Hoe weet je dat zo goed?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als iemand die vrouwen en homo's haat wat gaat trump doen om de wereld beter te maken, naast het kapot maken van levens?
kuchquote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zijn wij de enige blauwe die er vanaf het begin aanwezig waren?
JULLIE ELITE HEBBEN GEEN MACHT MEER OVER ONSquote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook, toch wel een misser van de pollers vooral in die regio. Of toch zoals Nate gisteren al waarschuwde een angst van pollers om ernaast te zitten en alle outliers (tov andere polls) niet te publiceren.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef Ludachrist het volgende:
Moet zeggen dat ik Wisconsin - Pennsylvania - Michigan niet naar Trump zag gaan. Nog steeds verrast.
Europa moet eigen boontjes gaan doppen of betalen voor diensten USA.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef HighVolume het volgende:
Hoe staat Trump eigenlijk tegenover Europa?
Zijn eigen hoofd in mt. rushmore laten hakken?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als iemand die vrouwen en homo's haat wat gaat trump doen om de wereld beter te maken, naast het kapot maken van levens?
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef Ingolstadt het volgende:
Stiekem hoop ik toch op een moordaanslagen.
Wat een die-hardsquote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bleek trafalgar het toch goed te hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik ook, toch wel een misser van de pollers vooral in die regio. Of toch zoals Nate gisteren al waarschuwde een angst van pollers om ernaast te zitten en alle outliers (tov andere polls) niet te publiceren.
Whatever you want him to sayquote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef HighVolume het volgende:
Hoe staat Trump eigenlijk tegenover Europa?
m.a.w. onze belasting gaat straks flink omhoogquote:Op woensdag 9 november 2016 07:11 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Europa moet eigen boontjes gaan doppen of betalen voor diensten USA.
twitter:PpollingNumbers twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:08:33BREAKING NEWS Pennsylvania For Trump ✔️#ElectionNight reageer retweet
Waar heeft hij gezegt dat hij vrouwen haat?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
En anders ben je zo weg?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef martijnde3de het volgende:
Als Trump echt wint, ben ik zo blijf
blijfquote:Op woensdag 9 november 2016 07:13 schreef martijnde3de het volgende:
Als Trump echt wint, ben ik zo blijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |