waarom heeft hij het niet gesloten toen hij wel meerderheid had?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, wordt geblokkeerd door de republikeinen
Ik genietquote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit schijnt het moment te zijn dat Florida werd gecalled voor Trump.
[ afbeelding ]
Obamacare, wat waarschijnlijk nu ook de nek wordt omgedraaid nu de Republikeinen cart blanche hebben... en 6 van de 8 jaar heeft hij moeten boksen tegen een Senaat en Huis dat hem meer dwars zat dan goed deed, daar kan hij niks aan doenquote:
Dit is de mooiste dag van mijn leven.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik genietzometeen DWDD en we hebben Pauw nog te gaan.
Lange avond Mani.
Hehe, ok hier kan ik wel om lachenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wat voor foto ligt er op die laptop?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
"toppled ghadaffi"quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Obama’s Top 50 Accomplishments
Geen idee.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom heeft hij het niet gesloten toen hij wel meerderheid had?
Je vergeet RTL Boulevard.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik genietzometeen DWDD en we hebben Pauw nog te gaan.
Lange avond Mani.
De naaktfoto's van Melania.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat voor foto ligt er op die laptop?
Feministen nu de mond gesnoerd. Wat een hel zou dat geweest zijn als zij het was geworden.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is de mooiste dag van mijn leven.
Dat is het al een tijdje.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:31 schreef Molurus het volgende:
Als op die basis een president wordt gekozen dan kunnen we denk ik wel stellen dat de democratie is overleden.
Charisma maakt iets goedquote:Op woensdag 9 november 2016 18:34 schreef Re het volgende:
Voor een slechte president is een approval rate van 54% toch apart dan....
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-van-2011-a1465702quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee gewoon twee dagen boos zijn en de PVV bashen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja zouden we bij jou de half hysterische tranen zien die we nu overal zien bij de Amerikanen? Ik dcht dat er in Nederland niet zulke gekken zouden bestaan
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef skysherrif het volgende:
Zou dat echt de foto zijn?
Waar zijn Kaine, Abedin en Podesta onder andere?
Nu dat Trump President is is het een mooi moment om uit te stappen inderdaad. Het kaartenhuis zal instorten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |