Dat is de bedoeling ook van een lokquote.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik zie geen teksten in die quotes
Die is nu wel duidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef Arjan1113 het volgende:
Sjonge jonge , kom op met die einduitslag
Zeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog vrijdheid van meningsuiting
ik zeg alleen maar dat Trump straks vaak genoeg een op een gesprek zal hebben met andere wereldleidersquote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen.
quote:
Hard en lang.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoe zullen ze vanavond huilen bij Pauw?
Ja dat is het hele probleem.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijkbaar, als je Trump niet als messias ziet dan geil je op Clinton.
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:36 schreef Moira. het volgende:
Echt please mensen gebruik eens [img=720] tags ofzoik word gek van die levensgrote plaatjes die niet willen laden
daar wielrennen ze opquote:Op woensdag 9 november 2016 07:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat dat land met dat goede kunstgras?
DWDD ook opnemen en 24/7 op repeat zettenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je hebt voor populisten niet zoveel te vrezen, die zijn duidelijk wat betreft hun motieven.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dergelijke reacties op populisten is olie op het vuur voor het klootjesvolk.
Misschien die populisten toch maar meer serieus nemen?
\quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hardop gelachenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef gelly het volgende:
Je hoeft toch geen fan van Clinton te zijn om te zien dat zij de verstandigste keuze is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |