Hoe weet jij wat er achter gesloten deuren gebeurtquote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
kijk je wel eens het nieuws? waar Obama alleen zit met Putin? dat gebeurt echt alleen achter gesloten deuren.
GENOTquote:Op woensdag 9 november 2016 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, is dat even kut wakker worden zeg.
Ga ik slapen met de veronderstelling dat Hillary Clinton ongetwijfeld president wordt, blijkt Trump aan de winnende hand...
Trump
Maar alle schaamte voorbij is voor mij wel nieuw.quote:
Trump, senaat, huis van afgevaardigden, allemaal republiekeinen. Mwoa, ze hebben wel veel macht nu om veel terug te draaienquote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin net alsof alle staten in 1 keer alle wetgeving gaan omgooien omdat Trump in het Witte Huis zit.
De media is geen middel meer om een uitslag te beïnvloedenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Media en linkse huilies![]()
![]()
![]()
![]()
Oekraïne referendum......KANSLOOS
Brexit......KANSLOOS
Trump......KANSLOOS
![]()
![]()
![]()
winnende hand?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, is dat even kut wakker worden zeg.
Ga ik slapen met de veronderstelling dat Hillary Clinton ongetwijfeld president wordt, blijkt Trump aan de winnende hand...
Trump
Die komt Straxquote:
Jij ziet graag een complete debiel en clown aan de macht?quote:
Zeker wel, alleen niet de klassieke media. Internet is waar je de verkiezingen wint of verliest.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De media is geen middel meer om een uitslag te beïnvloedengenot
Maar Clinton wordt het toch niet?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij ziet graag een complete debiel en clown aan de macht?
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:07:56Wilders: de Amerikanen pakken hun land terug https://t.co/ezxjWMcqTX https://t.co/6QV4c46623 via @telegraaf reageer retweet
Gaat iets misquote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |