Hoe weet je dat zo goed?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als iemand die vrouwen en homo's haat wat gaat trump doen om de wereld beter te maken, naast het kapot maken van levens?
kuchquote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zijn wij de enige blauwe die er vanaf het begin aanwezig waren?
JULLIE ELITE HEBBEN GEEN MACHT MEER OVER ONSquote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook, toch wel een misser van de pollers vooral in die regio. Of toch zoals Nate gisteren al waarschuwde een angst van pollers om ernaast te zitten en alle outliers (tov andere polls) niet te publiceren.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef Ludachrist het volgende:
Moet zeggen dat ik Wisconsin - Pennsylvania - Michigan niet naar Trump zag gaan. Nog steeds verrast.
Europa moet eigen boontjes gaan doppen of betalen voor diensten USA.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef HighVolume het volgende:
Hoe staat Trump eigenlijk tegenover Europa?
Zijn eigen hoofd in mt. rushmore laten hakken?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als iemand die vrouwen en homo's haat wat gaat trump doen om de wereld beter te maken, naast het kapot maken van levens?
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef Ingolstadt het volgende:
Stiekem hoop ik toch op een moordaanslagen.
Wat een die-hardsquote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bleek trafalgar het toch goed te hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik ook, toch wel een misser van de pollers vooral in die regio. Of toch zoals Nate gisteren al waarschuwde een angst van pollers om ernaast te zitten en alle outliers (tov andere polls) niet te publiceren.
Whatever you want him to sayquote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef HighVolume het volgende:
m.a.w. onze belasting gaat straks flink omhoogquote:Op woensdag 9 november 2016 07:11 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Europa moet eigen boontjes gaan doppen of betalen voor diensten USA.
twitter:PpollingNumbers twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:08:33BREAKING NEWS Pennsylvania For Trump ✔️#ElectionNight reageer retweet
Waar heeft hij gezegt dat hij vrouwen haat?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
En anders ben je zo weg?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef martijnde3de het volgende:
Als Trump echt wint, ben ik zo blijf
blijfquote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef martijnde3de het volgende:
Als Trump echt wint, ben ik zo blijf
Vreemd he, als je liever geld pompt in Afrika, dan in je eigen leger.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
m.a.w. onze belasting gaat straks flink omhoog
Ook als ze Pennsylvania niet verliest is het overquote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef Anonymousz het volgende:
Het is over voor Clinton als ze Pennsylvania verliest
al een uur of 3 hansquote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ohio voor trump zie ik. Nou Dan weten we het wel
Inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef heywoodu het volgende:
Trump mag een totaalmongool zijn, als je gaat hopen op moordaanslagen klopt er in je eigen hersenpan toch ook iets niet helemaal
Zaten die overal goed?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bleek trafalgar het toch goed te hebben.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:11 schreef MakkieR het volgende:
TTIP kunnen we nu ook wel vergeten haha
ik ga even kijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:14 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zaten die overal goed?Het leek idd altijd maar wishfull thinking.
Reps volledig aan het roer, ben benieuwd.
^^ ditoquote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar heeft hij gezegt dat hij vrouwen haat?
Oja, zeg dit als Homo, heb geen problemen met Trump trouwens.
Dat is goed voor de realiteitsbeleving.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
m.a.w. onze belasting gaat straks flink omhoog
Als hij vrouwen haatte, was hij er niet steeds zo mee bezig. Ik denk dat hij ze iets te leuk vindt.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar heeft hij gezegt dat hij vrouwen haat?
Oja, zeg dit als Homo, heb geen problemen met Trump trouwens.
Ik gok nooit.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef MakkieR het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat alle moslims uit Amerika getrapt is. En een muur tegen de latino's
Het probleem is dat de kans op een moordaanslag van de één of andere doorgedraaide sneeuwvlokje vele malen hoger is dat een rechtsextremist. We hebben immers al 8 jaar een neger in het Witte Huis. Tijd zat voor extreem rechts om een schot te lossen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad
Laat hem nu maar gewoon bewijzen dat er iets van zijn plannen terecht gaat komen. Ik denk dat het een hele onzalige keuze is, maar goed, nu kan een populist daad bij woord gaan voegen. Zien we gelijk of het allemaal iets waard is geweest.
2 dagenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef MakkieR het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat alle moslims uit Amerika getrapt is. En een muur tegen de latino's
Het is sowieso over of ze nou PA wint of niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:12 schreef Anonymousz het volgende:
Het is over voor Clinton als ze Pennsylvania verliest
NH begint weer blauw te kleuren, had je die al voor Trump gerekend?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook als ze Pennsylvania niet verliest is het overGewoon geen kans meer.
Dan heeft de verkeerde gewonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk zien we de aankomende jaren wat mooie gevechten tussen Rusland en Amerika
ouchquote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook als ze Pennsylvania niet verliest is het overGewoon geen kans meer.
Recounts liggen ook wel in de lijn der verwachting.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef cb2013 het volgende:
Duurt lang. Clinton heeft 4 a 5 states nodig, en trump 2 a 3
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk zien we de aankomende jaren wat mooie gevechten tussen Rusland en Amerika
The Washington Post en CNN wordt het mooist, denk ik.quote:
thanksquote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het is sowieso over of ze nou PA wint of niet.
Nee, die is ook weer terug naar Hillary. Nevada ook. Alles wat Hillary heeft is blauw, alles wat Trump heeft is rood, en dan heb je dit:quote:Op woensdag 9 november 2016 07:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
NH begint weer blauw te kleuren, had je die al voor Trump gerekend?
Ik zie nog kansen voor Hilldog.![]()
![]()
![]()
Als je minimaal 50 miljoen Murricans de cel in wilt gooien omdat ze het niet met je eens zijn ben je inderdaad beter bezig. Jaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:16 schreef Ingolstadt het volgende:
Als je Trump beter vindt dan Hillary dan moet je preventief levenslang worden opgesloten
Lekker belangrijk. Europa moet eindelijk eens leren z'n eigen boontjes te doppen. Dat betekent werk aan de winkel voor al dat volgevreten volk in Brussel.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef HighVolume het volgende:
Wat is het nut van een leger in een wereld die van iedereen is? #Liberallogic.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vreemd he, als je liever geld pompt in Afrika, dan in je eigen leger.
Hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:17 schreef Harmankardon het volgende:
Ergens zal Obama hier ook blij mee zijn denk ik.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:16 schreef Ingolstadt het volgende:
Als je Trump beter vindt dan Hillary dan moet je preventief levenslang worden opgesloten
Hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:17 schreef Harmankardon het volgende:
Ergens zal Obama hier ook blij mee zijn denk ik.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Rutte die President Trump feliciteert en daar als een klein kind naast staat.
PA is nog close, hetkannoghetkannoghetkannoghetkannog.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, die is ook weer terug naar Hillary. Nevada ook. Alles wat Hillary heeft is blauw, alles wat Trump heeft is rood, en dan heb je dit:
[ afbeelding ]
Gewoon echt geen kans meer
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
PA is nog close, hetkannoghetkannoghetkannoghetkannog.
NOS is niet helemaal lekker. Er is echt geen kans meer. Als ze Michigan, Wisconsin en Pennsylvania nog pakt (kleine kans) kan ze nog net gelijk spelen. Maar met gelijk spelen gaat 'ie ook naar Trump aangezien the House republikeins is.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef richolio het volgende:
Volgens de NOS kan Clinton nog steeds winnen. De strijd is nog niet gestreden, maar het is heel minimaal.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef DustPuppy het volgende:
Thank you for choosing the Russian candidate
hoezo? Putin heeft meerdere malen aangegeven dat het hem niet zo uitmaaktquote:
Levenslang!! Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als je minimaal 50 miljoen Murricans de cel in wilt gooien omdat ze het niet met je eens zijn ben je inderdaad beter bezig. Ja
Daarom wordt het tijd dat Geertje aan de macht komt.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Rutte die President Trump feliciteert en daar als een klein kind naast staat.
Je mag me best in enkelvoud aanspreken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef LelijKnap het volgende:
Beginnen jullie wereldvreemde liberale onderhand de wereld en de mens al een beetje te begrijpen?
Waarom zou Trump zijn vriend aanvallen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:15 schreef Sunri5e het volgende:
Heb je onder een steen geleefd?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:19 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo? Putin heeft meerdere malen aangegeven dat het hem niet zo uitmaakt
Beter dan de Saudi candidatequote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef DustPuppy het volgende:
Thank you for choosing the Russian candidate
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarom wordt het tijd dat Geertje aan de macht komt.
Theoretisch kán ze AZ ook nog pakken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
NOS is niet helemaal lekker. Er is echt geen kans meer. Als ze Michigan, Wisconsin en Pennsylvania nog pakt (kleine kans) kan ze nog net gelijk spelen. Maar met gelijk spelen gaat 'ie ook naar Trump aangezien the House republikeins is.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:20 schreef heywoodu het volgende:
Daar komt Trump z'n acceptance speech, bizar
Niet om Trump, meer om de chaos dat in Amerika nu compleet isquote:Op woensdag 9 november 2016 07:19 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo? Putin heeft meerdere malen aangegeven dat het hem niet zo uitmaakt
Even instorten en dan weer terugveren.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zoden de europese beurzen gaan doen?
Wishful thinking.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef richolio het volgende:
Volgens de NOS kan Clinton nog steeds winnen. De strijd is nog niet gestreden, maar het is heel minimaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |