Vreemd he, als je liever geld pompt in Afrika, dan in je eigen leger.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
m.a.w. onze belasting gaat straks flink omhoog
Ook als ze Pennsylvania niet verliest is het overquote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef Anonymousz het volgende:
Het is over voor Clinton als ze Pennsylvania verliest
al een uur of 3 hansquote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ohio voor trump zie ik. Nou Dan weten we het wel
Inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef heywoodu het volgende:
Trump mag een totaalmongool zijn, als je gaat hopen op moordaanslagen klopt er in je eigen hersenpan toch ook iets niet helemaal
Zaten die overal goed?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bleek trafalgar het toch goed te hebben.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:11 schreef MakkieR het volgende:
TTIP kunnen we nu ook wel vergeten haha
ik ga even kijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:14 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zaten die overal goed?Het leek idd altijd maar wishfull thinking.
Reps volledig aan het roer, ben benieuwd.
^^ ditoquote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar heeft hij gezegt dat hij vrouwen haat?
Oja, zeg dit als Homo, heb geen problemen met Trump trouwens.
Dat is goed voor de realiteitsbeleving.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
m.a.w. onze belasting gaat straks flink omhoog
Als hij vrouwen haatte, was hij er niet steeds zo mee bezig. Ik denk dat hij ze iets te leuk vindt.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar heeft hij gezegt dat hij vrouwen haat?
Oja, zeg dit als Homo, heb geen problemen met Trump trouwens.
Ik gok nooit.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef MakkieR het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat alle moslims uit Amerika getrapt is. En een muur tegen de latino's
Het probleem is dat de kans op een moordaanslag van de één of andere doorgedraaide sneeuwvlokje vele malen hoger is dat een rechtsextremist. We hebben immers al 8 jaar een neger in het Witte Huis. Tijd zat voor extreem rechts om een schot te lossen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad
Laat hem nu maar gewoon bewijzen dat er iets van zijn plannen terecht gaat komen. Ik denk dat het een hele onzalige keuze is, maar goed, nu kan een populist daad bij woord gaan voegen. Zien we gelijk of het allemaal iets waard is geweest.
2 dagenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef MakkieR het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat alle moslims uit Amerika getrapt is. En een muur tegen de latino's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |