Het grootste genot gemistquote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was al sinds 6:00 in de weer, sorry!
Denken dat Trump dat niet doet en het nu anders gaat zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:45 schreef Braindead2000 het volgende:
2016: Het begin van het einde van elitaire politici die het volk minachten.
Moeten waarschijnlijk wel werken inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zijn wellicht nog aan het slapen, wat op zich vrij normaal zou zijn.
Laat hem nog maar even dromen over zijn sprookje..quote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Even een lokquote plaatsen.
Heel veel hoop, kans is zeer klein voor Clintonquote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trump aan winnende hand zie ik nu
Is Er nog hoop?
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Denken dat Trump dat niet doet en het nu anders gaat zijn.
Wat een ongelofelijke bimbo is dat zeg. Maar wel grappig.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop wel dat Ivanka een beetje de publieke rol van 'first lady' op zich gaat nemen
Eerste " first lady " in de playboyquote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop wel dat Ivanka een beetje de publieke rol van 'first lady' op zich gaat nemen
Die zijn een partij verzuurdquote:Op woensdag 9 november 2016 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heel de vaste POL-kliek is nergens te bekennen.
Zelfs tussen cherry picked twijfelachtige claims staat er al 1 die gewoon wel een leugen van trump blijkt te zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 06:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Poltifact klopt sowieso niet.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef Moira. het volgende:
9:11quote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoelaat is het daar in New York eigenlijk?
Een jaar lang tigduizend posts posten over de Amerikaanse verkiezingen en de verkiezingsnacht overslaan? Beetje vreemd.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zijn wellicht nog aan het slapen, wat op zich vrij normaal zou zijn.
Die hebben misschien een baan? Zomaar een gok hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een jaar lang tigduizend posts posten over de Amerikaanse verkiezingen en de verkiezingsnacht overslaan? Beetje vreemd.
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Damn, wat een vette opmerking bij TYT.
"You think that England is looking at us know and think: you laughed at us for the Brexit?"
Goud!
link van tytquote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
"You think that England is looking at us know and think: you laughed at us for the Brexit?"
Goud!
Inderdaad, dacht je eerst dat de Engelsen de sukkels van de wereld waren...overtreffen de Amerikanen het wéérquote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Goud!
Ja, goud.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Goud!
In plaats van elitaire politici krijgen we nu overal elitaire gevaarlijke gekken aan de macht ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja (PiS in Polen, Brexit, Oekraïnereferendum, Duterte en nu Trump).
Ongeveer evenveel als Romney, niet bijzonderquote:Op woensdag 9 november 2016 06:51 schreef BlaZ het volgende:
29% Latijns Amerikanen stemden voor Trump, best veel toch.
Die spreken geen Engels, die hebben geen idee wat ie allemaal zegt.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:51 schreef BlaZ het volgende:
29% Latijns Amerikanen stemden voor Trump, best veel toch.
Ik had de reactie van Remlof willen wetenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heel de vaste POL-kliek is nergens te bekennen.
Zij is hand in hand met de Clintons. In de wikileaks kwam zij in een mail voor waar het campaigne team mensen uitnodigde voor eten. Zodat ze daarna op tv op Trump kan kotsen.quote:
Welterusten.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit duurt me wel te lang, ik ga slapen.
Het is wat, kiezers kiezen iets waar je niet achterstaat. De horror.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, goud.
Twee landen naar de klote, goud.
Nu niet, want nu is het in zijn voordeel. Wat een grap.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:52 schreef Szura het volgende:
Maar deze verkiezingen waren toch rigged?
Die gaat een Volkertje doen zoquote:Op woensdag 9 november 2016 06:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik had de reactie van Remlof willen weten
Gaat het goed met je bangmakerij?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:52 schreef Tweek het volgende:
Iedereen die hier blij is dat Trump wint is ook op de hoogte dat ze armer zijn nu? Dat ze meer geld kwijt zullen zijn de komende jaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |