SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat dachten we een paar uur geleden nog jaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Theoretisch kán ze AZ ook nog pakken.
Het rare/trieste is ook dat de Trump-geilers denken dat je zelf helemaal dol bent op Clinton als je zegt dat je tegen Trump bentquote:Op woensdag 9 november 2016 07:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je mag me best in enkelvoud aanspreken.![]()
Ik snap de afkeer van Clinton en de Washington-kliek wel.
Die deel ik zelfs.
Ik begrijp alleen niks van het enthousiasme voor het alternatief..
Staan op verlies.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zoden de europese beurzen gaan doen?
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:21 schreef Moira. het volgende:
Ook nog eens in dit topic dan, de eindscore:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het rare/trieste is ook dat de Trump-geilers denken dat je zelf helemaal dol bent op Clinton als je zegt dat je tegen Trump bent
Madquote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Als je blij blij met deze winst van Trump moet je toch wel een hele hekel aan Amerikanen hebben.
Kan je dat ook uitleggen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Als je blij blij met deze winst van Trump moet je toch wel een hele hekel aan Amerikanen hebben.
memberberriesquote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef schommelstoel het volgende:
Member when all the polls said clinton would win?
[ afbeelding ]
Huilen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Voters hun magere argumenten horen spuien zo tijdens een verkiezing als deze laat je toch twijfelen aan het hele principe van democratie.
Geef dat ene district in Maine aan Trump en je hebt het eindresultaatquote:Op woensdag 9 november 2016 07:21 schreef Moira. het volgende:
Ook nog eens in dit topic dan, de eindscore:
[ afbeelding ]
Mani je leeft nogquote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het volk krijgt de leider die het verdient.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
ik denk dat voor heel veel Amerikanen dit slecht nieuws is, helemaal als Trump er een potje van maakt.quote:
madquote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Apache county is pas 5% reporting, het kan nog.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat dachten we een paar uur geleden nog ja
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Toch blij dat ik de hele nacht op ben gebleven, ik ben meegegroeid met het idee dat Trump toch echt de nieuwe president isquote:Op woensdag 9 november 2016 07:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Apache county is pas 5% reporting, het kan nog.
Jij hebt echt geen idee van wat het zou betekenen als Clinton POTUS zou worden he?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Ja maar hoezo dan???quote:Op woensdag 9 november 2016 07:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik denk dat voor heel veel Amerikanen dit slecht nieuws is, helemaal als Trump er een potje van maakt.
Waarom quote je een reactie van mij, waar je de tekst weg haalt, waar het gaat over Alex Jones?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Toch heerste het gevoel er wel langer.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het leuk dat alle pollsters er zo naast zitten en dat de eenzijdige berichtgeving in Amerika, maar met name Nederland ook totaal mis zat en dat het onmogelijke mogelijk is geworden.
Trump is echter een idioot.
Wie weet verrast ie ons, Reagan deed het ook niet slecht in retroperspectief.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het leuk dat alle pollsters er zo naast zitten en dat de eenzijdige berichtgeving in Amerika, maar met name Nederland ook totaal mis zat en dat het onmogelijke mogelijk is geworden.
Trump is echter een idioot.
Ach lieverd het is maar een dolletje he, niet zo serieus nemen allemaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom quote je een reactie van mij, waar je de tekst weg haalt, waar het gaat over Alex Jones?
Oh wacht omdat ik tegen Trump ben moet ik wel voor Clinton zijn en uiteraard links zijn, wat een simplisten zijn die Nederlandse Trump fans ook
Omdat Trump geen politieke ervaring heeft, maar hij heeft nu wel de moeilijkste politieke baan van de wereld, waar je het snel kunt verknallen.quote:
Prank gaat compleet fout!quote:Op woensdag 9 november 2016 07:07 schreef topdeck het volgende:
twitter:AGhostler twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:50:02when you meme your way into office and now you gotta meme for another 4 years https://t.co/cOkCdRknBH reageer retweet
Clinton als President is 1000x beter dan deze narcistische mongool. Kijk alleen al naar die debatten waar die man zich gedraagt als een onvoorstelbare randdebielquote:Op woensdag 9 november 2016 07:25 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee van wat het zou betekenen als Clinton POTUS zou worden he?
Wel mooi om nu te zien hoe de berichtgeving ineens van toon verandert.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kies je dochter hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reagan was geen idioot, wellicht geen expert in economie etc, maar geen idioot.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wie weet verrast ie ons, Reagan deed het ook niet slecht in retroperspectief.
Je denkt dat hij alles alleen moet doen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Omdat Trump geen politieke ervaring heeft, maar hij heeft nu wel de moeilijkste politieke baan van de wereld, waar je het snel kunt verknallen.
Ik nog niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch blij dat ik de hele nacht op ben gebleven, ik ben meegegroeid met het idee dat Trump toch echt de nieuwe president is
Gaat smullen worden johquote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Omdat Trump geen politieke ervaring heeft, maar hij heeft nu wel de moeilijkste politieke baan van de wereld, waar je het snel kunt verknallen.
dat mag maar doe het dan met relevante quotesquote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach lieverd het is maar een dolletje he, niet zo serieus nemen allemaal.
Ik denk dat z'n Republikeinse achterban probeert te redden wat er te redden valt.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Je denkt dat hij alles alleen moet doen?
Dit ja. Zit nu al 2 uur naar hetzelfde te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Fokker89 het volgende:
Nou kom even op met die overwinning en speech, dan kan ik slapen
Misschien moet je mensen nog vaker racist of xenofoob noemen, dat zal vast helpen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Clinton als President is 1000x beter dan deze narcistische mongool. Kijk alleen al naar die debatten waar die man zich gedraagt als een onvoorstelbare randdebiel
Huilen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Tweek het volgende:
Geficiteerd. Geliefde zullen niet meer kunnen trouwen, kinderen zullen geen ouders meer hebben, vrouwen zullen aangifte moeten doen van hun period. Het leven van velen is net weer slechter geworden,.
Ik post liever niet inhoudelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
dat mag maar doe het dan met relevante quotes
De onderhandelingen met andere wereldleiders wel ja....quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Je denkt dat hij alles alleen moet doen?
Ik hoop dat hij een Reagan kan pullen en daarmee niet een hopeloos slechte president gaat worden. Maar ik vind het een slecht signaal dat de nieuwe leider van de VS, een functionerende democratie (hij is immer gekozen, tegen alle verwachtingen in), een bewonderaar is van allerlei ondemocratische figuren die zuiveringen in hun eigen land houden.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Tweek het volgende:
Geficiteerd. Geliefde zullen niet meer kunnen trouwen, kinderen zullen geen ouders meer hebben, vrouwen zullen aangifte moeten doen van hun period. Het leven van velen is net weer slechter geworden,.
Zal niet lang meer duren. Moet ff weer een staat gecalled worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef richolio het volgende:
Hoelaat is de overwinning/speech ongeveer?
Ik zet in op 10:28quote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef richolio het volgende:
Hoelaat is de overwinning/speech ongeveer?
Ja? Opeens zit daar geen heel team meer omheen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De onderhandelingen met andere wereldleiders wel ja....
Zo kennen we CNN toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Rockefellow het volgende:
Dat wensdenken op CNN.![]()
Wanneer is alle objectiviteit daar eigenlijk uit het raam gegaan?
Droom lekker verderquote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Clinton als President is 1000x beter dan deze narcistische mongool. Kijk alleen al naar die debatten waar die man zich gedraagt als een onvoorstelbare randdebiel
Hoezo nog vaker? Kan je niet lezen? Ik heb nooit een van die twee termen gebruiktquote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien moet je mensen nog vaker racist of xenofoob noemen, dat zal vast helpen.
Incompetente charlatans.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:29 schreef cb2013 het volgende:
In minder dan 24 uur. Dishonest media.
[ afbeelding ]
onzin net alsof alle staten in 1 keer alle wetgeving gaan omgooien omdat Trump in het Witte Huis zit.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Tweek het volgende:
Sinds wanneer is CNN objectief?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Rockefellow het volgende:
Dat wensdenken op CNN.![]()
Wanneer is alle objectiviteit daar eigenlijk uit het raam gegaan?
Dat zijn comedians, die maken er gewoon wat leuks van.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil even een livestream naar de bedrukte gezichtjes van oa. John Oliver en Trevor Noah, ok dankjewel.
Kijk alleen maar naar twitter, als je al zo uit je plaat gaat tegn Jon Stewart (Fuckface from Clownstick) hoe moet dat dan als iemand die er wel toe doet niet zo aardig tegen hem is.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
kijk je wel eens het nieuws? waar Obama alleen zit met Putin? dat gebeurt echt alleen achter gesloten deuren.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja? Opeens zit daar geen heel team meer omheen?
Madquote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Tweek het volgende:
Maaar Maaar Maar. Da stont Op Feeesboekquote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin net alsof alle staten in 1 keer alle wetgeving gaan omgooien omdat Trump in het Witte Huis zit.
Dat hoop ik inderdaad wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zijn commedians, die maken er gewoon wat leuks van.
Orly?!quote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin net alsof alle staten in 1 keer alle wetgeving gaan omgooien omdat Trump in het Witte Huis zit.
Waar je met "hetzelfde blijft" bedoelt dat de proxy oorlog met Rusland in Syrië geëscaleerd wordt? En in het gunstigste geval leidt tot miljoenen meer vluchtelingen in de E.U., en in het slechtste geval tot een oorlog op het Europese continent? Optimistisch,quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor europa is dit wel echt een kutuitslag, liever clinton waarbij alles 4 jaar hetzelfde blijft
Dishonestquote:Op woensdag 9 november 2016 07:29 schreef cb2013 het volgende:
In minder dan 24 uur. Dishonest media.
[ afbeelding ]
Dit zijn de beste quotesquote:Op woensdag 9 november 2016 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, is dat even kut wakker worden zeg.
Ga ik slapen met de veronderstelling dat Hillary Clinton ongetwijfeld president wordt, blijkt Trump aan de winnende hand...
Trump
Hoe weet jij wat er achter gesloten deuren gebeurtquote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
kijk je wel eens het nieuws? waar Obama alleen zit met Putin? dat gebeurt echt alleen achter gesloten deuren.
GENOTquote:Op woensdag 9 november 2016 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Ga ik slapen met de veronderstelling dat Hillary Clinton ongetwijfeld president wordt, blijkt Trump aan de winnende hand...
Trump
Maar alle schaamte voorbij is voor mij wel nieuw.quote:
Trump, senaat, huis van afgevaardigden, allemaal republiekeinen. Mwoa, ze hebben wel veel macht nu om veel terug te draaienquote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
De media is geen middel meer om een uitslag te beïnvloedenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Media en linkse huilies![]()
![]()
![]()
![]()
Oekraïne referendum......KANSLOOS
Brexit......KANSLOOS
Trump......KANSLOOS
![]()
![]()
![]()
winnende hand?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Trump
Die komt Straxquote:
Jij ziet graag een complete debiel en clown aan de macht?quote:
Zeker wel, alleen niet de klassieke media. Internet is waar je de verkiezingen wint of verliest.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De media is geen middel meer om een uitslag te beïnvloedengenot
Maar Clinton wordt het toch niet?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij ziet graag een complete debiel en clown aan de macht?
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:07:56Wilders: de Amerikanen pakken hun land terug https://t.co/ezxjWMcqTX https://t.co/6QV4c46623 via @telegraaf reageer retweet
Gaat iets misquote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar, als je Trump niet als messias ziet dan geil je op Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus anti trump is pro clinton?
Dit is algemeen bekend, adviseurs zijn er wel, maar die gaan niet mee tot achter de geloten deur, dat zou een zootje zijn bij een G9, als al die adviseurs mee de vergaderzaal in gaan te fluisteren in hun oor.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat er achter gesloten deuren gebeurt
neequote:
Gadverdamme joh, seksistquote:
Ja snap je toch wel, meer smaken zijn er niet volgens de simplisten dus als je tegen Trump bent ben je automagsich voor Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus anti trump is pro clinton?
Ja. Wordt uiteindelijk toch nog een landslidequote:Op woensdag 9 november 2016 07:34 schreef Evertjan het volgende:
Michigan is toch op de hand van Trump?
Volgens mij praten we langs elkaar heen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dit is algemeen bekend, adviseurs zijn er wel, maar die gaan niet mee tot achter de geloten deur, dat zou een zootje zijn bij een G9, als al die adviseurs mee de vergaderzaal in gaan te fluisteren in hun oor.
Dergelijke reacties op populisten is olie op het vuur voor het klootjesvolk.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef superniger het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:07:56Wilders: de Amerikanen pakken hun land terug https://t.co/ezxjWMcqTX https://t.co/6QV4c46623 via @telegraaf reageer retweet
Nouja, dat was natuurlijk nooit werkelijk gebeurd. Rusland is nu eerder gevaarlijk. Ook qua gaskraan issuesquote:Op woensdag 9 november 2016 07:31 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Waar je met "hetzelfde blijft" bedoelt dat de proxy oorlog met Rusland in Syrië geëscaleerd wordt? En in het gunstigste geval leidt tot miljoenen meer vluchtelingen in de E.U., en in het slechtste geval tot een oorlog op het Europese continent? Optimistisch,
Pauw lacht, die kan zijn show wel twee weken vullen nuquote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoe zullen ze vanavond huilen bij Pauw?
Maar dan de andere kant opquote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja. Wordt uiteindelijk toch nog een landslide
Sorry, maar jij bent niet echt degene die daar op mag antwoorden, na meerdere malen trump fanboy te noemen na anti clinton uitspraken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja snap je toch wel, meer smaken zijn er niet volgens de simplisten dus als je tegen Trump bent ben je automagsich voor Clinton.
Zelfs als je Clinton minder ongeschikt vind dan ben je blijkbaar al een fanboy.
twitter:arjenUSA twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:32:57In Wisconsin lijkt de voorsprong van Trump niet meer in te halen voor Clinton. Als Trump Wisconsin pakt, dan is hij president. reageer retweet
Ik mis Bruce Springstofsteenquote:
ik zie geen teksten in die quotesquote:
Gelukkig hebben we nog vrijdheid van meningsuitingquote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bent niet echt degene die daar op mag antwoorden, na meerdere malen trump fanboy te noemen na anti clinton uitspraken.
Dat is de bedoeling ook van een lokquote.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik zie geen teksten in die quotes
Die is nu wel duidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef Arjan1113 het volgende:
Sjonge jonge , kom op met die einduitslag
Zeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog vrijdheid van meningsuiting
ik zeg alleen maar dat Trump straks vaak genoeg een op een gesprek zal hebben met andere wereldleidersquote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen.
quote:
Hard en lang.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ja dat is het hele probleem.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijkbaar, als je Trump niet als messias ziet dan geil je op Clinton.
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:36 schreef Moira. het volgende:
Echt please mensen gebruik eens [img=720] tags ofzoik word gek van die levensgrote plaatjes die niet willen laden
daar wielrennen ze opquote:Op woensdag 9 november 2016 07:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat dat land met dat goede kunstgras?
DWDD ook opnemen en 24/7 op repeat zettenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je hebt voor populisten niet zoveel te vrezen, die zijn duidelijk wat betreft hun motieven.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dergelijke reacties op populisten is olie op het vuur voor het klootjesvolk.
Misschien die populisten toch maar meer serieus nemen?
\quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hardop gelachenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef gelly het volgende:
Je hoeft toch geen fan van Clinton te zijn om te zien dat zij de verstandigste keuze is?
twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:23:53IF🚽WINS,HE WILL STILL BE WHAT HE IS NOW…A PETTY VENGEFUL,COWARD‼️AS GERMANY WAS IN THE 30′s, THERES AN ANGER,A RAGE, THAT HAS CONSUMED OUR🇺🇸 reageer retweet
twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:37:33IMBECILE GARY JOHNSONBRINGS DOWN🌍BECAUSE OF NARCISSISM & IGNORANCE ‼️JILL YOURE WORTHLESS ‼️WELD U COULD HAVE SAVED US,WHY DIDNT YOU😥 reageer retweet
twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:44:08world will never be the same. I feel Sad for the young.🚽will never be more than the toilet, I’ve used as a symbol 4 Him.U Can’t Polish 💩 reageer retweet
Mad.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef gelly het volgende:
De reacties van Trump aanhangers laat precies zien wat er mis is met hun mentaliteit. Het het leve zien als een voetbalwedstrijd waar enkel vijanden en gelijken zijn en niet de gevolgen van hun keuze kunnen overzien. "Oh, ik dacht niet dat ie echt zou winnen". Je hoeft toch geen fan van Clinton te zijn om te zien dat zij de verstandigste keuze is? Nou ja, het gaat vast niet lang duren.
Dan is ie er nagenoeg toch? Hoeveel kiesmannen zijn dat?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef heywoodu het volgende:
Pennsylvania wordt gecalled voor Trump, voor zover dat nog niet gemeld was.
Mooi.quote:
Ze gaat dus terug naar huis?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef Pheno het volgende:
Maar het beste is: Cher verhuist naar de maan
Ja exact gewoon full retard meedoen met de rest van de wereldquote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef NoNickOne het volgende:
Nu Geertje aan de macht zodat wij ons eigen land kunnen terugpakken
Tegenwoordig heeft half nederland toch een hekel aan minderheden?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja dat is het hele probleem.
Maar ik snap serieus de pro-Trump mensen niet. Die man zegt iedere keer wat anders, is een misogynist en heeft een hekel aan minderheden.
Wat nog erger is, zijn economisch beleid komt simpelweg weer neer op trickle-down. En we weten gewoon dat dit niet werkt en diegenen die op hem gestemd hebben zullen daar de meeste last van ondervinden.
Dus ik snap het niet, kan iemand mij het uitleggen? Ja, je hebt een hekel aan de gevestigde orde, maar moet dat het hele land maar naar de tering? Is dat dan de oplossing?
CNN mag daar wel eens mee opschieten. Waar is 'ie al gecalled?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef heywoodu het volgende:
Pennsylvania wordt gecalled voor Trump, voor zover dat nog niet gemeld was.
Het is vaak gewoon een tegenstem tegen Hillary.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar ik snap serieus de pro-Trump mensen niet. Die man zegt iedere keer wat anders, is een misogynist en heeft een hekel aan minderheden.
Wat nog erger is, zijn economisch beleid komt simpelweg weer neer op trickle-down. En we weten gewoon dat dit niet werkt en diegenen die op hem gestemd hebben zullen daar de meeste last van ondervinden.
Dus ik snap het niet, kan iemand mij het uitleggen? Ja, je hebt een hekel aan de gevestigde orde, maar moet dat het hele land maar naar de tering? Is dat dan de oplossing?
Blijft een guilty pleasure.quote:
So burn it to the ground?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is vaak gewoon een tegenstem tegen Hillary.
Dat hele land is verrot en dit is de apotheose daarvan.
TRUMPGODquote:Op woensdag 9 november 2016 07:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Petje af voor Trump. Echt ziek dat hij dit eruit heeft weten te trekken
Dew heeft ook weer eens gereageerdquote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef Mani89 het volgende:
Arme Cher heeft weer een breakdown op twitter.twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:23:53IF🚽WINS,HE WILL STILL BE WHAT HE IS NOW…A PETTY VENGEFUL,COWARD‼️AS GERMANY WAS IN THE 30′s, THERES AN ANGER,A RAGE, THAT HAS CONSUMED OUR🇺🇸 reageer retweet
twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:37:33IMBECILE GARY JOHNSONBRINGS DOWN🌍BECAUSE OF NARCISSISM & IGNORANCE ‼️JILL YOURE WORTHLESS ‼️WELD U COULD HAVE SAVED US,WHY DIDNT YOU😥 reageer retweet
twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:44:08world will never be the same. I feel Sad for the young.🚽will never be more than the toilet, I’ve used as a symbol 4 Him.U Can’t Polish 💩 reageer retweet
Enkel AP die het nog meldt... Lijkt me slim om het nog ff af te wachten. Met Bush jr ging het de eerste keer ook heen en weer in een paar staten.quote:
Zoveel waarheid in 1 post.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:40 schreef Beach het volgende:
De reacties van Clinton aanhangers laat precies zien wat er mis is met hun mentaliteit. Het het leve zien als een voetbalwedstrijd waar enkel vijanden en gelijken zijn en niet de gevolgen van hun keuze kunnen overzien. "Oh, ik dacht niet dat ie echt zou winnen". Je hoeft toch geen fan van Trump te zijn om te zien dat hij de verstandigste keuze is? Nou ja, het gaat vast niet lang duren.
Die mensen zijn allemaal bang gemaakt door de media, in NL hetzelfde.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef Mani89 het volgende:
Arme Cher heeft weer een breakdown op twitter.twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:23:53IF🚽WINS,HE WILL STILL BE WHAT HE IS NOW…A PETTY VENGEFUL,COWARD‼️AS GERMANY WAS IN THE 30′s, THERES AN ANGER,A RAGE, THAT HAS CONSUMED OUR🇺🇸 reageer retweet
Dat ding van de Guardianquote:Op woensdag 9 november 2016 07:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
CNN mag daar wel eens mee opschieten. Waar is 'ie al gecalled?
Ben benieuwd naar de reactie van felix rottenberg..quote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DWDD ook opnemen en 24/7 op repeat zetten
En de andere helft zijn de minderheden?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft half nederland toch een hekel aan minderheden?
Flink schreeuwen en gouden bergen beloven.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Petje af voor Trump. Echt ziek dat hij dit eruit heeft weten te trekken
Protectionisme heeft veel supermachten ook juist geen windeieren gelegd.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Chips inkopen!quote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dwdd en pauw worden genot vandaag, rtl z ook wel kijkwaardig
Dat kunnen jij en ik ookquote:Op woensdag 9 november 2016 07:41 schreef Canopus het volgende:
[..]
Flink schreeuwen en gouden bergen beloven.
Simpel, eigen bronnen en niet slaafs AP volgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef Rockefellow het volgende:
Hoe kan CNN zo weinig kiesmannen hebben uitgedeeld in vergelijking met de NOS?
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
CNN mag daar wel eens mee opschieten. Waar is 'ie al gecalled?
Leuke.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
En de andere helft zijn de minderheden?
Laat een man je eens in de kut knijpen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef tesssssssss het volgende:
Nou, ik denk dat ik nog slaap hoor?
Met Reagan is de ellende juist begonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hetzelfde blijven betekent doorgaan met dezelfde sluipende ontwikkeling neerwaarts. Voor de EU is het wel kut ja, geen TTIP, voor Europa ligt het anders.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor europa is dit wel echt een kutuitslag, liever clinton waarbij alles 4 jaar hetzelfde blijft
Dit is juist erg matig.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:41 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft op zich wel een goede
(en nee, daarmee zeg ik niet dat ik wel pro-Clinton ben, want dat ben ik niet)
Alle media.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:43 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel mensen hebber er in NL op Trump gevoted?
Volgens mij is de VS redelijk afhankelijk van export, en dan is dat juist een erg slecht idee.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Protectionisme heeft veel supermachten ook juist geen windeieren gelegd.
Moet ik dan ook terug naar Spanje Roland?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Paprika. Mexicano mag die paarse zak halen, die heeft iets Spaans.
Ik heb vrij genomen om de verzuurde posts van Koos en Remlof en du_ke te lezenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat is het toch verdomd jammer dat ik zo moet werken.
Ik had er heel veel voor over gehad om alle zure reacties van bepaalde users te kunnen lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Degene die daarmee kwam zij later ook al dat mensen het niet zo letterlijk als in een nieuwe Holocaust moeten nemen natuurlijk. Maar de boodschap is vrij duidelijk: stem niet op de schreeuwende mongool.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit is juist erg matig.
Het is rampzalig, maar niet omdat er een nieuwe Holocaust aankomt
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef Ingolstadt het volgende:
Verrot kiessysteem. Enige reden dat doen malloot wint.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef schommelstoel het volgende:
Amerika na 4 jaar Trump?Idiocracy is a documentarySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Inderdaad! Bij ons had Trump wsl geen birther conspiracy geleid aangezien we gewoon wit zijn, dus dat zou ook geen probleem opleverenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:44 schreef Canopus het volgende:
[..]
wij hadden ook president kunnen worden!!!
En hoe precies hebben ze dan geprobeerd te beïnvloeden door verkeerd te voorspellen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef Achterhoker het volgende:
Hier zien we maar weer eens te meer hoe de media keer op keer ons probeert te beïnvloeden: Oekraïne-referendum, Brexit en nu dit.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen om de verzuurde posts van Koos en Remlof en du_ke te lezen
Het is een vertieft systeem met die kiesmannen, maar dat is natuurlijk niet de reden dat Trump nu gewonnen heeftquote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Heerlijk om dit soort reacties te lezen... Elke verkiezing weer
Ik denk dat er serieus een kans is dat op een gegeven moment de USA gaat splijten. Niet volgend jaar ofzo, maar op langere termijn. Het is nu bijna een soort stad versus platteland geworden.quote:
Verrot kiessysteem. Enige reden dat die malloot wint.
als dat dezelfde mensen zijn als de BLM groep zal het vast niet lang durenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:46 schreef Windhapper het volgende:
Zijn er al Clintonaanhangers aan het rellen in de VS?
Na Obama krijgt Amerika een belastingontduikende racist. Ben er maar blij mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Heerlijk om dit soort reacties te lezen... Elke verkiezing weer
Zou je haast wel gaan denken.quote:
Best kans dat het wel de oorzaak van Trump's overwinning is, maar dat maakt dit soort reacties niet minder zuurquote:Op woensdag 9 november 2016 07:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is een vertieft systeem met die kiesmannen, maar dat is natuurlijk niet de reden dat Trump nu gewonnen heeft
In Nederland hebben we Wilders.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad! Bij ons had Trump wsl geen birther conspiracy geleid aangezien we gewoon wit zijn, dus dat zou ook geen probleem opleveren
madquote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef Ingolstadt het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef schommelstoel het volgende:
Amerika na 4 jaar Trump?EerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Economisch en politiek ongunstig omdat Amerika in protectionist mode gaat. Land is op beide vlakken voor europa vrij relevant. Amerika gaat nu ook geen reet geven om klimaatverdragen, whatnot, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Met Reagan is de ellende juist begonnen.
[..]
Hetzelfde blijven betekent doorgaan met dezelfde sluipende ontwikkeling neerwaarts. Voor de EU is het wel kut ja, geen TTIP, voor Europa ligt het anders.
Bewijzen graagquote:Op woensdag 9 november 2016 07:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na Obama krijgt Amerika een belastingontduikende racist. Ben er maar blij mee.
twitter:albamonica twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:45:51Wow. Pooler @danmericaCNN reports that Clinton campaign chair John Podesta just left HRC hotel to come to Javits solo. She is not coming. reageer retweet
Broehaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen om de verzuurde posts van Koos en Remlof en du_ke te lezen
Absoluut staat ie ook voorquote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef Ingolstadt het volgende:
Stop maar. Je bent net zo goed in trollen als Clinton in verkiezingenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:47 schreef Ingolstadt het volgende:
De FBI is zo'n ongelooflijk republiekeinse anti-Clinton kliek, BAH
Heeft ook wel een sterke interne markt.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Volgens mij is de VS redelijk afhankelijk van export, en dan is dat juist een erg slecht idee.
Hahahaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Geen toespraak van Clintontwitter:albamonica twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:45:51Wow. Pooler @danmericaCNN reports that Clinton campaign chair John Podesta just left HRC hotel to come to Javits solo. She is not coming. reageer retweet
![]()
Ja daarom is ze ook vrijgesproken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:47 schreef Ingolstadt het volgende:
De FBI is zo'n ongelooflijk republiekeinse anti-Clinton kliek, BAH
Wellicht, maar niet sterk genoeg. Plus je vergeet dat bij een protectionistische koers alles op de interne markt een stuk duurder wordt.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heeft ook wel een sterke interne markt.
En als Clinton had gewonnen dan was het kiessysteem gewoon terecht en eerlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef Ingolstadt het volgende:
MADquote:Op woensdag 9 november 2016 07:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Geen toespraak van Clintontwitter:albamonica twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:45:51Wow. Pooler @danmericaCNN reports that Clinton campaign chair John Podesta just left HRC hotel to come to Javits solo. She is not coming. reageer retweet
![]()
Nee, dat zei hij niet. Hij gaf meteen toe dat hij gebruik maakt(e) van de mogelijkheden die er zijn. Net zoals alle vrindjes van Clinton en alle andere rijke Amerikanen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij zei slim te zijn toen Clinton hem daarmee confronteerde. Domme man.
Ik weet nu al dat ik morgen tijd te kort komt om alles te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:48 schreef heywoodu het volgende:
Kan Trump even zijn zege claimen? Dan kan ik pitten.
hoiquote:
Men leeft in een bubble en neemt niet de moeite om bij de mensen langs te gaan, om te zien wat er leeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef Achterhoker het volgende:
Hier zien we maar weer eens te meer hoe de media keer op keer ons probeert te beïnvloeden: Oekraïne-referendum, Brexit en nu dit.
De export van financiele producten? Dat is juist het punt, teveel gebakken lucht, te weinig productie.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Volgens mij is de VS redelijk afhankelijk van export, en dan is dat juist een erg slecht idee.
Ze zijn vooral afhankelijk van chinees geld.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De export van financiele producten? Dat is juist het punt, teveel gebakken lucht, te weinig productie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |