Hoe weet jij wat er achter gesloten deuren gebeurtquote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
kijk je wel eens het nieuws? waar Obama alleen zit met Putin? dat gebeurt echt alleen achter gesloten deuren.
GENOTquote:Op woensdag 9 november 2016 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, is dat even kut wakker worden zeg.
Ga ik slapen met de veronderstelling dat Hillary Clinton ongetwijfeld president wordt, blijkt Trump aan de winnende hand...
Trump
Maar alle schaamte voorbij is voor mij wel nieuw.quote:
Trump, senaat, huis van afgevaardigden, allemaal republiekeinen. Mwoa, ze hebben wel veel macht nu om veel terug te draaienquote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin net alsof alle staten in 1 keer alle wetgeving gaan omgooien omdat Trump in het Witte Huis zit.
De media is geen middel meer om een uitslag te beïnvloedenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Media en linkse huilies![]()
![]()
![]()
![]()
Oekraïne referendum......KANSLOOS
Brexit......KANSLOOS
Trump......KANSLOOS
![]()
![]()
![]()
winnende hand?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, is dat even kut wakker worden zeg.
Ga ik slapen met de veronderstelling dat Hillary Clinton ongetwijfeld president wordt, blijkt Trump aan de winnende hand...
Trump
Die komt Straxquote:
Jij ziet graag een complete debiel en clown aan de macht?quote:
Zeker wel, alleen niet de klassieke media. Internet is waar je de verkiezingen wint of verliest.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De media is geen middel meer om een uitslag te beïnvloedengenot
Maar Clinton wordt het toch niet?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij ziet graag een complete debiel en clown aan de macht?
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:07:56Wilders: de Amerikanen pakken hun land terug https://t.co/ezxjWMcqTX https://t.co/6QV4c46623 via @telegraaf reageer retweet
Gaat iets misquote:Op woensdag 9 november 2016 07:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar, als je Trump niet als messias ziet dan geil je op Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus anti trump is pro clinton?
Dit is algemeen bekend, adviseurs zijn er wel, maar die gaan niet mee tot achter de geloten deur, dat zou een zootje zijn bij een G9, als al die adviseurs mee de vergaderzaal in gaan te fluisteren in hun oor.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat er achter gesloten deuren gebeurt
neequote:
Gadverdamme joh, seksistquote:
Ja snap je toch wel, meer smaken zijn er niet volgens de simplisten dus als je tegen Trump bent ben je automagsich voor Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus anti trump is pro clinton?
Ja. Wordt uiteindelijk toch nog een landslidequote:Op woensdag 9 november 2016 07:34 schreef Evertjan het volgende:
Michigan is toch op de hand van Trump?
Volgens mij praten we langs elkaar heen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dit is algemeen bekend, adviseurs zijn er wel, maar die gaan niet mee tot achter de geloten deur, dat zou een zootje zijn bij een G9, als al die adviseurs mee de vergaderzaal in gaan te fluisteren in hun oor.
Dergelijke reacties op populisten is olie op het vuur voor het klootjesvolk.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef superniger het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:07:56Wilders: de Amerikanen pakken hun land terug https://t.co/ezxjWMcqTX https://t.co/6QV4c46623 via @telegraaf reageer retweet
Nouja, dat was natuurlijk nooit werkelijk gebeurd. Rusland is nu eerder gevaarlijk. Ook qua gaskraan issuesquote:Op woensdag 9 november 2016 07:31 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Waar je met "hetzelfde blijft" bedoelt dat de proxy oorlog met Rusland in Syrië geëscaleerd wordt? En in het gunstigste geval leidt tot miljoenen meer vluchtelingen in de E.U., en in het slechtste geval tot een oorlog op het Europese continent? Optimistisch,
Pauw lacht, die kan zijn show wel twee weken vullen nuquote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoe zullen ze vanavond huilen bij Pauw?
Maar dan de andere kant opquote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja. Wordt uiteindelijk toch nog een landslide
Sorry, maar jij bent niet echt degene die daar op mag antwoorden, na meerdere malen trump fanboy te noemen na anti clinton uitspraken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja snap je toch wel, meer smaken zijn er niet volgens de simplisten dus als je tegen Trump bent ben je automagsich voor Clinton.
Zelfs als je Clinton minder ongeschikt vind dan ben je blijkbaar al een fanboy.
twitter:arjenUSA twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:32:57In Wisconsin lijkt de voorsprong van Trump niet meer in te halen voor Clinton. Als Trump Wisconsin pakt, dan is hij president. reageer retweet
Ik mis Bruce Springstofsteenquote:
ik zie geen teksten in die quotesquote:
Gelukkig hebben we nog vrijdheid van meningsuitingquote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bent niet echt degene die daar op mag antwoorden, na meerdere malen trump fanboy te noemen na anti clinton uitspraken.
Dat is de bedoeling ook van een lokquote.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik zie geen teksten in die quotes
Die is nu wel duidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef Arjan1113 het volgende:
Sjonge jonge , kom op met die einduitslag
Zeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog vrijdheid van meningsuiting
ik zeg alleen maar dat Trump straks vaak genoeg een op een gesprek zal hebben met andere wereldleidersquote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen.
quote:
Hard en lang.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ja dat is het hele probleem.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijkbaar, als je Trump niet als messias ziet dan geil je op Clinton.
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:36 schreef Moira. het volgende:
Echt please mensen gebruik eens [img=720] tags ofzoik word gek van die levensgrote plaatjes die niet willen laden
daar wielrennen ze opquote:Op woensdag 9 november 2016 07:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat dat land met dat goede kunstgras?
DWDD ook opnemen en 24/7 op repeat zettenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je hebt voor populisten niet zoveel te vrezen, die zijn duidelijk wat betreft hun motieven.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dergelijke reacties op populisten is olie op het vuur voor het klootjesvolk.
Misschien die populisten toch maar meer serieus nemen?
\quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hardop gelachenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef gelly het volgende:
Je hoeft toch geen fan van Clinton te zijn om te zien dat zij de verstandigste keuze is?
twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:23:53IF🚽WINS,HE WILL STILL BE WHAT HE IS NOW…A PETTY VENGEFUL,COWARD‼️AS GERMANY WAS IN THE 30′s, THERES AN ANGER,A RAGE, THAT HAS CONSUMED OUR🇺🇸 reageer retweet
twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:37:33IMBECILE GARY JOHNSONBRINGS DOWN🌍BECAUSE OF NARCISSISM & IGNORANCE ‼️JILL YOURE WORTHLESS ‼️WELD U COULD HAVE SAVED US,WHY DIDNT YOU😥 reageer retweet
twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:44:08world will never be the same. I feel Sad for the young.🚽will never be more than the toilet, I’ve used as a symbol 4 Him.U Can’t Polish 💩 reageer retweet
Mad.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef gelly het volgende:
De reacties van Trump aanhangers laat precies zien wat er mis is met hun mentaliteit. Het het leve zien als een voetbalwedstrijd waar enkel vijanden en gelijken zijn en niet de gevolgen van hun keuze kunnen overzien. "Oh, ik dacht niet dat ie echt zou winnen". Je hoeft toch geen fan van Clinton te zijn om te zien dat zij de verstandigste keuze is? Nou ja, het gaat vast niet lang duren.
Dan is ie er nagenoeg toch? Hoeveel kiesmannen zijn dat?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef heywoodu het volgende:
Pennsylvania wordt gecalled voor Trump, voor zover dat nog niet gemeld was.
Mooi.quote:
Ze gaat dus terug naar huis?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef Pheno het volgende:
Maar het beste is: Cher verhuist naar de maan
Ja exact gewoon full retard meedoen met de rest van de wereldquote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef NoNickOne het volgende:
Nu Geertje aan de macht zodat wij ons eigen land kunnen terugpakken
Tegenwoordig heeft half nederland toch een hekel aan minderheden?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja dat is het hele probleem.
Maar ik snap serieus de pro-Trump mensen niet. Die man zegt iedere keer wat anders, is een misogynist en heeft een hekel aan minderheden.
Wat nog erger is, zijn economisch beleid komt simpelweg weer neer op trickle-down. En we weten gewoon dat dit niet werkt en diegenen die op hem gestemd hebben zullen daar de meeste last van ondervinden.
Dus ik snap het niet, kan iemand mij het uitleggen? Ja, je hebt een hekel aan de gevestigde orde, maar moet dat het hele land maar naar de tering? Is dat dan de oplossing?
CNN mag daar wel eens mee opschieten. Waar is 'ie al gecalled?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef heywoodu het volgende:
Pennsylvania wordt gecalled voor Trump, voor zover dat nog niet gemeld was.
Het is vaak gewoon een tegenstem tegen Hillary.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja dat is het hele probleem.
Maar ik snap serieus de pro-Trump mensen niet. Die man zegt iedere keer wat anders, is een misogynist en heeft een hekel aan minderheden.
Wat nog erger is, zijn economisch beleid komt simpelweg weer neer op trickle-down. En we weten gewoon dat dit niet werkt en diegenen die op hem gestemd hebben zullen daar de meeste last van ondervinden.
Dus ik snap het niet, kan iemand mij het uitleggen? Ja, je hebt een hekel aan de gevestigde orde, maar moet dat het hele land maar naar de tering? Is dat dan de oplossing?
Blijft een guilty pleasure.quote:
So burn it to the ground?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is vaak gewoon een tegenstem tegen Hillary.
Dat hele land is verrot en dit is de apotheose daarvan.
TRUMPGODquote:Op woensdag 9 november 2016 07:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Petje af voor Trump. Echt ziek dat hij dit eruit heeft weten te trekken
Dew heeft ook weer eens gereageerdquote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef Mani89 het volgende:
Arme Cher heeft weer een breakdown op twitter.twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:23:53IF🚽WINS,HE WILL STILL BE WHAT HE IS NOW…A PETTY VENGEFUL,COWARD‼️AS GERMANY WAS IN THE 30′s, THERES AN ANGER,A RAGE, THAT HAS CONSUMED OUR🇺🇸 reageer retweet
twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:37:33IMBECILE GARY JOHNSONBRINGS DOWN🌍BECAUSE OF NARCISSISM & IGNORANCE ‼️JILL YOURE WORTHLESS ‼️WELD U COULD HAVE SAVED US,WHY DIDNT YOU😥 reageer retweet
twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:44:08world will never be the same. I feel Sad for the young.🚽will never be more than the toilet, I’ve used as a symbol 4 Him.U Can’t Polish 💩 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |