twitter:albamonica twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:45:51Wow. Pooler @danmericaCNN reports that Clinton campaign chair John Podesta just left HRC hotel to come to Javits solo. She is not coming. reageer retweet
Broehaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen om de verzuurde posts van Koos en Remlof en du_ke te lezen
Absoluut staat ie ook voorquote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef Ingolstadt het volgende:
Verrot kiessysteem. Enige reden dat die malloot wint.
Stop maar. Je bent net zo goed in trollen als Clinton in verkiezingenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:47 schreef Ingolstadt het volgende:
De FBI is zo'n ongelooflijk republiekeinse anti-Clinton kliek, BAH
Heeft ook wel een sterke interne markt.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Volgens mij is de VS redelijk afhankelijk van export, en dan is dat juist een erg slecht idee.
Hahahaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Geen toespraak van Clintontwitter:albamonica twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:45:51Wow. Pooler @danmericaCNN reports that Clinton campaign chair John Podesta just left HRC hotel to come to Javits solo. She is not coming. reageer retweet
![]()
Ja daarom is ze ook vrijgesproken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:47 schreef Ingolstadt het volgende:
De FBI is zo'n ongelooflijk republiekeinse anti-Clinton kliek, BAH
Wellicht, maar niet sterk genoeg. Plus je vergeet dat bij een protectionistische koers alles op de interne markt een stuk duurder wordt.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heeft ook wel een sterke interne markt.
En als Clinton had gewonnen dan was het kiessysteem gewoon terecht en eerlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef Ingolstadt het volgende:
Verrot kiessysteem. Enige reden dat die malloot wint.
MADquote:Op woensdag 9 november 2016 07:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Geen toespraak van Clintontwitter:albamonica twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:45:51Wow. Pooler @danmericaCNN reports that Clinton campaign chair John Podesta just left HRC hotel to come to Javits solo. She is not coming. reageer retweet
![]()
Nee, dat zei hij niet. Hij gaf meteen toe dat hij gebruik maakt(e) van de mogelijkheden die er zijn. Net zoals alle vrindjes van Clinton en alle andere rijke Amerikanen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij zei slim te zijn toen Clinton hem daarmee confronteerde. Domme man.
Ik weet nu al dat ik morgen tijd te kort komt om alles te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:48 schreef heywoodu het volgende:
Kan Trump even zijn zege claimen? Dan kan ik pitten.
hoiquote:
Men leeft in een bubble en neemt niet de moeite om bij de mensen langs te gaan, om te zien wat er leeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef Achterhoker het volgende:
Hier zien we maar weer eens te meer hoe de media keer op keer ons probeert te beïnvloeden: Oekraïne-referendum, Brexit en nu dit.
De export van financiele producten? Dat is juist het punt, teveel gebakken lucht, te weinig productie.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Volgens mij is de VS redelijk afhankelijk van export, en dan is dat juist een erg slecht idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |