SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ok.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DBS topshow dit weekend + trump![]()
dit is een van mijn beste weken ooit
Mwaoh, rare snuiter vond ik altijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mitt Romney was toch een stuk acceptabeler.
Fappers gonna hatequote:Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef D.D.W. het volgende: [..] In het goud gegoten oostblokhoertje
![]()
Trump laat ze slopen en gaat er towers bouwen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:04 schreef Rockefellow het volgende:
De huizenprijzen zullen wel dalen in Hollywood met al die vertrekkende celebs.
Als je toch een boodschap van deze verkiezingen moet meenemen dan is het wel dat de gedachte 'Ach, als het er echt op aan komt gaat het toch niet gebeuren' misschien niet meer helemaal juist is anno 2016..quote:Op woensdag 9 november 2016 06:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang Wilders hoog staat in de peilingen, hoeven we ons gezien de recente prestaties van de peilbureaus weinig zorgen te maken
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:05 schreef Joezi het volgende:
[..]Je mag ze best wel doodwensen hoor
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Trump laat ze slopen en gaat er towers bouwen.
Ik had verwacht dat zij meer dan 600 volgers zou hebbenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:05 schreef Joezi het volgende:
[..]Je mag ze best wel doodwensen hoor
quote:
Twee uur jaquote:Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je twee uur geslapen? Je moet in je slaapcyclus wakker worden, dus na 2 of 4 uur.
Wachttorens.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Trump laat ze slopen en gaat er towers bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |