SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
twitter:EWdeVlieger twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:51:38Overal is de media verrast over verrast over de stem van de meerderheid #Brexit #geenpeil #Trump. Zouden ze het nu eindelijk snappen? reageer retweet
Hun hele ding is fact checken, als je dan faalt.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zelfs tussen cherry picked twijfelachtige claims staat er al 1 die gewoon wel een leugen van trump blijkt te zijn
11 keer sinds 1945 is frequent.
twitter:thehill twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:52:06JUST IN: Nebraska voters reinstate the death penalty https://t.co/3vqyw1rTQ0 https://t.co/yeSrEBKvtE reageer retweet
Hey Yankees.quote:
Jammer genoeg wel ja, maar is er ook niet het een en ander mis bij de gevestigde partijen als zelfs Pipo de clown voor de meerderheid nog de meest acceptabele optie wordt?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:51 schreef Kaji het volgende:
[..]
In plaats van elitaire politici krijgen we nu overal elitaire gevaarlijke gekken aan de macht ja.
politifact is geen objectief medium. Niet naar kijken dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hun hele ding is fact checken, als je dan faalt.
[ afbeelding ]
Slecht nieuws voor Hillary.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
twitter:thehill twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:52:06JUST IN: Nebraska voters reinstate the death penalty https://t.co/3vqyw1rTQ0 https://t.co/yeSrEBKvtE reageer retweet
Rip mensen uit nebraskas 2nd district die 1 EV aan clinton gavenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee hoor ik zei het gisteren alquote:Op woensdag 9 november 2016 06:54 schreef Ludachrist het volgende:
Toch wel even een verrassing bij het wakker worden, dit.
Nu net onderbreking, over een paar minuten hervat.quote:
Is dat nog iets dat ene district?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rip mensen uit nebraskas 2nd district die 1 EV aan clinton gaven
Dit is gewoon een populist.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:53 schreef Za het volgende:
Als je ziet hoe Trump campagne heeft gevoerd, mensen heeft gemobiliseerd en zijn belofte te zullen winnen (Brexit) aan hen heeft waargemaakt, en dat terwijl de media in eigen land en het Westen regelrecht tegen hem waren en alle media campagne voerden voor Clinton dan kun je niet anders dan concluderen dat deze man uiterst capabel is.
Mwoah, als je 4 keer faalt op duizenden uitspraken, en er dan zelfs een vals negatief tussen het lijstje staat dat uitgezocht is door een Trump supporter dan vind ik het niet veel afdoen aan de betrouwbaarheid.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hun hele ding is fact checken, als je dan faalt.
[ afbeelding ]
Zelf investeren in defensiequote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Tweek het volgende:
Trump wil niet meer betallen aan Navo.Hoe gaan we dat opvangen als Nederland. Dat zijn miljarden.
Een realistische wereldbeeld.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef topdeck het volgende:
Mensen die denken dat hij nukes gaat launchen_______ wat voor een infantiel wereldbeeld heb je
__
investeren in defensiequote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Tweek het volgende:
Trump wil niet meer betallen aan Navo.Hoe gaan we dat opvangen als Nederland. Dat zijn miljarden.
Hij wint alle overgebleven staten behalve Minnesota en Maine. Dat wordt echt wel ruim 270 hoorquote:
Ja, ik zit ook nog met slaap in mijn ogen, ik dacht "ik vraag het voor de zekerheid even"quote:Op woensdag 9 november 2016 06:54 schreef Ludachrist het volgende:
Toch wel even een verrassing bij het wakker worden, dit.
Als je kapt met het meedoen aan het brengen van Democratie in opdracht van Murrica spaar je die miljarden meteen al uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Tweek het volgende:
Het is ook niet erg netjes van Nederland om te parasiteren op de VS.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Tweek het volgende:
Zo worden ze wel geplaatst, als fair en balanced.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
politifact is geen objectief medium. Niet naar kijken dus.
Gelukkig ratificeren we het associatieverdrag met Oekraïne dan wordt Poetin heel bang.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Tweek het volgende:
Daarnaast gaat de persvrijheid aan banden en wordt de overheid ingezet om mensen die Trump aanvielen tijdens de verkiezingen op te sluiten.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:54 schreef skysherrif het volgende:
Mensen met normale nederlande normen en waarden iemand die hier op wil reageren
weg abortus, homohuwelijk, klimaat en 11 miljoen mensen die het land ui worden geschopt waarvan sommige daar feitelijk hun hele leven wonen
Er is duidelijk heel veel mis bij de gevestigde partijen. Ze moeten in veel westerse landen dringend de (lagere) middenklasse weer zien aan te spreken, anders gaat dit gewoon zo door.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja, maar is er ook niet het een en ander mis bij de gevestigde partijen als zelfs Pipo de clown voor de meerderheid nog de meest acceptabele optie wordt?
En zo maar zien dat we minder geld over houden.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef topdeck het volgende:
Mensen die denken dat hij nukes gaat launchen_______ wat voor een infantiel wereldbeeld heb je
__
I second this.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Call die zooi, dan kan ik naar bed.
Het is meer eventjes een "fuck you establishment" sentiment ondanks dat we weten dat Trump tot het establishment behoort en hij nog niet een lift deeld met een komiek (true story, net gehoord van een komiek op TYT). Ik ben optimistich, de revolutie start nu!quote:Op woensdag 9 november 2016 06:52 schreef Tweek het volgende:
Iedereen die hier blij is dat Trump wint is ook op de hoogte dat ze armer zijn nu? Dat ze meer geld kwijt zullen zijn de komende jaren?
zegt genoeg dat verder niemand hier erop heeft gereageerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:56 schreef kipknots het volgende:
[..]
Daarnaast gaat de persvrijheid aan banden en wordt de overheid ingezet om mensen die Trump aanvielen tijdens de verkiezingen op te sluiten.
Rutte zal eerst wel weer roepen dat er absoluut niet meer geld naar de NAVO gaat om vervolgens toch weer flink te lappen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Tweek het volgende:
Daar ben ik wel aan gewend, als SP'er.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is wat, kiezers kiezen iets waar je niet achterstaat. De horror.
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:57 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Iedereen die dacht dat Hillary dit wel even ging winnen was totaal verblind door de media manipulatie. Zelfs hier op fok heeft trump altijd de popular vote gehad. De peilingen op fok zijn vaak redelijk representatief.
Dus we stoppen met oudere zorg!quote:Op woensdag 9 november 2016 06:56 schreef topdeck het volgende:
[..]
investeren in defensie
make NL great again!!
[ afbeelding ]
Was geen bewuste manipulatie denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:57 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Iedereen die dacht dat Hillary dit wel even ging winnen was totaal verblind door de media manipulatie. Zelfs hier op fok heeft trump altijd de popular vote gehad. De peilingen op fok zijn vaak redelijk representatief.
blijf opquote:Op woensdag 9 november 2016 06:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lig nu in bed en realiseer me dat als ik in slaap van ik de overwinningsspeech van Trump ga missen
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Moira. het volgende:
Ondertussen met een vriendin uit NY state te chatten, die vraagt of Nederland haar wil adopterenVoelt nog erg surreal daar zegt ze
TV gaat vanzelf uit hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lig nu in bed en realiseer me dat als ik in slaap van ik de overwinningsspeech van Trump ga missen
En? Die kan je morgen wel op Youtube vinden in 1080p hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:57 schreef Mortaxx het volgende:
Sst niet zeggen, Trump is cool want die schopt tegen het establishment. Dan is het een beetje lastig om naar de inhoud te kijken. Maar verbaas mij ook weleens dat hier serieus mensen zitten die tegen abortus zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 06:54 schreef skysherrif het volgende:
Mensen met normale nederlande normen en waarden iemand die hier op wil reageren
weg abortus, homohuwelijk, klimaat en 11 miljoen mensen die het land ui worden geschopt waarvan sommige daar feitelijk hun hele leven wonen
Niet genoeg ruimte in dit topic voor Politifact fails hoor:quote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mwoah, als je 4 keer faalt op duizenden uitspraken, en er dan zelfs een vals negatief tussen het lijstje staat dat uitgezocht is door een Trump supporter dan vind ik het niet veel afdoen aan de betrouwbaarheid.
Hiernaast staat nog een huis te koop, wmb is ze welkom.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Moira. het volgende:
Ondertussen met een vriendin uit NY state te chatten, die vraagt of Nederland haar wil adopterenVoelt nog erg surreal daar zegt ze
We zullen een muur bouwen en de VS gaat die betalenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Moira. het volgende:
Ik wil wel ruilenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Moira. het volgende:
Godver ik ben al ruim 20 uur wakker maar ik wil dat ook niet missenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ja is primaquote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Moira. het volgende:
Hey, hij zegt make America great again he. Als dat betekend dat Nederland daardoor ten onder gaat kan hem dat weinig schelen denk ikquote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Tweek het volgende:
Hierdoor zal de oprichting van een efficiënt Europees leger wel in een stroomversnelling terecht komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Tweek het volgende:
Bestaan in dt land überhaupt objectieve mediaquote:Op woensdag 9 november 2016 06:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zo worden ze wel geplaatst, als fair en balanced.
NBC's fact checking ook:
[ afbeelding ]
je zou toch al moeten weten dat voorspellingen over het algemeen kut zijn. De gevestigde orde die meldt dat het echt niet gaat gebeuren. #brexitquote:Op woensdag 9 november 2016 06:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook nog met slaap in mijn ogen, ik dacht "ik vraag het voor de zekerheid even"
Want het klopt poll-technisch gezien ook helemaal niet. Voorspellings-technisch ook al niet.
Yep net op CNN. I dont know (waar democrats stemmen moeten halen) lolquote:Op woensdag 9 november 2016 06:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Pennsyllvania ook naar Trump. I told you so...
Niet! Wij hoeven niet zo absurd veel te besteden aan het leger als de USA. De USA kan dat ook niet betalen? Allemaal gedrukt geld en leningen van vooral China. Oliedom!quote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Tweek het volgende:
Zo links.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:52 schreef Szura het volgende:
Maar deze verkiezingen waren toch rigged?
twitter:ronaldgiphart twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:41:57Deze verkiezingen zijn zó rigged. reageer retweet
Heeft ie veel aan als hij nooit verkozen kan worden, want Citizen United wordt niet terug gedraaid. Tegen de tijd dat wel zou kunnen is hij dood.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dit vergroot trouwens gigantisch de status van Sanders in de USA-politiek.
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Niet genoeg ruimte in dit topic voor Politifact fails hoor:
[ afbeelding ]
Duidelijk toch?quote:"That increase is not a sign of an expanding arsenal but a temporary fluctuation caused by newer launchers replacing older launchers," said Hans Kristensen, director of the Nuclear Information Project at the Federation of American Scientists, adding that he expects Russia to complete this process by 2018, when it has to fully meet New START limits.
Nee.quote:[img]http://i.fokzi[img]http://i.imgur.com/QGUCYM8.jpg[/img]ne.net/p/1s.gif[/img] Op woensdag 9 november 2016 07:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bestaan in dt land überhaupt objectieve media
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:59 schreef Resistor het volgende:
Deze vraag zal wel verzuipen in het stormlooptopic wat dit is, maar hoe veel stemmen hebben de onafhankelijke kandidaten van wie afgesnoept?
Mag ik dan een opt-out voor defensie bijdrage?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo links.
Je wilt dingen, maar je vindt dat anderen ervoor moeten betalen.
Ik hoop dat je een parodie account bent.
Nu krijg je vier jaar andere troep, beetje afwisseling kan geen kwaad natuurlijk. Dat houdt de spanning er een beetje in.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:01 schreef Ringo het volgende:
De steenpuist is in elk geval gebarsten zo.
Met Clinton als president was de status quo koste wat kost gekoesterd en hadden we over vier jaar eenzelfde troep voor onze kiezen gekregen.
Dit is overdreven; landelijke peilingen zitten er gemiddeld 3-4% naast. Het zijn vooral een aantal rust belt staten (pa wi etc) waar peilers de mist in zijn gegaan. Echter ook maar zeer beperkt omdat het daar sowieso al spannend zou worden (volgens de peilingen).quote:Op woensdag 9 november 2016 07:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zou toch al moeten weten dat voorspellingen over het algemeen kut zijn. De gevestigde orde die meldt dat het echt niet gaat gebeuren. #brexit
Het probleem: de gevestigde orde zit in een ivoren toren en heeft geen idee wat er bij jan modaal speelt .
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:59 schreef svann het volgende:
Is er nog een recent kaartje om aan een ongelovige ontwaken te laten zien?
En de Britten.quote:
Linkquote:Op woensdag 9 november 2016 07:02 schreef OProg het volgende:
Volwassen mannen die uit Nederland komen die met een pen van een kandidaat van een ander land lopen en zeggen dat ze toebehoren tot een partij uit een ander land.
Ja. Sanders zou Trump makkelijk verslaan.quote:
twitter:BartNijman twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:57:41Foutmarges in de NYT-peilingen geven aan dat het niet meer mis zou moeten kunnen gaan voor Trump. #ElectionNight https://t.co/x8kQO1QHgC reageer retweet
ook buitenlandse media en peilers deden ons geloven dat dit nooit zou gebeuren, want ja Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dit is overdreven; landelijke peilingen zitten er gemiddeld 3-4% naast. Het zijn vooral een aantal rust belt staten (pa wi etc) waar peilers de mist in zijn gegaan. Echter ook maar zeer beperkt omdat het daar sowieso al spannend zou worden (volgens de peilingen).
als je the guardian map hebt, die precincts kloppen al heel de avond nietquote:Op woensdag 9 november 2016 07:03 schreef Zelva het volgende:
NH staat trouwens al tijden op 84 procent van de precincts, maar de stemaantallen wijzigen wel
Beginnen jullie wereldvreemde liberale onderhand de wereld en de mens al een beetje te begrijpen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
En de Britten.
En de Turken.
En de Hongaren.
(...)
En de Nederlanders, #wilders2017,.
Dat vroeg ik me ook net af.. Over foute keuzes maken in je leven gesproken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:04 schreef Tweek het volgende:
De vraag is wel waar dat wijf van de D66 is en wat ze toe gevoegd heeft?
Misschien gaat hij eerst keihard op z'n muil, leert hij ervan en ontpopt ie zich tot een uitstekende president. Je weet het niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me verrast positief over de 'winst' van Trump. Ik zie m vanaf het begin al als het slechtere alternatief. Met name zijn ego, straks krijgen we weer een nutteloze oorlog want meneer kan absoluut niet tegen zijn verlies. Aan De andere kant kan dat geniepige, ontransparante, oppurtinistische van Clinton misschien nog veel meer ellende opleveren.
dit jaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef Zelva het volgende:
"People are going to take back control"
Proest
Mooi toch? Wat kan ons Oost-Europa schelen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:04 schreef Kaji het volgende:
Rusland kan lekker z'n gang gaan in Oost-Europa binnenkort.
"They just did" Nimby'squote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef Zelva het volgende:
"People are going to take back control"
Proest
'Ik had nooit gedacht echt te winnen, die Amerikanen sporen echt niet.'quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef MakkieR het volgende:
Zou Trump zelf wel een idee hebben, wat nu te doen?
Die gaat niets doen, dat is allemaal shit die Pence mag oplossen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef MakkieR het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik had nooit gedacht echt te winnen, die Amerikanen sporen echt niet.'
"Maar hier gaat het echt niet gebeuren hoor!"quote:Op woensdag 9 november 2016 07:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
En de Britten.
En de Turken.
En de Hongaren.
(...)
En de Nederlanders, #wilders2017,.
Dinsdag op woensdag nacht 02:00 tot 04:30 #neverforget #iwastherequote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BartNijman twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:57:41Foutmarges in de NYT-peilingen geven aan dat het niet meer mis zou moeten kunnen gaan voor Trump. #ElectionNight https://t.co/x8kQO1QHgC reageer retweet
De verslaggeving met betrekking tot de uitslagen was toch wel prima.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Helaas CNN, jullie hebben jullie integriteit voorgoed verloren.
twitter:AGhostler twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:50:02when you meme your way into office and now you gotta meme for another 4 years https://t.co/cOkCdRknBH reageer retweet
Fox ook die geloven er niet meer in.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Helaas CNN, jullie hebben jullie integriteit voorgoed verloren.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mooi toch? Wat kan ons Oost-Europa schelen?
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef RvLaak het volgende:
Lol.. die neger op CNN beweerd nu dat Rusland ("enemy power") de verkiezingen heeft beïnvloedt
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De verslaggeving met betrekking tot de uitslagen was toch wel prima.
Nee, hij zal alles wel aan Pence overlaten.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef MakkieR het volgende:
Negers moet je sowieso niet snel geloven.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef RvLaak het volgende:
Lol.. die neger op CNN beweerd nu dat Rusland ("enemy power") de verkiezingen heeft beïnvloedt
volgens mij was dit helemaal niet de bedoeling van Trump lol, hij wilde alleen een beetje de elite tegen de schenen aan trappenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik had nooit gedacht echt te winnen, die Amerikanen sporen echt niet.'
RING DING DING WE HAVE A WINNER ALL HAIL EMPEROR TRUMPquote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Pensilvania en winsconson gaan naar Trump , het is bekeken!
Ja, omdat ze de uitslagen moeilijk naar hun hand kunnen zetten.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De verslaggeving met betrekking tot de uitslagen was toch wel prima.
Duidelijk pro-Clinton figuur... Deed Trump net ook beschuldigen van vanalles en nogwat, zoals gewoonlijk zonder enig bewijsquote:
Ja, net als Mr Garrison. En nu komt hij er ineens achter dat hij eigenlijk ook wel een plan moet hebbenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
volgens mij was dit helemaal niet de bedoeling van Trump lol, hij wilde alleen een beetje de elite tegen de schenen aan trappen
Ja godver, dit kan ik nu niet zeggen. Maar was wel een lekkere powernapquote:Op woensdag 9 november 2016 07:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dinsdag op woensdag nacht 02:00 tot 04:30 #neverforget #iwasthere
Teringquote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk hebben 11.000 mensen op Harambe gestemd.
Watquote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:08 schreef Harmankardon het volgende:
Deze nacht was bijna net zoveel lol als the fappening, maar dan met veel lelijkere mensen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als iemand die vrouwen en homo's haat wat gaat trump doen om de wereld beter te maken, naast het kapot maken van levens?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze de uitslagen moeilijk naar hun hand kunnen zetten.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BartNijman twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:57:41Foutmarges in de NYT-peilingen geven aan dat het niet meer mis zou moeten kunnen gaan voor Trump. #ElectionNight https://t.co/x8kQO1QHgC reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zijn wij de enige blauwe die er vanaf het begin aanwezig waren?
Wederom; kom eens met bewijzen ipv enkel beschuldigingen. Van Clinton is het al bekend dat ze vele mensen de dood in heeft gejaagd en staatsgeheimen heeft verwijdert van haar persoonlijke e-mail.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als iemand die vrouwen en homo's haat wat gaat trump doen om de wereld beter te maken, naast het kapot maken van levens?
Ik was er ook, en loop ook heel vaak een blauwtje.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef HighVolume het volgende:
Hoe staat Trump eigenlijk tegenover Europa?
Zelfs Clinton niet! Heeft rallies daar afgezegd.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef Ludachrist het volgende:
Moet zeggen dat ik Wisconsin - Pennsylvania - Michigan niet naar Trump zag gaan. Nog steeds verrast.
Hoiquote:
Hoe weet je dat zo goed?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als iemand die vrouwen en homo's haat wat gaat trump doen om de wereld beter te maken, naast het kapot maken van levens?
kuchquote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JULLIE ELITE HEBBEN GEEN MACHT MEER OVER ONSquote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook, toch wel een misser van de pollers vooral in die regio. Of toch zoals Nate gisteren al waarschuwde een angst van pollers om ernaast te zitten en alle outliers (tov andere polls) niet te publiceren.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef Ludachrist het volgende:
Moet zeggen dat ik Wisconsin - Pennsylvania - Michigan niet naar Trump zag gaan. Nog steeds verrast.
Europa moet eigen boontjes gaan doppen of betalen voor diensten USA.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef HighVolume het volgende:
Zijn eigen hoofd in mt. rushmore laten hakken?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef Ingolstadt het volgende:
Stiekem hoop ik toch op een moordaanslagen.
Wat een die-hardsquote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bleek trafalgar het toch goed te hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik ook, toch wel een misser van de pollers vooral in die regio. Of toch zoals Nate gisteren al waarschuwde een angst van pollers om ernaast te zitten en alle outliers (tov andere polls) niet te publiceren.
Whatever you want him to sayquote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef HighVolume het volgende:
m.a.w. onze belasting gaat straks flink omhoogquote:Op woensdag 9 november 2016 07:11 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Europa moet eigen boontjes gaan doppen of betalen voor diensten USA.
twitter:PpollingNumbers twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:08:33BREAKING NEWS Pennsylvania For Trump ✔️#ElectionNight reageer retweet
Waar heeft hij gezegt dat hij vrouwen haat?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
En anders ben je zo weg?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef martijnde3de het volgende:
Als Trump echt wint, ben ik zo blijf
blijfquote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef martijnde3de het volgende:
Als Trump echt wint, ben ik zo blijf
Vreemd he, als je liever geld pompt in Afrika, dan in je eigen leger.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
m.a.w. onze belasting gaat straks flink omhoog
Ook als ze Pennsylvania niet verliest is het overquote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef Anonymousz het volgende:
Het is over voor Clinton als ze Pennsylvania verliest
al een uur of 3 hansquote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ohio voor trump zie ik. Nou Dan weten we het wel
Inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef heywoodu het volgende:
Trump mag een totaalmongool zijn, als je gaat hopen op moordaanslagen klopt er in je eigen hersenpan toch ook iets niet helemaal
Zaten die overal goed?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bleek trafalgar het toch goed te hebben.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:11 schreef MakkieR het volgende:
TTIP kunnen we nu ook wel vergeten haha
ik ga even kijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:14 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zaten die overal goed?Het leek idd altijd maar wishfull thinking.
Reps volledig aan het roer, ben benieuwd.
^^ ditoquote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar heeft hij gezegt dat hij vrouwen haat?
Oja, zeg dit als Homo, heb geen problemen met Trump trouwens.
Dat is goed voor de realiteitsbeleving.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
m.a.w. onze belasting gaat straks flink omhoog
Als hij vrouwen haatte, was hij er niet steeds zo mee bezig. Ik denk dat hij ze iets te leuk vindt.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar heeft hij gezegt dat hij vrouwen haat?
Oja, zeg dit als Homo, heb geen problemen met Trump trouwens.
Ik gok nooit.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef MakkieR het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat alle moslims uit Amerika getrapt is. En een muur tegen de latino's
Het probleem is dat de kans op een moordaanslag van de één of andere doorgedraaide sneeuwvlokje vele malen hoger is dat een rechtsextremist. We hebben immers al 8 jaar een neger in het Witte Huis. Tijd zat voor extreem rechts om een schot te lossen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad
Laat hem nu maar gewoon bewijzen dat er iets van zijn plannen terecht gaat komen. Ik denk dat het een hele onzalige keuze is, maar goed, nu kan een populist daad bij woord gaan voegen. Zien we gelijk of het allemaal iets waard is geweest.
2 dagenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef MakkieR het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat alle moslims uit Amerika getrapt is. En een muur tegen de latino's
Het is sowieso over of ze nou PA wint of niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef Anonymousz het volgende:
Het is over voor Clinton als ze Pennsylvania verliest
NH begint weer blauw te kleuren, had je die al voor Trump gerekend?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook als ze Pennsylvania niet verliest is het overGewoon geen kans meer.
Dan heeft de verkeerde gewonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk zien we de aankomende jaren wat mooie gevechten tussen Rusland en Amerika
ouchquote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook als ze Pennsylvania niet verliest is het overGewoon geen kans meer.
Recounts liggen ook wel in de lijn der verwachting.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef cb2013 het volgende:
Duurt lang. Clinton heeft 4 a 5 states nodig, en trump 2 a 3
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk zien we de aankomende jaren wat mooie gevechten tussen Rusland en Amerika
The Washington Post en CNN wordt het mooist, denk ik.quote:
thanksquote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het is sowieso over of ze nou PA wint of niet.
Nee, die is ook weer terug naar Hillary. Nevada ook. Alles wat Hillary heeft is blauw, alles wat Trump heeft is rood, en dan heb je dit:quote:Op woensdag 9 november 2016 07:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
NH begint weer blauw te kleuren, had je die al voor Trump gerekend?
Ik zie nog kansen voor Hilldog.![]()
![]()
![]()
Als je minimaal 50 miljoen Murricans de cel in wilt gooien omdat ze het niet met je eens zijn ben je inderdaad beter bezig. Jaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:16 schreef Ingolstadt het volgende:
Als je Trump beter vindt dan Hillary dan moet je preventief levenslang worden opgesloten
Lekker belangrijk. Europa moet eindelijk eens leren z'n eigen boontjes te doppen. Dat betekent werk aan de winkel voor al dat volgevreten volk in Brussel.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef HighVolume het volgende:
Wat is het nut van een leger in een wereld die van iedereen is? #Liberallogic.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vreemd he, als je liever geld pompt in Afrika, dan in je eigen leger.
Hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:17 schreef Harmankardon het volgende:
Ergens zal Obama hier ook blij mee zijn denk ik.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:16 schreef Ingolstadt het volgende:
Als je Trump beter vindt dan Hillary dan moet je preventief levenslang worden opgesloten
Hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:17 schreef Harmankardon het volgende:
Ergens zal Obama hier ook blij mee zijn denk ik.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Rutte die President Trump feliciteert en daar als een klein kind naast staat.
PA is nog close, hetkannoghetkannoghetkannoghetkannog.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, die is ook weer terug naar Hillary. Nevada ook. Alles wat Hillary heeft is blauw, alles wat Trump heeft is rood, en dan heb je dit:
[ afbeelding ]
Gewoon echt geen kans meer
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
PA is nog close, hetkannoghetkannoghetkannoghetkannog.
NOS is niet helemaal lekker. Er is echt geen kans meer. Als ze Michigan, Wisconsin en Pennsylvania nog pakt (kleine kans) kan ze nog net gelijk spelen. Maar met gelijk spelen gaat 'ie ook naar Trump aangezien the House republikeins is.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef richolio het volgende:
Volgens de NOS kan Clinton nog steeds winnen. De strijd is nog niet gestreden, maar het is heel minimaal.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef DustPuppy het volgende:
Thank you for choosing the Russian candidate
hoezo? Putin heeft meerdere malen aangegeven dat het hem niet zo uitmaaktquote:
Levenslang!! Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als je minimaal 50 miljoen Murricans de cel in wilt gooien omdat ze het niet met je eens zijn ben je inderdaad beter bezig. Ja
Daarom wordt het tijd dat Geertje aan de macht komt.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Rutte die President Trump feliciteert en daar als een klein kind naast staat.
Je mag me best in enkelvoud aanspreken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef LelijKnap het volgende:
Beginnen jullie wereldvreemde liberale onderhand de wereld en de mens al een beetje te begrijpen?
Waarom zou Trump zijn vriend aanvallen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef Sunri5e het volgende:
Heb je onder een steen geleefd?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:19 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo? Putin heeft meerdere malen aangegeven dat het hem niet zo uitmaakt
Beter dan de Saudi candidatequote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef DustPuppy het volgende:
Thank you for choosing the Russian candidate
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarom wordt het tijd dat Geertje aan de macht komt.
Theoretisch kán ze AZ ook nog pakken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
NOS is niet helemaal lekker. Er is echt geen kans meer. Als ze Michigan, Wisconsin en Pennsylvania nog pakt (kleine kans) kan ze nog net gelijk spelen. Maar met gelijk spelen gaat 'ie ook naar Trump aangezien the House republikeins is.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:20 schreef heywoodu het volgende:
Daar komt Trump z'n acceptance speech, bizar
Niet om Trump, meer om de chaos dat in Amerika nu compleet isquote:Op woensdag 9 november 2016 07:19 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo? Putin heeft meerdere malen aangegeven dat het hem niet zo uitmaakt
Even instorten en dan weer terugveren.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zoden de europese beurzen gaan doen?
Wishful thinking.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef richolio het volgende:
Volgens de NOS kan Clinton nog steeds winnen. De strijd is nog niet gestreden, maar het is heel minimaal.
Fors na benedenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zoden de europese beurzen gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |