SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Yes. Ook wel respect voor de Trump campaign dat zij michigan zagen waar ze heel veel tijd in hebben gestoken laatste tijd (en clinton volgens mij amper tijd! )quote:Op woensdag 9 november 2016 06:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nevada hadden we al snel goed gezien overigens
Die zag ik van mijlenver aankomen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mooi hoe ze allemaal excuses aan het verzinnen zijn waarom de peilingen en verwachtingen zo afweken van de realiteit. Terwijl het enorm simpel is
[ afbeelding ]
Maar ze zagen zelfs Wisconsin niet aankomen, toen ze de event hebben gecanceltquote:Op woensdag 9 november 2016 06:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes. Ook wel respect voor de Trump campaign dat zij michigan zagen waar ze heel veel tijd in hebben gestoken laatste tijd (en clinton volgens mij amper tijd! )
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:27 schreef Wijnbo het volgende:
Welke stream heeft het meeste leedvermaak?
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:15:39Trump op weg naar het Hilton hotel, waarschijnlijk om de overwinning op te eisen. reageer retweet
Ja vreemd dat niemand dit aan zag komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:27 schreef L3gend het volgende:
[..]
Maar ze zagen zelfs Wisconsin niet aankomen, toen ze de event hebben gecancelt
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:27 schreef Wijnbo het volgende:
Dat laatste.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:27 schreef richolio het volgende:
Wat kan er nog gebeuren moet Clinton winnen? Of is het al beslist?
Clinton verloor in Michigan ook van Sanders tijdens de primaries, dat hadden ze toch goed gezien.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes. Ook wel respect voor de Trump campaign dat zij michigan zagen waar ze heel veel tijd in hebben gestoken laatste tijd (en clinton volgens mij amper tijd! )
Als je weet hoe CNN op Clinton heeft lopen geilen dan is het heerlijk om het hoofd van Wolf Blitzer te bekijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:27 schreef Wijnbo het volgende:
Vergeet ook niet de MH17 artikelen, die zijn echt goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:27 schreef Beach het volgende:
Mijn dank gaat uit aan #RT voor het perfect verslaan van deze verkiezingen.
http://video.foxnews.com/v/1241186546001/?#sp=watch-livequote:Op woensdag 9 november 2016 06:27 schreef Wijnbo het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:28 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Als je weet hoe CNN op Clinton heeft lopen geilen dan is het heerlijk om het hoofd van Wolf Blitzer te bekijken.
Pennsylvania, Wisconsin en Michigan winnen. Maar in alle drie staten staat ze achter.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:27 schreef richolio het volgende:
Wat kan er nog gebeuren moet Clinton winnen? Of is het al beslist?
Cenk gaat nog een hartaanval krijgen.quote:
Kom op, Michigang ging naar Sanders terwijl een landslide voor HRC werd voorspeld. Daarom zagen ze het aankomen, omdat ze begrepen dat Trump (nep weliswaara) apelleert op dezelfde onvrede als die mensen ertoe overhaalden om op Sanders te stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:27 schreef L3gend het volgende:
[..]
Maar ze zagen zelfs Wisconsin niet aankomen, toen ze de event hebben gecancelt
niks mis met een andere blik inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2016 06:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vergeet ook niet de MH17 artikelen, die zijn echt goed.
In Nederland werkt het toch wel andersquote:Op woensdag 9 november 2016 06:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
en dan nog beweren dat het kansloos is voor wilders om premier te worden
linkse gekkies die de echte wereld onderschatten
Opties voor Trump zijn wel gunstig. Clinton niet kansloos idd. 98% Trump overdrevenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog niet juichen.
Het is nog niet gespeeld.
Ze snappen nog steeds niet dat als je maar lang genoeg in de bek van mensen die het niks boeit, blijft schijten. Het ze op een gegeven moment wel gaat boeien en ze dan met meer blijken te zijn..quote:Op woensdag 9 november 2016 06:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Wel joh, ze kan met veel geluk alleen nog gelijk spelenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog niet juichen.
Clinton moet Pennsylvania, Wisconsin, New Hamshire én Michigan nog winnen...quote:Op woensdag 9 november 2016 06:29 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Opties voor Trump zijn wel gunstig. Clinton niet kansloos idd. 98% Trump overdreven
Correct.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Straks Wilders.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, dus eerst Oekraïne-referendum, toen Brexit en nu Trump.
Volgend jaar Wilders.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:30 schreef Ryan3 het volgende:
Als dat gaat gebeuren verhuis ik ook naar Canada.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
PA gaat roodquote:Op woensdag 9 november 2016 06:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Clinton moet Pennsylvania, Wisconsin, New Hamshire én Michigan nog winnen...
Ja heerlijk, meedragen aan de haat-cultuur en verdeling in het land. Hmmm.quote:
Ja, en die andere drie ook.quote:
Bang om een naam te krijgen als domme redneckquote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef Parafernalia het volgende:
Toch ook apart dat zoveel mensen zich schamen dat ze Trump stemmen
Dat is met Wilders hier in Nederland toch ook?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef Parafernalia het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog niet juichen.
Blame the media.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef Parafernalia het volgende:
De website van de Canadese immigratiedienst heeft in ieder geval al plat gelegen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als dat gaat gebeuren verhuis ik ook naar Canada.
Hetzelfde gebeurt hier in NL met de PVV...quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef Parafernalia het volgende:
Jullie in NL zijn lief voor elkaar hoor, nog lang geen Zwitsers.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja heerlijk, meedragen aan de haat-cultuur en verdeling in het land. Hmmm.
Iemand?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Max23 het volgende:
Welke staat heeft de NOS wel toegekend aan Trump en CNN nog niet?
Dat krijg je als de media de gewone hardwerkende blanke man wegzet als verkrachters op colleges en als racisten.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef Parafernalia het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef Kaji het volgende:
Heeft iemand nog een CNN stream? Die van nu.nl doet het niet meer.
T verschil zit hem in t openlijke.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef richolio het volgende:
Onbegrijpelijk dat een openlijk seksueel misbruiker, racist, seksist, homofoob, xenofoob president kan worden. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
geen verrassing toch?quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
De website van de Canadese immigratiedienst heeft in ieder geval al plat gelegen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hetzelfde gebeurt hier in NL met de PVV...
Overigens iemand een goede (geen YT) stream voor me? De NPO.... Tja...
http://edition.cnn.com/20(...)-coverage/index.htmlquote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef Kaji het volgende:
Heeft iemand nog een CNN stream? Die van nu.nl doet het niet meer.
Het zou geen reet uit moeten maken of het openlijk is of niet, het is triest. En je hebt geen respect voor jezelf of je land als je stemt op iemand met zo'n achtergrond.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
T verschil zit hem in t openlijke.
Je was de vergelijking met Hitler nog vergeten.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef richolio het volgende:
Onbegrijpelijk dat een openlijk seksueel misbruiker, racist, seksist, homofoob, xenofoob president kan worden. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Die holle woorden maak je niemand bang mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef richolio het volgende:
Prima tevreden?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef Wijnbo het volgende:
Wauw, we gaan echt een nieuwe tijdperk in qua US politiek. Ik ben benieuwd of dat in NL ook gaat gebeuren, hoewel ik eigenlijk prima tevreden ben over de afgelopen jaren.
Dat probeerde ik ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Die holle woorden maak je niemand bang mee.
Geldt ook voor Hillary.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Het zou geen reet uit moeten maken of het openlijk is of niet, het is triest. En je hebt geen respect voor jezelf of je land als je stemt op iemand met zo'n achtergrond.
?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat krijg je als de media de gewone hardwerkende blanke man wegzet als verkrachters op colleges en als racisten.
Hoe stem je? Als jij het slecht hebt, en op voedselbonnen leeft. Ga je voor de kandidaat met het beste plan voor jou.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef richolio het volgende:
Dat zei Trump niet over Mexicanen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
?
was het niet trump die dat zei over Mexicanen?
Als ik de rest van de nederlandse partijen zou zijn zou ik mijn onderbroek even checken. Maar net als Clinton zullen ze het wel pas in de verkiezingsnacht gaan beseffen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat is met Wilders hier in Nederland toch ook?
Als je in die situatie op Trump hebt gestemd dan heb je het wel heel slecht begrepen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:36 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Hoe stem je? Als jij het slecht hebt, en op voedselbonnen leeft. Ga je voor de kandidaat met het beste plan voor jou.
De grootste kracht van machtsbeluste idioten ligt in de zwakheid van hun tegenstanders.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef richolio het volgende:
Het is echt bizar ja, Obama ziet zijn 8 jaar zo door het putje glijdenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:36 schreef Arcee het volgende:
De GOP was dood en begraven. Nou, guess again.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Nah. Totaal niet te vergelijken.
Inderdaad, het is ook geen geheim dat Trump zich veelal richt op laagopgeleide blanke mensen, met een lager inkomen. Een typische populist.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
De grootste kracht van machtsbeluste idioten ligt in de zwakheid van hun tegenstanders.
Zit iemand daar serieus op te wachten?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:37 schreef Gorraay het volgende:
Geen oorlog met Rusland nu, da’s voor sommige mensen wel een tegenvaller....
Clinton is al die dingen niet. Denk je dat ik voor Clinton ben? Absoluut niet. Heeft zij geen stomme dingen gedaan? Absoluut niet. Maar zelfs zij is een nog iets betere keuze, alleen al omdat ze al die dingen niet is.quote:
Revolutie!quote:Op woensdag 9 november 2016 06:30 schreef Ryan3 het volgende:
Bomb them back to the stoneage!quote:Op woensdag 9 november 2016 06:37 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Zit iemand daar serieus op te wachten?
clinton supporters tochquote:Op woensdag 9 november 2016 06:37 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Zit iemand daar serieus op te wachten?
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is echt bizar ja, Obama ziet zijn 8 jaar zo door het putje glijden
Trump met zijn hand boven de rode knop kan gekke dingen opleveren andersquote:Op woensdag 9 november 2016 06:37 schreef Gorraay het volgende:
Geen oorlog met Rusland nu, da’s voor sommige mensen wel een tegenvaller....
Clinton wilde een drone op Assange sturen. Lekker kandidatuur.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Nah. Totaal niet te vergelijken.
Lee Oswald?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kurt Ostwalt is zijn echt naam he.
Ze kan nog dood neervallen.quote:
morge onloquote:Op woensdag 9 november 2016 06:39 schreef onlogisch het volgende:
#DRAINTHESWAMP
Goffedomme. Flikt die Trump het straks toch![]()
Je denkt dat Trump zomaar nukes zal inzetten?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trump met zijn hand boven de rode knop kan gekke dingen opleveren anders
Jij denkt dat Trump zich wel inhoudt wat betreft dat soort dingen?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Clinton wilde een drone op Assange sturen. Lekker kandidatuur.
Heel de wereld over de zeikquote:Op woensdag 9 november 2016 06:39 schreef onlogisch het volgende:
#DRAINTHESWAMP
Goffedomme. Flikt die Trump het straks toch![]()
Kijk naar de datumquote:Op woensdag 9 november 2016 06:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ze kan nog dood neervallen.
Dat weten we dus niet. Van Hillary weten we dat ze het van plan was.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij denkt dat Trump zich wel inhoudt wat betreft dat soort dingen?
Dat heeft ze ook gedaan, dat is de grap.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is Clinton die bekend staat om haar woedeaanvallen en alcoholisme, niet Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trump met zijn hand boven de rode knop kan gekke dingen opleveren anders
Ik heb hem nog nooit horen zeggen dat hij iemand dood wilde dronen. Jij wel?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij denkt dat Trump zich wel inhoudt wat betreft dat soort dingen?
Meerderheid in senaat en huis van afgevaardigden.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef richolio het volgende:
Heeft Trump nou veel van het senaat achter zich, of niet? Meer dan Clinton?
De man is een ongeleid projectielquote:Op woensdag 9 november 2016 06:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Je denkt dat Trump zomaar nukes zal inzetten?
OHquote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook gedaan, dat is de grap.
Trump is geen homo hater anders. Hij heeft ook gewoon aanhang van gays.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef Tweek het volgende:
Ben het trouwens niet eens met jullie homo haters en feest stemming.
quote:
Ik haat geen homo's.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef Tweek het volgende:
Ben het trouwens niet eens met jullie homo haters en feest stemming.
Duivel kwam haar ophalen paar dagen geleden al.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
00:41quote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoelaat is het daar in New York eigenlijk?
Hoax.quote:
http://www.politifact.com(...)t-same-sex-marriage/quote:Op woensdag 9 november 2016 06:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Trump is geen homo hater anders. Hij heeft ook gewoon aanhang van gays.
Hillary een warmongering bitch. Kiezen tussen twee kwaden.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De man is een ongeleid projectiel
Haha, ben je uberhaupt in staat om te functioneren?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:41 schreef Beach het volgende:
[..]
je punt?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.politifact.com(...)t-same-sex-marriage/
K.
Dat kan niet he.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:42 schreef Anonymousz het volgende:
Wat gebeurt er als ze beide op 270 komen?
Bedankt Hansquote:Op woensdag 9 november 2016 06:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat staat in het plaatje Harry
0:42quote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan zijn er ineens twee kiesmannen bijgekomenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:42 schreef Anonymousz het volgende:
Gewoon een muntje flippen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:42 schreef Anonymousz het volgende:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:40:59Donald Trump is een briljante politicus. reageer retweet
00:43quote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
MILO. Held die ook de benodigde bijdrage heeft geleverd.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:41 schreef Beach het volgende:
[..]
00:43.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is een flinke draai van Erik.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:43 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:40:59Donald Trump is een briljante politicus. reageer retweet
KNHBquote:Op woensdag 9 november 2016 06:42 schreef Anonymousz het volgende:
Kan je die zelf aanmaken met een of andere website?quote:
00:44quote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je ook specifieke voorbeelden van deze beschuldigingen, of praat je nu de anti-Trump lui na?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef richolio het volgende:
Zelfs latente.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Heet meisje.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijgt Trump toch nog gelijk met zijn "rigged elections"quote:Op woensdag 9 november 2016 06:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan zijn er ineens twee kiesmannen bijgekomen
Van Jonesquote:Op woensdag 9 november 2016 06:44 schreef Sjors_Peter het volgende:
Hehe die huilie huilie gast op cnn nu
Precies. Goede vent.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
MILO. Held die ook de benodigde bijdrage heeft geleverd.
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij Kaas- ergens gezien.. Of zou die een nieuwe carrière zoeken?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat heerlijk ook dat D66 de anti-democratische route heeft gekozen mbt tot het referendum en ze nu inzien wat het volk kan doen.
bedankt hansquote:
Gewaagd zeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
I am calling it. Trump is de winnaar! Geen kans meer voor HC, enkel in theorie nog zoals Sanders op de laatste dag van de primary's.
http://www.bbc.com/news/election/us2016/results
De erfenis van 8 jaar Obama.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:44 schreef Royyy het volgende:
Eerste keer sinds 1928 dat er een Republikeinse President met een Republikeins Huis EN Republikeinse Senaat zal zijn.
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:42:12Dat het nek aan nek in Florida is, doet er niet toe al Clinton Ohio en North Carolina wint, dan is ze niet in te halen. reageer retweet
Poltifact klopt sowieso niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.politifact.com(...)t-same-sex-marriage/
K.
00:45quote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat klopt gewoon hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:45 schreef Alxander het volgende:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:42:12Dat het nek aan nek in Florida is, doet er niet toe al Clinton Ohio en North Carolina wint, dan is ze niet in te halen. reageer retweet
Heel de vaste POL-kliek is nergens te bekennen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb jij Kaas- ergens gezien.. Of zou die een nieuwe carrière zoeken?
Aangezien hij dacht dat Hilary op zeker zou winnen.
Die zijn allang called.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:46 schreef heywoodu het volgende:
Heeft men het tellen in Nevada en Colorado opgegeven ofzo? Er komt al tijden geen precinct meer bij
quote:
Haar reptilian face zal wel tevoorschijn komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat Clinton nu in een depressie raakt.
Ulx en Monolith idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heel de vaste POL-kliek is nergens te bekennen.
Yeah rightquote:Op woensdag 9 november 2016 06:45 schreef Braindead2000 het volgende:
2016: Het begin van het einde van elitaire politici die het volk minachten.
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jammer.. Wilde die zure reacties graag nog een keer zien.. Net als na de Brexit.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Die zit nog vol met Valium joh, dat duurt nog wel een paar dagen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Haar reptilian face zal wel tevoorschijn komen.
Echter gingen rond die tijd Ohio en NC al vrij duidelijk richting Trump.quote:
Maar waarom?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Haar reptilian face zal wel tevoorschijn komen.
00.48quote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Was al sinds 6:00 in de weer, sorry!quote:
Wss demographics van counties die nog moeten komenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waarom?
Zo groot is de voorsprong niet en meer dan de helft van de stemmen moeten er nog bij opgeteld worden.
Die hebben een goeie baan hè, vroeg naar bed, vroeg naar je werk, hard werken.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Even een lokquote plaatsen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb jij Kaas- ergens gezien.. Of zou die een nieuwe carrière zoeken?
Aangezien hij dacht dat Hilary op zeker zou winnen.
Die zijn wellicht nog aan het slapen, wat op zich vrij normaal zou zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor Hillary zeer weinigquote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trump aan winnende hand zie ik nu
Is Er nog hoop?
volgende keer hansquote:Op woensdag 9 november 2016 06:47 schreef LelijKnap het volgende:
Godverdomnr kut dat ik moet werken vandaag. Had graag veel mensen lopen irriteren vandaag:D
Het grootste genot gemistquote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was al sinds 6:00 in de weer, sorry!
Denken dat Trump dat niet doet en het nu anders gaat zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:45 schreef Braindead2000 het volgende:
2016: Het begin van het einde van elitaire politici die het volk minachten.
Moeten waarschijnlijk wel werken inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zijn wellicht nog aan het slapen, wat op zich vrij normaal zou zijn.
Laat hem nog maar even dromen over zijn sprookje..quote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Even een lokquote plaatsen.
Heel veel hoop, kans is zeer klein voor Clintonquote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trump aan winnende hand zie ik nu
Is Er nog hoop?
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Denken dat Trump dat niet doet en het nu anders gaat zijn.
Wat een ongelofelijke bimbo is dat zeg. Maar wel grappig.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop wel dat Ivanka een beetje de publieke rol van 'first lady' op zich gaat nemen
Eerste " first lady " in de playboyquote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop wel dat Ivanka een beetje de publieke rol van 'first lady' op zich gaat nemen
Die zijn een partij verzuurdquote:Op woensdag 9 november 2016 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zelfs tussen cherry picked twijfelachtige claims staat er al 1 die gewoon wel een leugen van trump blijkt te zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 06:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Poltifact klopt sowieso niet.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef Moira. het volgende:
9:11quote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een jaar lang tigduizend posts posten over de Amerikaanse verkiezingen en de verkiezingsnacht overslaan? Beetje vreemd.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zijn wellicht nog aan het slapen, wat op zich vrij normaal zou zijn.
Die hebben misschien een baan? Zomaar een gok hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een jaar lang tigduizend posts posten over de Amerikaanse verkiezingen en de verkiezingsnacht overslaan? Beetje vreemd.
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Damn, wat een vette opmerking bij TYT.
"You think that England is looking at us know and think: you laughed at us for the Brexit?"
Goud!
link van tytquote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
"You think that England is looking at us know and think: you laughed at us for the Brexit?"
Goud!
Inderdaad, dacht je eerst dat de Engelsen de sukkels van de wereld waren...overtreffen de Amerikanen het wéérquote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Goud!
Ja, goud.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Goud!
In plaats van elitaire politici krijgen we nu overal elitaire gevaarlijke gekken aan de macht ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja (PiS in Polen, Brexit, Oekraïnereferendum, Duterte en nu Trump).
Ongeveer evenveel als Romney, niet bijzonderquote:Op woensdag 9 november 2016 06:51 schreef BlaZ het volgende:
29% Latijns Amerikanen stemden voor Trump, best veel toch.
Die spreken geen Engels, die hebben geen idee wat ie allemaal zegt.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:51 schreef BlaZ het volgende:
29% Latijns Amerikanen stemden voor Trump, best veel toch.
Ik had de reactie van Remlof willen wetenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zij is hand in hand met de Clintons. In de wikileaks kwam zij in een mail voor waar het campaigne team mensen uitnodigde voor eten. Zodat ze daarna op tv op Trump kan kotsen.quote:
Welterusten.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit duurt me wel te lang, ik ga slapen.
Het is wat, kiezers kiezen iets waar je niet achterstaat. De horror.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, goud.
Twee landen naar de klote, goud.
Nu niet, want nu is het in zijn voordeel. Wat een grap.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:52 schreef Szura het volgende:
Maar deze verkiezingen waren toch rigged?
Die gaat een Volkertje doen zoquote:Op woensdag 9 november 2016 06:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik had de reactie van Remlof willen weten
Gaat het goed met je bangmakerij?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:52 schreef Tweek het volgende:
Iedereen die hier blij is dat Trump wint is ook op de hoogte dat ze armer zijn nu? Dat ze meer geld kwijt zullen zijn de komende jaren?
Goed hequote:Op woensdag 9 november 2016 06:53 schreef tesssssssss het volgende:
Hoe kan dat, ik word wakker en ik lees als eerste "Trump stevent af op overwinning""
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |