DIe gast van Nevada had het tenminste nog goed voorspeld. Maar het lijkt dat Trump vooral zijn winst gemaakt heeft in de Midwest en South en niet in de Westquote:Op woensdag 9 november 2016 06:23 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:business twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:22:26BREAKING: Hillary Clinton projected to win Nevada https://t.co/2mH7ocudlE #ElectionNight https://t.co/LzJE2A4BhP reageer retweet
Ja, nu pizza aan het etenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent opgebleven?
Hoe was het?
Je bent al aardig op weg om een nimble navigator te worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:24 schreef richolio het volgende:
Grappig inderdaad, plaatjes van andere mensen die aan het huilen zijn. "Genieten". Doe ik het goed?
Mensen durfde niet te zeggen op wie ze gingen stemmen aldus NOS.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mooi hoe ze allemaal excuses aan het verzinnen zijn waarom de peilingen en verwachtingen zo afweken van de realiteit. Terwijl het enorm simpel is
[ afbeelding ]
Zeker, Euribob. Maar die had ik al genoemd.quote:
We krijgen ze nog wel, wraak zal gelden, slaap lekker pikquote:Op woensdag 9 november 2016 06:23 schreef PSVCL het volgende:
Ik ga pitten duurt te lang dit
FUCK THE USA!!
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:24 schreef richolio het volgende:
Grappig inderdaad, plaatjes van andere mensen die aan het huilen zijn. "Genieten". Doe ik het goed?
Nevada hadden we al snel goed gezien overigensquote:Op woensdag 9 november 2016 06:22 schreef skysherrif het volgende:
twitter:AnnCoulter twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:19:561928 was last time Republicans had the White House, the House and the Senate. reageer retweet
Ik moet helaas straks werken, dus ben maar dutje gaan doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, nu pizza aan het eten![]()
Echt fascinerendStaat na staat werd gewoon te moeilijk, bleef switchen, en op een gegeven moment werd het van 15% kans voor Trump naar 95% kans voor Trump
Michigan gaat waarschijnlijk nog wel naar Clinton, maar dat maakt niet meer uit.quote:
Geen idee wat dat betekent.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je bent al aardig op weg om een nimble navigator te worden.
Da's wel irritant ja. Maar ik ga zo gewoon slapen en vanmiddag genieten van alles wat er op internet staatquote:Op woensdag 9 november 2016 06:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks genot.
Duurde net al een halve minuut om een pagina te laden of het nieuwe topic te openen, gaat met al die extra mensen alleen maar erger worden.
Dit kan mijn internet niet aan.
En dat is de schuld van de media die Trump stemmers nog net niet voor Nazi's uitmakenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Mensen durfde niet te zeggen op wie ze gingen stemmen aldus NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |