twitter:russian_market twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:59:00Meanwhile in Canada https://t.co/PNd7gd4bYr reageer retweet
Godzijdank gaat Trump daar snel een eind aan maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Obama’s Top 50 Accomplishments
Parodie zeker?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Je schrijft Mike Pence verkeerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Godzijdank gaat Trump daar snel een eind aan maken.
Hij heeft goede dingen gedaaan (ook tekentherapie in Guantanamo wat nogal opmerkelijk isquote:Op woensdag 9 november 2016 18:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij heeft ondanks alle tegenwerking het nodige bereikt op het gebied van het milieu, zoals het beginnen met het aanpakken van hele vervuilende energiecentrales. Don't ask, don't tell heeft hij aangepakt. Hij heeft de ondersteuning voor veteranen verbeterd. Creditcard bedrijven zijn nu onderhevig aan meer regulatie. De voeding van veel schoolkinderen is verbeterd. Er is een begin gemaakt met het zorgen voor een zorgverzekering voor alle Amerikanen. Veel martelmethodes worden door Obama ook niet meer toegepast.
En dan kies ik echt totaal random wat dingen. Er zijn er nog veel meer. Zijn alle problemen omtrent deze onderwerpen nu opgelost? Nee. Maar onder Obama's leiding is men wel begonnen met het verbeteren van veel situaties. En dat is met zoveel tegenwerking van een Republikeins Congres best knap te noemen. Verwachten dat een president alles op kan lossen in zulke omstandigheden is ook gewoon niet realistisch.
Alsof die man daar een antwoord op gaf dat verder kwam dan Believe Me.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef ender_xenocide het volgende:
Vindt het vooral mooi hoe de Amerikaanse media/"journalistiek" nu in spanning zit over wat gaat Trump doen, wat zijn zijn plannen. Dan denk ik, had dan fatsoenlijke inhoudelijke vragen gesteld gedurende de afgelopen maanden i.p.v. al dat wij/zij gedoe en al die persoonlijke zaken erbij slepen...
Gelukkig ULX je leeft nogquote:Op woensdag 9 november 2016 19:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Alsof die man daar een antwoord op gaf dat verder kwam dan Believe Me.
Dat is inderdaad een de problemen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het probleem is dat mensen thuisblijven of anders doen dan ze aangeven in polls.
Wat iemand zegt is niet zo'n goede graadmeter voor wat iemand doet. Dat is ook zo in het normale leven.
Keek er eerder op en was verrast over de comments. Juist voornamelijk anti-hillary en deels pro-trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:00 schreef antiderivative het volgende:
[..]![]()
Schiet me net te binnen, heb nog niet op joop.nl gekeken
De beste man heeft juist nooit iets anders verteld dan wij/zij gedoe en persoonlijke zaken wanneer hij een podium kreeg. Van zijn inhoud is niks bekend omdat hij nooit iets concreets heeft laten zien, niet omdat de media het er niet over wilden hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef ender_xenocide het volgende:
Vindt het vooral mooi hoe de Amerikaanse media/"journalistiek" nu in spanning zit over wat gaat Trump doen, wat zijn zijn plannen. Dan denk ik, had dan fatsoenlijke inhoudelijke vragen gesteld gedurende de afgelopen maanden i.p.v. al dat wij/zij gedoe en al die persoonlijke zaken erbij slepen...
Madquote:Op woensdag 9 november 2016 19:06 schreef antiderivative het volgende:
Joop.nl:
Hasna El Maroudi
Redacteur Joop.nl en columnist Opzij
witte mannen haten vrouwen. Ze haten afro-Amerikanen, ze haten niet-hetero’s en ze haten moslims
Dat is ook wel degelijk gedaan hoor, maar dan krijg je een vrij onsamenhangend beeld.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef ender_xenocide het volgende:
Met alleen witte-mannen win je geen verkiezingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:06 schreef antiderivative het volgende:
Joop.nl:
Hasna El Maroudi
witte mannen haten vrouwen. Ze haten afro-Amerikanen, ze haten niet-hetero’s en ze haten moslims
Hij is ook zeker niet perfect. Als ik hem naar Nederlandse maatstaven moet beoordelen zou ik hem misschien zelfs een onvoldoende geven. Maar als ik hem beoordeel als Amerikaanse President, moet ik toch even een andere maatstaf hanteren denk ik en kijken naar de politieke situatie daar en hem vergelijken met andere Amerikaanse presidenten. En als ik er zo naar kijk, ga ik hem toch wel missen de komende vier jaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij heeft goede dingen gedaaan (ook tekentherapie in Guantanamo wat nogal opmerkelijk is) en Cuba en Iran maar hij heeft ook op een aantal punten gruwelijk gefaald, bijvoorbeeld Flint en North Dakota, de drones en het afschaffen van habeas corpus.
En mensen zich maar afvragen waarom een Trump kan winnen als ze in zon andere realiteit leven.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:06 schreef antiderivative het volgende:
Joop.nl:
Hasna El Maroudi
Witte mannen houden anders volgens mij best van lesbiennes.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:06 schreef antiderivative het volgende:
Joop.nl:
Hasna El Maroudi
Trump wint gewoon bijna 30 procent van de hispanics.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Met alleen witte-mannen win je geen verkiezingen.
Bijna net zoveel als GWB de eerste keerquote:Op woensdag 9 november 2016 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump wint gewoon bijna 30 procent van de hispanics.
Inderdaad een jankerds in Den Haag. Zag vandaag op Twitter ook een column voorbij komen waarin werd opgeroepen om niet te janken maar te handelen. Trump is een Amerikaan, het zijn Amerikaanse verkiezingen, sinds wanneer denken we dat hij er voor ons zit en in ons belang handelt? Zorg gewoon dat je je eigen zaken goed op orde hebt en stel je niet zo afhankelijk van hem op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |