Je hebt ervan geleerd, dat is het voornaamste. Door schade en schande wordt men wijs zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Nee. Maar zo voelde het achteraf wel (meer dat ik het mezelf enorm kwalijk nam hoe het allemaal is gelopen).
Vooralsnog lijkt ze me geen psychopaat, maar ze is pas zevenquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoop dat we daar beide niet achter zullen hoeven komen
quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt ze me geen psychopaat, maar ze is pas zeven
Ondanks dat ik bezet ben speciaal voor jouquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Besef sinds kort dat ik gelukkiger ben alleen dan in een relatie. Misschien ben ik diegene gewoon nog niet tegengekomen.
Liefde bestaat niet op mijn leeftijd, braafste jongen tot grootste fuckboys appen me terwijl ze een vriendin hebben![]()
Maar goed, heb sowieso moeite met mensen geloven
Dankjequote:Op dinsdag 20 december 2016 21:13 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jou, een leven zonder liefde is het leven eigenlijk niet waard/drama
De grootste schade is, dat ik liefde niet zo snel de kans meer geef.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:43 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
Je hebt ervan geleerd, dat is het voornaamste. Door schade en schande wordt men wijs zullen we maar zeggen.
Misschien moet het bij jou wel groeien net zoals dat bij mij moet. Ik heb eigenlijk nooit een wauw gevoel aan het begin. Ik vind het leuk met iemand of ik vind het niet leuk met iemand.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:45 schreef dimmak het volgende:
Ik heb een lange relatie achter de rug. Inmiddels ben ik een anderhalf jaar vrijgezel en heb niks te klagen qua aandacht van vrouwen. Op het gebied van liefde is het voor mij echter 1 groot vraagteken. Ik betwijfel het of ik nog verliefd kan worden.
Ik sta zelfs op het punt om een stapje verder te gaan met een fuckbuddy (zij heeft kenbaar gemaakt dat ze gevoelens voor mij heeft) omdat het gewoon een toffe chick is en nergens moeilijk over doet. Maar verliefd ben ik helemaal niet.
Komt wel, je ontkent nogquote:Op woensdag 21 december 2016 10:45 schreef dimmak het volgende:
Ik heb een lange relatie achter de rug. Inmiddels ben ik een anderhalf jaar vrijgezel en heb niks te klagen qua aandacht van vrouwen. Op het gebied van liefde is het voor mij echter 1 groot vraagteken. Ik betwijfel het of ik nog verliefd kan worden.
Ik sta zelfs op het punt om een stapje verder te gaan met een fuckbuddy (zij heeft kenbaar gemaakt dat ze gevoelens voor mij heeft) omdat het gewoon een toffe chick is en nergens moeilijk over doet. Maar verliefd ben ik helemaal niet.
Verkeerde partners of waren jouw verwachtingen niet reëel? Ik denk dat de meeste mensen leuke en minder leuke ervaringen hebben in relaties. Ik ben er door mijn minder leuke ervaringen juist achtergekomen wat ik echt niet wil in een relatie. Dat is ook wel iets waard.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:15 schreef MidnightB00m het volgende:
Qua liefdesrelaties ben ik van de koude kermis thuisgekomen. Ben erg geschrokken van een aantal ervaringen. Sta nu nergens voor open en wil alles zelfs eerst een plekje geven voordat ik 't straks per ongeluk op een potentiële liefde projecteer. Romantische liefde - waar ik eerder sterk in geloofde- geloof ik eigenlijk niet meer in voor mijzelf. Hoop dat het met de tijd weer terugkomt.
Liefde an sich geloof ik nog wel in. Liefde om goed te doen en een ander te helpen, vrienden&familie, liefde voor mensheid, hobby, een plek, kunst, etc. Alhoewel ik dit de laatste tijd ook niet makkelijk vind in de maatschappij van nu. Hoop echt dat ik gauw verlost ben van dit cynisme![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben dan zelf ook van mening dat een relatie geen 'hard werk' zou moeten zijn. Dat houdt niet in dat je je best niet voor elkaar hoeft te doen, maar wel dat dat gewoon 'natuurlijk' zou moeten gaan, in ieder geval voor mij. Zodra ik daar echt 'moeite' voor moet doen, dan weet ik dat er iets niet goed zit.
Tsk, ook als je parafraseert moet je citeren!quote:Op woensdag 21 december 2016 15:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Verder vind ik ook dat een goede relatie niet veel werk zou moeten kosten. Betekent niet dat je er geen moeite voor doet, maar het is eigenlijk niet nodig, want de liefde en de gehele communicatie gaat gewoon automatisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |