Dinsdag op woensdag nacht 02:00 tot 04:30 #neverforget #iwastherequote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BartNijman twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:57:41Foutmarges in de NYT-peilingen geven aan dat het niet meer mis zou moeten kunnen gaan voor Trump. #ElectionNight https://t.co/x8kQO1QHgC reageer retweet
De verslaggeving met betrekking tot de uitslagen was toch wel prima.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Helaas CNN, jullie hebben jullie integriteit voorgoed verloren.
twitter:AGhostler twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:50:02when you meme your way into office and now you gotta meme for another 4 years https://t.co/cOkCdRknBH reageer retweet
Fox ook die geloven er niet meer in.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Helaas CNN, jullie hebben jullie integriteit voorgoed verloren.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mooi toch? Wat kan ons Oost-Europa schelen?
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef RvLaak het volgende:
Lol.. die neger op CNN beweerd nu dat Rusland ("enemy power") de verkiezingen heeft beïnvloedt
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De verslaggeving met betrekking tot de uitslagen was toch wel prima.
Nee, hij zal alles wel aan Pence overlaten.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef MakkieR het volgende:
Zou Trump zelf wel een idee hebben, wat nu te doen?
Negers moet je sowieso niet snel geloven.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef RvLaak het volgende:
Lol.. die neger op CNN beweerd nu dat Rusland ("enemy power") de verkiezingen heeft beïnvloedt
volgens mij was dit helemaal niet de bedoeling van Trump lol, hij wilde alleen een beetje de elite tegen de schenen aan trappenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik had nooit gedacht echt te winnen, die Amerikanen sporen echt niet.'
RING DING DING WE HAVE A WINNER ALL HAIL EMPEROR TRUMPquote:Op woensdag 9 november 2016 07:06 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Pensilvania en winsconson gaan naar Trump , het is bekeken!
Ja, omdat ze de uitslagen moeilijk naar hun hand kunnen zetten.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De verslaggeving met betrekking tot de uitslagen was toch wel prima.
Duidelijk pro-Clinton figuur... Deed Trump net ook beschuldigen van vanalles en nogwat, zoals gewoonlijk zonder enig bewijsquote:
Ja, net als Mr Garrison. En nu komt hij er ineens achter dat hij eigenlijk ook wel een plan moet hebbenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
volgens mij was dit helemaal niet de bedoeling van Trump lol, hij wilde alleen een beetje de elite tegen de schenen aan trappen
Ja godver, dit kan ik nu niet zeggen. Maar was wel een lekkere powernapquote:Op woensdag 9 november 2016 07:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dinsdag op woensdag nacht 02:00 tot 04:30 #neverforget #iwasthere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |