Als je ergens heel zeker over kan zijn, is het wel dat je dat niet gaat lukken.. leven is hartstikke dodelijk namelijk..quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:08 schreef Goldenrush het volgende:
ik wil gezond zijn en blijven vooral en bestaanszekerheid
Hier kan het ook erger van worden bij mensen die veel nadenken, dus kijk uit met je adviezen.quote:
Wat kun je dan echter wél?quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:08 schreef Goldenrush het volgende:
... dat betekent dat ik nooit alle dingen meer helemaal 100% goed kan, zoals een eindje lopen oid.
Als je ook maar een beetje wil hebt om te werken of iets nuttigs te doen dan moet je verrektes je best doen om dakloos te worden in Nederland.quote:Op maandag 12 december 2016 14:47 schreef Belgosome het volgende:
Stress om dakloos te worden? Als je normale ouders hebt kun je daar toch altijd terug terecht totdat je weer financieel stabiel bent?
TS dit klinkt als een angststoornis met levensfase problemen. Die heb ik ook, met ook een paar fikse paniekaanvallen zo af en toe (nu niet meer zo vaak, nu ik hulp ervoor krijg). Mijn advies is: ga naar de psycholoog. De eerste 3 afspraken vond ik nogal nutteloos, zinloos, niets helpen, maar daarna wel en kan nu wel die irrationele angsten beter onder controle houden.quote:Op maandag 12 december 2016 23:30 schreef Goldenrush het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal, ik geef jullie allemaal gelijk. Maar mijn onbewuste blijft denken aan reëel gevaar, en hoe ik er ook over probeer te denken is mijn onderbewustzijn en mijn onderbuikgevoel nog steeds op een pitje chronisch onzeker, en daarom blijf ik fysieke symptomen van stress houden die me ook weer stressig maken, zoals druk op de borst, bloedneuzen, bloedend tandvlees, vermoeidheid, slapeloosheid, kaakpijn.
Ik probeer te mediteren, dat lukt best wel. Een paar biertjes drinken in de avond en naar een echt goede artiest luisteren, dat voelt ook echt even heel fijn. En er anders over te denken, dat ik gewoon moet ademhalen en erop vertrouwen dat het goedkomt, lukt ook best wel. Maar ik krijg die fysieke symptomen er nog niet permanent vanaf hierdoor,helaas, omdat ik soms weer denk, wat als, en dat ik eigenlijk helemaal niet tevreden ben in wat voor huis ik woon, dat ik het liefst nu al echt een eigen plekje heb met een lieve partner, maar dat dat misschien ook wel helemaal nooit komt (in de nabije toekomst) omdat ik geen baan kan vinden, of omdat ik toch hiv heb en een partner vinden ineens veel ingewikkelder is, en dat ik dan bovendien daardoor voel alsof ik heb gefaald door mijzelf.
Ja man, onthoud wel dat het net als koek van de supermarkt werkt: meer dan 6 in een pakje? dan zijn ze te klein..quote:Op maandag 12 december 2016 23:43 schreef Goldenrush het volgende:
Ik denk dat kalmeringsmiddelen voorlopig wel even chill zouden zijn. Iemand ervaring mee? Kan je dat gewoon zo ophalen bij de apotheek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |