Het grootste genot gemistquote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was al sinds 6:00 in de weer, sorry!
Denken dat Trump dat niet doet en het nu anders gaat zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:45 schreef Braindead2000 het volgende:
2016: Het begin van het einde van elitaire politici die het volk minachten.
Moeten waarschijnlijk wel werken inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zijn wellicht nog aan het slapen, wat op zich vrij normaal zou zijn.
Laat hem nog maar even dromen over zijn sprookje..quote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Even een lokquote plaatsen.
Heel veel hoop, kans is zeer klein voor Clintonquote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trump aan winnende hand zie ik nu
Is Er nog hoop?
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Denken dat Trump dat niet doet en het nu anders gaat zijn.
Wat een ongelofelijke bimbo is dat zeg. Maar wel grappig.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop wel dat Ivanka een beetje de publieke rol van 'first lady' op zich gaat nemen
Eerste " first lady " in de playboyquote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop wel dat Ivanka een beetje de publieke rol van 'first lady' op zich gaat nemen
Die zijn een partij verzuurdquote:Op woensdag 9 november 2016 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heel de vaste POL-kliek is nergens te bekennen.
Zelfs tussen cherry picked twijfelachtige claims staat er al 1 die gewoon wel een leugen van trump blijkt te zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 06:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Poltifact klopt sowieso niet.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef Moira. het volgende:
9:11quote:Op woensdag 9 november 2016 06:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoelaat is het daar in New York eigenlijk?
Een jaar lang tigduizend posts posten over de Amerikaanse verkiezingen en de verkiezingsnacht overslaan? Beetje vreemd.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zijn wellicht nog aan het slapen, wat op zich vrij normaal zou zijn.
Die hebben misschien een baan? Zomaar een gok hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een jaar lang tigduizend posts posten over de Amerikaanse verkiezingen en de verkiezingsnacht overslaan? Beetje vreemd.
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Damn, wat een vette opmerking bij TYT.
"You think that England is looking at us know and think: you laughed at us for the Brexit?"
Goud!
link van tytquote:Op woensdag 9 november 2016 06:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Damn, wat een vette opmerking bij TYT.
"You think that England is looking at us know and think: you laughed at us for the Brexit?"
Goud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |