abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 december 2016 @ 15:53:28 #101
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167499719
Ik geloof wel in liefde maar ik denk niet dat ik het ooit nog zal ervaren.
I wonder what it's all about
pi_167500079
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Tsk, ook als je parafraseert moet je citeren! :D ;)
Niet alle reacties gelezen :@ Maar hey, great minds think alike :D
pi_167500081
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:42 schreef Zure het volgende:

[..]

Verkeerde partners of waren jouw verwachtingen niet reëel? Ik denk dat de meeste mensen leuke en minder leuke ervaringen hebben in relaties. Ik ben er door mijn minder leuke ervaringen juist achtergekomen wat ik echt niet wil in een relatie. Dat is ook wel iets waard.
Dat iemand bijvoorbeeld niet liegt en bedriegt in een relatie vind ik een reëele verwachting :') Maar blijkt ook wel eens heel moeilijk te zijn ofzo. En dan heb ik het nog eens over mijn eigen relatie, maar streken -in dit geval van mannen die achteraf al in relatie bleken te zitten - en bewust achter je aan zitten voor de seks bijvoorbeeld. Ik heb zoiets van: kies dan voor een open of polygame relatie; bedonder je "geliefde" er niet mee. En dan ook nog die schijnheiligheid op social media.

Maar ben ik met je eens hoor; door die ervaringen leer je wat niet pas je past :) Komt van zelf wel weer eens! Als ik om mij heen kijk zijn er gelukkig nog veel verliefde, gelukkige stellen O+

[ Bericht 1% gewijzigd door MidnightB00m op 21-12-2016 16:19:03 ]
pi_167501257
Ik geloof in mijn eigen liefde.

Maar als ik ook weer de gesprekken tussen twee meiden hoorde vanmiddag, over een jongen die met een van de twee was vreemdgegaan en een ander die in een relatie van 9 jaar bij de vleet vreemdging, vraag ik me wel af hoe oprecht de meeste mensen zijn ;(
pi_167510562
Alles aan liefde is mooi..

Afwijzing, jaloezie en angst zijn kut.

Maar die dingen moet je niet verwarren met elkaar.

Oh en veel mensen zijn ook rot, maar gelukkig zijn er net zoveel toffe mensen, als je maar goed kijkt.
Hell To The Liars
pi_167511354
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:40 schreef Droopie het volgende:
Alles aan liefde is mooi..

Afwijzing, jaloezie en angst zijn kut.

Maar die dingen moet je niet verwarren met elkaar.

Oh en veel mensen zijn ook rot, maar gelukkig zijn er net zoveel toffe mensen, als je maar goed kijkt.
Behalve dat het je blind kan maken voor negatieve dingen van de ander, waardoor je slechte irrationele keuzes kunt maken..
pi_167511456
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:56 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Behalve dat het je blind kan maken voor negatieve dingen van de ander, waardoor je slechte irrationele keuzes kunt maken..
Bedankt voor de samenvatting van mijn levensles van dit jaar 😣

Maar je hebt gelijk
Hell To The Liars
  woensdag 21 december 2016 @ 22:50:47 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167513809
Gebezemd, laat elkaar in zijn/haar waarde en houd t vooral ontopic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167520985
Ja. O+
Your opinion of me is none of my business.
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2016 @ 10:33:56 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_167520995
Ik heb er altijd in geloofd en heb het ook gevonden. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_167522117
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:20 schreef Veldmedewerker het volgende:
Zelf ben ik er al heel lang naar op zoek, maar heb het nooit kunnen vinden.
Liefde om te ontvangen of liefde om te geven?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 22 december 2016 @ 11:42:29 #112
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167522218
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Ik mis liefde op dit moment al te lang in mijn leven dat ik er steeds minder in geloof. Misschien dat dat verandert volgend jaar maar vooralsnog ga ik daar niet vanuit.
Jou kennende komt dat wel weer gozer! Alleen het hoe en wanneer, ik begrijp dat dat het geloof verminderd.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 22 december 2016 @ 12:04:00 #113
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167522656
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:33 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb er altijd in geloofd en heb het ook gevonden. :Y
Wat is liefde überhaupt?
I wonder what it's all about
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2016 @ 12:22:51 #114
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_167523145
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:04 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Wat is liefde überhaupt?
Ik heb er wel een gevoel bij, maar kan het nu niet onder woorden brengen. Elke definitie is waarschijnlijk persoonlijk en voor interpretatie en discussie vatbaar. Misschien is het voor mij iets tussen 2 personen wat niet objectief uit te leggen is. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 22 december 2016 @ 13:17:02 #115
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167524216
Ik heb na mijn vreemdgaande ex lang niet meer in het bestaan van liefde gelooft. Deels door haar vreemdgaan, maar ook omdat ik regelmatig van vrienden (of juist via hen over hun vriendinnen hoorde) dat ofwel zijzelf ofwel hun vriendin vreemdgegaan was. En ook mijn ervaringen qua daten bevestigde dat idee. Het leek een beetje of liefde iets uit een ver verleden was, puur weggelegd voor anderen.

Maar inmiddels denk ik daar anders over en geloof ik zeker nog in de liefde, zelfs voor mezelf. De woorden van motorbloempje komen me heel erg bekend voor en ondervind ik momenteel in mijn relatie. Beide lachen we nog elk moment om en met elkaar, vallen we me een glimlach op het gezicht naast elkaar in slaap, accepteren we elkaars gebreken en proberen deze ook niet te veranderen. Dit had ik een jaar terug niet verwacht, maar dat maakt de liefde ook zo onvoorspelbaar en juist daarom zo mooi.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_167530661
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 13:17 schreef yats het volgende:
Ik heb na mijn vreemdgaande ex lang niet meer in het bestaan van liefde gelooft. Deels door haar vreemdgaan, maar ook omdat ik regelmatig van vrienden (of juist via hen over hun vriendinnen hoorde) dat ofwel zijzelf ofwel hun vriendin vreemdgegaan was. En ook mijn ervaringen qua daten bevestigde dat idee. Het leek een beetje of liefde iets uit een ver verleden was, puur weggelegd voor anderen.

Maar inmiddels denk ik daar anders over en geloof ik zeker nog in de liefde, zelfs voor mezelf. De woorden van motorbloempje komen me heel erg bekend voor en ondervind ik momenteel in mijn relatie. Beide lachen we nog elk moment om en met elkaar, vallen we me een glimlach op het gezicht naast elkaar in slaap, accepteren we elkaars gebreken en proberen deze ook niet te veranderen. Dit had ik een jaar terug niet verwacht, maar dat maakt de liefde ook zo onvoorspelbaar en juist daarom zo mooi.
Wat ontzettend moooiii! Geniet ervan. Daar krijg ik ook weer hoop van. Bevind mij nu nog in die eerdere fase die je beschreef.
pi_167531351
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:06 schreef erodome het volgende:
Ja, ik geloof in liefde O+

Voor mij is dat die glimlach die je niet tegen kan houden als je elkaar weer ziet, je echt thuis voelen bij elkaar, geheel op je gemak bij elkaar. Niets liever willen dan je pad delen met dat persoon, op slechtere momenten als steun, op de mooie momenten omdat er niemand anders is met wie je dat liever zou delen. Het is een dierbaar gevoel, een kwetsbaarheid die je veilig in die ander zijn handen kan leggen, het is kracht en zwakte op hetzelfde moment. Het is de wereld die mooier is omdat je die samen deelt. Het is een diep vertrouwen hebben in elkaar, met een enkele blik 1000 woorden kunnen zeggen tegen elkaar. Het is een gevoel van thuiskomen, van alles is precies zoals het hoort te zijn. Het is weten dat er iemand is die je echt kent, ook al die duistere hoekjes en die je begrijpt en accepteert, dankzij en ondanks wat je bent.
Het zijn momenten waar je hart een slag overslaat, of je buik verkrampt van dat fijne kwetsbare gevoel als je iemand in de ogen kijkt of iets deelt samen wat dierbaar is. Het is een emotie die zich lastig erg goed laat beschrijven die gewoonweg ontzettend fijn voelt. Je je groter, meer en beter voelt met dat persoon naast je zijde.
je omschrijft precies hoe ik het zie en heel even heb mogen ervaren...echt prachtig onder woorden gebracht O+

Ik heb er het afgelopen jaar voor het eerst in mijn leven heel even aan mogen proeven en wéét nu dat het er is, dat het kan. Of het voor mij weggelegd is...ik hoop het maar ik weet het niet. Time will tell.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 22 december 2016 @ 19:19:58 #118
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167531450
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Ik mis liefde op dit moment al te lang in mijn leven dat ik er steeds minder in geloof. Misschien dat dat verandert volgend jaar maar vooralsnog ga ik daar niet vanuit.
Dit. Wordt echt steeds minder. Maar niet iedereen vindt een partner. Is gewoon zo.

Ik date verder wel. Je weet maar nooit :) Al is het iedere keer daarvoor opladen wel vermoeiend aan het worden.

Het oprecht verliefd mogen en kunnen zijn mis ik echt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167566005
Het is behoorlijk moeilijk te vinden, daarom snap ik niet dat zoveel mensen een partner hebben
The show must go on
pi_167568972
Nee, het gaat om de seks. Uiteindelijk is een daarvan degene met wie het dusdanig klikt dat jullie samen verder gaan.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167571948
Ik geloof er wel in, maar tegelijkertijd geloof ik dat échte liefde veel minder voorkomt dan iedereen pretendeert.

De meerderheid van de vrienden van mij die in een relatie zitten hebben constant gezeik met hun vriendin, worden machtsspelletjes gespeeld, worden weggehouden van hun vrienden, etc.

Er zijn twee gasten die ik ken waarvan ik denk dat hun relatie echt is omdat ze beiden van elkaar houden en elkaar heel erg leuk vinden. Bij de rest is het gewoon een verstandhouding, omdat ''een relatie hebben'' er nu eenmaal bij hoort en het meer (ogenschijnlijk) maatschappelijk succes met zich meebrengt.

Gisteren weer een avondje met een paar vrienden de kroeg in gegaan, pakt een vriend opeens zijn telefoon en moest ' ie zo nodig zijn vriendin bellen. Loopt even naar buiten om te bellen, komt na 30 seconden weer terug, want ''hij had eerder moeten bellen dus zijn vriendin was even chagrijnig''. Is een totaal scheve relatie omdat zij het een paar maanden terug heeft uitgemaakt en hij er alles aan heeft gedaan om het weer aan te laten gaan, en nu vindt zij het heerlijk dat ze de macht heeft en hij alles doet voor haar en zij hem gewoon kan blijven afzeiken :')

Dat soort kansloos gezeik heb je in enorm veel relaties. Vooral als mensen wat langer bij elkaar zijn en al helemaal als er kinderen komen.
pi_167572151
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:15 schreef Dorpspastoor het volgende:
Ik geloof er wel in, maar tegelijkertijd geloof ik dat échte liefde veel minder voorkomt dan iedereen pretendeert.

De meerderheid van de vrienden van mij die in een relatie zitten hebben constant gezeik met hun vriendin, worden machtsspelletjes gespeeld, worden weggehouden van hun vrienden, etc.

Er zijn twee gasten die ik ken waarvan ik denk dat hun relatie echt is omdat ze beiden van elkaar houden en elkaar heel erg leuk vinden. Bij de rest is het gewoon een verstandhouding, omdat ''een relatie hebben'' er nu eenmaal bij hoort en het meer (ogenschijnlijk) maatschappelijk succes met zich meebrengt.

Gisteren weer een avondje met een paar vrienden de kroeg in gegaan, pakt een vriend opeens zijn telefoon en moest ' ie zo nodig zijn vriendin bellen. Loopt even naar buiten om te bellen, komt na 30 seconden weer terug, want ''hij had eerder moeten bellen dus zijn vriendin was even chagrijnig''. Is een totaal scheve relatie omdat zij het een paar maanden terug heeft uitgemaakt en hij er alles aan heeft gedaan om het weer aan te laten gaan, en nu vindt zij het heerlijk dat ze de macht heeft en hij alles doet voor haar en zij hem gewoon kan blijven afzeiken :')

Dat soort kansloos gezeik heb je in enorm veel relaties. Vooral als mensen wat langer bij elkaar zijn en al helemaal als er kinderen komen.
Typische vrouwen gedrag. Zelfs al denk je dat de volgende vrouw anders is dan de vorige, kom je weer snel tot de realiteit. Geen enkele vrouw is te vertrouwen.
pi_167572199
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:38 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Typische vrouwen gedrag. Zelfs al denk je dat de volgende vrouw anders is dan de vorige, kom je weer snel tot de realiteit. Geen enkele vrouw is te vertrouwen.
Is ook echt waar inderdaad :'(

Bij mij zijn ook al twee relaties gesneuveld omdat exen na een maand of zes ineens dominant gedrag begonnen te vertonen. Toen bleek dat ik daar echt totaal niet gevoelig voor bleek, was het ook snel afgelopen. Denk daarom niet dat ik snel een lange relatie zal hebben.
pi_167572611
Nee, niet voor mij
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_167572673
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:38 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Zo zijn er ook echt genoeg mannen, hoor.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:15 schreef Dorpspastoor het volgende:

Ik denk dat je best een punt hebt, dat er minder echt goede, liefdevolle relaties zijn dan mensen doen voorkomen. Ik heb zelf ervaren dat dat niet alleen, of juist niet, te maken heeft met de persoon waarmee je een relatie hebt, maar juist met de persoon die je zelf bent. Ik ben ene laatbloeier, heb mezelf pas toen ik halverwege de 30 was goed leren kennen. Ik wist wie ik was, wat ik wel en niet wilde, wat ik te bieden had en wat ik van een ander verwachtte. Ik had wat levenservaring en keek anders tegen bepaalde zaken aan. Dat maakte dat ik toen eigenlijk ook pas toe was aan een liefdevolle, gelijkwaardige relatie waarin ik me niet liet ondersneeuwen en ook niet de behoefte voelde een ander te controleren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')