SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haha, ik zie ze straks gewoon allemaal in zijn kont kruipen.
twitter:ReutersBiz twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:07:40BREAKING: General Motors to lay off 2,000 employees at two U.S. plants in early 2017 reageer retweet
GMC zijn democratenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ReutersBiz twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:07:40BREAKING: General Motors to lay off 2,000 employees at two U.S. plants in early 2017 reageer retweet
Geen zorgen: Trump verlaagt belastingen voor bedrijven en rijken en gaat zo duizenden banen creëerenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Ja, tegenwoordig kan dat. Kennelijk. Een campagne die geheel zonder inhoud was, die voornamelijk was gevuld met modder gooien, en mijnheer wint ermee.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Want je kan als complete nietsnut campagne voeren tegen ervaren politici als Bush en Rubio en dat winnen? Als je echt niks kan?
Dat hij het geld van z'n pa niet compleet verbrast heeft moeten we nu uitleggen als een 'talent'? Want veel meer dan dat kan hij geen aanspraak op maken. Zoals je zelf kennelijk ook al weet zou hij met normaal verstandig beleggen nu rijker zijn geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:08 schreef Richestorags het volgende:
Hoeveel rijkeluiskindjes verbrassen niet het geld van hun papa? Ja, hij schijnt meer verdiend te kunnen hebben als hij rente had getrokken, maar alsnog kan niet ieder minkukel van een paar miljoen een paar miljard maken.
De man geen enkel talent toedichten is gewoon zuur en pertinent onwaar.
Dan zou ik wel gaan jankenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind die huilende mensen echt lachwekkend.
Wie hier zou zo janken als Wilders MP wordt?
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
High energy! Hij heeft wel goede moves voor een 70-jarigequote:
Die kunnen meteen aan het werk aan de infrastructuur en de muur.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Vooral van die safe space gekkies die in een heel andere realiteit leven.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik wel een beetje.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat mensennwel zullen huilen hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Dat niet, maar ik zou het wel heel erg vinden. Ik weet dat dit maar een forum is, maar veel mensen doen hier best wel luchtig over, terwijl dit voor Amerikanen en de rest van de wereld best wel eens heel kut kan uitpakken.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik niet in ieder geval. Ik hou wel van goede comedy. Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat je niet heel vrolijk wordt van volledige Republikeinse controle op federaal niveau.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou dan even een kijkje nemen in het POL Café.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Pechtold, Jesse Klaverquote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Bron van al het kwaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou dan even een kijkje nemen in het POL Café.
Het is denk ik gewoon makkelijker om remlof persoonlijk te stalken.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou dan even een kijkje nemen in het POL Café.
Ja zouden we bij jou de half hysterische tranen zien die we nu overal zien bij de Amerikanen? Ik dcht dat er in Nederland niet zulke gekken zouden bestaanquote:
Haha geniaal tochquote:Op woensdag 9 november 2016 18:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]Die slikken wel heel snel hun woorden terug. Die Pechtold ook die moest kuchen
En vervolgens in het kwadraat.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:21 schreef Molurus het volgende:
Dit is toch meer een president dan Clinton en Trump bij elkaar opgeteld.
In beide systemen heb je natuurlijk een behoorlijke matigende invloed. In Nederland heb je een coalitiesysteem en in de VS een veel onafhankelijker congres en hooggerechtshof.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja zouden we bij jou de half hysterische tranen zien die we nu overal zien bij de Amerikanen? Ik dcht dat er in Nederland niet zulke gekken zouden bestaan
Zon.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef Moira. het volgende:
Heeft Obama leverproblemen ofzo? Of lijkt het gewoon alsof hij geelzucht heeft door mijn tv?
LOLquote:Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef Moira. het volgende:
Heeft Obama leverproblemen ofzo? Of lijkt het gewoon alsof hij geelzucht heeft door mijn tv?
Dat heet zonlichtquote:Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef Moira. het volgende:
Komt door het licht denk ik, de zon schijnt op hem.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef Moira. het volgende:
Misschien dat je het als Nederlander inmiddels weer vergeten bent, maar er bestaat iets dat de zon heet.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef Moira. het volgende:
Ik denk dat hij het beter gaat doen dan de meesten nu denken en ook enigszins kan verbroederen (al heb je altijd zo'n tweedeling, ook onder Obama en daarvoor was dit het geval).quote:Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef vigen98 het volgende:
Eerlijk het is echt een schande dat een persoon als Trump president wordt van de VS... Echt belachelijk. De VS is in 2'en gedeeld.
Ze hebben 'm wel vrij hard door het slijk gehaald met talloze ongeloofwaardige vrouwen die seksueel misbruik claimden.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef Beatific het volgende:
Het valt me trouwens wel erg van de democratische partij tegen dat ze niet meer shit over Trump hebben kunnen vinden dan enkel de 'pussy-video'. Had wel meer verwacht, eerlijk gezegd.
Denk dat er de komende jaren nog wel e.e.a. los gaat komenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef Beatific het volgende:
Het valt me trouwens wel erg van de democratische partij tegen dat ze niet meer shit over Trump hebben kunnen vinden dan enkel de 'pussy-video'. Had wel meer verwacht, eerlijk gezegd.
Vind het niet echt vermakelijk eerlijk gezegdquote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijk hoe Obama moet buigen voor Trump.
Wat een slechte winnaar ben jijquote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Trump is de vader van Barack.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat er de komende jaren nog wel e.e.a. los gaat komen
Blijkt dat Trump gewoon een moslim is die in Kenia geboren is ofzo
Nee, ik zou willen dat ze geen geld van me stelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij zou eigenlijk willen bepalen waar de website van de NOS wel en niet over schrijft?
Ik pak mijn momentquote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat een slechte winnaar ben jij
Ik vind het eerlijk gezegd diep triest dat verkiezingen moeten gaan over zulke dingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef Beatific het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Het 'moet' niet natuurlijk. zie Sanders.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd diep triest dat verkiezingen moeten gaan over zulke dingen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef heywoodu het volgende:
Zo'n toespraak van Obama nu, best een toffe kerel, geeft nog maar extra pijnlijk weer hoe ontzettend kut die twee kandidaten dit keer waren
Intelligent, bescheiden, humor, charismaquote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef heywoodu het volgende:
Zo'n toespraak van Obama nu, best een toffe kerel, geeft nog maar extra pijnlijk weer hoe ontzettend kut die twee kandidaten dit keer waren
Klopt, mensen zijn verblind door zijn charme.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef KingRadler het volgende:
Obama was gewoon een slechte president.
Yep. Het contrast is heel opvallend.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef heywoodu het volgende:
maar maar maar hij is zo charismatisch.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef KingRadler het volgende:
Ik zie het ja, erg teleurstellendquote:
Inderdaad goede toespraak, hij heeft ook een goede lage stem.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef heywoodu het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat zelfs dat geen rol meer had gespeeld, Trump heeft de gave om zelfs een moord van zich af te kunnen laten glijden... het is eigenlijk een reallife House of Cardsquote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef Beatific het volgende:
Iedereen heeft minpunten, maar die van hem lijken me toch aanzienlijk kleiner dan die van zowel Trump als Clinton. Daarnaast komt Obama gewoon charismatisch en vriendelijk over, Trump en Clinton helemaal niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]Het was best een goede president alleen hij heeft ook zijn minpunten.
Niet zoveel. Hij gaat waarschijnlijk de geschiedenis in als één van de slechtste presidenten ooit.quote:
o.a. daarom hebben ze het verloren. En ze hebben Bernie genaaid.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd diep triest dat verkiezingen moeten gaan over zulke dingen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef KingRadler het volgende:
De verwachting is zo laag dat het bijna niet erger kan neequote:Op woensdag 9 november 2016 18:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het beter gaat doen dan de meesten nu denken en ook enigszins kan verbroederen (al heb je altijd zo'n tweedeling, ook onder Obama en daarvoor was dit het geval).
Aandelen +200%quote:
Valt wel mee, hij heeft best redelijke dingen gedaan. Dat de VS niet de progressieve heilstaat is die de fanboys in 2008 verwachtten lijkt me niet zo spannend, maar diezelfde teleurstelling staat de Trump fanboys te wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef KingRadler het volgende:
Het moet in die zin dat de bevolking daar kennelijk gevoeliger voor is dan voor politieke inhoud. Kennelijk zijn zulke zaken belangrijker dan wat de kandidaten nu eigenlijk precies van plan zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Het 'moet' niet natuurlijk. zie Sanders.
Rebellen steunen in Syrië en Libië was ook niet erg succesvol, al zat Hillary daar ook achter.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:31 schreef vigen98 het volgende:
Als ik echt eerlijk moet zijn als conservatief, Obama heeft wel de rotzooi geërfd wat Bush heeft veroorzaakt he? Maar hij heeft ook foute dingen gedaan zoals uit Irak terugtrekken.
Winstbelasting is een van de hoogste in de wereld, dat zal nu eindelijk wel omlaag gaan maar de vraag is met hoeveel. En of er dan niet meer ergens anders een belasting verhoogd gaat worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Geen zorgen: Trump verlaagt belastingen voor bedrijven en rijken en gaat zo duizenden banen creëeren
Ohja... Fuck hem ik was Syrië helemaal vergeten.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rebellen steunen in Syrië en Libië was ook niet erg succesvol, al zat Hillary daar ook achter.
waarom heeft hij het niet gesloten toen hij wel meerderheid had?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, wordt geblokkeerd door de republikeinen
Ik genietquote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit schijnt het moment te zijn dat Florida werd gecalled voor Trump.
[ afbeelding ]
Obamacare, wat waarschijnlijk nu ook de nek wordt omgedraaid nu de Republikeinen cart blanche hebben... en 6 van de 8 jaar heeft hij moeten boksen tegen een Senaat en Huis dat hem meer dwars zat dan goed deed, daar kan hij niks aan doenquote:
Dit is de mooiste dag van mijn leven.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik genietzometeen DWDD en we hebben Pauw nog te gaan.
Lange avond Mani.
Hehe, ok hier kan ik wel om lachenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wat voor foto ligt er op die laptop?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
"toppled ghadaffi"quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Obama’s Top 50 Accomplishments
Geen idee.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom heeft hij het niet gesloten toen hij wel meerderheid had?
Je vergeet RTL Boulevard.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik genietzometeen DWDD en we hebben Pauw nog te gaan.
Lange avond Mani.
De naaktfoto's van Melania.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat voor foto ligt er op die laptop?
Feministen nu de mond gesnoerd. Wat een hel zou dat geweest zijn als zij het was geworden.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is de mooiste dag van mijn leven.
Dat is het al een tijdje.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:31 schreef Molurus het volgende:
Als op die basis een president wordt gekozen dan kunnen we denk ik wel stellen dat de democratie is overleden.
Charisma maakt iets goedquote:Op woensdag 9 november 2016 18:34 schreef Re het volgende:
Voor een slechte president is een approval rate van 54% toch apart dan....
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-van-2011-a1465702quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee gewoon twee dagen boos zijn en de PVV bashen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja zouden we bij jou de half hysterische tranen zien die we nu overal zien bij de Amerikanen? Ik dcht dat er in Nederland niet zulke gekken zouden bestaan
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef skysherrif het volgende:
Zou dat echt de foto zijn?
Waar zijn Kaine, Abedin en Podesta onder andere?
Nu dat Trump President is is het een mooi moment om uit te stappen inderdaad. Het kaartenhuis zal instorten.quote:
dacht al, de foto dat osama werd gedoodquote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-van-2011-a1465702
Ze zagen het in 2011 al aankomen!
ja dacht ik alquote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit is van toen bin laden gepakt werd.
Bedankt, Hansquote:Op woensdag 9 november 2016 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Als ik mensen op TV zag die voor Trump waren en ook hier, users die flink voor Trump zijn, afgezien van Houtenbeen dan, dan heb ik helemaal niets met die mensen. Geen klik, niks. Ik hoor daar echt niet thuis.
Niet stemmen op basis van ratio, maar op basis van groep. Goed bezig.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Als ik mensen op TV zag die voor Trump waren en ook hier, users die flink voor Trump zijn, afgezien van Houtenbeen dan, dan heb ik helemaal niets met die mensen. Geen klik, niks. Ik hoor daar echt niet thuis.
Past prima in de VS dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Niet stemmen op basis van ratio, maar op basis van groep. Goed bezig.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Je hebt de feministen heel misschien ontlopen, maar nu zit je met heel veel lompe boeren. Van de regen in de drup dan.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feministen nu de mond gesnoerd. Wat een hel zou dat geweest zijn als zij het was geworden.
Weet je wat Mani? ik denk er gewoon niet aan
Ik geniet nu van Trump.
Hij heeft ondanks alle tegenwerking het nodige bereikt op het gebied van het milieu, zoals het beginnen met het aanpakken van hele vervuilende energiecentrales. Don't ask, don't tell heeft hij aangepakt. Hij heeft de ondersteuning voor veteranen verbeterd. Creditcard bedrijven zijn nu onderhevig aan meer regulatie. De voeding van veel schoolkinderen is verbeterd. Er is een begin gemaakt met het zorgen voor een zorgverzekering voor alle Amerikanen. Veel martelmethodes worden door Obama ook niet meer toegepast.quote:
Komt door het leeftijdsverschil.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:
Jij wordt ook verliefd op basis van ratio? Jij gaat ook voor iemand op basis van ratio? Of raakt iemand wat, wat je erg aanspreekt?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Niet stemmen op basis van ratio, maar op basis van groep. Goed bezig.
ik snap dat je als palletsjouwer idd wel blij bent vandaagquote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef KingRoland het volgende:
Die man heeft nog niet iets gedaan en iedereen begint al hyper te worden en in paniek te raken alsof ze LSD hebben genomen. Dit moeten dus de hoger opgeleiden zijn.
Hey Been, jou feliciteer ik wel. Gefeliciteerd. Het was superspannend. Echt niet gedacht dat het zó zou gaan.quote:
Verschil is als je de feministen een vinger geeft dan willen ze meteen je hele hand.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt de feministen heel misschien ontlopen, maar nu zit je met heel veel lompe boeren. Van de regen in de drup dan.
Geen idee, maar de tijd waarin hij nog een meerderheid had is wel de meest productieve tijd geweest in Washington sinds LBJ's Great Society. De resterende zes jaar was helaas het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom heeft hij het niet gesloten toen hij wel meerderheid had?
Jij bent lager opgeleidquote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef KingRoland het volgende:
Die man heeft nog niet iets gedaan en iedereen begint al hyper te worden en in paniek te raken alsof ze LSD hebben genomen. Dit moeten dus de hoger opgeleiden zijn.
En lompe boeren maken zoveel kapot.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Verschil is als je de feministen een vinger geeft dan willen ze meteen je hele hand.
En terecht. Die vrezen natuurlijk voor hun inkomsten.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:39 schreef Molurus het volgende:
Ook de wetenschappelijke wereld is niet bepaald enthousiast over deze uitslag.
http://www.nature.com/new(...)s-scientists-1.20952
Brexit, Trump....quote:Op woensdag 9 november 2016 18:41 schreef skysherrif het volgende:
dit is ook wel interessant voor volgende verkiezingen, ik was redelijk poll fetisjist
Kunnen we die dingen ooit nog serieus nemen?
Wel bij een meer traditionelere verkiezing.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:41 schreef skysherrif het volgende:
dit is ook wel interessant voor volgende verkiezingen, ik was redelijk poll fetisjist
Waarom? Trump wil miljarden extra in het onderwijs pompen volgens mij. Of denk je dat Trump hem onwelvallige wetenschappers de laan uit gaat sturen ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En terecht. Die vrezen natuurlijk voor hun inkomsten.
Lag Brexit niet binnen de foutmarges?quote:
twee dezelfde dingenquote:
Zoals gezegd werd, Brexitquote:Op woensdag 9 november 2016 18:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wel bij een meer traditionelere verkiezing.
Tienduizenden fabrieken hebben Amerika (waar milieueisen heel hoog zijn) verlaten en zijn vertrokken naar landen als China (waar een output unit vier keer zoveel vervuilend is als in Amerika).quote:Op woensdag 9 november 2016 18:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij heeft ondanks alle tegenwerking het nodige bereikt op het gebied van het milieu, zoals het beginnen met het aanpakken van hele vervuilende energiecentrales.
Boeie.quote:Don't ask, don't tell heeft hij aangepakt.
22 zelfmoorden van veteranen per dag. Een schande.quote:Hij heeft de ondersteuning voor veteranen verbeterd.
Hoeveel extra doden zijn gevallen door informatie te zijn misgelopen omdat men niet eens meer terroristen mocht waterboarden?quote:Veel martelmethodes worden door Obama ook niet meer toegepast.
De man heeft niks gedaan voor de normale mensen in het land, althans niet iets wat ieder ander ook zou kunnen bereiken (zoals één van de slechtste herstelperioden na een crisis ooit).quote:En dan kies ik echt totaal random wat dingen. Er zijn er nog veel meer. Zijn alle problemen omtrent deze onderwerpen nu opgelost? Nee. Maar onder Obama's leiding is men wel begonnen met het verbeteren van veel situaties. En dat is met zoveel tegenwerking van een Republikeins Congres best knap te noemen. Verwachten dat een president alles op kan lossen in zulke omstandigheden is ook gewoon niet realistisch.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef skysherrif het volgende:
Zou dat echt de foto zijn?
Waar zijn Kaine, Abedin en Podesta onder andere?
Dat heeft natuurlijk niets met Trump te maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu dat Trump President is is het een mooi moment om uit te stappen inderdaad. Het kaartenhuis zal instorten.
Wilde het net posten. Wat een genotsavond wordt dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef superniger het volgende:
Peter van der Vorst is nu aan het janken.![]()
![]()
Overtuig de middenklasser met een pensioentje daar maar eens van.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niets met Trump te maken.
Same here.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat zijn stemmers gaat doen als die Mexicaanse muur, de vervolging van Clinton en het verbannen van moslims niet gaat gebeuren...
dwwd, Humberto Tan en PAUWquote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Wilde het net posten. Wat een genotsavond wordt dit.
Op zich zaten die peilingen van de verkiezingen er niet eens zo ver naast. Alleen is het heel erg lastig om in het Britse stelsel de zetelverdeling goed te voorspellen wanneer er meer dan twee partijen meedoen die in grote delen van het land kans maken op een zetel. Daar ging het vooral mis mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoals gezegd werd, Brexit
En niet te vergeten de Torry overwinning in UK
Mensen zijn toch niet zo dom dat ze denken dat dat allemaal 1 op 1 gaat gebeuren? Toch?quote:
Wauw hier wil ik een foto vanquote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef superniger het volgende:
Peter van der Vorst is nu aan het janken.![]()
![]()
De Ivy League heeft vrij diepe zakken. De zorg zal eerder liggen bij een potentiële,flinke versobering van bijvoorbeeld de H1-B visas en dergelijke.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En terecht. Die vrezen natuurlijk voor hun inkomsten.
ja ik schaam me hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 18:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Herken je die foto nu echt niet?
Ehm.... ik vrees van wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen zijn toch niet zo dom dat ze denken dat dat allemaal 1 op 1 gaat gebeuren? Toch?
madquote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef Raram het volgende:
Trump kan met zijn economische beleid een hoop werklozen in nederland veroorzaken.\
Het is weer bewezen dat iedere gek met veel geld alles in principe kunnen kopen.
Ik denk dat die trump helemaal geen president wil zijn, het was voor hem gewoon de uitdaging om het ultieme te bereiken wat mogelijk is. Zo is eigenlijk heel zijn leven.
Geert wilders met zijn debiele mening op eenvandaag nu. Wat een dorpsmongool. Dorpsmongool2.
ik denk eerder dat china zijn geld terug wil als er een handelsembargo gaat komen. En ja het ging trump om het winnen, daar heeft hij wel alles voor uit de kast getrokken en als het land er voor valt (nou ja de minderheid, dat dan weer wel) dan zal dat zo moeten zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef Raram het volgende:
Trump kan met zijn economische beleid een hoop werklozen in nederland veroorzaken.\
Het is weer bewezen dat iedere gek met veel geld alles in principe kunnen kopen.
Ik denk dat die trump helemaal geen president wil zijn, het was voor hem gewoon de uitdaging om het ultieme te bereiken wat mogelijk is. Zo is eigenlijk heel zijn leven.
Geert wilders met zijn debiele mening op eenvandaag nu. Wat een dorpsmongool. Dorpsmongool2.
Clinton uitgave deze campagne: 1.3 miljardquote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef Raram het volgende:
Kunnen kopen? Als het om geld zou draaien, dan was Trump niet eens kandidaat geweest van de Republikeinen (in de voorverkiezingen gaf Jeb Bush bijvoorbeeld veel meer uit aan de campagne) en dan had Clinton nu gewonnen. Als Trump iets heeft laten zien dan is dat het niet alleen maar om geld draait, gelukkig.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef Raram het volgende:
Tim Moen zojuist op Facebookquote:Folks, Hollywood liberals are ruining this country. USA is sending us their worst. Elect me in 2019 and we'll make Canada great again.
Je zit altijd ook met variabelen die een redelijk grote bandbreedte hebben waarvan je uiteindelijk maar moet gokken welke grenzen je neemt. Polls zijn enkel interessant voor trends (wordt een partij/kandidaat populairder in vergelijking met eerder?), niet om een exacte voorspelling te doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:41 schreef skysherrif het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=freequote:SGP-leider Van der Staaij weigerde mee te werken aan een verzoek van D66 om een speciaal debat over de ontstane situatie: 'Als er psychosociale nazorg nodig is voor de Clinton-adepten hier, kan dat ook wel bij de behandeling van de begroting van Volksgezondheid.'
NPO Hersenspoeljournaalquote:Op woensdag 9 november 2016 18:52 schreef luxerobots het volgende:
Op het jeugdjournaal allemaal Amerikaanse kinderen die verdrietig zijn om Trump.
Het probleem is dat mensen thuisblijven of anders doen dan ze aangeven in polls.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je zit altijd ook met variabelen die een redelijk grote bandbreedte hebben waarvan je uiteindelijk maar moet gokken welke grenzen je neemt. Polls zijn enkel interessant voor trends (wordt een partij/kandidaat populairder in vergelijking met eerder?), niet om een exacte voorspelling te doen.
Haha baasquote:Op woensdag 9 november 2016 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Linkse bekken schuimen en blijven schuimen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef Raram het volgende:
Haha.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van der Staaij baas.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
ik ben niet links en niet rechts....ik ben realistischequote:Op woensdag 9 november 2016 18:55 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Linkse bekken schuimen en blijven schuimen.
Genot.
Van der Staaijgodquote:Op woensdag 9 november 2016 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen Felixquote:Op woensdag 9 november 2016 18:59 schreef chroestjov het volgende:
Ik kijk nooit naar DWDD maar ik ga er straks eens lekker voor zitten.
[ afbeelding ]
twitter:russian_market twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:59:00Meanwhile in Canada https://t.co/PNd7gd4bYr reageer retweet
Godzijdank gaat Trump daar snel een eind aan maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Obama’s Top 50 Accomplishments
Parodie zeker?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je schrijft Mike Pence verkeerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Godzijdank gaat Trump daar snel een eind aan maken.
Hij heeft goede dingen gedaaan (ook tekentherapie in Guantanamo wat nogal opmerkelijk isquote:Op woensdag 9 november 2016 18:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij heeft ondanks alle tegenwerking het nodige bereikt op het gebied van het milieu, zoals het beginnen met het aanpakken van hele vervuilende energiecentrales. Don't ask, don't tell heeft hij aangepakt. Hij heeft de ondersteuning voor veteranen verbeterd. Creditcard bedrijven zijn nu onderhevig aan meer regulatie. De voeding van veel schoolkinderen is verbeterd. Er is een begin gemaakt met het zorgen voor een zorgverzekering voor alle Amerikanen. Veel martelmethodes worden door Obama ook niet meer toegepast.
En dan kies ik echt totaal random wat dingen. Er zijn er nog veel meer. Zijn alle problemen omtrent deze onderwerpen nu opgelost? Nee. Maar onder Obama's leiding is men wel begonnen met het verbeteren van veel situaties. En dat is met zoveel tegenwerking van een Republikeins Congres best knap te noemen. Verwachten dat een president alles op kan lossen in zulke omstandigheden is ook gewoon niet realistisch.
Alsof die man daar een antwoord op gaf dat verder kwam dan Believe Me.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef ender_xenocide het volgende:
Vindt het vooral mooi hoe de Amerikaanse media/"journalistiek" nu in spanning zit over wat gaat Trump doen, wat zijn zijn plannen. Dan denk ik, had dan fatsoenlijke inhoudelijke vragen gesteld gedurende de afgelopen maanden i.p.v. al dat wij/zij gedoe en al die persoonlijke zaken erbij slepen...
Gelukkig ULX je leeft nogquote:Op woensdag 9 november 2016 19:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Alsof die man daar een antwoord op gaf dat verder kwam dan Believe Me.
Dat is inderdaad een de problemen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het probleem is dat mensen thuisblijven of anders doen dan ze aangeven in polls.
Wat iemand zegt is niet zo'n goede graadmeter voor wat iemand doet. Dat is ook zo in het normale leven.
Keek er eerder op en was verrast over de comments. Juist voornamelijk anti-hillary en deels pro-trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:00 schreef antiderivative het volgende:
[..]![]()
Schiet me net te binnen, heb nog niet op joop.nl gekeken
De beste man heeft juist nooit iets anders verteld dan wij/zij gedoe en persoonlijke zaken wanneer hij een podium kreeg. Van zijn inhoud is niks bekend omdat hij nooit iets concreets heeft laten zien, niet omdat de media het er niet over wilden hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef ender_xenocide het volgende:
Vindt het vooral mooi hoe de Amerikaanse media/"journalistiek" nu in spanning zit over wat gaat Trump doen, wat zijn zijn plannen. Dan denk ik, had dan fatsoenlijke inhoudelijke vragen gesteld gedurende de afgelopen maanden i.p.v. al dat wij/zij gedoe en al die persoonlijke zaken erbij slepen...
Madquote:Op woensdag 9 november 2016 19:06 schreef antiderivative het volgende:
Joop.nl:
Hasna El Maroudi
Redacteur Joop.nl en columnist Opzij
witte mannen haten vrouwen. Ze haten afro-Amerikanen, ze haten niet-hetero’s en ze haten moslims
Dat is ook wel degelijk gedaan hoor, maar dan krijg je een vrij onsamenhangend beeld.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef ender_xenocide het volgende:
Met alleen witte-mannen win je geen verkiezingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:06 schreef antiderivative het volgende:
Joop.nl:
Hasna El Maroudi
witte mannen haten vrouwen. Ze haten afro-Amerikanen, ze haten niet-hetero’s en ze haten moslims
Hij is ook zeker niet perfect. Als ik hem naar Nederlandse maatstaven moet beoordelen zou ik hem misschien zelfs een onvoldoende geven. Maar als ik hem beoordeel als Amerikaanse President, moet ik toch even een andere maatstaf hanteren denk ik en kijken naar de politieke situatie daar en hem vergelijken met andere Amerikaanse presidenten. En als ik er zo naar kijk, ga ik hem toch wel missen de komende vier jaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij heeft goede dingen gedaaan (ook tekentherapie in Guantanamo wat nogal opmerkelijk is) en Cuba en Iran maar hij heeft ook op een aantal punten gruwelijk gefaald, bijvoorbeeld Flint en North Dakota, de drones en het afschaffen van habeas corpus.
En mensen zich maar afvragen waarom een Trump kan winnen als ze in zon andere realiteit leven.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:06 schreef antiderivative het volgende:
Joop.nl:
Hasna El Maroudi
Witte mannen houden anders volgens mij best van lesbiennes.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:06 schreef antiderivative het volgende:
Joop.nl:
Hasna El Maroudi
Trump wint gewoon bijna 30 procent van de hispanics.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Met alleen witte-mannen win je geen verkiezingen.
Bijna net zoveel als GWB de eerste keerquote:Op woensdag 9 november 2016 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump wint gewoon bijna 30 procent van de hispanics.
Inderdaad een jankerds in Den Haag. Zag vandaag op Twitter ook een column voorbij komen waarin werd opgeroepen om niet te janken maar te handelen. Trump is een Amerikaan, het zijn Amerikaanse verkiezingen, sinds wanneer denken we dat hij er voor ons zit en in ons belang handelt? Zorg gewoon dat je je eigen zaken goed op orde hebt en stel je niet zo afhankelijk van hem op.quote:
Nogal een racistische uitspraak van haar.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:06 schreef antiderivative het volgende:
Joop.nl:
Hasna El Maroudi
Ik las dat 80% van de Afro-Amerikanen op Hillary stemde, terwijl 96% op Obama stemde.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump wint gewoon bijna 30 procent van de hispanics.
en veeeel lagere turnoutquote:Op woensdag 9 november 2016 19:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik las dat 80% van de Afro-Amerikanen op Hillary stemde, terwijl 96% op Obama stemde.
Toch kon de Republikeinse dominantie op federaal niveau nog wel eens gaan zorgen dat de staten met handen en voeten gebonden gaan worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:08 schreef heiden6 het volgende:
Victories for Eight of Nine Marijuana Initiatives Hasten the Collapse of Prohibition
Donald Trump's defeat of Hillary Clinton was not the only big surprise produced by yesterday's elections. Even those of us who were rooting for the nine marijuana initiatives on state ballots this year did not expect so many of them to pass. Yesterday voters made marijuana legal for recreational use in four states (California, Maine, Massachusetts, and Nevada) and approved or expanded medical access in four more (Arkansas, Florida, Montana, and North Dakota). The only loss was in Arizona, where voters who very narrowly approved medical use in 2010 declined to take the further step of making marijuana legal just for fun.
En ik ken genoeg witte mannen die niet hetero zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Witte mannen houden anders volgens mij best van lesbiennes.
Jep en daar wordt Amerika weer 'groot' van!quote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Godzijdank gaat Trump daar snel een eind aan maken.
88% stemde op Clinton, 8% op Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 19:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik las dat 80% van de Afro-Amerikanen op Hillary stemde, terwijl 96% op Obama stemde.
Zou kunnen, maar toch ik las iets anders, bron?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:12 schreef L3gend het volgende:
[..]
88% stemde op Clinton, 8% op Trump
http://www.nytimes.com/in(...)tion-exit-polls.htmlquote:Op woensdag 9 november 2016 19:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar toch ik las iets anders, bron?
Heb jij ondertussen al een verklaring waar het mis is gegaan bij de pollsters en hoe trump vooral won en zij verloor?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:16 schreef L3gend het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/in(...)tion-exit-polls.html
Ik denk dat ze inmiddels wel door hebben dat ze zich daarmee niet populair maken, en dat is toch waar ze zich primair mee bezig houden want anders worden ze niet herkozen. Het is een verloren zaak voor ze, net als het homohuwelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch kon de Republikeinse dominantie op federaal niveau nog wel eens gaan zorgen dat de staten met handen en voeten gebonden gaan worden.
Ze naaien Obama de reet in. Waar hij voor heeft gewerkt, is pats, weg.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:17 schreef S-te-Fan het volgende:
Het ergste van alles is dat klimaatverandering zo enorm onderbelicht is. Als Trump zijn klimaatverandering-ontkenning politiek doorvoert naait hij mede de complete volgende generatie van de wereld.
Zeker, op korte termijn zal hij America weer great kunnen maken, maar wat heb je daar aan als over enkele decennia je steden onder water staan en je oogsten mislukken? Gefeliciteerd met het ontwrichten van de toekomstige samenleving Trump aanhangers. Wederom een mooi voorbeeld hoe de kortzichtigheid van de mensheid bijdraagt aan haar eigen ondergang.
Dat was een losse poll, maar uit de exit polls, blijkt ook dat Clinton minder deed dan Obama, en Trump beter dan Romneyquote:Op woensdag 9 november 2016 19:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Polls Show African-American Vote for Donald Trump is Double Mitt Romney’s Vote
Maar in ruil daarvoor krijgen de rijken een belastingvoordeel. Dat is toch ook wat waard?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:18 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Ze naaien Obama de reet in. Waar hij voor heeft gewerkt, is pats, weg.
Social desirability bias sowieso, maar wat vooral heel moeilijk te voorspellen is en echt heel belangrijk is bij peilingen is de opkomst van verschillende groepen. Dat gaf ook bij de Brexit de doorslag, en het speelde ook toen een grote rol bij het falen van de peilingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb jij ondertussen al een verklaring waar het mis is gegaan bij de pollsters en hoe trump vooral won en zij verloor?
Zelf nog niet echt naar gekeken, mono gaf johnson voters aan die toch voor Trump gingen, heb gelezen veel witte obama stemmers die nu republikeins stemden.
twitter:KING5Seattle twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:32:11NOW: Thousands of students at Berkeley High School in CA walked out of class with their teachers, to say that he is… https://t.co/A4dphjakHI reageer retweet
Dat lijkt me wat te optimistisch. Zo makkelijk is het niet om dingen terug te draaien.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:18 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Ze naaien Obama de reet in. Waar hij voor heeft gewerkt, is pats, weg.
berkeleyquote:Op woensdag 9 november 2016 19:20 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:KING5Seattle twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:32:11NOW: Thousands of students at Berkeley High School in CA walked out of class with their teachers, to say that he is… https://t.co/A4dphjakHI reageer retweet
Betalen ze toch al niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar in ruil daarvoor krijgen de rijken een belastingvoordeel. Dat is toch ook wat waard?
Fijn hé, jarenlang je inzetten tot de asymptoot van overspanning aan toe en dan in je rug gestoken worden door de helft van je bevolking waar je voor opkomt.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat te optimistisch. Zo makkelijk is het niet om dingen terug te draaien.
Ik heb nog geen diepe anallyse gedaan of gelezen, maar op basis van de resultaten denk ik niet dat de Johnson stem een grote rol heeft gespeeld, hij zakte al in de laatste polls. De polls blijken vooral mis te hebben in de midwest. In het westen in staten als Nevada (daar hebben ze zelfs Clinton beetje onderschat), Arizona en Colorado bleken ze het juist te hebben. Ik denk dat de pollsters niet in staat zijn in staten om in de midwest goed te pollen en het aandeel blanke kiezers op Trump flink te hebben onderschat.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb jij ondertussen al een verklaring waar het mis is gegaan bij de pollsters en hoe trump vooral won en zij verloor?
Zelf nog niet echt naar gekeken, mono gaf johnson voters aan die toch voor Trump gingen, heb gelezen veel witte obama stemmers die nu republikeins stemden.
Ik ben strenger dan jij.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij is ook zeker niet perfect. Als ik hem naar Nederlandse maatstaven moet beoordelen zou ik hem misschien zelfs een onvoldoende geven. Maar als ik hem beoordeel als Amerikaanse President, moet ik toch even een andere maatstaf hanteren denk ik en kijken naar de politieke situatie daar en hem vergelijken met andere Amerikaanse presidenten. En als ik er zo naar kijk, ga ik hem toch wel missen de komende vier jaar.
Maar Iran is ook echt zeker wel een heel goed punt. Als je ook ziet hoe snel hij kon regelen dat Amerikaanse soldaten weer bevrijd werden.
En je kunt je afvragen in hoe verre een president verantwoordelijk is voor een situatie zoals in Flint. Daarbij falen heel wat meer mensen die er dichter bij staan.
We zeiden het nog hequote:Op woensdag 9 november 2016 19:13 schreef Nintex het volgende:
DONALD J TRUMP PRESIDENT ELECT
Wat een rollercoaster gisteren. Na een dagje hard werken eindelijk even bijkomen, de speeches kijken en genieten van de winst, de blije gezichten en de zure gezichten.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 16:48:29Disloyal R's are far more difficult than Crooked Hillary. They come at you from all sides. They don’t know how to win - I will teach them! reageer retweet
Democratie, geweldig!quote:Op woensdag 9 november 2016 19:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Maar in vergelijking met Sanders zijn ze zo'n beetje allemaal rot.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben strenger dan jij.
Hij had natuurlijk veel meer kunnen doen voor Flint met alle bevoegdheden en leiderschap die hij heeft, wat hij in ND had kunnen doen heeft Sanders hem in een brief uitgelegd.
October 28, 2016quote:Op woensdag 9 november 2016 19:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij is ook zeker niet perfect. Als ik hem naar Nederlandse maatstaven moet beoordelen zou ik hem misschien zelfs een onvoldoende geven. Maar als ik hem beoordeel als Amerikaanse President, moet ik toch even een andere maatstaf hanteren denk ik en kijken naar de politieke situatie daar en hem vergelijken met andere Amerikaanse presidenten. En als ik er zo naar kijk, ga ik hem toch wel missen de komende vier jaar.
Maar Iran is ook echt zeker wel een heel goed punt. Als je ook ziet hoe snel hij kon regelen dat Amerikaanse soldaten weer bevrijd werden.
En je kunt je afvragen in hoe verre een president verantwoordelijk is voor een situatie zoals in Flint. Daarbij falen heel wat meer mensen die er dichter bij staan.
Paul Ryan/Romneyquote:Op woensdag 9 november 2016 19:23 schreef antiderivative het volgende:
Profetische tweet, kunnen we ons dit moment nog herinneren:twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 16:48:29Disloyal R's are far more difficult than Crooked Hillary. They come at you from all sides. They don’t know how to win - I will teach them! reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk joh...quote:Op woensdag 9 november 2016 19:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:25 schreef Raram het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch duidelijk joh...
Je moet in de politiek niet de inhoud hebben tegenwoordig..
Mensen stemmen graag op populische prietpraat....
Hoe debieler hoe meer stemmen....
Het geertwilderssyndroom noem ik het....
Zie de brief. Hij krijgt op een presenteerblaadje aangereikt hoe hij het kan oplossen, hij doet niets! Het interesseet hem niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar in vergelijking met Sanders zijn ze zo'n beetje allemaal rot.
Denk dat die jongelui nog niet mochten stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Democratie, geweldig!
Tenminste zolang je je zin krijgt
Dit meen je niet serieus hoop ik?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:22 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Fijn hé, jarenlang je inzetten tot de asymptoot van overspanning aan toe en dan in je rug gestoken worden door de helft van je bevolking waar je voor opkomt.
Maarja, that's politics.
Klopt inderdaad, ik denk dat ze in die regio een soort wanhoops stem hebben gegeven aan trump. Wellicht een boel democraten die op obama stemden, misschien ook wel bill clinton en hun hoop in de democraten kwijt zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:22 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik heb nog geen diepe anallyse gedaan of gelezen, maar op basis van de resultaten denk ik niet dat de Johnson stem een grote rol heeft gespeeld, hij zakte al in de laatste polls. De polls blijken vooral mis te hebben in de midwest. In het westen in staten als Nevada (daar hebben ze zelfs Clinton beetje onderschat), Arizona en Colorado bleken ze het juist te hebben. Ik denk dat de pollsters niet in staat zijn in staten om in de midwest goed te pollen en het aandeel blanke kiezers op Trump flink te hebben onderschat.
En toch doen de Republikeinen er alles aan om daar zaken aan banden te leggen. Het is ironisch genoeg juist de elite die wat dat soort kwesties de politiek onder druk zet door te dreigen met het niet vestigen van of verhuizen van bedrijfslocaties in bepaalde staten.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inmiddels wel door hebben dat ze zich daarmee niet populair maken, en dat is toch waar ze zich primair mee bezig houden want anders worden ze niet herkozen. Het is een verloren zaak voor ze, net als het homohuwelijk.
Sowieso relatie hebben met Marilyn Manson is nogal vaag. Wel lekker wijf.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meid is wel tragisch dom.
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meid is wel tragisch dom.
twitter:RHoogland twitterde op woensdag 09-11-2016 om 08:30:47Dus, Twan en consorten: ruil je zelfgenoegzaamheid in voor zelfreflectie. reageer retweet
Dat is niet helemaal waar wat je nu zegt. Of eigenlijk, is het wel waar, maar er mist nogal wat informatie. Er zijn vanuit de federale overheid wel degelijk stappen gezet om de constructie stil te leggen en naar alternatieven te zoeken.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zie de brief. Hij krijgt op een presenteerblaadje aangereikt hoe hij het kan oplossen, hij doet niets! Het interesseet hem niet.
October 28, 2016
President Barack Obama
The White House
1600 Pennsylvania Ave
Washington, DC 20500
Dear President Obama,
I write to respectfully but urgently request your intervention in the very troubling situation unfolding at and around the Standing Rock Sioux reservation in North Dakota. As you know, over the past day, scores of law enforcement officers dressed in riot gear and supported by military style vehicles forcibly removed hundreds of peaceful protesters who had gathered to oppose the Dakota Access Pipeline. There are disturbing reports of officers using sound cannons, pepper spray and rubber bullets. The authorities have already arrested at least 140 people.
The first priority must be protecting the safety of the peaceful protesters. That is why I urge you to direct the Department of Justice to send observers to protect the protestors’ First Amendment rights to protest the pipeline. I also urge you to request that North Dakota Governor Jack Dalrymple remove the National Guard from the camp, as the military presence only threatens to inflame an already tense situation even more. Lastly, I urge you to direct the Army Corps of Engineers to stop construction within a mile between Highway 1806 and the Missouri River to help reduce tension.
The second priority is suspending all federal permits for this project until the Army Corps of Engineers completes a full cultural and environmental review. To my mind, the Corps should have never approved this project on an expedited basis in the first place. If Completed, the pipeline will transport nearly 20 million gallons of crude oil every day, potentially threatening dozens of bodies of water, including Lake Oahe on the Missouri River. Since the Missouri River provides drinking water for 10 states and 28 tribes, a major spill from this pipeline cold threaten the drinking water of million of people. That is a risk we simply cannot afford to take.
The Dakota Access Pipeline would also be a huge blow to our fight against climate change. According to one report, burning the oil transported through the pipeline would produce carbon emissions equivalent to 21 million cars or 30 coal plants. If we have any hope of avoiding the worst consequences of climate change, we should not be building new oil pipelines that lock us into burning fossil fuels for generations to come. Rather, we should be building clean energy infrastructure to transform our energy system away from climate change causing fossil fuels and toward renewable sources of energy.
Moreover, it is deeply distressing to me that the federal government is putting the profits of the oil industry ahead of the treaty and sovereign rights of Native American communities. I understand the Standing Rock Sioux have sued to stop the pipeline, citing the very serious environmental concerns, encroachment on culturally sensitive lands, and violations of tribal treaty rights to a meaningful consultative role in the federal permitting process. To my mind, it is simply unacceptable to build a project like this, in one of the poorest counties in the nation, without the approval of the Native American residents who live there.
Mr. President, you took a bold and principled stand against the Keystone pipeline – I ask you to take a similar stand against the Dakota Access Pipeline. In the meantime, I urge you to take all appropriate measures to protect the safety of the Native American protesters and their supporters who have gathered peacefully to oppose the construction of the pipeline.
Sincerely,
Bernard Sanders
United States Senator
Obama zijn reactie: "we'll let it play out".
Klopt er hebben veel democraten op Trump gestemd in de midwest. Kijk bijvoorbeeld naar Macomb County in Michigan, een typische blue collar county. Daar heeft Trump maar liefst 20% beter gedaan dan Romney in 2012.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ik denk dat ze in die regio een soort wanhoops stem hebben gegeven aan trump. Wellicht een boel democraten die op obama stemden, misschien ook wel bill clinton en hun hoop in de democraten kwijt zijn.
Ohhh verdomdquote:Op woensdag 9 november 2016 19:32 schreef Postbus100 het volgende:
Zitten we nou DWDD te bespreken buiten het DWDD-topic?
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:35 schreef Raram het volgende:
\het zal me echt helemaal niets verbazen als Trump over een half jaar zegt dat hij er mee stopt...
Hij doet gewoon waar hij zin in heeft. Ik zie hem echt niet uit zijn bed komen als er in Amerika ergens een moordpartij plaats vindt en dat hij dan midden in de nacht zijn bed uit stapt om het Amerikaanse volk toe te spreken.
Dit is gewoon 1 grote grap van deze man.
quote:A new report from the New York Times Magazine goes behind the scenes of the VP selection process and claims that Trump's first choice was his former rival, Ohio Gov. John Kasich. Perhaps more interestingly, the report sheds light on the unprecedented level of power Trump plans to delegate to his vice president if elected. According to the Times, Trump's son, Donald Trump Jr., was responsible for vetting the potential candidates. Here's a scene from one conservation he had with a Kasich adviser.
Did he have any interest in being the most powerful vice president in history?
When Kasich’s adviser asked how this would be the case, Donald Jr. explained that his father’s vice president would be in charge of domestic and foreign policy.
Then what, the adviser asked, would Trump be in charge of?
"Making America great again" was the casual reply.
Natuurlijk wel. De Parijsakkoorden zijn niet gesloten met een instantie die bv straffen geeft bij niet nakoming.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat te optimistisch. Zo makkelijk is het niet om dingen terug te draaien.
Onzin pratenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:38 schreef Terreros85 het volgende:
Wat doet die Asscher daaar in godsnaam?
Hij wil zichzelf graag groot maken. Amerika helemaal niet. Ik denk dat ie niet eens begrijpt wat daarmee bedoeld zou moeten worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:35 schreef Raram het volgende:
\het zal me echt helemaal niets verbazen als Trump over een half jaar zegt dat hij er mee stopt...
Hij doet gewoon waar hij zin in heeft. Ik zie hem echt niet uit zijn bed komen als er in Amerika ergens een moordpartij plaats vindt en dat hij dan midden in de nacht zijn bed uit stapt om het Amerikaanse volk toe te spreken.
Dit is gewoon 1 grote grap van deze man.
lijsttrekker proberen te worden denk ikquote:Op woensdag 9 november 2016 19:38 schreef Terreros85 het volgende:
Wat doet die Asscher daaar in godsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |