Oh misschien vergis ik me wel, tis al laat/vroegquote:Op woensdag 9 november 2016 06:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee toch? Nevada heb ik dan al meegerekend dat ze die heeft, en dan staat ze dus gelijk. Of zit ik verkeerd te kloten met die 270towin.com?
Heerlijk om iedereen verbaasd te zienquote:
quote:
twitter:Martinbosma_pvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:29:25Dat ben ik, terwijl ik denk aan al die Trump-hatende journalisten en hoe ze straks wakker worden.#leedvermaakhttps://t.co/Gon9BB5GSH reageer retweet
waarschijnlijk welquote:
had ik dat maar gedaan.. Zit hier al sinds 3 uur naar te kijkenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Linkse tranen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
mooiquote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Niks genot.quote:
Ik snap hun wel, vooral die arme meisjes daaronderquote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Genietenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
The best hahahahaquote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jij zou ze wel willen troosten hè, ouwe viespeuk.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik snap hun wel, vooral die arme meisjes daaronder
Genieten.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
hahaha homosssssssquote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |