waarom heeft hij het niet gesloten toen hij wel meerderheid had?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, wordt geblokkeerd door de republikeinen
Ik genietquote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit schijnt het moment te zijn dat Florida werd gecalled voor Trump.
[ afbeelding ]
Obamacare, wat waarschijnlijk nu ook de nek wordt omgedraaid nu de Republikeinen cart blanche hebben... en 6 van de 8 jaar heeft hij moeten boksen tegen een Senaat en Huis dat hem meer dwars zat dan goed deed, daar kan hij niks aan doenquote:
Dit is de mooiste dag van mijn leven.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik genietzometeen DWDD en we hebben Pauw nog te gaan.
Lange avond Mani.
Hehe, ok hier kan ik wel om lachenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wat voor foto ligt er op die laptop?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
"toppled ghadaffi"quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Obama’s Top 50 Accomplishments
Geen idee.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom heeft hij het niet gesloten toen hij wel meerderheid had?
Je vergeet RTL Boulevard.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik genietzometeen DWDD en we hebben Pauw nog te gaan.
Lange avond Mani.
De naaktfoto's van Melania.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat voor foto ligt er op die laptop?
Feministen nu de mond gesnoerd. Wat een hel zou dat geweest zijn als zij het was geworden.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is de mooiste dag van mijn leven.
Dat is het al een tijdje.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:31 schreef Molurus het volgende:
Als op die basis een president wordt gekozen dan kunnen we denk ik wel stellen dat de democratie is overleden.
Charisma maakt iets goedquote:Op woensdag 9 november 2016 18:34 schreef Re het volgende:
Voor een slechte president is een approval rate van 54% toch apart dan....
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-van-2011-a1465702quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee gewoon twee dagen boos zijn en de PVV bashen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja zouden we bij jou de half hysterische tranen zien die we nu overal zien bij de Amerikanen? Ik dcht dat er in Nederland niet zulke gekken zouden bestaan
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef skysherrif het volgende:
Zou dat echt de foto zijn?
Waar zijn Kaine, Abedin en Podesta onder andere?
Nu dat Trump President is is het een mooi moment om uit te stappen inderdaad. Het kaartenhuis zal instorten.quote:
dacht al, de foto dat osama werd gedoodquote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-van-2011-a1465702
Ze zagen het in 2011 al aankomen!
ja dacht ik alquote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit is van toen bin laden gepakt werd.
Bedankt, Hansquote:Op woensdag 9 november 2016 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Als ik mensen op TV zag die voor Trump waren en ook hier, users die flink voor Trump zijn, afgezien van Houtenbeen dan, dan heb ik helemaal niets met die mensen. Geen klik, niks. Ik hoor daar echt niet thuis.
Niet stemmen op basis van ratio, maar op basis van groep. Goed bezig.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Als ik mensen op TV zag die voor Trump waren en ook hier, users die flink voor Trump zijn, afgezien van Houtenbeen dan, dan heb ik helemaal niets met die mensen. Geen klik, niks. Ik hoor daar echt niet thuis.
Past prima in de VS dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Niet stemmen op basis van ratio, maar op basis van groep. Goed bezig.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Je hebt de feministen heel misschien ontlopen, maar nu zit je met heel veel lompe boeren. Van de regen in de drup dan.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feministen nu de mond gesnoerd. Wat een hel zou dat geweest zijn als zij het was geworden.
Weet je wat Mani? ik denk er gewoon niet aan
Ik geniet nu van Trump.
Hij heeft ondanks alle tegenwerking het nodige bereikt op het gebied van het milieu, zoals het beginnen met het aanpakken van hele vervuilende energiecentrales. Don't ask, don't tell heeft hij aangepakt. Hij heeft de ondersteuning voor veteranen verbeterd. Creditcard bedrijven zijn nu onderhevig aan meer regulatie. De voeding van veel schoolkinderen is verbeterd. Er is een begin gemaakt met het zorgen voor een zorgverzekering voor alle Amerikanen. Veel martelmethodes worden door Obama ook niet meer toegepast.quote:
Komt door het leeftijdsverschil.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:
Jij wordt ook verliefd op basis van ratio? Jij gaat ook voor iemand op basis van ratio? Of raakt iemand wat, wat je erg aanspreekt?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Niet stemmen op basis van ratio, maar op basis van groep. Goed bezig.
ik snap dat je als palletsjouwer idd wel blij bent vandaagquote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef KingRoland het volgende:
Die man heeft nog niet iets gedaan en iedereen begint al hyper te worden en in paniek te raken alsof ze LSD hebben genomen. Dit moeten dus de hoger opgeleiden zijn.
Hey Been, jou feliciteer ik wel. Gefeliciteerd. Het was superspannend. Echt niet gedacht dat het zó zou gaan.quote:
Verschil is als je de feministen een vinger geeft dan willen ze meteen je hele hand.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt de feministen heel misschien ontlopen, maar nu zit je met heel veel lompe boeren. Van de regen in de drup dan.
Geen idee, maar de tijd waarin hij nog een meerderheid had is wel de meest productieve tijd geweest in Washington sinds LBJ's Great Society. De resterende zes jaar was helaas het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom heeft hij het niet gesloten toen hij wel meerderheid had?
Jij bent lager opgeleidquote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef KingRoland het volgende:
Die man heeft nog niet iets gedaan en iedereen begint al hyper te worden en in paniek te raken alsof ze LSD hebben genomen. Dit moeten dus de hoger opgeleiden zijn.
En lompe boeren maken zoveel kapot.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Verschil is als je de feministen een vinger geeft dan willen ze meteen je hele hand.
En terecht. Die vrezen natuurlijk voor hun inkomsten.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:39 schreef Molurus het volgende:
Ook de wetenschappelijke wereld is niet bepaald enthousiast over deze uitslag.
http://www.nature.com/new(...)s-scientists-1.20952
Brexit, Trump....quote:Op woensdag 9 november 2016 18:41 schreef skysherrif het volgende:
dit is ook wel interessant voor volgende verkiezingen, ik was redelijk poll fetisjist
Kunnen we die dingen ooit nog serieus nemen?
Wel bij een meer traditionelere verkiezing.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:41 schreef skysherrif het volgende:
dit is ook wel interessant voor volgende verkiezingen, ik was redelijk poll fetisjist
Waarom? Trump wil miljarden extra in het onderwijs pompen volgens mij. Of denk je dat Trump hem onwelvallige wetenschappers de laan uit gaat sturen ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En terecht. Die vrezen natuurlijk voor hun inkomsten.
Lag Brexit niet binnen de foutmarges?quote:
twee dezelfde dingenquote:
Zoals gezegd werd, Brexitquote:Op woensdag 9 november 2016 18:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wel bij een meer traditionelere verkiezing.
Tienduizenden fabrieken hebben Amerika (waar milieueisen heel hoog zijn) verlaten en zijn vertrokken naar landen als China (waar een output unit vier keer zoveel vervuilend is als in Amerika).quote:Op woensdag 9 november 2016 18:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij heeft ondanks alle tegenwerking het nodige bereikt op het gebied van het milieu, zoals het beginnen met het aanpakken van hele vervuilende energiecentrales.
Boeie.quote:Don't ask, don't tell heeft hij aangepakt.
22 zelfmoorden van veteranen per dag. Een schande.quote:Hij heeft de ondersteuning voor veteranen verbeterd.
Hoeveel extra doden zijn gevallen door informatie te zijn misgelopen omdat men niet eens meer terroristen mocht waterboarden?quote:Veel martelmethodes worden door Obama ook niet meer toegepast.
De man heeft niks gedaan voor de normale mensen in het land, althans niet iets wat ieder ander ook zou kunnen bereiken (zoals één van de slechtste herstelperioden na een crisis ooit).quote:En dan kies ik echt totaal random wat dingen. Er zijn er nog veel meer. Zijn alle problemen omtrent deze onderwerpen nu opgelost? Nee. Maar onder Obama's leiding is men wel begonnen met het verbeteren van veel situaties. En dat is met zoveel tegenwerking van een Republikeins Congres best knap te noemen. Verwachten dat een president alles op kan lossen in zulke omstandigheden is ook gewoon niet realistisch.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef skysherrif het volgende:
Zou dat echt de foto zijn?
Waar zijn Kaine, Abedin en Podesta onder andere?
Dat heeft natuurlijk niets met Trump te maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu dat Trump President is is het een mooi moment om uit te stappen inderdaad. Het kaartenhuis zal instorten.
Wilde het net posten. Wat een genotsavond wordt dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef superniger het volgende:
Peter van der Vorst is nu aan het janken.![]()
![]()
Overtuig de middenklasser met een pensioentje daar maar eens van.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niets met Trump te maken.
Same here.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat zijn stemmers gaat doen als die Mexicaanse muur, de vervolging van Clinton en het verbannen van moslims niet gaat gebeuren...
dwwd, Humberto Tan en PAUWquote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Wilde het net posten. Wat een genotsavond wordt dit.
Op zich zaten die peilingen van de verkiezingen er niet eens zo ver naast. Alleen is het heel erg lastig om in het Britse stelsel de zetelverdeling goed te voorspellen wanneer er meer dan twee partijen meedoen die in grote delen van het land kans maken op een zetel. Daar ging het vooral mis mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoals gezegd werd, Brexit
En niet te vergeten de Torry overwinning in UK
Mensen zijn toch niet zo dom dat ze denken dat dat allemaal 1 op 1 gaat gebeuren? Toch?quote:
Wauw hier wil ik een foto vanquote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef superniger het volgende:
Peter van der Vorst is nu aan het janken.![]()
![]()
De Ivy League heeft vrij diepe zakken. De zorg zal eerder liggen bij een potentiële,flinke versobering van bijvoorbeeld de H1-B visas en dergelijke.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En terecht. Die vrezen natuurlijk voor hun inkomsten.
ja ik schaam me hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 18:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Herken je die foto nu echt niet?
Ehm.... ik vrees van wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen zijn toch niet zo dom dat ze denken dat dat allemaal 1 op 1 gaat gebeuren? Toch?
madquote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef Raram het volgende:
Trump kan met zijn economische beleid een hoop werklozen in nederland veroorzaken.\
Het is weer bewezen dat iedere gek met veel geld alles in principe kunnen kopen.
Ik denk dat die trump helemaal geen president wil zijn, het was voor hem gewoon de uitdaging om het ultieme te bereiken wat mogelijk is. Zo is eigenlijk heel zijn leven.
Geert wilders met zijn debiele mening op eenvandaag nu. Wat een dorpsmongool. Dorpsmongool2.
ik denk eerder dat china zijn geld terug wil als er een handelsembargo gaat komen. En ja het ging trump om het winnen, daar heeft hij wel alles voor uit de kast getrokken en als het land er voor valt (nou ja de minderheid, dat dan weer wel) dan zal dat zo moeten zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef Raram het volgende:
Trump kan met zijn economische beleid een hoop werklozen in nederland veroorzaken.\
Het is weer bewezen dat iedere gek met veel geld alles in principe kunnen kopen.
Ik denk dat die trump helemaal geen president wil zijn, het was voor hem gewoon de uitdaging om het ultieme te bereiken wat mogelijk is. Zo is eigenlijk heel zijn leven.
Geert wilders met zijn debiele mening op eenvandaag nu. Wat een dorpsmongool. Dorpsmongool2.
Clinton uitgave deze campagne: 1.3 miljardquote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef Raram het volgende:
Kunnen kopen? Als het om geld zou draaien, dan was Trump niet eens kandidaat geweest van de Republikeinen (in de voorverkiezingen gaf Jeb Bush bijvoorbeeld veel meer uit aan de campagne) en dan had Clinton nu gewonnen. Als Trump iets heeft laten zien dan is dat het niet alleen maar om geld draait, gelukkig.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef Raram het volgende:
Tim Moen zojuist op Facebookquote:Folks, Hollywood liberals are ruining this country. USA is sending us their worst. Elect me in 2019 and we'll make Canada great again.
Je zit altijd ook met variabelen die een redelijk grote bandbreedte hebben waarvan je uiteindelijk maar moet gokken welke grenzen je neemt. Polls zijn enkel interessant voor trends (wordt een partij/kandidaat populairder in vergelijking met eerder?), niet om een exacte voorspelling te doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:41 schreef skysherrif het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=freequote:SGP-leider Van der Staaij weigerde mee te werken aan een verzoek van D66 om een speciaal debat over de ontstane situatie: 'Als er psychosociale nazorg nodig is voor de Clinton-adepten hier, kan dat ook wel bij de behandeling van de begroting van Volksgezondheid.'
NPO Hersenspoeljournaalquote:Op woensdag 9 november 2016 18:52 schreef luxerobots het volgende:
Op het jeugdjournaal allemaal Amerikaanse kinderen die verdrietig zijn om Trump.
Het probleem is dat mensen thuisblijven of anders doen dan ze aangeven in polls.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je zit altijd ook met variabelen die een redelijk grote bandbreedte hebben waarvan je uiteindelijk maar moet gokken welke grenzen je neemt. Polls zijn enkel interessant voor trends (wordt een partij/kandidaat populairder in vergelijking met eerder?), niet om een exacte voorspelling te doen.
Haha baasquote:Op woensdag 9 november 2016 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Linkse bekken schuimen en blijven schuimen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef Raram het volgende:
Haha.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van der Staaij baas.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
ik ben niet links en niet rechts....ik ben realistischequote:Op woensdag 9 november 2016 18:55 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Linkse bekken schuimen en blijven schuimen.
Genot.
Van der Staaijgodquote:Op woensdag 9 november 2016 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen Felixquote:Op woensdag 9 november 2016 18:59 schreef chroestjov het volgende:
Ik kijk nooit naar DWDD maar ik ga er straks eens lekker voor zitten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |