als je the guardian map hebt, die precincts kloppen al heel de avond nietquote:Op woensdag 9 november 2016 07:03 schreef Zelva het volgende:
NH staat trouwens al tijden op 84 procent van de precincts, maar de stemaantallen wijzigen wel
Beginnen jullie wereldvreemde liberale onderhand de wereld en de mens al een beetje te begrijpen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
En de Britten.
En de Turken.
En de Hongaren.
(...)
En de Nederlanders, #wilders2017,.
Dat vroeg ik me ook net af.. Over foute keuzes maken in je leven gesproken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:04 schreef Tweek het volgende:
De vraag is wel waar dat wijf van de D66 is en wat ze toe gevoegd heeft?
Misschien gaat hij eerst keihard op z'n muil, leert hij ervan en ontpopt ie zich tot een uitstekende president. Je weet het niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me verrast positief over de 'winst' van Trump. Ik zie m vanaf het begin al als het slechtere alternatief. Met name zijn ego, straks krijgen we weer een nutteloze oorlog want meneer kan absoluut niet tegen zijn verlies. Aan De andere kant kan dat geniepige, ontransparante, oppurtinistische van Clinton misschien nog veel meer ellende opleveren.
dit jaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef Zelva het volgende:
"People are going to take back control"
Proest
Mooi toch? Wat kan ons Oost-Europa schelen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:04 schreef Kaji het volgende:
Rusland kan lekker z'n gang gaan in Oost-Europa binnenkort.
"They just did" Nimby'squote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef Zelva het volgende:
"People are going to take back control"
Proest
'Ik had nooit gedacht echt te winnen, die Amerikanen sporen echt niet.'quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef MakkieR het volgende:
Zou Trump zelf wel een idee hebben, wat nu te doen?
Die gaat niets doen, dat is allemaal shit die Pence mag oplossen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef MakkieR het volgende:
Zou Trump zelf wel een idee hebben, wat nu te doen?
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik had nooit gedacht echt te winnen, die Amerikanen sporen echt niet.'
"Maar hier gaat het echt niet gebeuren hoor!"quote:Op woensdag 9 november 2016 07:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
En de Britten.
En de Turken.
En de Hongaren.
(...)
En de Nederlanders, #wilders2017,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |