SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haha, ik zie ze straks gewoon allemaal in zijn kont kruipen.
twitter:ReutersBiz twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:07:40BREAKING: General Motors to lay off 2,000 employees at two U.S. plants in early 2017 reageer retweet
GMC zijn democratenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ReutersBiz twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:07:40BREAKING: General Motors to lay off 2,000 employees at two U.S. plants in early 2017 reageer retweet
Geen zorgen: Trump verlaagt belastingen voor bedrijven en rijken en gaat zo duizenden banen creëerenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Ja, tegenwoordig kan dat. Kennelijk. Een campagne die geheel zonder inhoud was, die voornamelijk was gevuld met modder gooien, en mijnheer wint ermee.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Want je kan als complete nietsnut campagne voeren tegen ervaren politici als Bush en Rubio en dat winnen? Als je echt niks kan?
Dat hij het geld van z'n pa niet compleet verbrast heeft moeten we nu uitleggen als een 'talent'? Want veel meer dan dat kan hij geen aanspraak op maken. Zoals je zelf kennelijk ook al weet zou hij met normaal verstandig beleggen nu rijker zijn geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:08 schreef Richestorags het volgende:
Hoeveel rijkeluiskindjes verbrassen niet het geld van hun papa? Ja, hij schijnt meer verdiend te kunnen hebben als hij rente had getrokken, maar alsnog kan niet ieder minkukel van een paar miljoen een paar miljard maken.
De man geen enkel talent toedichten is gewoon zuur en pertinent onwaar.
Dan zou ik wel gaan jankenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind die huilende mensen echt lachwekkend.
Wie hier zou zo janken als Wilders MP wordt?
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
High energy! Hij heeft wel goede moves voor een 70-jarigequote:
Die kunnen meteen aan het werk aan de infrastructuur en de muur.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Vooral van die safe space gekkies die in een heel andere realiteit leven.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik wel een beetje.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat mensennwel zullen huilen hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Dat niet, maar ik zou het wel heel erg vinden. Ik weet dat dit maar een forum is, maar veel mensen doen hier best wel luchtig over, terwijl dit voor Amerikanen en de rest van de wereld best wel eens heel kut kan uitpakken.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik niet in ieder geval. Ik hou wel van goede comedy. Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat je niet heel vrolijk wordt van volledige Republikeinse controle op federaal niveau.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou dan even een kijkje nemen in het POL Café.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Pechtold, Jesse Klaverquote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Bron van al het kwaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou dan even een kijkje nemen in het POL Café.
Het is denk ik gewoon makkelijker om remlof persoonlijk te stalken.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou dan even een kijkje nemen in het POL Café.
Ja zouden we bij jou de half hysterische tranen zien die we nu overal zien bij de Amerikanen? Ik dcht dat er in Nederland niet zulke gekken zouden bestaanquote:
Haha geniaal tochquote:Op woensdag 9 november 2016 18:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]Die slikken wel heel snel hun woorden terug. Die Pechtold ook die moest kuchen
En vervolgens in het kwadraat.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:21 schreef Molurus het volgende:
Dit is toch meer een president dan Clinton en Trump bij elkaar opgeteld.
In beide systemen heb je natuurlijk een behoorlijke matigende invloed. In Nederland heb je een coalitiesysteem en in de VS een veel onafhankelijker congres en hooggerechtshof.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja zouden we bij jou de half hysterische tranen zien die we nu overal zien bij de Amerikanen? Ik dcht dat er in Nederland niet zulke gekken zouden bestaan
Zon.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef Moira. het volgende:
Heeft Obama leverproblemen ofzo? Of lijkt het gewoon alsof hij geelzucht heeft door mijn tv?
LOLquote:Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef Moira. het volgende:
Heeft Obama leverproblemen ofzo? Of lijkt het gewoon alsof hij geelzucht heeft door mijn tv?
Dat heet zonlichtquote:Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef Moira. het volgende:
Komt door het licht denk ik, de zon schijnt op hem.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef Moira. het volgende:
Misschien dat je het als Nederlander inmiddels weer vergeten bent, maar er bestaat iets dat de zon heet.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef Moira. het volgende:
Ik denk dat hij het beter gaat doen dan de meesten nu denken en ook enigszins kan verbroederen (al heb je altijd zo'n tweedeling, ook onder Obama en daarvoor was dit het geval).quote:Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef vigen98 het volgende:
Eerlijk het is echt een schande dat een persoon als Trump president wordt van de VS... Echt belachelijk. De VS is in 2'en gedeeld.
Ze hebben 'm wel vrij hard door het slijk gehaald met talloze ongeloofwaardige vrouwen die seksueel misbruik claimden.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef Beatific het volgende:
Het valt me trouwens wel erg van de democratische partij tegen dat ze niet meer shit over Trump hebben kunnen vinden dan enkel de 'pussy-video'. Had wel meer verwacht, eerlijk gezegd.
Denk dat er de komende jaren nog wel e.e.a. los gaat komenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef Beatific het volgende:
Het valt me trouwens wel erg van de democratische partij tegen dat ze niet meer shit over Trump hebben kunnen vinden dan enkel de 'pussy-video'. Had wel meer verwacht, eerlijk gezegd.
Vind het niet echt vermakelijk eerlijk gezegdquote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijk hoe Obama moet buigen voor Trump.
Wat een slechte winnaar ben jijquote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Trump is de vader van Barack.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat er de komende jaren nog wel e.e.a. los gaat komen
Blijkt dat Trump gewoon een moslim is die in Kenia geboren is ofzo
Nee, ik zou willen dat ze geen geld van me stelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij zou eigenlijk willen bepalen waar de website van de NOS wel en niet over schrijft?
Ik pak mijn momentquote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat een slechte winnaar ben jij
Ik vind het eerlijk gezegd diep triest dat verkiezingen moeten gaan over zulke dingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef Beatific het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Het 'moet' niet natuurlijk. zie Sanders.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd diep triest dat verkiezingen moeten gaan over zulke dingen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef heywoodu het volgende:
Zo'n toespraak van Obama nu, best een toffe kerel, geeft nog maar extra pijnlijk weer hoe ontzettend kut die twee kandidaten dit keer waren
Intelligent, bescheiden, humor, charismaquote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef heywoodu het volgende:
Zo'n toespraak van Obama nu, best een toffe kerel, geeft nog maar extra pijnlijk weer hoe ontzettend kut die twee kandidaten dit keer waren
Klopt, mensen zijn verblind door zijn charme.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef KingRadler het volgende:
Obama was gewoon een slechte president.
Yep. Het contrast is heel opvallend.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef heywoodu het volgende:
maar maar maar hij is zo charismatisch.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef KingRadler het volgende:
Ik zie het ja, erg teleurstellendquote:
Inderdaad goede toespraak, hij heeft ook een goede lage stem.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef heywoodu het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat zelfs dat geen rol meer had gespeeld, Trump heeft de gave om zelfs een moord van zich af te kunnen laten glijden... het is eigenlijk een reallife House of Cardsquote:Op woensdag 9 november 2016 18:26 schreef Beatific het volgende:
Iedereen heeft minpunten, maar die van hem lijken me toch aanzienlijk kleiner dan die van zowel Trump als Clinton. Daarnaast komt Obama gewoon charismatisch en vriendelijk over, Trump en Clinton helemaal niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]Het was best een goede president alleen hij heeft ook zijn minpunten.
Niet zoveel. Hij gaat waarschijnlijk de geschiedenis in als één van de slechtste presidenten ooit.quote:
o.a. daarom hebben ze het verloren. En ze hebben Bernie genaaid.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd diep triest dat verkiezingen moeten gaan over zulke dingen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef KingRadler het volgende:
De verwachting is zo laag dat het bijna niet erger kan neequote:Op woensdag 9 november 2016 18:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het beter gaat doen dan de meesten nu denken en ook enigszins kan verbroederen (al heb je altijd zo'n tweedeling, ook onder Obama en daarvoor was dit het geval).
Aandelen +200%quote:
Valt wel mee, hij heeft best redelijke dingen gedaan. Dat de VS niet de progressieve heilstaat is die de fanboys in 2008 verwachtten lijkt me niet zo spannend, maar diezelfde teleurstelling staat de Trump fanboys te wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef KingRadler het volgende:
Het moet in die zin dat de bevolking daar kennelijk gevoeliger voor is dan voor politieke inhoud. Kennelijk zijn zulke zaken belangrijker dan wat de kandidaten nu eigenlijk precies van plan zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Het 'moet' niet natuurlijk. zie Sanders.
Rebellen steunen in Syrië en Libië was ook niet erg succesvol, al zat Hillary daar ook achter.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:31 schreef vigen98 het volgende:
Als ik echt eerlijk moet zijn als conservatief, Obama heeft wel de rotzooi geërfd wat Bush heeft veroorzaakt he? Maar hij heeft ook foute dingen gedaan zoals uit Irak terugtrekken.
Winstbelasting is een van de hoogste in de wereld, dat zal nu eindelijk wel omlaag gaan maar de vraag is met hoeveel. En of er dan niet meer ergens anders een belasting verhoogd gaat worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Geen zorgen: Trump verlaagt belastingen voor bedrijven en rijken en gaat zo duizenden banen creëeren
Ohja... Fuck hem ik was Syrië helemaal vergeten.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rebellen steunen in Syrië en Libië was ook niet erg succesvol, al zat Hillary daar ook achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |