Nogal een racistische uitspraak van haar.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:06 schreef antiderivative het volgende:
Joop.nl:
Hasna El Maroudi
Redacteur Joop.nl en columnist Opzij
witte mannen haten vrouwen. Ze haten afro-Amerikanen, ze haten niet-hetero’s en ze haten moslims
Ik las dat 80% van de Afro-Amerikanen op Hillary stemde, terwijl 96% op Obama stemde.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump wint gewoon bijna 30 procent van de hispanics.
en veeeel lagere turnoutquote:Op woensdag 9 november 2016 19:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik las dat 80% van de Afro-Amerikanen op Hillary stemde, terwijl 96% op Obama stemde.
Toch kon de Republikeinse dominantie op federaal niveau nog wel eens gaan zorgen dat de staten met handen en voeten gebonden gaan worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:08 schreef heiden6 het volgende:
Victories for Eight of Nine Marijuana Initiatives Hasten the Collapse of Prohibition
Donald Trump's defeat of Hillary Clinton was not the only big surprise produced by yesterday's elections. Even those of us who were rooting for the nine marijuana initiatives on state ballots this year did not expect so many of them to pass. Yesterday voters made marijuana legal for recreational use in four states (California, Maine, Massachusetts, and Nevada) and approved or expanded medical access in four more (Arkansas, Florida, Montana, and North Dakota). The only loss was in Arizona, where voters who very narrowly approved medical use in 2010 declined to take the further step of making marijuana legal just for fun.
En ik ken genoeg witte mannen die niet hetero zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Witte mannen houden anders volgens mij best van lesbiennes.
Jep en daar wordt Amerika weer 'groot' van!quote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Godzijdank gaat Trump daar snel een eind aan maken.
88% stemde op Clinton, 8% op Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 19:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik las dat 80% van de Afro-Amerikanen op Hillary stemde, terwijl 96% op Obama stemde.
Zou kunnen, maar toch ik las iets anders, bron?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:12 schreef L3gend het volgende:
[..]
88% stemde op Clinton, 8% op Trump
http://www.nytimes.com/in(...)tion-exit-polls.htmlquote:Op woensdag 9 november 2016 19:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar toch ik las iets anders, bron?
Heb jij ondertussen al een verklaring waar het mis is gegaan bij de pollsters en hoe trump vooral won en zij verloor?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:16 schreef L3gend het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/in(...)tion-exit-polls.html
Ik denk dat ze inmiddels wel door hebben dat ze zich daarmee niet populair maken, en dat is toch waar ze zich primair mee bezig houden want anders worden ze niet herkozen. Het is een verloren zaak voor ze, net als het homohuwelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch kon de Republikeinse dominantie op federaal niveau nog wel eens gaan zorgen dat de staten met handen en voeten gebonden gaan worden.
Ze naaien Obama de reet in. Waar hij voor heeft gewerkt, is pats, weg.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:17 schreef S-te-Fan het volgende:
Het ergste van alles is dat klimaatverandering zo enorm onderbelicht is. Als Trump zijn klimaatverandering-ontkenning politiek doorvoert naait hij mede de complete volgende generatie van de wereld.
Zeker, op korte termijn zal hij America weer great kunnen maken, maar wat heb je daar aan als over enkele decennia je steden onder water staan en je oogsten mislukken? Gefeliciteerd met het ontwrichten van de toekomstige samenleving Trump aanhangers. Wederom een mooi voorbeeld hoe de kortzichtigheid van de mensheid bijdraagt aan haar eigen ondergang.
Dat was een losse poll, maar uit de exit polls, blijkt ook dat Clinton minder deed dan Obama, en Trump beter dan Romneyquote:Op woensdag 9 november 2016 19:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Polls Show African-American Vote for Donald Trump is Double Mitt Romney’s Vote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |