Dat is met Wilders hier in Nederland toch ook?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef Parafernalia het volgende:
Toch ook apart dat zoveel mensen zich schamen dat ze Trump stemmen
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog niet juichen.
Het is nog niet gespeeld.
Blame the media.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef Parafernalia het volgende:
De website van de Canadese immigratiedienst heeft in ieder geval al plat gelegen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als dat gaat gebeuren verhuis ik ook naar Canada.
Hetzelfde gebeurt hier in NL met de PVV...quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef Parafernalia het volgende:
Jullie in NL zijn lief voor elkaar hoor, nog lang geen Zwitsers.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja heerlijk, meedragen aan de haat-cultuur en verdeling in het land. Hmmm.
Iemand?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:19 schreef Max23 het volgende:
Welke staat heeft de NOS wel toegekend aan Trump en CNN nog niet?
Dat krijg je als de media de gewone hardwerkende blanke man wegzet als verkrachters op colleges en als racisten.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef Parafernalia het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef Kaji het volgende:
Heeft iemand nog een CNN stream? Die van nu.nl doet het niet meer.
T verschil zit hem in t openlijke.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef richolio het volgende:
Onbegrijpelijk dat een openlijk seksueel misbruiker, racist, seksist, homofoob, xenofoob president kan worden. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
geen verrassing toch?quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
De website van de Canadese immigratiedienst heeft in ieder geval al plat gelegen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hetzelfde gebeurt hier in NL met de PVV...
Overigens iemand een goede (geen YT) stream voor me? De NPO.... Tja...
http://edition.cnn.com/20(...)-coverage/index.htmlquote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef Kaji het volgende:
Heeft iemand nog een CNN stream? Die van nu.nl doet het niet meer.
Het zou geen reet uit moeten maken of het openlijk is of niet, het is triest. En je hebt geen respect voor jezelf of je land als je stemt op iemand met zo'n achtergrond.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
T verschil zit hem in t openlijke.
Je was de vergelijking met Hitler nog vergeten.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:33 schreef richolio het volgende:
Onbegrijpelijk dat een openlijk seksueel misbruiker, racist, seksist, homofoob, xenofoob president kan worden. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |