Chips inkopen!quote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dwdd en pauw worden genot vandaag, rtl z ook wel kijkwaardig
Dat kunnen jij en ik ookquote:Op woensdag 9 november 2016 07:41 schreef Canopus het volgende:
[..]
Flink schreeuwen en gouden bergen beloven.
Simpel, eigen bronnen en niet slaafs AP volgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef Rockefellow het volgende:
Hoe kan CNN zo weinig kiesmannen hebben uitgedeeld in vergelijking met de NOS?
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
CNN mag daar wel eens mee opschieten. Waar is 'ie al gecalled?
Leuke.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
En de andere helft zijn de minderheden?
Laat een man je eens in de kut knijpen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef tesssssssss het volgende:
Nou, ik denk dat ik nog slaap hoor?
Met Reagan is de ellende juist begonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wie weet verrast ie ons, Reagan deed het ook niet slecht in retroperspectief.
Hetzelfde blijven betekent doorgaan met dezelfde sluipende ontwikkeling neerwaarts. Voor de EU is het wel kut ja, geen TTIP, voor Europa ligt het anders.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor europa is dit wel echt een kutuitslag, liever clinton waarbij alles 4 jaar hetzelfde blijft
Dit is juist erg matig.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:41 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft op zich wel een goede
(en nee, daarmee zeg ik niet dat ik wel pro-Clinton ben, want dat ben ik niet)
Alle media.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:43 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel mensen hebber er in NL op Trump gevoted?
Volgens mij is de VS redelijk afhankelijk van export, en dan is dat juist een erg slecht idee.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Protectionisme heeft veel supermachten ook juist geen windeieren gelegd.
Moet ik dan ook terug naar Spanje Roland?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Paprika. Mexicano mag die paarse zak halen, die heeft iets Spaans.
Ik heb vrij genomen om de verzuurde posts van Koos en Remlof en du_ke te lezenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat is het toch verdomd jammer dat ik zo moet werken.
Ik had er heel veel voor over gehad om alle zure reacties van bepaalde users te kunnen lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Degene die daarmee kwam zij later ook al dat mensen het niet zo letterlijk als in een nieuwe Holocaust moeten nemen natuurlijk. Maar de boodschap is vrij duidelijk: stem niet op de schreeuwende mongool.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit is juist erg matig.
Het is rampzalig, maar niet omdat er een nieuwe Holocaust aankomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |