Nu krijg je vier jaar andere troep, beetje afwisseling kan geen kwaad natuurlijk. Dat houdt de spanning er een beetje in.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:01 schreef Ringo het volgende:
De steenpuist is in elk geval gebarsten zo.
Met Clinton als president was de status quo koste wat kost gekoesterd en hadden we over vier jaar eenzelfde troep voor onze kiezen gekregen.
Dit is overdreven; landelijke peilingen zitten er gemiddeld 3-4% naast. Het zijn vooral een aantal rust belt staten (pa wi etc) waar peilers de mist in zijn gegaan. Echter ook maar zeer beperkt omdat het daar sowieso al spannend zou worden (volgens de peilingen).quote:Op woensdag 9 november 2016 07:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zou toch al moeten weten dat voorspellingen over het algemeen kut zijn. De gevestigde orde die meldt dat het echt niet gaat gebeuren. #brexit
Het probleem: de gevestigde orde zit in een ivoren toren en heeft geen idee wat er bij jan modaal speelt .
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:59 schreef svann het volgende:
Is er nog een recent kaartje om aan een ongelovige ontwaken te laten zien?
En de Britten.quote:
Linkquote:Op woensdag 9 november 2016 07:02 schreef OProg het volgende:
Volwassen mannen die uit Nederland komen die met een pen van een kandidaat van een ander land lopen en zeggen dat ze toebehoren tot een partij uit een ander land.
Ja. Sanders zou Trump makkelijk verslaan.quote:
twitter:BartNijman twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:57:41Foutmarges in de NYT-peilingen geven aan dat het niet meer mis zou moeten kunnen gaan voor Trump. #ElectionNight https://t.co/x8kQO1QHgC reageer retweet
ook buitenlandse media en peilers deden ons geloven dat dit nooit zou gebeuren, want ja Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dit is overdreven; landelijke peilingen zitten er gemiddeld 3-4% naast. Het zijn vooral een aantal rust belt staten (pa wi etc) waar peilers de mist in zijn gegaan. Echter ook maar zeer beperkt omdat het daar sowieso al spannend zou worden (volgens de peilingen).
als je the guardian map hebt, die precincts kloppen al heel de avond nietquote:Op woensdag 9 november 2016 07:03 schreef Zelva het volgende:
NH staat trouwens al tijden op 84 procent van de precincts, maar de stemaantallen wijzigen wel
Beginnen jullie wereldvreemde liberale onderhand de wereld en de mens al een beetje te begrijpen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
En de Britten.
En de Turken.
En de Hongaren.
(...)
En de Nederlanders, #wilders2017,.
Dat vroeg ik me ook net af.. Over foute keuzes maken in je leven gesproken.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:04 schreef Tweek het volgende:
De vraag is wel waar dat wijf van de D66 is en wat ze toe gevoegd heeft?
Misschien gaat hij eerst keihard op z'n muil, leert hij ervan en ontpopt ie zich tot een uitstekende president. Je weet het niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me verrast positief over de 'winst' van Trump. Ik zie m vanaf het begin al als het slechtere alternatief. Met name zijn ego, straks krijgen we weer een nutteloze oorlog want meneer kan absoluut niet tegen zijn verlies. Aan De andere kant kan dat geniepige, ontransparante, oppurtinistische van Clinton misschien nog veel meer ellende opleveren.
dit jaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef Zelva het volgende:
"People are going to take back control"
Proest
Mooi toch? Wat kan ons Oost-Europa schelen?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:04 schreef Kaji het volgende:
Rusland kan lekker z'n gang gaan in Oost-Europa binnenkort.
"They just did" Nimby'squote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef Zelva het volgende:
"People are going to take back control"
Proest
'Ik had nooit gedacht echt te winnen, die Amerikanen sporen echt niet.'quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef MakkieR het volgende:
Zou Trump zelf wel een idee hebben, wat nu te doen?
Die gaat niets doen, dat is allemaal shit die Pence mag oplossen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef MakkieR het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik had nooit gedacht echt te winnen, die Amerikanen sporen echt niet.'
"Maar hier gaat het echt niet gebeuren hoor!"quote:Op woensdag 9 november 2016 07:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
En de Britten.
En de Turken.
En de Hongaren.
(...)
En de Nederlanders, #wilders2017,.
Dinsdag op woensdag nacht 02:00 tot 04:30 #neverforget #iwastherequote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BartNijman twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:57:41Foutmarges in de NYT-peilingen geven aan dat het niet meer mis zou moeten kunnen gaan voor Trump. #ElectionNight https://t.co/x8kQO1QHgC reageer retweet
De verslaggeving met betrekking tot de uitslagen was toch wel prima.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Helaas CNN, jullie hebben jullie integriteit voorgoed verloren.
twitter:AGhostler twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:50:02when you meme your way into office and now you gotta meme for another 4 years https://t.co/cOkCdRknBH reageer retweet
Fox ook die geloven er niet meer in.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Helaas CNN, jullie hebben jullie integriteit voorgoed verloren.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mooi toch? Wat kan ons Oost-Europa schelen?
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef RvLaak het volgende:
Lol.. die neger op CNN beweerd nu dat Rusland ("enemy power") de verkiezingen heeft beïnvloedt
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De verslaggeving met betrekking tot de uitslagen was toch wel prima.
Nee, hij zal alles wel aan Pence overlaten.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef MakkieR het volgende:
Negers moet je sowieso niet snel geloven.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef RvLaak het volgende:
Lol.. die neger op CNN beweerd nu dat Rusland ("enemy power") de verkiezingen heeft beïnvloedt
volgens mij was dit helemaal niet de bedoeling van Trump lol, hij wilde alleen een beetje de elite tegen de schenen aan trappenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik had nooit gedacht echt te winnen, die Amerikanen sporen echt niet.'
RING DING DING WE HAVE A WINNER ALL HAIL EMPEROR TRUMPquote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Pensilvania en winsconson gaan naar Trump , het is bekeken!
Ja, omdat ze de uitslagen moeilijk naar hun hand kunnen zetten.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De verslaggeving met betrekking tot de uitslagen was toch wel prima.
Duidelijk pro-Clinton figuur... Deed Trump net ook beschuldigen van vanalles en nogwat, zoals gewoonlijk zonder enig bewijsquote:
Ja, net als Mr Garrison. En nu komt hij er ineens achter dat hij eigenlijk ook wel een plan moet hebbenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
volgens mij was dit helemaal niet de bedoeling van Trump lol, hij wilde alleen een beetje de elite tegen de schenen aan trappen
Ja godver, dit kan ik nu niet zeggen. Maar was wel een lekkere powernapquote:Op woensdag 9 november 2016 07:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dinsdag op woensdag nacht 02:00 tot 04:30 #neverforget #iwasthere
Teringquote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk hebben 11.000 mensen op Harambe gestemd.
Watquote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:08 schreef Harmankardon het volgende:
Deze nacht was bijna net zoveel lol als the fappening, maar dan met veel lelijkere mensen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als iemand die vrouwen en homo's haat wat gaat trump doen om de wereld beter te maken, naast het kapot maken van levens?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze de uitslagen moeilijk naar hun hand kunnen zetten.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BartNijman twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:57:41Foutmarges in de NYT-peilingen geven aan dat het niet meer mis zou moeten kunnen gaan voor Trump. #ElectionNight https://t.co/x8kQO1QHgC reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zijn wij de enige blauwe die er vanaf het begin aanwezig waren?
Wederom; kom eens met bewijzen ipv enkel beschuldigingen. Van Clinton is het al bekend dat ze vele mensen de dood in heeft gejaagd en staatsgeheimen heeft verwijdert van haar persoonlijke e-mail.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als iemand die vrouwen en homo's haat wat gaat trump doen om de wereld beter te maken, naast het kapot maken van levens?
Ik was er ook, en loop ook heel vaak een blauwtje.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zijn wij de enige blauwe die er vanaf het begin aanwezig waren?
Niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef HighVolume het volgende:
Hoe staat Trump eigenlijk tegenover Europa?
Zelfs Clinton niet! Heeft rallies daar afgezegd.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:10 schreef Ludachrist het volgende:
Moet zeggen dat ik Wisconsin - Pennsylvania - Michigan niet naar Trump zag gaan. Nog steeds verrast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |