getroll en waardoor ik geen fatsoenlijke reacties krijg ik wil fatsoenlijke reacties. 4 fatsoenlijke is al genoeg al krijg ik dan een emmer stront over mij heen dat boeit niet.
pi_168051294
Ik wil 14 miljoen op de bank een fles tequila en een roedel bronstige seksslaven. Soms loopt het leven anders.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_168051311
quote:
11s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:16 schreef Argo het volgende:

[..]

Juist, dat ze te jong is etc prima kan ik tegen. MAar niet dat getroll wat leidt in meer getroll en waardoor ik geen fatsoenlijke reacties krijg ik wil fatsoenlijke reacties. 4 fatsoenlijke is al genoeg al krijg ik dan een emmer stront over mij heen dat boeit niet.
Nou weet je, laat ik hem open, hopelijk vind je er een paar fatsoenlijke tussen.
Geef ik je het voordeel van de twijfel (tegen beter weten in) omdat ik nieuwe moderator ben.
Hell To The Liars
  woensdag 11 januari 2017 @ 15:27:00 #174
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168053506
Het is wel klaar nu. Hier is feedback niet voor bedoeld. Reacties weggehaald.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168123759
Ik vind dat op R&P nog wat strenger gemodereerd moet worden. Al is dat wellicht een zware taak.

Hier maken mensen topics als ze serieuze problemen hebben. Er reageren mensen die serieus betrokken zijn en proberen mee te denken met de situatie. Maar er reageren vervolgens ook mensen die het nodig vinden door bijvoorbeeld te zeggen dat de TS lui is en gewoon wat ballen moet kweken. Of ze gaan de pseudopsycholoog spelen en de zaak helemaal verdraaien om daarmee de TS alsnog naar beneden te trappen. Spreek je ze daarop aan, dan krijg je een reactie als "ik ben nou eenmaal direct en niet van het kusjekroel". Ze vinden zichzelf blijkbaar helemaal geweldig met hun 'eerlijke' en 'to-the-point'-reacties, maar ik vind het getuigen van gebrek aan inlevingsvermogen.

Degenen die zo reageren zijn vaak dezelfde users die vaak op R&P zijn. Jarenlang betrof het de mods zelf, maar gelukkig merkte de FOK!-crew dat ook op en hebben ze daar goede maatregelen in getroffen. De sfeer is hier echt wel verbeterd en voor zover ik heb gezien doen de mods die er nu zijn het goed ^O^

Neemt helaas niet weg dat het 'afzeik-sfeertje' nog teveel aanwezig is hier.

Als het mijzelf betreft, doet het soms best wel pijn, maar ik ben wel in staat om het te kunnen relativeren en dat soort comments niet te persoonlijk aan te trekken.

Ik heb echter in mijn leven buiten FOK! meegemaakt dat tactloze reacties enorme gevolgen kunnen hebben. Ik denk dat het daarom nodig is dat het modereren nog strenger wordt hier.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 09:57:30 #176
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168123806
Hi Pabst, bedankt voor je feedback. Kun je, mocht je dergelijke posts weer tegenkomen, er een TR op zetten? Dan kunnen wij als team er wat mee.

Thanks!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168125485
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 09:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik vind dat op R&P nog wat strenger gemodereerd moet worden. Al is dat wellicht een zware taak.

Hier maken mensen topics als ze serieuze problemen hebben. Er reageren mensen die serieus betrokken zijn en proberen mee te denken met de situatie. Maar er reageren vervolgens ook mensen die het nodig vinden door bijvoorbeeld te zeggen dat de TS lui is en gewoon wat ballen moet kweken. Of ze gaan de pseudopsycholoog spelen en de zaak helemaal verdraaien om daarmee de TS alsnog naar beneden te trappen. Spreek je ze daarop aan, dan krijg je een reactie als "ik ben nou eenmaal direct en niet van het kusjekroel". Ze vinden zichzelf blijkbaar helemaal geweldig met hun 'eerlijke' en 'to-the-point'-reacties, maar ik vind het getuigen van gebrek aan inlevingsvermogen.

Degenen die zo reageren zijn vaak dezelfde users die vaak op R&P zijn. Jarenlang betrof het de mods zelf, maar gelukkig merkte de FOK!-crew dat ook op en hebben ze daar goede maatregelen in getroffen. De sfeer is hier echt wel verbeterd en voor zover ik heb gezien doen de mods die er nu zijn het goed ^O^

Neemt helaas niet weg dat het 'afzeik-sfeertje' nog teveel aanwezig is hier.

Als het mijzelf betreft, doet het soms best wel pijn, maar ik ben wel in staat om het te kunnen relativeren en dat soort comments niet te persoonlijk aan te trekken.

Ik heb echter in mijn leven buiten FOK! meegemaakt dat tactloze reacties enorme gevolgen kunnen hebben. Ik denk dat het daarom nodig is dat het modereren nog strenger wordt hier.
Bedankt voor de feedback, overigens vond ik dat de vorige mods een bijzonder goed team was dus ik herken niet wat je daarin bedoelt.

Het lastige van deze kwestie is, dat vaak, een schop onder iemand's reet wél een juiste benadering is. Lang niet in alle gevallen, mee eens, maar in veel gevallen hebben de users de ietwat bot kunnen reageren ook gelijk in hun stellingen. Zij posten het expres vrij bot, neem bijvoorbeeld Coolguy als voorbeeld. Hij kan bijzonder sarcastisch of cynisch uit de hoek komen, maar raakt over het algemeen wel exact de snaar waar het mis gaat in relaties. En soms is dat júist precies wat mensen nodig hebben om tot een inzicht te komen. Dus dit is voor ons ook een erg moeilijke taak om dat van elkaar te onderscheiden.

Maar nogmaals bedankt voor de feedback, dit nemen we zeker mee. ^O^
Lambo of Rekt
pi_168128546
Precies de juiste snaar raken is natuurlijk ook subjectief. Jij bent het in zo'n geval heel erg eens met de mening van betreffende user.

Maar meningen zijn niet kontgaten. Iedereen heb d'r één... en iedereen mag em op fok komen vertegenwoordigen...

Ik ben het eens met de feedback in de zin dat bepaalde mensen heel (te) veel ruimte nemen om die mening te blijven verkondigen en ook ruimte krijgen om herhaaldelijk andere meningen in het topic als idioot te belabelen, waardoor een echte discussie over mogelijkheden en alternatieven ondergesneeuwd raken onder iemands "grote gelijk".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 14:35:57 #179
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168128720
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 09:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik vind dat op R&P nog wat strenger gemodereerd moet worden. Al is dat wellicht een zware taak.

Hier maken mensen topics als ze serieuze problemen hebben. Er reageren mensen die serieus betrokken zijn en proberen mee te denken met de situatie. Maar er reageren vervolgens ook mensen die het nodig vinden door bijvoorbeeld te zeggen dat de TS lui is en gewoon wat ballen moet kweken. Of ze gaan de pseudopsycholoog spelen en de zaak helemaal verdraaien om daarmee de TS alsnog naar beneden te trappen. Spreek je ze daarop aan, dan krijg je een reactie als "ik ben nou eenmaal direct en niet van het kusjekroel". Ze vinden zichzelf blijkbaar helemaal geweldig met hun 'eerlijke' en 'to-the-point'-reacties, maar ik vind het getuigen van gebrek aan inlevingsvermogen.

Degenen die zo reageren zijn vaak dezelfde users die vaak op R&P zijn. Jarenlang betrof het de mods zelf, maar gelukkig merkte de FOK!-crew dat ook op en hebben ze daar goede maatregelen in getroffen. De sfeer is hier echt wel verbeterd en voor zover ik heb gezien doen de mods die er nu zijn het goed ^O^

Neemt helaas niet weg dat het 'afzeik-sfeertje' nog teveel aanwezig is hier.

Als het mijzelf betreft, doet het soms best wel pijn, maar ik ben wel in staat om het te kunnen relativeren en dat soort comments niet te persoonlijk aan te trekken.

Ik heb echter in mijn leven buiten FOK! meegemaakt dat tactloze reacties enorme gevolgen kunnen hebben. Ik denk dat het daarom nodig is dat het modereren nog strenger wordt hier.
Met alle respect, maar je neemt een subjectieve, persoonlijke beleving uit jouw directe omgeving als onderbouwing waarom er op een forum op internet strenger moet worden gemodereerd.

Als jij een issue onder de aandacht wil brengen op een forum waar ik weet niet hoeveel leden komen, dan zul je moeten accepteren dat daar meningen bij zitten die niet gelijk zijn aan de jouwe, en ook niet worden verwoord op een manier die jou zint.

Als je bedoelt schelden, dan ben ik met je eens dat dat nergens voor nodig is en dat dat gemodereerd mag (zelfs moet) worden.

Maar veel mensen reageren het het meest gebeten als ze een waarheid te horen/lezen krijgen die ze liever niet horen. Dat is echter lastig om toe te geven, dus gooien ze een rookgordijn op in de vorm van doen alsof ze boos worden van de manier waarop het verwoordt wordt, in plaats van in te gaan op wat er eigenlijk gezegd wordt, omdat het waar is en ze daar liever niet aan willen.

Daar komt bij dat ik van mening ben dat als je volledig van je padje gaat vanwege wat woorden op het grote boze internet, het probleem niet die woorden zijn, maar heel wat anders. Dat kun je echter de zender van die woorden niet kwalijk nemen.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 14:39:21 #180
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168128783
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:44 schreef EggsTC het volgende:
neem bijvoorbeeld Coolguy als voorbeeld. Hij kan bijzonder sarcastisch of cynisch uit de hoek komen, maar raakt over het algemeen wel exact de snaar waar het mis gaat in relaties. En soms is dat júist precies wat mensen nodig hebben om tot een inzicht te komen. Dus dit is voor ons ook een erg moeilijke taak om dat van elkaar te onderscheiden.

:7 Dat is exact wat ik doe ja. 1. omdat als je iets in het extreme trekt, de belachelijkheid van een situatie vaak erg duidelijk wordt, en 2 omdat dat de manier is waarop ik iets verwoord, en zolang ik niet loop te schelden zie ik geen enkele noodzaak om daar iets aan te veranderen, alleen maar omdat het zou kunnen zijn dat de ander boos wordt.

Als je ontzettend boos wordt op een onbekende op een forum alleen maar vanwege woorden die jou niet zinnen dan wordt het tijd de computer uit te zetten en wat anders te gaan doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 14 januari 2017 @ 14:46:37 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168128922
Top dat jullie je mening geven, we doen ons best eerlijk te modden en volgens mij lukt dat goed.

Dus ook in de gevallen die PBR aansnijdt gaan we er met een open blik naar kijken en a.d.h.d. al dan niet actie ondernemen. En volgens mij is dat goed.

Verdere discussie over hoe iemand iets opvat of hoe iets moet gaan is imo hier niet nodig en ik wil jullie dan ook vragen het hierbij te laten. Thanks ^O^ .
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 14:54:05 #182
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168129091
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:46 schreef Samzz het volgende:
Top dat jullie je mening geven, we doen ons best eerlijk te modden en volgens mij lukt dat goed.

Dus ook in de gevallen die PBR aansnijdt gaan we er met een open blik naar kijken en a.d.h.d. al dan niet actie ondernemen. En volgens mij is dat goed.

Verdere discussie over hoe iemand iets opvat of hoe iets moet gaan is imo hier niet nodig en ik wil jullie dan ook vragen het hierbij te laten. Thanks ^O^ .
Erg vreemd dit, want volgens mij is FB juist bij uitstek hét topic om dit soort dingen in te bespreken, zodat die (gezonde) discussie niet de topics zelf zal vervuilen. En jij zegt dat omdat jouw mening is dat dat hier niet nodig is, we dat dus niet moeten doen.

Erg vreemd, maar goed, prima.

Waar dan wel?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168129198
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:46 schreef Samzz het volgende:
We gaan er met een open blik naar kijken en a.d.h.d. al dan niet actie ondernemen. En volgens mij is dat goed.
Willekeurig en met weinig aandacht?
1 + 1 = blauw
  zaterdag 14 januari 2017 @ 14:59:30 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168129223
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Erg vreemd dit, want volgens mij is FB juist bij uitstek hét topic om dit soort dingen in te bespreken, zodat die (gezonde) discussie niet de topics zelf zal vervuilen. En jij zegt dat omdat jouw mening is dat dat hier niet nodig is, we dat dus niet moeten doen.

Erg vreemd, maar goed, prima.

Waar dan wel?
FB is voor feedback naar moderators toe, niet voor discussies tussen users over hoe posts opgevat worden of hoe er gepost moet worden :).

Zodoende die discussie niet hier.

Op zichzelf is het wel een interessante discussie, waar dus prima een topic over kan worden geopend.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 14 januari 2017 @ 15:00:02 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168129240
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:58 schreef Kamina het volgende:

[..]

Willekeurig en met weinig aandacht?
Omg, puur toeval :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168129251
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 15:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omg, puur toeval :@.
:P
1 + 1 = blauw
pi_168129626
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Erg vreemd dit, want volgens mij is FB juist bij uitstek hét topic om dit soort dingen in te bespreken, zodat die (gezonde) discussie niet de topics zelf zal vervuilen. En jij zegt dat omdat jouw mening is dat dat hier niet nodig is, we dat dus niet moeten doen.

Erg vreemd, maar goed, prima.

Waar dan wel?
Ga ik ook even over nadenken, meepraten en denken hoe het beter kan is altijd goed.
Maar niet aan het klanten loket ;)

Geef ons eventjes de tijd.
Hell To The Liars
  zaterdag 14 januari 2017 @ 15:35:55 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168130071
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 16 januari 2017 @ 09:58:26 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168184312
Zijn al die depressieve topics met reden sticky gezet? Omdat Blue Monday? En morgen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 16 januari 2017 @ 10:00:07 #190
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168184336
quote:
5s.gif Op maandag 16 januari 2017 09:58 schreef Copycat het volgende:
Zijn al die depressieve topics met reden sticky gezet? Omdat Blue Monday? En morgen?
Ja, inderdaad om Blue Monday :).

De topics blijven deze week sticky staan en gaan daarna weer op normaal.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 16 januari 2017 @ 10:00:36 #191
47102 Elvi
miemkwien
pi_168184341
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, inderdaad om Blue Monday :).

De topics blijven deze week sticky staan en gaan daarna weer op normaal.
Zijn de topics net gewist en opnieuw gestart?
  maandag 16 januari 2017 @ 10:01:15 #192
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168184348
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:00 schreef Elvi het volgende:

[..]

Zijn de topics net gewist en opnieuw gestart?
Er zijn twee topics opnieuw geplaatst omdat er iets mis was gegaan. Nu klopt het weer :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Boks-Chick maandag 16 januari 2017 @ 10:19:47 #193
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_168184642
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er zijn twee topics opnieuw geplaatst omdat er iets mis was gegaan. Nu klopt het weer :Y.
Volgens mij stond in een van die twee topics al een post van iemand? Die zie ik niet terug in het topic van EggsTC

Korte naam iets met een v volgens mij :P
lolwut
  maandag 16 januari 2017 @ 10:22:33 #194
47102 Elvi
miemkwien
pi_168184716
quote:
11s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:19 schreef BrandX het volgende:

[..]

Volgens mij stond in een van die twee topics al een post van iemand? Die zie ik niet terug in het topic van EggsTC

Korte naam iets met een v volgens mij :P
Kamina
  maandag 16 januari 2017 @ 10:25:05 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168184779
quote:
11s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:19 schreef BrandX het volgende:

[..]

Volgens mij stond in een van die twee topics al een post van iemand? Die zie ik niet terug in het topic van EggsTC

Korte naam iets met een v volgens mij :P
Ja, klopt. Maar dat is geregeld :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 16 januari 2017 @ 10:36:10 #196
456432 Kamina
Tenacious!
pi_168185006
quote:
11s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:19 schreef BrandX het volgende:

[..]

Volgens mij stond in een van die twee topics al een post van iemand? Die zie ik niet terug in het topic van EggsTC

Korte naam iets met een v volgens mij :P
Kamina met een v.
1 + 1 = blauw
  Boks-Chick maandag 16 januari 2017 @ 16:23:51 #197
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_168194026
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:36 schreef Kamina het volgende:

[..]

Kamina met een v.
:D
lolwut
pi_168202193
waarom werd mijn post in hoe voel je je gewist?
  maandag 16 januari 2017 @ 20:16:25 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168202234
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:15 schreef Drug het volgende:
waarom werd mijn post in hoe voel je je gewist?
Suicidale gedachten gaan altijd weg.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168202667
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Suicidale gedachten gaan altijd weg.
o maar dat was het niet, dat was een duidelijk stijlfiguur, zeker in die context. maar prima verder.
  maandag 16 januari 2017 @ 20:32:10 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168203035
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:25 schreef Drug het volgende:

[..]

o maar dat was het niet, dat was een duidelijk stijlfiguur, zeker in die context. maar prima verder.
Okay. Beoordelingsfout van mij dan :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168206791
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom er voor die Q&A is gekozen en in hoeverre die persoon die vragen beantwoord gecheckt is?

Ik vind het echt nogal een vergaand iets
  maandag 16 januari 2017 @ 21:53:38 #203
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168206859
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 21:51 schreef Allures het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom er voor die Q&A is gekozen en in hoeverre die persoon die vragen beantwoord gecheckt is?

Ik vind het echt nogal een vergaand iets
Omdat het ons leuk leek de users op deze manier een mogelijkheid te bieden op een laagdrempelige manier vragen te stellen.

En ja, Freudin is een geverifieerd account.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168207116
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2017 21:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat het ons leuk leek de users op deze manier een mogelijkheid te bieden op een laagdrempelige manier vragen te stellen.

En ja, Freudin is een geverifieerd account.
sowieso is mij nog niet helemaal duidelijk hoe je een geverifieerd account word maar dat wil toch niet zeggen of ze een geverifieerd psycholoog of iets dergelijks is?

Niet dat ik wil beweren dat ze dat niet is hoor, maar ik vind het nogal vergaand om dat zo te profileren, mensen inhoudelijke en persoonlijke vragen laten stellen die alleen vanuit hun eigen referentiekader (en in een paar zinnen) zijn waarop dan adviezen worden gegeven. Daar kunnen mensen zich toch achter verschuilen en zo misschien de hulp mislopen die wel gewenst is
Ik vind het allemaal nogal 'groot' zonder inzichtelijk te maken hoe dit tot stand is gekomen
  maandag 16 januari 2017 @ 22:02:30 #205
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168207223
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:00 schreef Allures het volgende:

[..]

sowieso is mij nog niet helemaal duidelijk hoe je een geverifieerd account word maar dat wil toch niet zeggen of ze een geverifieerd psycholoog of iets dergelijks is?

Niet dat ik wil beweren dat ze dat niet is hoor, maar ik vind het nogal vergaand om dat zo te profileren, mensen inhoudelijke en persoonlijke vragen laten stellen die alleen vanuit hun eigen referentiekader (en in een paar zinnen) zijn waarop dan adviezen worden gegeven. Daar kunnen mensen zich toch achter verschuilen en zo misschien de hulp mislopen die wel gewenst is
Ik vind het allemaal nogal 'groot' zonder inzichtelijk te maken hoe dit tot stand is gekomen
Ze heeft bewezen een psychotherapeut te zijn. Hoe meer geverifieerd wil je het hebben :)?

Users kunnen zelf bepalen welke vragen zij willen stellen, daar hebben wij verder niks in gestuurd. Ook werden er geen diagnoses gesteld, enkel handvaten aangereikt. Ik snap niet zo goed wat daar mis mee is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168207386
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ze heeft bewezen een psychotherapeut te zijn. Hoe meer geverifieerd wil je het hebben :)?

Users kunnen zelf bepalen welke vragen zij willen stellen, daar hebben wij verder niks ingestuurd. Ook werden er geen diagnoses gesteld, enkel handvaten aangereikt. Ik snap niet zo goed wat daar mis mee is.
Dat mensen met serieuze problemen die te groot zijn voor een forum (en van wie jullie dat ook opgevallen moet zijn), wie er ook aan de andere kant van het scherm zit, psycholoog, psychiater etc, nu wel een soort virtuele speen krijgen aangereikt en daar weer even mee verder gaan tobben en zo eventueel wegblijven bij hulp die op hun situatie is toegesneden

En ik zou het zelf prettig vinden als inzicht zou worden gegeven in hoe dat dan geverifieerd word. Nu is het alleen maar omdat jullie zeggen dat het zo is
Zou niet de eerste keer op fok zijn dat dat dan toch niet waar blijkt zeg maar
En iets zijn zegt natuurlijk niets over iemands kunde

En ja het staat me natuurlijk vrij om wel of geen vraag in te sturen maar ik vind het nogal ver gaan dat een forum dat zichzelf serieus zou moeten nemen op dit gebied denkt dat dit een goede move is en daarin ook nog eens geen inzicht geeft in waarom en hoe
  maandag 16 januari 2017 @ 22:09:02 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_168207483
Maar hoe bekijk je t nu achteraf?
Ik snap dat er evt bedenkingen zijn, maar die angsten tot dat mensen verder blijven tobben etc, zijn die ook waargeworden door de posts van freudin?
pi_168207565
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:09 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe bekijk je t nu achteraf?
Ik snap dat er evt bedenkingen zijn, maar die angsten tot dat mensen verder blijven tobben etc, zijn die ook waargeworden door de posts van freudin?
Ik of de mods?

Als je het aan mij vraagt dan ja. Niet bij de meerderheid maar juist wel bij de kwetsbare minderheid

Maar los daarvan zie ik nogmaals niet hoe je dit een goed idee zou vinden als je jezelf serieus neemt op dit gebied
En daarnaast vind ik het op een erg dunne lijn balanceren om topics te sluiten omdat problematiek te zwaar is en soort gelijke redenen (waarmee je aangeeft te zien dat een forum zijn beperkingen heeft en dit serieuze shit is) en daarna mensen uit te gaan nodigen om hun hart op deze manier te luchten bij een professional omdat het een heel heel beperkte manier is
  PR en moderator maandag 16 januari 2017 @ 22:14:19 #209
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168207653
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:06 schreef Allures het volgende:
Zou niet de eerste keer op fok zijn dat dat dan toch niet waar blijkt zeg maar
En iets zijn zegt natuurlijk niets over iemands kunde
Vandaar de geverifieerde accounts toch? Ze is gewoon legit, de crew weet welk mens van vlees en bloed er aan die andere kant zit, anders zou dit nooit uitgevoerd worden toch. Een beetje meer vertrouwen mag imo ook wel hoor.
Verder vond ik 't eigenlijk wel een heel leuk initiatief met ook mooie antwoorden, waarmee ze mensen imo juist motiveert (en ook uitspreekt) om die stap naar de hulpverlening te zetten.

#personal2cents
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 16 januari 2017 @ 22:15:20 #210
47102 Elvi
miemkwien
pi_168207691
Ik vond het ook een leuk initiatief :Y
pi_168207714
Wat wil je zien dan Allures, een diploma gepost met naam en toenaam. Met een ID kaart, een filmpje van degene, een livestream zodat we zeker weten dat zij het is en een school rapport met cijfers ondertekend door alle leraren op school?
Lambo of Rekt
pi_168207725
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:14 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vandaar de geverifieerde accounts toch? Ze is gewoon legit, de crew weet welk mens van vlees en bloed er aan die andere kant zit, anders zou dit nooit uitgevoerd worden. Een beetje meer vertrouwen mag imo ook wel hoor.
Verder vond ik 't eigenlijk wel een heel leuk initiatief met ook mooie antwoorden, waarmee ze mensen imo juist motiveert (en ook uitspreekt) om die stap naar de hulpverlening te nemen.

#personal2cents
Nogmaals het is mij niet duidelijk hoe iemand geverifieerd word maar dat heb ik ook nooit uitgezocht hoor. Dus dat is een gebrek aan mijn kant

Maar iemand van vlees en bloed zijn wil niet zeggen dat iemand een goede psychotherapeut is met goede referenties/ervaring etc
Psychotherapeut zijn zou in mijn ogen niet eens voldoende zijn hierin. Wie weet is het iemand die elk half jaar ontslagen word. Weten wij veel
Ik zeg ook niet dat het per definitie zo is, maar ik vind het wel vreemd dat ik nergens kan vinden hoe dat verifiëren plaats heeft gevonden
  maandag 16 januari 2017 @ 22:16:27 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168207727
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:11 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik of de mods?

Als je het aan mij vraagt dan ja. Niet bij de meerderheid maar juist wel bij de kwetsbare minderheid

Maar los daarvan zie ik nogmaals niet hoe je dit een goed idee zou vinden als je jezelf serieus neemt op dit gebied
En daarnaast vind ik het op een erg dunne lijn balanceren om topics te sluiten omdat problematiek te zwaar is en soort gelijke redenen (waarmee je aangeeft te zien dat een forum zijn beperkingen heeft en dit serieuze shit is) en daarna mensen uit te gaan nodigen om hun hart op deze manier te luchten bij een professional omdat het een heel heel beperkte manier is
We hebben vooraf duidelijk besproken/doorgenomen wat we wel en niet gingen toestaan, mochten er extreme gevallen voorbij komen dan zouden die doorverwezen worden.

Volgens mij is de Q&A leuk verlopen en vonden de users die mee hebben gedaan het ook leuk. Missie geslaagd, imo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168207756
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:15 schreef EggsTC het volgende:
Wat wil je zien dan Allures, een diploma gepost met naam en toenaam. Met een ID kaart, een filmpje van degene, een livestream zodat we zeker weten dat zij het is en een school rapport met cijfers ondertekend door alle leraren op school?
Dit is een beetje een rare manier van discussie voeren. Je trekt iets helemaal door en dat vind ik niet zo netjes. Je kunt er ook serieus op ingaan of het laten liggen als je dat niet kunt

Ik vind het weer eens niet passen bij je rol als mod
pi_168207768
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit is een beetje een rare manier van discussie voeren. Je trekt iets helemaal door en dat vind ik niet zo netjes. Je kunt er ook serieus op ingaan of het laten liggen als je dat niet kunt

Ik vind het weer eens niet passen bij je rol als mod
Ik vind dat jij het juist een beetje in extreme twijfel trekt... vandaar de likewise reactie.
Lambo of Rekt
  maandag 16 januari 2017 @ 22:18:26 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_168207789
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit is een beetje een rare manier van discussie voeren. Je trekt iets helemaal door en dat vind ik niet zo netjes. Je kunt er ook serieus op ingaan of het laten liggen als je dat niet kunt

Ik vind het weer eens niet passen bij je rol als mod
Misschien brengt hij t wat bot, maar ben het verder wel met hem eens. (Niet dat mijn mening er veel toe doet :+ )
  PR en moderator maandag 16 januari 2017 @ 22:18:44 #217
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168207800
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:16 schreef Allures het volgende:

[..]

Nogmaals het is mij niet duidelijk hoe iemand geverifieerd word maar dat heb ik ook nooit uitgezocht hoor. Dus dat is een gebrek aan mijn kant

Maar iemand van vlees en bloed zijn wil niet zeggen dat iemand een goede psychotherapeut is met goede referenties/ervaring etc
Psychotherapeut zijn zou in mijn ogen niet eens voldoende zijn hierin. Wie weet is het iemand die elk half jaar ontslagen word. Weten wij veel
Ik zeg ook niet dat het per definitie zo is, maar ik vind het wel vreemd dat ik nergens kan vinden hoe dat verifiëren plaats heeft gevonden
Maar dat zeg ik toch, ze zou toch ook niet geverifieerd zijn als we dat niet van haar zouden weten :P Ze is naast psychotherapeut overigens ook geregistreerd GZ-psycholoog. Maar we hoeven toch niet de persoonlijke sociale relaties van crew hier open en bloot te leggen :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168207833
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

We hebben vooraf duidelijk besproken/doorgenomen wat we wel en niet gingen toestaan, mochten er extreme gevallen voorbij komen dan zouden die doorverwezen worden.

Volgens mij is de Q&A leuk verlopen en vonden de users die mee hebben gedaan het ook leuk. Missie geslaagd, imo.
Maar er zijn wel gevallen voorbij gekomen waarbij jullie ook aan je water moeten voelen dat er nogal wat speelt. Die heeft misschien geen extreme vraag gesteld maar heeft wel een vraag gesteld die hij zelf vorm heeft gegeven op een beperkte manier. En heeft nu een virtuele fopspeen

Daarom is dit echt 100% anders en veel meer risicovol dan een face to face consult want dan heb je een eventueel dossier, uitslagen van testen of de mogelijkheid die af te nemen, de mogelijkheid om door te vragen, een uur om op dingen in te gaan etc
pi_168207884
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar dat zeg ik toch, ze zou toch ook niet geverifieerd zijn als we dat niet van haar zouden weten :P Ze is naast psychotherapeut overigens ook geregistreerd GZ-psycholoog. Maar we hoeven toch niet de persoonlijke sociale relaties van crew hier open en bloot te leggen :D
Nee maar alleen deze post geeft natuurlijk al meer inzicht dan er was voor ik mijn vraag stelde. Kan ook dat ik daar overheen gelezen heb en dan was een verwijzing natuurlijk genoeg
Maar het word meteen verdedigend en denigrerend en dat vind ik raar en jammer

Ik zeg ook niet dat ik dit perse in twijfel trek of wil blijven trekken, ik zeg dat ik vind dat hierin wat meer openheid in mijn ogen handig zou zijn en ik niet zo goed snap waarom die er niet was voor het topic startte
En daarnaast zeg ik dat ik niet zo goed snap waarom voor deze vorm gekozen is vanwege die risico's maar dat zijn 2 losse punten
  maandag 16 januari 2017 @ 22:22:47 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168207951
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:19 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar er zijn wel gevallen voorbij gekomen waarbij jullie ook aan je water moeten voelen dat er nogal wat speelt. Die heeft misschien geen extreme vraag gesteld maar heeft wel een vraag gesteld die hij zelf vorm heeft gegeven op een beperkte manier. En heeft nu een virtuele fopspeen

Daarom is dit echt 100% anders en veel meer risicovol dan een face to face consult want dan heb je een eventueel dossier, uitslagen van testen of de mogelijkheid die af te nemen, de mogelijkheid om door te vragen, een uur om op dingen in te gaan etc
Zo kun je alles wel in het negatieve trekken. Wij hebben naar eer en geweten wat leuks willen doen voor onze users. Hebben daar een paychotherapeute bereid toegevonden en het topic verliep heel leuk.

Heeft er iemand gepost met een dieper probleem? Misschien wel. Misschien heeft hij nu speen. Misschien heeft hij nu een handvat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  PR en moderator maandag 16 januari 2017 @ 22:23:19 #221
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168207969
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:21 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee maar alleen deze post geeft natuurlijk al meer inzicht dan er was voor ik mijn vraag stelde

Ik zeg ook niet dat ik dit perse in twijfel trek of wil blijven trekken, ik zeg dat ik vind dat hierin wat meer openheid in mijn ogen handig zou zijn en ik niet zo goed snap waarom die er niet was voor het topic startte
Nja, de meeste mensen gaan er gewoon vanuit dat iemand met een geverifieerd account ook daadwerkelijk geverifieerd is, en vertrouwen de admins daar wel op, dus vandaar dat men dacht dat een vinkje wel voldoende zou zijn om die verificatie over te brengen :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168207970
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:19 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar er zijn wel gevallen voorbij gekomen waarbij jullie ook aan je water moeten voelen dat er nogal wat speelt. Die heeft misschien geen extreme vraag gesteld maar heeft wel een vraag gesteld die hij zelf vorm heeft gegeven op een beperkte manier. En heeft nu een virtuele fopspeen

Daarom is dit echt 100% anders en veel meer risicovol dan een face to face consult want dan heb je een eventueel dossier, uitslagen van testen of de mogelijkheid die af te nemen, de mogelijkheid om door te vragen, een uur om op dingen in te gaan etc
Het is een verlagende drempel.
Het is makkelijker om advies in te winnen anoniem bij een hulpverlener, dan morgen naar je huisarts te lopen en face to face je issues neer te leggen bij de arts die je nog vaker in je leven gaat zien.

Er zijn overigens zat hoogleraren/ professors die online spreekuren hebben.
Ze adviseren binnen de kaders van hun juridische restricties en bij twijfel hebben ze in ieder geval contact met ze, in plaats van dat ze anoniem hun probleem verstoppen en opkroppen voor de buitenwereld.
Hell To The Liars
  maandag 16 januari 2017 @ 22:24:18 #223
47102 Elvi
miemkwien
pi_168207997
Ik denk dat men moet afstappen van het idee dat mensen met psychiatrische problemen een gevaar voor zichzelf zijn, niet meer helder kunnen nadenken, en complete debielen zijn.
Een Q&A op een forum kan nooit een echte reallife psycholoog vervangen. Maar het kan wel helpen je gedachten even te ordenen of na te denken over het advies. Of je er wat mee wil doen. En ze verwees mensen oo netjes naar de professionele hulpverlening.
pi_168208031
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:23 schreef Droopie het volgende:

[..]

Het is een verlagende drempel.
Het is makkelijker om advies in te winnen anoniem bij een hulpverlener, dan morgen naar je huisarts te lopen en face to face je issues neer te leggen bij de arts die je nog vaker in je leven gaat zien.

Er zijn overigens zat hoogleraren/ professors die online spreekuren hebben.
Ze adviseren binnen de kaders van hun juridische restricties en bij twijfel hebben ze in ieder geval contact met ze, in plaats van dat ze anoniem hun probleem verstoppen en opkroppen voor de buitenwereld.
Klopt en dat zijn goede initiatieven maar ik vind het nogal ambitieus om je daar bij te willen scharen en ik denk dat je daarmee een risico op zoekt wat je niet moet willen
Jullie 'voldoen' ook niet aan al die vangnetten die dat soort online initiatieven, met goede reden, voor zichzelf hebben opgesteld

En het moeilijk gaat maken om die dunne scheidslijn die ik eerder benoemde te handhaven
pi_168208043
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit is een beetje een rare manier van discussie voeren. Je trekt iets helemaal door en dat vind ik niet zo netjes. Je kunt er ook serieus op ingaan of het laten liggen als je dat niet kunt

Ik vind het weer eens niet passen bij je rol als mod
Hou toch eens op joh. Je hebt je antwoord, kap er dan mee. Dit is toch niet leuk?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_168208068
Props voor de mods en mensen die dit hebben georganiseerd en gedaan! Super!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_168208081
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:24 schreef Elvi het volgende:
Ik denk dat men moet afstappen van het idee dat mensen met psychiatrische problemen een gevaar voor zichzelf zijn, niet meer helder kunnen nadenken, en complete debielen zijn.
Een Q&A op een forum kan nooit een echte reallife psycholoog vervangen. Maar het kan wel helpen je gedachten even te ordenen of na te denken over het advies. Of je er wat mee wil doen. En ze verwees mensen oo netjes naar de professionele hulpverlening.
Dit ja, als ik bij een arts kom vraag ik ook niet om zijn diploma's of zijn id kaart omdat het wel eens iemand zou kunnen zijn die daar niet hoort te zitten. Ik vertrouw op mijn gezondheidscentrum dat daar de juiste persoon zit.
Lambo of Rekt
pi_168208094
quote:
18s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:25 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hou toch eens op joh. Je hebt je antwoord, kap er dan mee. Dit is toch niet leuk?
Ik voer een discussie, met ongeveer 6 mods uit alle hoeken en kieren aan de andere kant waarvan een aantal ook niet eens zo netjes zoals jij zelf nu :')
ik mag toch ook gewoon aangeven wat ik hier over denk en mijn kant laten horen als ik het gevoel heb dat die nogal negatief weg word gezet
Als de discussie klaar is hoor ik dat wel van de R&P mods
pi_168208126
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit ja, als ik bij een arts kom vraag ik ook niet om zijn diploma's of zijn id kaart omdat het wel eens iemand zou kunnen zijn die daar niet hoort te zitten. Ik vertrouw op mijn gezondheidscentrum dat daar de juiste persoon zit.
En jullie zijn geen gezondheidscentrum met dezelfde staat van dienst dus vandaar dat ik het even na kwam vragen
Ik vind de negatieve reacties daarop oprecht jammer.

Maar goed, ik kap er wel mee zoals gesuggereerd :') super open allemaal weer, goed gesprek er over. Typisch fok
  maandag 16 januari 2017 @ 22:29:38 #230
47102 Elvi
miemkwien
pi_168208148
quote:
17s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:26 schreef Tamashii het volgende:
Props voor de mods en mensen die dit hebben georganiseerd en gedaan! Super!
Volgende Q&A in SEX met een seksuoloog?
pi_168208151
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:25 schreef Allures het volgende:

[..]

Klopt en dat zijn goede initiatieven maar ik vind het nogal ambitieus om je daar bij te willen scharen en ik denk dat je daarmee een risico op zoekt wat je niet moet willen
Jullie 'voldoen' ook niet aan al die vangnetten die dat soort online initiatieven, met goede reden, voor zichzelf hebben opgesteld

En het moeilijk gaat maken om die dunne scheidslijn die ik eerder benoemde te handhaven
Ik denk dat users slim genoeg zijn om met positieve advies zorgzaam om te gaan.
Hoe jij het brengt zou het NOS Journaal vandaag ook een vangnet moeten zijn met berichtgeving over de zelfmoord van een leraar.

Er zijn geen suïcidale gevallen besproken, er is louter neutraal of positief advies gegeven wat iedere user met wat skills op google, op erkende sites gevonden zou hebben.
En de users zijn gehoord op Blue Monday (waar heel veel adviezen op radio en tv zijn gegeven in verband met awareness).
Hell To The Liars
pi_168208174
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:29 schreef Allures het volgende:

[..]

En jullie zijn geen gezondheidscentrum met dezelfde staat van dienst dus vandaar dat ik het even na kwam vragen
Ik vind de negatieve reacties daarop oprecht jammer.

Maar goed, ik kap er wel mee zoals gesuggereerd :') super open allemaal weer, goed gesprek er over. Typisch fok
Het is dan ook maar een metafoor. Op FOK hier geldt ook gewoon de wet. Als we hier iemand op de bonnefooi uitnodigen om maar even vragen te komen beantwoorden alszijnde psychotherapeute terwijl ze dat niet is, is FOK gewoon strafbaar. Dus je kan er vanuit gaan dat dat ingedekt is.
Lambo of Rekt
pi_168208176
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:27 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik voer een discussie, met ongeveer 6 mods uit alle hoeken en kieren aan de andere kant waarvan een aantal ook niet eens zo netjes zoals jij zelf nu :')
ik mag toch ook gewoon aangeven wat ik hier over denk en mijn kant laten horen als ik het gevoel heb dat die nogal negatief weg word gezet
Als de discussie klaar is hoor ik dat wel van de R&P mods
Ik reageer niet als mod maar als FOK! user. Je bent vervelend.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 16 januari 2017 @ 22:30:50 #234
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168208183
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:27 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik voer een discussie, met ongeveer 6 mods uit alle hoeken en kieren aan de andere kant waarvan een aantal ook niet eens zo netjes zoals jij zelf nu :')
ik mag toch ook gewoon aangeven wat ik hier over denk en mijn kant laten horen als ik het gevoel heb dat die nogal negatief weg word gezet
Als de discussie klaar is hoor ik dat wel van de R&P mods
Nogmaals, we zijn voor dit topic niet over een nacht ijs gegaan. Daar hebben we voor overlegd, voor gebrainstormd, regels opgesteld, besproken wat wel en wat niet.

Je kritische noot is gelezen, en ook opgeslagen voor een eventuele volgende keer. Maar zoals ik zei, we gingen niet over 1 nacht ijs, het topic is goed verlopen, users waren tevreden, de psychotherapeute vond het erg leuk om te doen.

Je kant is duidelijk :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168208184
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:29 schreef Elvi het volgende:

[..]

Volgende Q&A in SEX met een seksuoloog?
Ik ben geen SEX mod dus geen idee :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  PR en moderator maandag 16 januari 2017 @ 22:31:05 #236
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168208191
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:29 schreef Allures het volgende:

[..]

En jullie zijn geen gezondheidscentrum met dezelfde staat van dienst dus vandaar dat ik het even na kwam vragen
Ik vind de negatieve reacties daarop oprecht jammer.

Maar goed, ik kap er wel mee zoals gesuggereerd :') super open allemaal weer, goed gesprek er over. Typisch fok
Jongeh en dit dan:
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nja, de meeste mensen gaan er gewoon vanuit dat iemand met een geverifieerd account ook daadwerkelijk geverifieerd is, en vertrouwen de admins daar wel op, dus vandaar dat men dacht dat een vinkje wel voldoende zou zijn om die verificatie over te brengen :P
beetje vertrouwen gewoon toch 14.gif
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168208216
quote:
17s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:30 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik ben geen SEX mod dus geen idee :D
Met een Dom in KEL >:)
Lambo of Rekt
pi_168208227
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Met een Dom in KEL >:)
Ja dat lijkt me heel leuk.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 16 januari 2017 @ 22:32:31 #239
47102 Elvi
miemkwien
pi_168208235
quote:
17s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:30 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik ben geen SEX mod dus geen idee :D
Ow echt _O- nou ik zou zeggen geef de tip door :P
  maandag 16 januari 2017 @ 22:33:18 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168208263
Nou, het is wel goed zo, denk ik :D?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168208752
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:25 schreef Allures het volgende:

[..]

Klopt en dat zijn goede initiatieven maar ik vind het nogal ambitieus om je daar bij te willen scharen en ik denk dat je daarmee een risico op zoekt wat je niet moet willen
Jullie 'voldoen' ook niet aan al die vangnetten die dat soort online initiatieven, met goede reden, voor zichzelf hebben opgesteld

En het moeilijk gaat maken om die dunne scheidslijn die ik eerder benoemde te handhaven
Freudin is een psychotherapeut en geregistreerd gz-psycholoog, (en er vanuit gaande dat zij die titel en registratie niet zomaar heeft gekregen) ga ik er vanuit dat zij heel goed in staat is om deze mogelijke risico's te overzien.

Ik zou niet weten waarom wij aan haar oordeel zouden moeten twijfelen..
pi_168213091
Van wie was deze VI kijkster een kloon? ;)
pi_168213982
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:21 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee maar alleen deze post geeft natuurlijk al meer inzicht dan er was voor ik mijn vraag stelde. Kan ook dat ik daar overheen gelezen heb en dan was een verwijzing natuurlijk genoeg
Maar het word meteen verdedigend en denigrerend en dat vind ik raar en jammer

Ik zeg ook niet dat ik dit perse in twijfel trek of wil blijven trekken, ik zeg dat ik vind dat hierin wat meer openheid in mijn ogen handig zou zijn en ik niet zo goed snap waarom die er niet was voor het topic startte
En daarnaast zeg ik dat ik niet zo goed snap waarom voor deze vorm gekozen is vanwege die risico's maar dat zijn 2 losse punten
Goed dat je het aankaart en ik ben het met je eens. :) Fijn dat na veel hangen en wurgen duidelijk is dat het een bekende is van iemand van de crew die daarmee kan verifiëren dat die persoon weet wat ze doet. Waarom je aangevallen wordt op je bezorgde houding is mij een raadsel.
pi_168214012
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:52 schreef Operc het volgende:

[..]

Goed dat je het aankaart en ik ben het met je eens. :) Fijn dat na veel hangen en wurgen duidelijk is dat het een bekende is van iemand van de crew die daarmee kan verifiëren dat die persoon weet wat ze doet. Waarom je aangevallen wordt op je bezorgde houding is mij een raadsel.
Dit, eens. Ik had er ook mijn twijfels over.
Ja doei.
pi_168214308
En dan nog, moet je willen dat iemand van buiten al onze leuke gespreksonderwerpen over gaat nemen.
pi_168214470
Nouja mij lijkt het wel logisch dat, indien iemand uitgenodigd wordt, dit grondig onderzocht wordt voordat er daadwerkelijk zo'n live topic komt.

Iemand uitnodigen, welke psychotherapeutisch advies gaat doen, zonder (gecontroleerde) kwalificatie is gewoon strafbaar volgens de wet. Gezond verstand zegt dat FOK dat risico niet zal gaan lopen voor één live topic dus kan men er gewoon vanuit gaan dat dit grondig onderzocht is. Al ver voordat dit hele feest gister begon.

Maargoed, ik begreep dat niet iedereen op de hoogte was van die wettelijke beperkingen, dus bij deze, en de discussie hoeft niet verder gevoerd te worden. Het is grondig onderzocht, zelfs met papieren en alles naar de FOK leiders hier.
Lambo of Rekt
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:09:35 #247
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168216574
persoonlijk zou ik dit nooit en te nimmer gedaan hebben, snap ook niet waarom een stel amateurs een professional moeten inhuren, maar goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168216777
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:21 schreef EggsTC het volgende:
Nouja mij lijkt het wel logisch dat, indien iemand uitgenodigd wordt, dit grondig onderzocht wordt voordat er daadwerkelijk zo'n live topic komt.

Iemand uitnodigen, welke psychotherapeutisch advies gaat doen, zonder (gecontroleerde) kwalificatie is gewoon strafbaar volgens de wet. Gezond verstand zegt dat FOK dat risico niet zal gaan lopen voor één live topic dus kan men er gewoon vanuit gaan dat dit grondig onderzocht is. Al ver voordat dit hele feest gister begon.

Maargoed, ik begreep dat niet iedereen op de hoogte was van die wettelijke beperkingen, dus bij deze, en de discussie hoeft niet verder gevoerd te worden. Het is grondig onderzocht, zelfs met papieren en alles naar de FOK leiders hier.
Ja leuk allemaal, maar dat komt achteraf, nadat iemand een paar kritische vragen stelt en vanuit 6 (!) kanten daar direct op wordt gedoken, met kreten als 'hou nou eens op' en andere agressieve reacties. Er is het een en ander voorbereid, en ik geloof nu tussen de regeltjes te lezen dat het een kennis van crew (Moira?) is. Nou is dat laatste inderdaad compleet irrelevant, maar waarom krijgt zo iemand niet een proper introduction waarin je inderdaad die dingen uitlegt die je nu hier vertelt? Lijkt me vrij netjes, plus voor jezelf ook een extra safeguard om die wettelijke kaders nog even extra te benadrukken.

Daarnaast vind ik het persoonlijk vrij ver gaan dat enerzijds 'zware' topics gesloten worden, want FOK! is niet in staat een diagnose te stellen, en anderzijds nu dus users eigenlijk gevraagd wordt hun problematiek even out of the open te bespreken waar heel FOK! (en zo'n beetje teh interwebz) mee kan lezen en het straks lekker googlebaar is enzo. Want een online spreekuur is wel even iets anders hé, daar is het in ieder geval meer privé. Wat zeggen die medische kaders eigenlijk over beroepsgeheim en dergelijke, als we toch die kant op gaan? Want (niet-ingelogde) gebruikers kunnen nu dus even vrolijk meelezen met een 'consult'.
pi_168216822
Niemand is toch gevraagd? Mensen kregen de mogelijkheid.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_168216858
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niemand is toch gevraagd? Mensen kregen de mogelijkheid.
Uiteraard, maar je geeft mensen dus de mogelijkheid die problematiek out in the open te gaan bespreken. Bedoelde het zo letterlijk, meer 'gelegenheid wordt geboden', dan dat echt letterlijk wat figuren is gevraagd of ze asjeblieft hun problemen met haar wilden bespreken.

En ik vind het idee an sich supertof, maar ik snap ff niet dat men niet is gestart met een automonteur in PTA, of een muziekproducer in MUZ ofzo zeg maar, iets laagdrempeligs en minder 'gevoelig' dan dit.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:26:36 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_168216866
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:21 schreef Cyanide- het volgende:
Want (niet-ingelogde) gebruikers kunnen nu dus even vrolijk meelezen met een 'consult'.
Volgens mij, de meesten die er vragen hebben gesteld zijn ook te vinden in de diverse andere topics in R&P, waar ook iedereen bij kan meelezen.
pi_168216882
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens mij, de meesten die er vragen hebben gesteld zijn ook te vinden in de diverse andere topics in R&P, waar ook iedereen bij kan meelezen.
Uiteraard, maar gebruikers onderling kan je als FOK! nog je handen vanaf trekken, gebruikers richting een door FOK! gefaciliteerd professional...?

EDIT: daarnaast, JUIST als bepaalde users onderling een 'grens' overgaan door zware problematiek te bespreken wordt ingegrepen en vertelt dat FOK! daar niet de plek voor is...

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 12:30:13 ]
  dinsdag 17 januari 2017 @ 12:35:01 #253
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168217086
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:35 schreef hugecooll het volgende:
Zuur gedoe man
pi_168217120
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:21 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja leuk allemaal, maar dat komt achteraf, nadat iemand een paar kritische vragen stelt en vanuit 6 (!) kanten daar direct op wordt gedoken, met kreten als 'hou nou eens op' en andere agressieve reacties. Er is het een en ander voorbereid, en ik geloof nu tussen de regeltjes te lezen dat het een kennis van crew (Moira?) is. Nou is dat laatste inderdaad compleet irrelevant, maar waarom krijgt zo iemand niet een proper introduction waarin je inderdaad die dingen uitlegt die je nu hier vertelt? Lijkt me vrij netjes, plus voor jezelf ook een extra safeguard om die wettelijke kaders nog even extra te benadrukken.

Daarnaast vind ik het persoonlijk vrij ver gaan dat enerzijds 'zware' topics gesloten worden, want FOK! is niet in staat een diagnose te stellen, en anderzijds nu dus users eigenlijk gevraagd wordt hun problematiek even out of the open te bespreken waar heel FOK! (en zo'n beetje teh interwebz) mee kan lezen en het straks lekker googlebaar is enzo. Want een online spreekuur is wel even iets anders hé, daar is het in ieder geval meer privé. Wat zeggen die medische kaders eigenlijk over beroepsgeheim en dergelijke, als we toch die kant op gaan? Want (niet-ingelogde) gebruikers kunnen nu dus even vrolijk meelezen met een 'consult'.
Vantevoren zijn er voor zover ik weet geen vragen over gesteld (correct me if i'm wrong). En dit kon gister de hele dag. Het gaat er niet om wie het is geweest vanuit de crew. Een proper introduction heb je gelijk in, dat is er een beetje bij in geschoten. Je moet je voorstellen dat het ook voor ons een complete chaos was om dit van de grond te krijgen. Met meerdere topics, een psychotherapeute die even snel FOK moet leren en ongeveer weet wat ze kan verwachten aan vragen. Een FP artikel wat moet aansluiten op de topics. Het is behoorlijk veel werk geweest om dit allemaal (voor jullie notabene) voor elkaar te krijgen. Kritische reacties mogen, maar daar is antwoord opgegeven. Als er dan steeds maar weer dezelfde vragen worden gesteld is het een keer klaar.

Users die hier hun vraag stellen, weten dat dit een openbaar forum is en dat heel internet mee kan lezen. Dus een beroepsgeheim is hier niet van toepassing, ze heeft haar best gedaan mensen advies te geven. Ze heeft geen diagnoses gesteld. Mensen die waarvan zij dat nodig achtte, zijn netjes doorverwezen naar doktoren. Mensen kiezen zelf hier om hun verhaal te doen op een openbaar forum. Niet alleen in Q&A, ook in het forum zelf.

Dit initiatief hebben we genomen om de drempel lager te maken voor mensen die niet naar een psycholoog durven, en dat zijn er nogal wat. Ik ben zelf bij een psycholoog geweest in het verleden, de eerste vraag die ze me stelde was; vond je het moeilijk om mij te bellen? En dat is niet voor niets. Het was geen "consult", het was een topic voor adviezen. Q&A > Question & Answer.
Lambo of Rekt
pi_168217591
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:35 schreef hugecooll het volgende:
Zuur gedoe man
Ah top, spuit 7 is er ook. Dit is toch feedback of niet? Waarom doet iedereen alsof er zand in zijn/haar kut zit als Allures gisteren met prima verwoorde en onderbouwde kritiek komt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 12:59:36 ]
  PR en moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 13:07:44 #257
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168217714
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:59 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ah top, spuit 7 is er ook. Dit is toch feedback of niet? Waarom doet iedereen alsof er zand in zijn/haar kut zit als Allures gisteren met prima verwoorde en onderbouwde kritiek komt?
Skeetje haar vraag is toch ook gewoon beantwoord, de hele situatie is nader toegelicht etc. Snap niet zo goed waarom daar dan nog weer zo op doorgegaan moet worden. Geeft een beetje een jammerlijk nasmaakje aan een leuk verlopen initiatief snapje.

#lurk
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168217720
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:59 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ah top, spuit 7 is er ook. Dit is toch feedback of niet? Waarom doet iedereen alsof er zand in zijn/haar kut zit als Allures gisteren met prima verwoorde en onderbouwde kritiek komt?
Die aangenomen is en waarbij men zegt "We zullen het meenemen".

Ik snap echt niets van dat gezanik hier, de actie is opgezet, prima uitgevoerd, en álle direct betrokkenen geven aan dat het super geslaagd is. Het is echt typisch FOK! dat er dan een pakweg 3/4 users zijn die naderhand nog wat te jennen hebben, en dan niet 1 keer, nee 6 keer 'omdat ik niet gehoord word'.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 13:08:06 #259
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168217723
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:59 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ah top, spuit 7 is er ook. Dit is toch feedback of niet? Waarom doet iedereen alsof er zand in zijn/haar kut zit als Allures gisteren met prima verwoorde en onderbouwde kritiek komt?
Er wordt gewoon voor de leuk en voor de afwisseling iemand uitgenodigd aan wie je vragen kunt stellen en dan komt daar weer een hele lading gezeur over. De credentials van de gastspreker waren misschien niet voor iedereen duidelijk maar 'een geverifieerde psychotherapeut die in het dagelijks leven veel met patiënten met persoonlijkheidsproblematiek en persoonlijkheidsstoornissen werkt' zou in principe ook gewoon genoeg informatie moeten zijn als je de identiteit van de persoon in kwestie nog een beetje geheim wil houden.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 13:20:07 #260
416020 K44S
The bearded man
pi_168218046
Positieve lading: ik vond het een goed, leuk en interessant initiatief.

Mag wat mij betreft vaker.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_168218141
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vantevoren zijn er voor zover ik weet geen vragen over gesteld (correct me if i'm wrong). En dit kon gister de hele dag. Het gaat er niet om wie het is geweest vanuit de crew. Een proper introduction heb je gelijk in, dat is er een beetje bij in geschoten. Je moet je voorstellen dat het ook voor ons een complete chaos was om dit van de grond te krijgen. Met meerdere topics, een psychotherapeute die even snel FOK moet leren en ongeveer weet wat ze kan verwachten aan vragen. Een FP artikel wat moet aansluiten op de topics. Het is behoorlijk veel werk geweest om dit allemaal (voor jullie notabene) voor elkaar te krijgen. Kritische reacties mogen, maar daar is antwoord opgegeven. Als er dan steeds maar weer dezelfde vragen worden gesteld is het een keer klaar.

Users die hier hun vraag stellen, weten dat dit een openbaar forum is en dat heel internet mee kan lezen. Dus een beroepsgeheim is hier niet van toepassing, ze heeft haar best gedaan mensen advies te geven. Ze heeft geen diagnoses gesteld. Mensen die waarvan zij dat nodig achtte, zijn netjes doorverwezen naar doktoren. Mensen kiezen zelf hier om hun verhaal te doen op een openbaar forum. Niet alleen in Q&A, ook in het forum zelf.

Dit initiatief hebben we genomen om de drempel lager te maken voor mensen die niet naar een psycholoog durven, en dat zijn er nogal wat. Ik ben zelf bij een psycholoog geweest in het verleden, de eerste vraag die ze me stelde was; vond je het moeilijk om mij te bellen? En dat is niet voor niets. Het was geen "consult", het was een topic voor adviezen. Q&A > Question & Answer.
Dank voor de lange reactie, je hebt ongetwijfeld ook een punt dat op een gegeven moment alles gezegd is en het een beetje hate it or love it is wat dat betreft.

Laten we het er op houden dat het een spraakmakende actie is, en top dat je (nu) iig zegt dat de feedback meegenomen wordt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Skeetje haar vraag is toch ook gewoon beantwoord, de hele situatie is nader toegelicht etc. Snap niet zo goed waarom daar dan nog weer zo op doorgegaan moet worden. Geeft een beetje een jammerlijk nasmaakje aan een leuk verlopen initiatief snapje.

#lurk
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die aangenomen is en waarbij men zegt "We zullen het meenemen".

Ik snap echt niets van dat gezanik hier, de actie is opgezet, prima uitgevoerd, en álle direct betrokkenen geven aan dat het super geslaagd is. Het is echt typisch FOK! dat er dan een pakweg 3/4 users zijn die naderhand nog wat te jennen hebben, en dan niet 1 keer, nee 6 keer 'omdat ik niet gehoord word'.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:08 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Er wordt gewoon voor de leuk en voor de afwisseling iemand uitgenodigd aan wie je vragen kunt stellen en dan komt daar weer een hele lading gezeur over. De credentials van de gastspreker waren misschien niet voor iedereen duidelijk maar 'een geverifieerde psychotherapeut die in het dagelijks leven veel met patiënten met persoonlijkheidsproblematiek en persoonlijkheidsstoornissen werkt' zou in principe ook gewoon genoeg informatie moeten zijn als je de identiteit van de persoon in kwestie nog een beetje geheim wil houden.
Ik kan het ook omdraaien; FOK! doet iets leuk, men geeft feedback en het aloude Calimore 'Boehoehoe we doen wat leuks en jullie zeiken alleen maar :'( ' langspeelplaatje komt weer uit z'n hoesje.

Lees eens even terug, Allures stelt een NORMALE vraag, daar wordt eigenlijk vanaf reactie één al vrij cynisch op gereageerd. Want het hele blauwe vinkjes verhaal was ook al een gevalletje bovenstaande LP, daar is ook nooit echt uitleg over gegeven want manmanman iedereen liep weer te zeiken dus we gaan gewoon lekker recalcitrant NIET zeggen wat het precies inhoudt en vooral de vinkjes laten staan. Had dan gezegd wat Eggs nu zegt 'joh, reken nou maar dat de credentials/persoon gecheckt is en het klopt, maar goed punt voor de volgende keer'. Nee, er komt eerst tig man, waarvan het gros mods, waarvan het gros weer mods van andere fora dan R&P zich ermee bemoeien. Allures moet 6 discussies tegelijk voeren, die van niveautje 'ja volgens ons klopt 't dus neem 't nou maar aan' zijn, en dan uiteindelijk is het 'ja hou toch lekker op joh', en posten alle andere blauwes ineens als 'gewone users hoor'.
Deze discussie loopt net zo goed nog door de 'zeikers' als door hoe op initiële feedback is gereageerd.

Plus daarnaast gingen mijn reacties amper over dat hele geverifieerde verhaal, maar meer over dat ik het nogal merkwaardig vindt dat enerzijds allerhande zware discussies uit de weg worden gegaan, en dan *ineens* dat gefaciliteerd wordt. Dat is vrij gevoelig terrein, daar kunnen we het hopelijk wél over eens worden. Wat is dan de ramp dat men met feedback komt en waarom moet daar als door een wesp gestoken op worden gereageerd?

Leuk initiatief, van wat ik las een leuk persoon die de vragen beantwoordde, maar woehoeohe stel je voor dat er wat mensen aangeven dat dingen in hun ogen niet duidelijk waren, of anders zouden kunnen, of :o :o :o misschien zelfs :o :o :o beter :o :o :o zouden kunnen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 13:27:18 ]
pi_168218165
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:08 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Er wordt gewoon voor de leuk en voor de afwisseling iemand uitgenodigd aan wie je vragen kunt stellen en dan komt daar weer een hele lading gezeur over. De credentials van de gastspreker waren misschien niet voor iedereen duidelijk maar 'een geverifieerde psychotherapeut die in het dagelijks leven veel met patiënten met persoonlijkheidsproblematiek en persoonlijkheidsstoornissen werkt' zou in principe ook gewoon genoeg informatie moeten zijn als je de identiteit van de persoon in kwestie nog een beetje geheim wil houden.
Maar in plaats van dat er gewoon zo'n soort uitleg word gegeven en even gezegd word dat iemand haar ook ontmoet heeft en dat het gecheckt is word de discussie meteen opgeblazen, en niet door mij maar door een stuk of 6 blauwe

Ik snap dat jullie zelf vonden dat het een leuk initiatief was en kudo's daarvoor en dat het dan misschien niet leuk is als er ook een andere klank op terug klinkt maar meteen uit de bocht vliegen als er kritische vragen worden gesteld, die ook bij anderen leven blijkt vandaag, vind ik niet hoe je omgaat met feedback of een forum bestuurd

Het is ook nooit mijn intentie geweest om het initiatief met de grond gelijk te maken al zou ik er nooit voor gekozen hebben maar ik vroeg om verheldering. Die er niet echt op een 'goeie' manier kwam
  PR en moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 13:29:08 #263
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168218210
Ik voel me niet aangesproken op bovenstaande maar imo zijn die dingen gewoon meegenomen en ook aangegeven.

Beetje veel drama om eigk niks ernstigs, hooguit beetje miscommunicatie ofzo. Ook geen man overboord toch?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168218262
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:29 schreef Moira. het volgende:
Ik voel me niet aangesproken op bovenstaande maar imo zijn die dingen gewoon meegenomen en ook aangegeven.

Beetje veel drama om eigk niks ernstigs, hooguit beetje miscommunicatie ofzo. Ook geen man overboord toch?
Er is een beetje veel drama omdat men hier als een wesp gestoken reageert op normale feedback, en dat vervolgens een beetje op het bordje van wat users die daar iets over zeggen wordt geschoven. Dát is het punt, en in plaats van dat men zegt 'joh, sorry, het was nogal druk/hectisch, je hebt gelijk dat we wellicht wat gepikeerd reageerden' komen er wéér uit alle hoeken en gaten mods om maar vooral te roepen dat iedereen weer zuur bezig is en FOK!'s leuke acties wéér worden afgekraakt.

Want schijnbaar als FOK! iets organiseert is het meteen 100/100, en kan er NIKS beter, of anders, of is er echt alleen maar positieve feedback mogelijk ofzo.
pi_168218283
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:31 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Er is een beetje veel drama omdat men hier als een wesp gestoken reageert op normale feedback, en dat vervolgens een beetje op het bordje van wat users die daar iets over zeggen wordt geschoven. Dát is het punt, en in plaats van dat men zegt 'joh, sorry, het was nogal druk/hectisch, je hebt gelijk dat we wellicht wat gepikeerd reageerden' komen er wéér uit alle hoeken en gaten mods om maar vooral te roepen dat iedereen weer zuur bezig is en FOK!'s leuke acties wéér worden afgekraakt.

Want schijnbaar als FOK! iets organiseert is het meteen 100/100, en kan er NIKS beter, of anders, of is er echt alleen maar positieve feedback mogelijk ofzo.
Gast. Welke zure reacties heb je het over?

2e reactie, na de eerste normale reactie:

quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ze heeft bewezen een psychotherapeut te zijn. Hoe meer geverifieerd wil je het hebben :)?

Users kunnen zelf bepalen welke vragen zij willen stellen, daar hebben wij verder niks in gestuurd. Ook werden er geen diagnoses gesteld, enkel handvaten aangereikt. Ik snap niet zo goed wat daar mis mee is.
Dit is toch een vrij normaal antwoord op een normale vraag? Allures kiest er vervolgens voor om er op door te gaan, tot het vervelende aan toe (zoals ik het lees, geen idee hoe een ander dat ervaart).
pi_168218291
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:31 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Er is een beetje veel drama omdat men hier als een wesp gestoken reageert op normale feedback, en dat vervolgens een beetje op het bordje van wat users die daar iets over zeggen wordt geschoven. Dát is het punt, en in plaats van dat men zegt 'joh, sorry, het was nogal druk/hectisch, je hebt gelijk dat we wellicht wat gepikeerd reageerden' komen er wéér uit alle hoeken en gaten mods om maar vooral te roepen dat iedereen weer zuur bezig is en FOK!'s leuke acties wéér worden afgekraakt.

Want schijnbaar als FOK! iets organiseert is het meteen 100/100, en kan er NIKS beter, of anders, of is er echt alleen maar positieve feedback mogelijk ofzo.
Ben je altijd zo zuur?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 13:34:30 #267
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168218309
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:26 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar in plaats van dat er gewoon zo'n soort uitleg word gegeven en even gezegd word dat iemand haar ook ontmoet heeft en dat het gecheckt is word de discussie meteen opgeblazen, en niet door mij maar door een stuk of 6 blauwe

Ik snap dat jullie zelf vonden dat het een leuk initiatief was en kudo's daarvoor en dat het dan misschien niet leuk is als er ook een andere klank op terug klinkt maar meteen uit de bocht vliegen als er kritische vragen worden gesteld, die ook bij anderen leven blijkt vandaag, vind ik niet hoe je omgaat met feedback of een forum bestuurd

Het is ook nooit mijn intentie geweest om het initiatief met de grond gelijk te maken al zou ik er nooit voor gekozen hebben maar ik vroeg om verheldering. Die er niet echt op een 'goeie' manier kwam
Ja goed. Scheelt tuurlijk dat achter de schermen wel duidelijk is wie het is, maar dat we ook proberen om de identiteit van die persoon geheim te houden. Vanuit jullie oogpunt snap ik ook wel dat je even wil weten hoe en wat voordat je zoiets aan een voor jou onbekende persoon toevertrouwt. Ikzelf was er uiteraard niet bij toen alles geverifieerd werd, maar ik ga ervan uit dat Danny heeft gecheckt of hetgeen achter de schermen werd besproken ook daadwerkelijk klopt. En de uitkomst daarvan is dus in het kort 'een geverifieerde psychotherapeut die in het dagelijks leven veel met patiënten met persoonlijkheidsproblematiek en persoonlijkheidsstoornissen werkt'.

Misschien voor de volgende keer inderdaad handig om wat meer uit te weiden over hoe gecheckt is of iemand is wie hij/zij zegt dat hij/zij is, maar als je geen slechte intenties hebt, dan ga je er in eerste instantie ook niet van uit dat anderen meer zekerheid willen dat iets in orde is :P
  PR en moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 13:34:50 #268
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168218313
Nja ik zie dat zelf anders, maar Eggs zei net ook al dat een proper introduction er wat bij ingeschoten is (en men daarnaast in de veronderstelling was dat een vinkje al impliceert dat iemand geverifieerd is).
Dus kunnen we nog wel eeuwig over door bakkeleien maar volgens mij is alles zo al wel gezegd en is de boel voor zowel crew als users verhelderd toch? :P kunnen we weer lekker slapen vanavond O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168218360
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:34 schreef Moira. het volgende:
Nja ik zie dat zelf anders, maar Eggs zei net ook al dat een proper introduction er wat bij ingeschoten is (en men daarnaast in de veronderstelling was dat een vinkje al impliceert dat iemand geverifieerd is).
Dus kunnen we nog wel eeuwif over door bakkeleien maar volgens mij is alles zo al wel gezegd en is de boel voor zowel crew als users verhelderd tofh? :P kunnen we weer lekker slapen vanavond O+
Zeker, maar dat had toch ook gisteren gekund? je ziet toch zelf ook wel in dat het vrij hypocriet is gisteren over Allures heen te vallen met 6 man dik, en dan nu 'ja ok, nou ja het schoot er bij in' en dan te roepen 'JA UUHH WE HEBBEN DAT TOCH GEZEGD, WAT MOETEN WE NOG MEER??'.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gast. Welke zure reacties heb je het over?

2e reactie, na de eerste normale reactie:

[..]

Dit is toch een vrij normaal antwoord op een normale vraag? Allures kiest er vervolgens voor om er op door te gaan, tot het vervelende aan toe (zoals ik het lees, geen idee hoe een ander dat ervaart).
Het zal aan mij liggen maar ik vind het 'hoe meer geverifieerd wil je het hebben :) ?' nogal cynisch ja. Daarna vraagt ze gewoon door over wat geverifieerd dan precies inhoudt, aangezien daar destijds ook nooit over is gecommuniceerd, want - verrassing - men was op de teentjes getrapt dat er vragen over werden gesteld.
pi_168218398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Ben je altijd zo zuur?
Nee, vandaag is een positieve dag :Y
pi_168218426
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:29 schreef Moira. het volgende:
Ik voel me niet aangesproken op bovenstaande maar imo zijn die dingen gewoon meegenomen en ook aangegeven.

Beetje veel drama om eigk niks ernstigs, hooguit beetje miscommunicatie ofzo. Ook geen man overboord toch?
Nou ik vond het wel oprecht vervelend gisteren. En jammer. Het is niet leuk om door een hand vol blauwen besprongen te worden terwijl je gewoon normale vragen stelt (die bij meer mensen leven) waarvan achteraf ook gezegd word 'ja oke hadden we kunnen doen' en dat dan toch de vibe dat ik een zure muts ben vast worden gehouden

even voor de goede orde, ik bedoelde jou ook niet. Jouw reactie was normaal en verhelderend
pi_168218476
Ow het was maar voor 1 keertje?
Tsjongejongejonge.
pi_168218502
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:37 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Het zal aan mij liggen maar ik vind het 'hoe meer geverifieerd wil je het hebben :) ?' nogal cynisch ja. Daarna vraagt ze gewoon door over wat geverifieerd dan precies inhoudt, aangezien daar destijds ook nooit over is gecommuniceerd, want - verrassing - men was op de teentjes getrapt dat er vragen over werden gesteld.
Dat ligt dan denk ik inderdaad aan jou, want ik vat hem totaal niet zuur op. Grappig dat je dan begint over getrapte teentjes ;).

Zoals ik al zei; ik begrijp het niet. Door alle direct betrokkenen is het als positief ervaren, Allures kreeg antwoord op haar vraag, en bijna 24 uur later zitten we nog steeds te bakkeleien over iets zinloos. Er is al meerdere keren aangegeven dat de 'kritiek' mee genomen word, en dan zou het eigenlijk klaar moeten zijn (eigenlijk na 1 keer aangeven!).
pi_168218529
Je hebt gelijk Allures. Maar het was voor ons een ontlading na vele uren werk dat het in goede banen geleid werd en vrij goed ging (de kans bestond ook dat er niemand kwam, of dat het overspoeld werd met trolls). En na zo'n spanning (bij vele mensen, including de psychotherapeute zelf) komt er zo'n vraag in de FB die de hele dag vantevoren al gesteld had kunnen worden. Daarop reageerden wij wat overdreven, daar heb ik al sorry voor gezegd in het SC topic.

Kunnen we het nu laten voor wat het is? Want eeuwig doorgaan hierover heeft geen zin. De punten van alle kanten zijn duidelijk.
Lambo of Rekt
pi_168218547
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat ligt dan denk ik inderdaad aan jou, want ik vat hem totaal niet zuur op. Grappig dat je dan begint over getrapte teentjes ;).

Zoals ik al zei; ik begrijp het niet. Door alle direct betrokkenen is het als positief ervaren, Allures kreeg antwoord op haar vraag, en bijna 24 uur later zitten we nog steeds te bakkeleien over iets zinloos. Er is al meerdere keren aangegeven dat de 'kritiek' mee genomen word, en dan zou het eigenlijk klaar moeten zijn (eigenlijk na 1 keer aangeven!).
Nou ja dat mensen niet mee doen als ze ergens niet achter staan maakt het nogal zinloos om dan alleen op de feedback van de mensen af te gaan die wel mee deden natuurlijk

Maar ik denk dat je dan een beetje voorbij gaat aan het punt dat de discussie van vandaag niet om de inhoud gaat maar om de vorm. Voor mij in ieder geval
Over de inhoud is alles wel gezegd en er zijn gewoon verschillende meningen
pi_168218551
Kussiekroel mensen, kussiekroel!
Ja doei.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 januari 2017 @ 13:48:14 #277
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_168218557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:41 schreef Allures het volgende:

Het is niet leuk om door een hand vol blauwen besprongen te worden terwijl je gewoon normale vragen stelt
Nee. Ze spongen helemaal niet op je. Der werd je gewoon te kennen gegeven dat je een kras op de plaat had en dat de vraag na 6,7 keer wel duidelijk was en dat je het antwoord gewoon terug kon lezen.
Dat jij dat antwoord niet leuk vond of daar een andere mening over had, maakt het niet dat je dan maar door mag zeiken. Want mijn god, wat was en ben je aan het zeiken.
pi_168218563
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Kussiekroel mensen, kussiekroel!
Laten we het daar maar bij laten :).

Fijne dag nog mensen!
pi_168218566
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:46 schreef EggsTC het volgende:
Je hebt gelijk Allures. Maar het was voor ons een ontlading na vele uren werk dat het in goede banen geleid werd en vrij goed ging (de kans bestond ook dat er niemand kwam, of dat het overspoeld werd met trolls). En na zo'n spanning (bij vele mensen, including de psychotherapeute zelf) komt er zo'n vraag in de FB die de hele dag vantevoren al gesteld had kunnen worden. Daarop reageerden wij wat overdreven, daar heb ik al sorry voor gezegd in het SC topic.

Kunnen we het nu laten voor wat het is? Want eeuwig doorgaan hierover heeft geen zin. De punten van alle kanten zijn duidelijk.
Tnx, fijn dat het op zo'n manier afgesloten kan worden

En die sorry had ik dan even gemist
pi_168218569
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Kussiekroel mensen, kussiekroel!
:*
Lambo of Rekt
pi_168218570
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee. Ze spongen helemaal niet op je. Der werd je gewoon te kennen gegeven dat je een kras op de plaat had en dat de vraag na 6,7 keer wel duidelijk was en dat je het antwoord gewoon terug kon lezen.
Dat jij dat antwoord niet leuk vond of daar een andere mening over had, maakt het niet dat je dan maar door mag zeiken. Want mijn god, wat was en ben je aan het zeiken.
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_168218638
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat ligt dan denk ik inderdaad aan jou, want ik vat hem totaal niet zuur op. Grappig dat je dan begint over getrapte teentjes ;).

Zoals ik al zei; ik begrijp het niet. Door alle direct betrokkenen is het als positief ervaren, Allures kreeg antwoord op haar vraag, en bijna 24 uur later zitten we nog steeds te bakkeleien over iets zinloos. Er is al meerdere keren aangegeven dat de 'kritiek' mee genomen word, en dan zou het eigenlijk klaar moeten zijn (eigenlijk na 1 keer aangeven!).
Najah, er zijn mensen die hier hun vraagtekens erbij stellen, dus je kan je afvragen wat alle betrokkenen is? Liep dat topic goed, sure. Zijn de vraagstellers tevreden, vast. Maar ik lees genoeg kritiek hoor, en ik snap echt niet zo goed waarom daar zo heftig op gereageerd moet worden. That's all. Uiteindelijk is inderdaad de kritiek/feedback 'genoteerd'. Maar wat is in godsnaam de toegevoegde waarde van al die mods die ook even iets moeten roepen richting Allures, waarvan er eentje dit topic binnenkomt puur en alleen om even 'hou toch op joh' te roepen? :')

Dát begrijp ik niet, en ongetwijfeld bekijkt iedereen het door een andere bril, maar ik snap niet zo goed wat er mis is met wat feedback over het hele gebeuren. Het topic is er niet door verziekt, het gebeurt netjes in feedback, en wat jij fantastisch vond kan een ander compleet kut vinden, toch? En ja, dat geldt net zo goed voor wat ik hier allemaal roep.
pi_168218655
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Kussiekroel mensen, kussiekroel!
ok ok
pi_168218657
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:46 schreef EggsTC het volgende:
Je hebt gelijk Allures. Maar het was voor ons een ontlading na vele uren werk dat het in goede banen geleid werd en vrij goed ging (de kans bestond ook dat er niemand kwam, of dat het overspoeld werd met trolls). En na zo'n spanning (bij vele mensen, including de psychotherapeute zelf) komt er zo'n vraag in de FB die de hele dag vantevoren al gesteld had kunnen worden. Daarop reageerden wij wat overdreven, daar heb ik al sorry voor gezegd in het SC topic.

Kunnen we het nu laten voor wat het is? Want eeuwig doorgaan hierover heeft geen zin. De punten van alle kanten zijn duidelijk.
^O^
pi_168219753
Juist als je nu door zou gaan met deze stof wordt er wat geleerd.
Waar je in de toekomst weer wat aan zou hebben.

Voor elkaar opkomen, al dan niet correct is pas het begin..

Aan dooddoeners heeft niemand wat.
Dus ja ipv dit en dit ging fout/minder, kun je het hebben over wat beter kon/kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 14:34:15 ]
pi_168220020
Eh..... grote discussie ineens zeg.

Anyway, ik wilde even melden dat ik het een tof initiatief vond dat jullie een psych hebben geregeld voor blue monday. Ik las het topic terug en vond het echt iets waardevols toevoegen aan R&P. ^O^
  dinsdag 17 januari 2017 @ 15:43:25 #287
47102 Elvi
miemkwien
pi_168221275
Het werd in de ochtend aangekondigd en vervolgens komt er pas 'feedback' na afloop omdat men toen pas zorgen kreeg over 'kwetsbare' users... Daar geloof ik geen ene kut van. Kom er dan mee vóór de q&a als je je zo'n zorgen maakt.
pi_168224093
Ik vond het echt een bizar slecht idee en ik vraag me af of de psycholoog in kwestie hiermee akkoord was gegaan als deze FOK! beter had gekend en hier langer over had nagedacht. Je zoekt op deze manier ontiegelijk de ethische grenzen op van de beroepscode. Jullie zeggen dat het helemaal geen big deal was en gewoon een Q&A en dat het daarom niet zo serieus genomen moet worden, maar waarom regel je daar dan een anoniem opererende psychotherapeut voor? Dat schept een verwachting en een sfeer en het is een bewuste keuze van jullie. Je had ook een Q&A met een lifecoach kunnen doen, wat ik een veel begrijpelijkere keuze had gevonden.

Los van de beroepscode, ben ik persoonlijk van mening dat je als psycholoog (of psychotherapeut) juist extra voorzichtig moet zijn met wat je zegt, omdat er een zekere deskundigheid wordt verondersteld. Een "Q&A" op een forum in de functie van psychotherapeut vind ik daar niet mee stroken. Ik hoop oprecht dat de psychotherapeut in kwestie hier geen spijt van krijgt en dat de anonimiteit van deze persoon goed bewaakt wordt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_168224332
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:43 schreef Elvi het volgende:
Het werd in de ochtend aangekondigd en vervolgens komt er pas 'feedback' na afloop omdat men toen pas zorgen kreeg over 'kwetsbare' users... Daar geloof ik geen ene kut van. Kom er dan mee vóór de q&a als je je zo'n zorgen maakt.
dan moet je wel weten dat het is. Ik wist het niet tot Samzz er in de SC wat van zei
pi_168224352
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:47 schreef Allures het volgende:

[..]

dan moet je wel weten dat het is. Ik wist het niet tot Samzz er in de SC wat van zei
Het staat toch echt vrij groot sticky als het forum bezoekt, dus niet in R&P maar globaal. Nu nog overigens.
pi_168224377
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:36 schreef Sarasi het volgende:
Ik vond het echt een bizar slecht idee en ik vraag me af of de psycholoog in kwestie hiermee akkoord was gegaan als deze FOK! beter had gekend en hier langer over had nagedacht. Je zoekt op deze manier ontiegelijk de ethische grenzen op van de beroepscode. Jullie zeggen dat het helemaal geen big deal was en gewoon een Q&A en dat het daarom niet zo serieus genomen moet worden, maar waarom regel je daar dan een anoniem opererende psychotherapeut voor? Dat schept een verwachting en een sfeer en het is een bewuste keuze van jullie. Je had ook een Q&A met een lifecoach kunnen doen, wat ik een veel begrijpelijkere keuze had gevonden.

Los van de beroepscode, ben ik persoonlijk van mening dat je als psycholoog (of psychotherapeut) juist extra voorzichtig moet zijn met wat je zegt, omdat er een zekere deskundigheid wordt verondersteld. Een "Q&A" op een forum in de functie van psychotherapeut vind ik daar niet mee stroken. Ik hoop oprecht dat de psychotherapeut in kwestie hier geen spijt van krijgt en dat de anonimiteit van deze persoon goed bewaakt wordt.
Betrek je kritiek anders even op hoe het gelopen is, lees alle vragen terug en de antwoorden. Blijven je zorgen dan nog steeds overeind staan?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:49:05 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168224390
Bedankt voor je feedback, Sarasi. De psycholoog in kwestie is heel goed bekend met FOK!, haar partner is moderator op het forum.

We wilden iets leuks doen voor de users en een groot deel heeft deze Q&A als postief ervaren. Freudin vond het erg leuk om te doen en wij hebben met plezier gewerkt aan deze mogelijkheid.

Alle feedback achteraf nemen we allemaal mee in het besluit of we zoiets nog een keer gaan doen, ja of nee :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:49:29 #293
47102 Elvi
miemkwien
pi_168224398
Een Q&A met een lifecoach lijkt me ook leuk trouwens :) leuk voor de volgende keer.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:50:17 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168224420
Een lifecoach is zeker ook een leuk idee, die gaan we ook meenemen :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:51:14 #295
47102 Elvi
miemkwien
pi_168224445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:50 schreef Samzz het volgende:
Een lifecoach is zeker ook een leuk idee, die gaan we ook meenemen :Y.
En een socioloog en een relatietherapeut! :D
pi_168224448
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:49 schreef Elvi het volgende:
Een Q&A met een lifecoach lijkt me ook leuk trouwens :) leuk voor de volgende keer.
Zoiets lijkt me eigenlijk wel een betere doorontwikkelde variant hierop. ^O^ Een variatie die niet echt medisch is.

Ik snap de goede intenties, maar ik vind fok ook geen plek om zulke vragen te beantwoorden. Ook niet nadat ik het topic heb gelezen. :@
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:51:53 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168224465
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:51 schreef Elvi het volgende:

[..]

En een socioloog en een relatietherapeut! :D
Vraag de GGZ wel of ze hier een dependance willen openen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:52:29 #298
47102 Elvi
miemkwien
pi_168224476
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:51 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Zoiets lijkt me eigenlijk wel een betere doorontwikkelde variant hierop. ^O^ Een variatie die niet echt medisch is.

Ik snap de goede intenties, maar ik vind fok ook geen plek om zulke vragen te beantwoorden. Ook niet nadat ik het topic heb gelezen. :@
Ik ben 1 van de mensen die ook vragen stelde en mij irriteert het dat anderen gaan bepalen voor mij of het een goed idee was of niet. Ik ksn heus zelf die afweging wel maken.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:52:35 #299
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168224478
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:51 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Zoiets lijkt me eigenlijk wel een betere doorontwikkelde variant hierop. ^O^ Een variatie die niet echt medisch is.

Ik snap de goede intenties, maar ik vind fok ook geen plek om zulke vragen te beantwoorden. Ook niet nadat ik het topic heb gelezen. :@
Als FOK! geen plek is om vragen te beantwoorden, dan kan je heel R&P opdoeken, want die staat bol met gelijksoortige vragen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:53:39 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168224515
Anywhoo, de discussie is gevoerd. De feedback is genoteerd. Bedankt allemaal voor de inzet.

Het is wel klaar zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168224595
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Betrek je kritiek anders even op hoe het gelopen is, lees alle vragen terug en de antwoorden. Blijven je zorgen dan nog steeds overeind staan?
De beroepscode verandert er niet van. Mijn zorgen zijn gericht op de psychotherapeut, niet op eventuele "kwetsbare zieltjes" hier op FOK!

Punt is dat je er expliciet voor kiest een psychotherapeut neer te zetten, gespecialiseerd in X, en vervolgens claimt dat het geheel niet bedoeld was als online therapie, als contact met een therapeut, als überhaupt iets wat richting therapie gaat, maar slechts als vraag&antwoord en advies. Dat is absoluut niet de toon die je zet met zo'n introductie. En als dat wel de toon is die je had willen zetten, ben je wellicht beter af met (bijvoorbeeld) een lifecoach. Ik snap ook wel dat psychotherapeut veel meer fancy klinkt, maar dat is ongeveer net zo'n goede redering als voor je therapie bij een psychiater terecht willen, omdat die langer hebben gestudeerd. Dan ga je voorbij aan het feit dat een psychiater studeert voor medicijnen en een psycholoog juist voor behandelen middels therapie.

Een mug beschieten met een kanon klinkt wel vet, maar uiteindelijk werkt een opgerolde Donald Duck veel beter, zeg maar.
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')