Zoveel waarheid in 1 post.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:40 schreef Beach het volgende:
De reacties van Clinton aanhangers laat precies zien wat er mis is met hun mentaliteit. Het het leve zien als een voetbalwedstrijd waar enkel vijanden en gelijken zijn en niet de gevolgen van hun keuze kunnen overzien. "Oh, ik dacht niet dat ie echt zou winnen". Je hoeft toch geen fan van Trump te zijn om te zien dat hij de verstandigste keuze is? Nou ja, het gaat vast niet lang duren.
Die mensen zijn allemaal bang gemaakt door de media, in NL hetzelfde.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef Mani89 het volgende:
Arme Cher heeft weer een breakdown op twitter.twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:23:53IF🚽WINS,HE WILL STILL BE WHAT HE IS NOW…A PETTY VENGEFUL,COWARD‼️AS GERMANY WAS IN THE 30′s, THERES AN ANGER,A RAGE, THAT HAS CONSUMED OUR🇺🇸 reageer retweet
twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:37:33IMBECILE GARY JOHNSONBRINGS DOWN🌍BECAUSE OF NARCISSISM & IGNORANCE ‼️JILL YOURE WORTHLESS ‼️WELD U COULD HAVE SAVED US,WHY DIDNT YOU😥 reageer retweet
twitter:cher twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:44:08world will never be the same. I feel Sad for the young.🚽will never be more than the toilet, I’ve used as a symbol 4 Him.U Can’t Polish 💩 reageer retweet
Dat ding van de Guardianquote:Op woensdag 9 november 2016 07:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
CNN mag daar wel eens mee opschieten. Waar is 'ie al gecalled?
Ben benieuwd naar de reactie van felix rottenberg..quote:Op woensdag 9 november 2016 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DWDD ook opnemen en 24/7 op repeat zetten
En de andere helft zijn de minderheden?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft half nederland toch een hekel aan minderheden?
Flink schreeuwen en gouden bergen beloven.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Petje af voor Trump. Echt ziek dat hij dit eruit heeft weten te trekken
Protectionisme heeft veel supermachten ook juist geen windeieren gelegd.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja dat is het hele probleem.
Maar ik snap serieus de pro-Trump mensen niet. Die man zegt iedere keer wat anders, is een misogynist en heeft een hekel aan minderheden.
Wat nog erger is, zijn economisch beleid komt simpelweg weer neer op trickle-down. En we weten gewoon dat dit niet werkt en diegenen die op hem gestemd hebben zullen daar de meeste last van ondervinden.
Dus ik snap het niet, kan iemand mij het uitleggen? Ja, je hebt een hekel aan de gevestigde orde, maar moet dat het hele land maar naar de tering? Is dat dan de oplossing?
Chips inkopen!quote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dwdd en pauw worden genot vandaag, rtl z ook wel kijkwaardig
Dat kunnen jij en ik ookquote:Op woensdag 9 november 2016 07:41 schreef Canopus het volgende:
[..]
Flink schreeuwen en gouden bergen beloven.
Simpel, eigen bronnen en niet slaafs AP volgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef Rockefellow het volgende:
Hoe kan CNN zo weinig kiesmannen hebben uitgedeeld in vergelijking met de NOS?
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
CNN mag daar wel eens mee opschieten. Waar is 'ie al gecalled?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |