twitter:wierdduk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:21:45Hoe voel je je dan na die bizarre Hillary hoogmis van gisteravond? #npo reageer retweet
Die 3 + Nevada en Clinton kan nog winnen. Zie ik niet gebeurenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
En de enige die nog spannend zijn zijn Pennsylvania, Michigan en New Hampshire.
Het enige wat Clinton nog kan doen is daarmee gelijk spelen, en dan verliest ze alsnog omdat the House republikeins is
PA had ik verwacht, na alles te hebben gelezen de afgelopen weken.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep, en Pennsylvania, Wisconsin en New Hamshire ook.
Ew. Bernie met Sylvana vergelijken is echt niet okéquote:Op woensdag 9 november 2016 06:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Social justice warrior.Sylvana-achtig.
Is dat familie van Woerd Duck?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:21:45Hoe voel je je dan na die bizarre Hillary hoogmis van gisteravond? #npo reageer retweet
Dit wordt zo prachtigquote:Op woensdag 9 november 2016 06:14 schreef skysherrif het volgende:
Obama moet straks trump feliciteren en hem de overwinning geven.
Clinton moet haar verlies toegeven.
Morgen pauw dwdd rtl late night.
Binnenkort SNL, john oliver, trevor noah, amy schumer naar canada
ik een beetjequote:Op woensdag 9 november 2016 06:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie had hier nou ingezet op Trump als president?
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij krijgt ook nog een pijpbeurt van jouquote:Op woensdag 9 november 2016 06:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Koenders en rubbere Rutte moeten straks op audiëntie bij Trump.
Ik nadat het zag dat het mis gingquote:Op woensdag 9 november 2016 06:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vind hem vreselijk politiek correct. Gelooft ook in institutioneel racisme.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ew. Bernie met Sylvana vergelijken is echt niet oké
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sanders is een vreselijke SJW. Die was sowieso kansloos in Amerika.
Dat somt Bernie z'n standpunten wel optwitter:KyleKulinski twitterde op donderdag 31-03-2016 om 04:32:54If you think universal healthcare, universal college, clean elections & a living wage is too much to ask for, the 'radical' is you. reageer retweet
Trunpquote:Op woensdag 9 november 2016 06:12 schreef topdeck het volgende:
twitter:reaIDonaldTrunp twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:42:04how the fuck am i winning lmao reageer retweet
Nee toch? Nevada heb ik dan al meegerekend dat ze die heeft, en dan staat ze dus gelijk. Of zit ik verkeerd te kloten met die 270towin.com?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die 3 + Nevada en Clinton kan nog winnen. Zie ik niet gebeuren
Oh misschien vergis ik me wel, tis al laat/vroegquote:Op woensdag 9 november 2016 06:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee toch? Nevada heb ik dan al meegerekend dat ze die heeft, en dan staat ze dus gelijk. Of zit ik verkeerd te kloten met die 270towin.com?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |