Prank gaat compleet fout!quote:Op woensdag 9 november 2016 07:07 schreef topdeck het volgende:
twitter:AGhostler twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:50:02when you meme your way into office and now you gotta meme for another 4 years https://t.co/cOkCdRknBH reageer retweet
Clinton als President is 1000x beter dan deze narcistische mongool. Kijk alleen al naar die debatten waar die man zich gedraagt als een onvoorstelbare randdebielquote:Op woensdag 9 november 2016 07:25 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee van wat het zou betekenen als Clinton POTUS zou worden he?
Wel mooi om nu te zien hoe de berichtgeving ineens van toon verandert.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kies je dochter hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reagan was geen idioot, wellicht geen expert in economie etc, maar geen idioot.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wie weet verrast ie ons, Reagan deed het ook niet slecht in retroperspectief.
Je denkt dat hij alles alleen moet doen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Omdat Trump geen politieke ervaring heeft, maar hij heeft nu wel de moeilijkste politieke baan van de wereld, waar je het snel kunt verknallen.
Ik nog niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch blij dat ik de hele nacht op ben gebleven, ik ben meegegroeid met het idee dat Trump toch echt de nieuwe president is
Gaat smullen worden johquote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Omdat Trump geen politieke ervaring heeft, maar hij heeft nu wel de moeilijkste politieke baan van de wereld, waar je het snel kunt verknallen.
dat mag maar doe het dan met relevante quotesquote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach lieverd het is maar een dolletje he, niet zo serieus nemen allemaal.
Ik denk dat z'n Republikeinse achterban probeert te redden wat er te redden valt.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Je denkt dat hij alles alleen moet doen?
Dit ja. Zit nu al 2 uur naar hetzelfde te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Fokker89 het volgende:
Nou kom even op met die overwinning en speech, dan kan ik slapen
Misschien moet je mensen nog vaker racist of xenofoob noemen, dat zal vast helpen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Clinton als President is 1000x beter dan deze narcistische mongool. Kijk alleen al naar die debatten waar die man zich gedraagt als een onvoorstelbare randdebiel
Huilen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Tweek het volgende:
Geficiteerd. Geliefde zullen niet meer kunnen trouwen, kinderen zullen geen ouders meer hebben, vrouwen zullen aangifte moeten doen van hun period. Het leven van velen is net weer slechter geworden,.
Ik post liever niet inhoudelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
dat mag maar doe het dan met relevante quotes
De onderhandelingen met andere wereldleiders wel ja....quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Je denkt dat hij alles alleen moet doen?
Ik hoop dat hij een Reagan kan pullen en daarmee niet een hopeloos slechte president gaat worden. Maar ik vind het een slecht signaal dat de nieuwe leider van de VS, een functionerende democratie (hij is immer gekozen, tegen alle verwachtingen in), een bewonderaar is van allerlei ondemocratische figuren die zuiveringen in hun eigen land houden.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wie weet verrast ie ons, Reagan deed het ook niet slecht in retroperspectief.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Tweek het volgende:
Geficiteerd. Geliefde zullen niet meer kunnen trouwen, kinderen zullen geen ouders meer hebben, vrouwen zullen aangifte moeten doen van hun period. Het leven van velen is net weer slechter geworden,.
Zal niet lang meer duren. Moet ff weer een staat gecalled worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef richolio het volgende:
Hoelaat is de overwinning/speech ongeveer?
Ik zet in op 10:28quote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef richolio het volgende:
Hoelaat is de overwinning/speech ongeveer?
Ja? Opeens zit daar geen heel team meer omheen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De onderhandelingen met andere wereldleiders wel ja....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |