quote:Op woensdag 9 november 2016 06:57 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Iedereen die dacht dat Hillary dit wel even ging winnen was totaal verblind door de media manipulatie. Zelfs hier op fok heeft trump altijd de popular vote gehad. De peilingen op fok zijn vaak redelijk representatief.
Dus we stoppen met oudere zorg!quote:Op woensdag 9 november 2016 06:56 schreef topdeck het volgende:
[..]
investeren in defensie
make NL great again!!
[ afbeelding ]
Was geen bewuste manipulatie denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:57 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Iedereen die dacht dat Hillary dit wel even ging winnen was totaal verblind door de media manipulatie. Zelfs hier op fok heeft trump altijd de popular vote gehad. De peilingen op fok zijn vaak redelijk representatief.
blijf opquote:Op woensdag 9 november 2016 06:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lig nu in bed en realiseer me dat als ik in slaap van ik de overwinningsspeech van Trump ga missen
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Moira. het volgende:
Ondertussen met een vriendin uit NY state te chatten, die vraagt of Nederland haar wil adopterenVoelt nog erg surreal daar zegt ze
TV gaat vanzelf uit hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik lig nu in bed en realiseer me dat als ik in slaap van ik de overwinningsspeech van Trump ga missen
En? Die kan je morgen wel op Youtube vinden in 1080p hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:57 schreef Mortaxx het volgende:
Sst niet zeggen, Trump is cool want die schopt tegen het establishment. Dan is het een beetje lastig om naar de inhoud te kijken. Maar verbaas mij ook weleens dat hier serieus mensen zitten die tegen abortus zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 06:54 schreef skysherrif het volgende:
Mensen met normale nederlande normen en waarden iemand die hier op wil reageren
weg abortus, homohuwelijk, klimaat en 11 miljoen mensen die het land ui worden geschopt waarvan sommige daar feitelijk hun hele leven wonen
Niet genoeg ruimte in dit topic voor Politifact fails hoor:quote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mwoah, als je 4 keer faalt op duizenden uitspraken, en er dan zelfs een vals negatief tussen het lijstje staat dat uitgezocht is door een Trump supporter dan vind ik het niet veel afdoen aan de betrouwbaarheid.
Hiernaast staat nog een huis te koop, wmb is ze welkom.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Moira. het volgende:
Ondertussen met een vriendin uit NY state te chatten, die vraagt of Nederland haar wil adopterenVoelt nog erg surreal daar zegt ze
We zullen een muur bouwen en de VS gaat die betalenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Moira. het volgende:
Ik wil wel ruilenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Moira. het volgende:
Godver ik ben al ruim 20 uur wakker maar ik wil dat ook niet missenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ja is primaquote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Moira. het volgende:
Hey, hij zegt make America great again he. Als dat betekend dat Nederland daardoor ten onder gaat kan hem dat weinig schelen denk ikquote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Tweek het volgende:
Trump wil niet meer betallen aan Navo.Hoe gaan we dat opvangen als Nederland. Dat zijn miljarden.
Hierdoor zal de oprichting van een efficiënt Europees leger wel in een stroomversnelling terecht komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Tweek het volgende:
Trump wil niet meer betallen aan Navo.Hoe gaan we dat opvangen als Nederland. Dat zijn miljarden.
Bestaan in dt land überhaupt objectieve mediaquote:Op woensdag 9 november 2016 06:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zo worden ze wel geplaatst, als fair en balanced.
NBC's fact checking ook:
[ afbeelding ]
je zou toch al moeten weten dat voorspellingen over het algemeen kut zijn. De gevestigde orde die meldt dat het echt niet gaat gebeuren. #brexitquote:Op woensdag 9 november 2016 06:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook nog met slaap in mijn ogen, ik dacht "ik vraag het voor de zekerheid even"
Want het klopt poll-technisch gezien ook helemaal niet. Voorspellings-technisch ook al niet.
Yep net op CNN. I dont know (waar democrats stemmen moeten halen) lolquote:Op woensdag 9 november 2016 06:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Pennsyllvania ook naar Trump. I told you so...
Niet! Wij hoeven niet zo absurd veel te besteden aan het leger als de USA. De USA kan dat ook niet betalen? Allemaal gedrukt geld en leningen van vooral China. Oliedom!quote:Op woensdag 9 november 2016 06:55 schreef Tweek het volgende:
Zo links.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:52 schreef Szura het volgende:
Maar deze verkiezingen waren toch rigged?
twitter:ronaldgiphart twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:41:57Deze verkiezingen zijn zó rigged. reageer retweet
Heeft ie veel aan als hij nooit verkozen kan worden, want Citizen United wordt niet terug gedraaid. Tegen de tijd dat wel zou kunnen is hij dood.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dit vergroot trouwens gigantisch de status van Sanders in de USA-politiek.
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Niet genoeg ruimte in dit topic voor Politifact fails hoor:
[ afbeelding ]
Duidelijk toch?quote:"That increase is not a sign of an expanding arsenal but a temporary fluctuation caused by newer launchers replacing older launchers," said Hans Kristensen, director of the Nuclear Information Project at the Federation of American Scientists, adding that he expects Russia to complete this process by 2018, when it has to fully meet New START limits.
Nee.quote:[img]http://i.fokzi[img]http://i.imgur.com/QGUCYM8.jpg[/img]ne.net/p/1s.gif[/img] Op woensdag 9 november 2016 07:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bestaan in dt land überhaupt objectieve media
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:59 schreef Resistor het volgende:
Deze vraag zal wel verzuipen in het stormlooptopic wat dit is, maar hoe veel stemmen hebben de onafhankelijke kandidaten van wie afgesnoept?
Mag ik dan een opt-out voor defensie bijdrage?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo links.
Je wilt dingen, maar je vindt dat anderen ervoor moeten betalen.
Ik hoop dat je een parodie account bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |