SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ok.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DBS topshow dit weekend + trump![]()
dit is een van mijn beste weken ooit
Mwaoh, rare snuiter vond ik altijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mitt Romney was toch een stuk acceptabeler.
Fappers gonna hatequote:Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef D.D.W. het volgende: [..] In het goud gegoten oostblokhoertje
![]()
Trump laat ze slopen en gaat er towers bouwen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:04 schreef Rockefellow het volgende:
De huizenprijzen zullen wel dalen in Hollywood met al die vertrekkende celebs.
Als je toch een boodschap van deze verkiezingen moet meenemen dan is het wel dat de gedachte 'Ach, als het er echt op aan komt gaat het toch niet gebeuren' misschien niet meer helemaal juist is anno 2016..quote:Op woensdag 9 november 2016 06:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang Wilders hoog staat in de peilingen, hoeven we ons gezien de recente prestaties van de peilbureaus weinig zorgen te maken
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:05 schreef Joezi het volgende:
[..]Je mag ze best wel doodwensen hoor
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Trump laat ze slopen en gaat er towers bouwen.
Ik had verwacht dat zij meer dan 600 volgers zou hebbenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:05 schreef Joezi het volgende:
[..]Je mag ze best wel doodwensen hoor
quote:
Twee uur jaquote:Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je twee uur geslapen? Je moet in je slaapcyclus wakker worden, dus na 2 of 4 uur.
Wachttorens.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Trump laat ze slopen en gaat er towers bouwen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:04 schreef Strani het volgende:
Ik hou het voor gezien. Ik vertrek, maar niet voor ik PSVCL een stevige tongzoen geef. Ik val niet eens op mannen maar het is toch zo'n lekker ventje!
Truste allemaal!
Zouden ze dan eindelijk eens wakker worden en een omslag maken?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:06 schreef TheVulture het volgende:
De Republikeinen krijgen dus minimaal 4 jaar cartblanche, dat gaat nog wat worden
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Owww, zit ik al 6 uur lang verkeerd te kijken
Dit jaquote:Op woensdag 9 november 2016 06:08 schreef TheVulture het volgende:
Clinton heeft dit toch wel legendarisch verkloot
Wasila Hachchi effectquote:Op woensdag 9 november 2016 06:08 schreef Dagoduck het volgende:
Daar ben je dan 2 jaar lang vrijwilliger voor, om te verliezen
Hoe dan? Hoe had ze wel kunnen winnen?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:08 schreef TheVulture het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)meline_of_Presidentsquote:Op woensdag 9 november 2016 06:08 schreef Nober het volgende:
Is toch eigenlijk altijd na 8 jaar democraten dan weer een republikein?
Over 40 jaar zeggen ze.. die Trump, dat was toch wel de ergste clown in the office.quote:
Democratische fascistenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:08 schreef Joezi het volgende:
Vroeger waren al die zuidelijke staten juist democratische fascisten toch?
Verliezen van een gebruinde cavia zonder ervaring is niet best neequote:Op woensdag 9 november 2016 06:08 schreef TheVulture het volgende:
Democratische fascisten?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:08 schreef Joezi het volgende:
De Republikeinen hebben de slavernij afgeschaft.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:08 schreef Joezi het volgende:
Door de nominatie aan Bernie te geven.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoe dan? Hoe had ze wel kunnen winnen?
Neequote:Op woensdag 9 november 2016 06:08 schreef Nober het volgende:
Is toch eigenlijk altijd na 8 jaar democraten dan weer een republikein?
Toen wel nog. Het is bijna niet te geloven maar vroegah waren het de Democraten die nog pro-segregatie waren en ook keer op keer de zuidelijke staten wonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Democratische fascisten, goeie combo.
2016 is dan ook bijna voorbij.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:09 schreef bijdehand het volgende:
Mooi dit, die teleurstelling overal. 2016 is nu al episch.
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Democratische fascisten, goeie combo.
En het is pas november!quote:Op woensdag 9 november 2016 06:09 schreef bijdehand het volgende:
Mooi dit, die teleurstelling overal. 2016 is nu al episch.
Geen tijd meer om wakker te worden, we gaan nu allemaal dood!quote:Op woensdag 9 november 2016 06:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zouden ze dan eindelijk eens wakker worden en een omslag maken?
Was saai.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:09 schreef richolio het volgende:
Toen ik ging slapen waren OH en NC nog niet beslist, was close too call, nu heeft Trump die gewoon allebeiMoet wel zeggen dat ik het jammer vind dat ik dat hier op fok heb gemist
quote:
quote:Fascisme. De oorspronkelijke naam van de antidemocratische politieke beweging in Italiė onder leiding van de dicatator Benito Mussolini. Mussolini was leider van Italiė van 1922 tot 1943.
Zij zelf waarschijnlijk niet, maar als je gewoon meer wordt gehaat dan iemand als Donald Trump dan sta je er niet best opquote:Op woensdag 9 november 2016 06:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoe dan? Hoe had ze wel kunnen winnen?
De Democratische partij heeft het verkloot door een corrupte, voortdurend liegende geldgraaier kandidaat te stellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:08 schreef TheVulture het volgende:
Ja hoe is dat dan ineens zo omgekeerd?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De Republikeinen hebben de slavernij afgeschaft.
ja t is een beetje ankward nuquote:Op woensdag 9 november 2016 06:09 schreef Rockefellow het volgende:
Bij de NOS willen ze liever gewoon stoppen.
De grens is bereiktquote:Op woensdag 9 november 2016 06:10 schreef Gary_Oak het volgende:
2016 is echt een kutjaar voor progressievelingen: Oekraļnereferendum, Brexit en nu Trump.
AIVD ingelicht.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:11 schreef Raram het volgende:
ik ga trump een bezoekie brengen
hij wordt geen president van de usa
Sanders is een vreselijke SJW. Die was sowieso kansloos in Amerika.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sanders zag dit al aankomen, en niemand maar luisteren
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
De grens is bereiktMensen zijn het jaknikken voor de mening van die gutmensch nimby's zat.
twitter:reaIDonaldTrunp twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:42:04how the fuck am i winning lmao reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef topdeck het volgende:
twitter:reaIDonaldTrunp twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:42:04how the fuck am i winning lmao reageer retweet
Super-Jim-Worm?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sanders is een vreselijke SJW. Die was sowieso kansloos in Amerika.
twitter:bebrown2 twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:02:23Amazing: Clinton underperformed Obama with blacks by 5% and HIspanics by 6% https://t.co/lRv1e1vGzc reageer retweet
Nog anderhalve epische maanden!quote:
fakequote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef topdeck het volgende:
HAHAHAaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef topdeck het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja dat speelt wel vaker vanavond geloof ik.
Dat liegen zou ik even als verkloot-argument schrappen, daar was Trump koning in.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:11 schreef Gorraay het volgende:
De Democratische partij heeft het verkloot door een corrupte, voortdurend liegende geldgraaier kandidaat te stellen.
Kijken wat er nu weer uitgeblubbert en uitgeboert wordt.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker slapen kijk vanmiddag de speech wel.
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef topdeck het volgende:
twitter:reaIDonaldTrunp twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:22:55HAHAHHAHA WAIT WHAT THE FUCK DO I DO NOW reageer retweet
Over 50 jaar weten we dit nog.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:13 schreef Raram het volgende:
ZIJN JULLIE HIER VOOR OPGEBLEVEN HAHAHAHA
STELLETJE SUKKELS HAHAHAHA
zo ik ga naar me werk
adios
FUK TRUMP
fakequote:Op woensdag 9 november 2016 06:14 schreef Infection het volgende:
twitter:reaIDonaldTrunp twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:22:55HAHAHHAHA WAIT WHAT THE FUCK DO I DO NOW reageer retweet
''Toupeeville''quote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef topdeck het volgende:
doei!quote:Op woensdag 9 november 2016 06:13 schreef Raram het volgende:
ZIJN JULLIE HIER VOOR OPGEBLEVEN HAHAHAHA
STELLETJE SUKKELS HAHAHAHA
zo ik ga naar me werk
adios
FUK TRUMP
Super-Jofele-Wijsheid?quote:
Yep, en Pennsylvania, Wisconsin en New Hamshire ook.quote:
De enige echte Trunp, broertje van Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef topdeck het volgende:
this isnt actually him idiotquote:Op woensdag 9 november 2016 06:14 schreef Infection het volgende:
Net wakker, can confirm.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:09 schreef Jane het volgende:
Heel veel mensen zullen zichzelf nog wel even in de arm knijpen als ze zo wakker worden.
En de enige die nog spannend zijn zijn Pennsylvania, Michigan en New Hampshire.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef monkyyy het volgende:
States not currently called:
Alaska
Arizona
Maine
Michigan
Minnesota
Nevada
New Hampshire
Pennsylvania
Wisconsin
Koenders en rubbere Rutte moeten straks op audiėntie bij Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:14 schreef skysherrif het volgende:
Obama moet straks trump feliciteren en hem de overwinning geven.
Clinton moet haar verlies toegeven.
Morgen pauw dwdd rtl late night.
Binnenkort SNL, john oliver, trevor noah, amy schumer naar canada
Trump als president is een stuk interessanter dan Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:14 schreef skysherrif het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:21:45Hoe voel je je dan na die bizarre Hillary hoogmis van gisteravond? #npo reageer retweet
Die 3 + Nevada en Clinton kan nog winnen. Zie ik niet gebeurenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
En de enige die nog spannend zijn zijn Pennsylvania, Michigan en New Hampshire.
Het enige wat Clinton nog kan doen is daarmee gelijk spelen, en dan verliest ze alsnog omdat the House republikeins is
PA had ik verwacht, na alles te hebben gelezen de afgelopen weken.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep, en Pennsylvania, Wisconsin en New Hamshire ook.
Ew. Bernie met Sylvana vergelijken is echt niet okéquote:Op woensdag 9 november 2016 06:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Social justice warrior.Sylvana-achtig.
Is dat familie van Woerd Duck?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:21:45Hoe voel je je dan na die bizarre Hillary hoogmis van gisteravond? #npo reageer retweet
Dit wordt zo prachtigquote:Op woensdag 9 november 2016 06:14 schreef skysherrif het volgende:
ik een beetjequote:Op woensdag 9 november 2016 06:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie had hier nou ingezet op Trump als president?
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij krijgt ook nog een pijpbeurt van jouquote:Op woensdag 9 november 2016 06:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Koenders en rubbere Rutte moeten straks op audiėntie bij Trump.
Ik nadat het zag dat het mis gingquote:Op woensdag 9 november 2016 06:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vind hem vreselijk politiek correct. Gelooft ook in institutioneel racisme.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ew. Bernie met Sylvana vergelijken is echt niet oké
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sanders is een vreselijke SJW. Die was sowieso kansloos in Amerika.
Dat somt Bernie z'n standpunten wel optwitter:KyleKulinski twitterde op donderdag 31-03-2016 om 04:32:54If you think universal healthcare, universal college, clean elections & a living wage is too much to ask for, the 'radical' is you. reageer retweet
Trunpquote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef topdeck het volgende:
Nee toch? Nevada heb ik dan al meegerekend dat ze die heeft, en dan staat ze dus gelijk. Of zit ik verkeerd te kloten met die 270towin.com?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die 3 + Nevada en Clinton kan nog winnen. Zie ik niet gebeuren
Oh misschien vergis ik me wel, tis al laat/vroegquote:Op woensdag 9 november 2016 06:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee toch? Nevada heb ik dan al meegerekend dat ze die heeft, en dan staat ze dus gelijk. Of zit ik verkeerd te kloten met die 270towin.com?
Heerlijk om iedereen verbaasd te zienquote:
quote:
twitter:Martinbosma_pvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:29:25Dat ben ik, terwijl ik denk aan al die Trump-hatende journalisten en hoe ze straks wakker worden.#leedvermaakhttps://t.co/Gon9BB5GSH reageer retweet
waarschijnlijk welquote:
had ik dat maar gedaan.. Zit hier al sinds 3 uur naar te kijkenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Linkse tranen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
mooiquote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Niks genot.quote:
Ik snap hun wel, vooral die arme meisjes daaronderquote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Genietenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
The best hahahahaquote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jij zou ze wel willen troosten hč, ouwe viespeuk.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik snap hun wel, vooral die arme meisjes daaronder
Genieten.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
hahaha homosssssssquote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vergeleken met Trump niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh nee Hilary is een rechtsche hoer hans
link?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:22 schreef VeX- het volgende:
Voor het slapen nog ff fappen op de nudes van de nieuwe First Lady.![]()
twitter:AnnCoulter twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:19:561928 was last time Republicans had the White House, the House and the Senate. reageer retweet
Hier was ik voor opgeblevenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Yep.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:21 schreef Poolbal het volgende:
Lol....
Volgende keer toch maar naar de echte dealer. Bedankt Democratische Partij voor het door de strot duwen van een totaal ongewilde kandidaat.
Misschien toch maar voor deze kerel moeten gaan:
[ afbeelding ]
twitter:business twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:22:26BREAKING: Hillary Clinton projected to win Nevada https://t.co/2mH7ocudlE #ElectionNight https://t.co/LzJE2A4BhP reageer retweet
Mooi hoe ze allemaal excuses aan het verzinnen zijn waarom de peilingen en verwachtingen zo afweken van de realiteit. Terwijl het enorm simpel isquote:Op woensdag 9 november 2016 06:21 schreef Ryan3 het volgende:
Het precariaat wordt dat genoemd. #NPO1
Niet waar, volgens mij hadden ze dat ook in 2000 en 2004quote:Op woensdag 9 november 2016 06:22 schreef skysherrif het volgende:
twitter:AnnCoulter twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:19:561928 was last time Republicans had the White House, the House and the Senate. reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:15 schreef VeX- het volgende:
Ach ja, ik hou het voor gezien.
Die idioot van een Trump wordt president. Iemand die bij uitstek ongeschikt is en het ambt onwaardig is. Ik had het Amerikaanse volk te hoog ingeschat.
Het is jammer dat dit zon invloed zal hebben op de rest van de wereld.
I guess, 'soms men just want to watch the world burn'.
We gaan het meemaken.
MURICAquote:Op woensdag 9 november 2016 06:23 schreef PSVCL het volgende:
Ik ga pitten duurt te lang dit
FUCK THE USA!!
?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Gefeliciteerd met president Trump allemaal!
Haha, wat wisten we het allemaal zeker hčDon't you feel stupid now
Had beter moeten weten dan Ann Coulter te geloven.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:23 schreef L3gend het volgende:
[..]
Niet waar, volgens mij hadden ze dat ook in 2000 en 2004
DIe gast van Nevada had het tenminste nog goed voorspeld. Maar het lijkt dat Trump vooral zijn winst gemaakt heeft in de Midwest en South en niet in de Westquote:Op woensdag 9 november 2016 06:23 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:business twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:22:26BREAKING: Hillary Clinton projected to win Nevada https://t.co/2mH7ocudlE #ElectionNight https://t.co/LzJE2A4BhP reageer retweet
Ja, nu pizza aan het etenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent opgebleven?
Hoe was het?
Je bent al aardig op weg om een nimble navigator te worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:24 schreef richolio het volgende:
Grappig inderdaad, plaatjes van andere mensen die aan het huilen zijn. "Genieten". Doe ik het goed?
Mensen durfde niet te zeggen op wie ze gingen stemmen aldus NOS.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mooi hoe ze allemaal excuses aan het verzinnen zijn waarom de peilingen en verwachtingen zo afweken van de realiteit. Terwijl het enorm simpel is
[ afbeelding ]
Zeker, Euribob. Maar die had ik al genoemd.quote:
We krijgen ze nog wel, wraak zal gelden, slaap lekker pikquote:Op woensdag 9 november 2016 06:23 schreef PSVCL het volgende:
Ik ga pitten duurt te lang dit
FUCK THE USA!!
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:24 schreef richolio het volgende:
Grappig inderdaad, plaatjes van andere mensen die aan het huilen zijn. "Genieten". Doe ik het goed?
Nevada hadden we al snel goed gezien overigensquote:Op woensdag 9 november 2016 06:22 schreef skysherrif het volgende:
Ik moet helaas straks werken, dus ben maar dutje gaan doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, nu pizza aan het eten![]()
Echt fascinerendStaat na staat werd gewoon te moeilijk, bleef switchen, en op een gegeven moment werd het van 15% kans voor Trump naar 95% kans voor Trump
Michigan gaat waarschijnlijk nog wel naar Clinton, maar dat maakt niet meer uit.quote:
Geen idee wat dat betekent.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je bent al aardig op weg om een nimble navigator te worden.
Da's wel irritant ja. Maar ik ga zo gewoon slapen en vanmiddag genieten van alles wat er op internet staatquote:Op woensdag 9 november 2016 06:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks genot.
Duurde net al een halve minuut om een pagina te laden of het nieuwe topic te openen, gaat met al die extra mensen alleen maar erger worden.
Dit kan mijn internet niet aan.
En dat is de schuld van de media die Trump stemmers nog net niet voor Nazi's uitmakenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Mensen durfde niet te zeggen op wie ze gingen stemmen aldus NOS.
Coulter, de meest humorloze persoon die ik ooit gezien heb (bij The Roast)quote:Op woensdag 9 november 2016 06:22 schreef skysherrif het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |