SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat dachten we een paar uur geleden nog jaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Theoretisch kán ze AZ ook nog pakken.
Het rare/trieste is ook dat de Trump-geilers denken dat je zelf helemaal dol bent op Clinton als je zegt dat je tegen Trump bentquote:Op woensdag 9 november 2016 07:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je mag me best in enkelvoud aanspreken.![]()
Ik snap de afkeer van Clinton en de Washington-kliek wel.
Die deel ik zelfs.
Ik begrijp alleen niks van het enthousiasme voor het alternatief..
Staan op verlies.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zoden de europese beurzen gaan doen?
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:21 schreef Moira. het volgende:
Ook nog eens in dit topic dan, de eindscore:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het rare/trieste is ook dat de Trump-geilers denken dat je zelf helemaal dol bent op Clinton als je zegt dat je tegen Trump bent
Madquote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Als je blij blij met deze winst van Trump moet je toch wel een hele hekel aan Amerikanen hebben.
Kan je dat ook uitleggen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Als je blij blij met deze winst van Trump moet je toch wel een hele hekel aan Amerikanen hebben.
memberberriesquote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef schommelstoel het volgende:
Member when all the polls said clinton would win?
[ afbeelding ]
Huilen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Voters hun magere argumenten horen spuien zo tijdens een verkiezing als deze laat je toch twijfelen aan het hele principe van democratie.
Geef dat ene district in Maine aan Trump en je hebt het eindresultaatquote:Op woensdag 9 november 2016 07:21 schreef Moira. het volgende:
Ook nog eens in dit topic dan, de eindscore:
[ afbeelding ]
Mani je leeft nogquote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het volk krijgt de leider die het verdient.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
ik denk dat voor heel veel Amerikanen dit slecht nieuws is, helemaal als Trump er een potje van maakt.quote:
madquote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Apache county is pas 5% reporting, het kan nog.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat dachten we een paar uur geleden nog ja
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Toch blij dat ik de hele nacht op ben gebleven, ik ben meegegroeid met het idee dat Trump toch echt de nieuwe president isquote:Op woensdag 9 november 2016 07:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Apache county is pas 5% reporting, het kan nog.
Jij hebt echt geen idee van wat het zou betekenen als Clinton POTUS zou worden he?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Ja maar hoezo dan???quote:Op woensdag 9 november 2016 07:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik denk dat voor heel veel Amerikanen dit slecht nieuws is, helemaal als Trump er een potje van maakt.
Waarom quote je een reactie van mij, waar je de tekst weg haalt, waar het gaat over Alex Jones?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Toch heerste het gevoel er wel langer.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het leuk dat alle pollsters er zo naast zitten en dat de eenzijdige berichtgeving in Amerika, maar met name Nederland ook totaal mis zat en dat het onmogelijke mogelijk is geworden.
Trump is echter een idioot.
Wie weet verrast ie ons, Reagan deed het ook niet slecht in retroperspectief.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het leuk dat alle pollsters er zo naast zitten en dat de eenzijdige berichtgeving in Amerika, maar met name Nederland ook totaal mis zat en dat het onmogelijke mogelijk is geworden.
Trump is echter een idioot.
Ach lieverd het is maar een dolletje he, niet zo serieus nemen allemaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom quote je een reactie van mij, waar je de tekst weg haalt, waar het gaat over Alex Jones?
Oh wacht omdat ik tegen Trump ben moet ik wel voor Clinton zijn en uiteraard links zijn, wat een simplisten zijn die Nederlandse Trump fans ook
Omdat Trump geen politieke ervaring heeft, maar hij heeft nu wel de moeilijkste politieke baan van de wereld, waar je het snel kunt verknallen.quote:
Prank gaat compleet fout!quote:Op woensdag 9 november 2016 07:07 schreef topdeck het volgende:
twitter:AGhostler twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:50:02when you meme your way into office and now you gotta meme for another 4 years https://t.co/cOkCdRknBH reageer retweet
Clinton als President is 1000x beter dan deze narcistische mongool. Kijk alleen al naar die debatten waar die man zich gedraagt als een onvoorstelbare randdebielquote:Op woensdag 9 november 2016 07:25 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee van wat het zou betekenen als Clinton POTUS zou worden he?
Wel mooi om nu te zien hoe de berichtgeving ineens van toon verandert.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kies je dochter hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reagan was geen idioot, wellicht geen expert in economie etc, maar geen idioot.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wie weet verrast ie ons, Reagan deed het ook niet slecht in retroperspectief.
Je denkt dat hij alles alleen moet doen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Omdat Trump geen politieke ervaring heeft, maar hij heeft nu wel de moeilijkste politieke baan van de wereld, waar je het snel kunt verknallen.
Ik nog niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch blij dat ik de hele nacht op ben gebleven, ik ben meegegroeid met het idee dat Trump toch echt de nieuwe president is
Gaat smullen worden johquote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Omdat Trump geen politieke ervaring heeft, maar hij heeft nu wel de moeilijkste politieke baan van de wereld, waar je het snel kunt verknallen.
dat mag maar doe het dan met relevante quotesquote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach lieverd het is maar een dolletje he, niet zo serieus nemen allemaal.
Ik denk dat z'n Republikeinse achterban probeert te redden wat er te redden valt.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Je denkt dat hij alles alleen moet doen?
Dit ja. Zit nu al 2 uur naar hetzelfde te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Fokker89 het volgende:
Nou kom even op met die overwinning en speech, dan kan ik slapen
Misschien moet je mensen nog vaker racist of xenofoob noemen, dat zal vast helpen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Clinton als President is 1000x beter dan deze narcistische mongool. Kijk alleen al naar die debatten waar die man zich gedraagt als een onvoorstelbare randdebiel
Huilen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Tweek het volgende:
Geficiteerd. Geliefde zullen niet meer kunnen trouwen, kinderen zullen geen ouders meer hebben, vrouwen zullen aangifte moeten doen van hun period. Het leven van velen is net weer slechter geworden,.
Ik post liever niet inhoudelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
dat mag maar doe het dan met relevante quotes
De onderhandelingen met andere wereldleiders wel ja....quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Je denkt dat hij alles alleen moet doen?
Ik hoop dat hij een Reagan kan pullen en daarmee niet een hopeloos slechte president gaat worden. Maar ik vind het een slecht signaal dat de nieuwe leider van de VS, een functionerende democratie (hij is immer gekozen, tegen alle verwachtingen in), een bewonderaar is van allerlei ondemocratische figuren die zuiveringen in hun eigen land houden.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wie weet verrast ie ons, Reagan deed het ook niet slecht in retroperspectief.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Tweek het volgende:
Geficiteerd. Geliefde zullen niet meer kunnen trouwen, kinderen zullen geen ouders meer hebben, vrouwen zullen aangifte moeten doen van hun period. Het leven van velen is net weer slechter geworden,.
Zal niet lang meer duren. Moet ff weer een staat gecalled worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef richolio het volgende:
Hoelaat is de overwinning/speech ongeveer?
Ik zet in op 10:28quote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef richolio het volgende:
Hoelaat is de overwinning/speech ongeveer?
Ja? Opeens zit daar geen heel team meer omheen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De onderhandelingen met andere wereldleiders wel ja....
Zo kennen we CNN toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Rockefellow het volgende:
Dat wensdenken op CNN.![]()
Wanneer is alle objectiviteit daar eigenlijk uit het raam gegaan?
Droom lekker verderquote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Clinton als President is 1000x beter dan deze narcistische mongool. Kijk alleen al naar die debatten waar die man zich gedraagt als een onvoorstelbare randdebiel
Hoezo nog vaker? Kan je niet lezen? Ik heb nooit een van die twee termen gebruiktquote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien moet je mensen nog vaker racist of xenofoob noemen, dat zal vast helpen.
Incompetente charlatans.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:29 schreef cb2013 het volgende:
In minder dan 24 uur. Dishonest media.
[ afbeelding ]
onzin net alsof alle staten in 1 keer alle wetgeving gaan omgooien omdat Trump in het Witte Huis zit.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Tweek het volgende:
Sinds wanneer is CNN objectief?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Rockefellow het volgende:
Dat wensdenken op CNN.![]()
Wanneer is alle objectiviteit daar eigenlijk uit het raam gegaan?
Dat zijn comedians, die maken er gewoon wat leuks van.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil even een livestream naar de bedrukte gezichtjes van oa. John Oliver en Trevor Noah, ok dankjewel.
Kijk alleen maar naar twitter, als je al zo uit je plaat gaat tegn Jon Stewart (Fuckface from Clownstick) hoe moet dat dan als iemand die er wel toe doet niet zo aardig tegen hem is.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
kijk je wel eens het nieuws? waar Obama alleen zit met Putin? dat gebeurt echt alleen achter gesloten deuren.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja? Opeens zit daar geen heel team meer omheen?
Madquote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Tweek het volgende:
Maaar Maaar Maar. Da stont Op Feeesboekquote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin net alsof alle staten in 1 keer alle wetgeving gaan omgooien omdat Trump in het Witte Huis zit.
Dat hoop ik inderdaad wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zijn commedians, die maken er gewoon wat leuks van.
Orly?!quote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin net alsof alle staten in 1 keer alle wetgeving gaan omgooien omdat Trump in het Witte Huis zit.
Waar je met "hetzelfde blijft" bedoelt dat de proxy oorlog met Rusland in Syrië geëscaleerd wordt? En in het gunstigste geval leidt tot miljoenen meer vluchtelingen in de E.U., en in het slechtste geval tot een oorlog op het Europese continent? Optimistisch,quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor europa is dit wel echt een kutuitslag, liever clinton waarbij alles 4 jaar hetzelfde blijft
Dishonestquote:Op woensdag 9 november 2016 07:29 schreef cb2013 het volgende:
In minder dan 24 uur. Dishonest media.
[ afbeelding ]
Dit zijn de beste quotesquote:Op woensdag 9 november 2016 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, is dat even kut wakker worden zeg.
Ga ik slapen met de veronderstelling dat Hillary Clinton ongetwijfeld president wordt, blijkt Trump aan de winnende hand...
Trump
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |