SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Yo bradda, ik heb dikke doekoe nodig dus pass mij die baan.
Streefcijfer in je broekje.quote:Dertig procent vrouwen in de top van het bedrijfsleven: dat streefcijfer wordt nog steeds niet gehaald. Daarom lanceert minister Bussemaker vandaag een app en website om vrouwelijk talent een topbaan te bezorgen.
De website (met bijbehorende app) navigerennaardetop.nl is een nieuw hulpmiddel voor vrouwen die een topfunctie in het bedrijfsleven ambiëren. Van de tweehonderd grootste bedrijven wordt inzichtelijk gemaakt welke posities aan de top vrijkomen.
Het initiatief is een aanvulling op de databank van topvrouwen die Bussemaker eerder lanceerde. 'Het proces rond vacatures in de besturen van bedrijven is nog te vaak een black box waar het ‘old boys network’ onderling de baantjes verdeelt. Dit doet geen recht aan het vrouwelijk talent dat staat te trappelen om in een bestuursfunctie aan de slag te gaan', aldus Bussemaker in een persbericht.
De site is niet alleen een vacaturebank, maar ook een hulpmiddel om meer transparantie te creëren. Er wordt namelijk ook getoond wie nu een bepaalde functie vervuld. Zo kan men zien welk bedrijf het goed doet qua diversiteit, en welk bedrijf niet.
Vrouwenquotum
Bussemaker hoopt met dit initiatief de instelling van een quotum te kunnen voorkomen. Ze spreekt van een ‘laatste kans voor bedrijven’. Daarover zei ze eerder tegen Opzij: ‘Als je dat quotum met tegenzin van bedrijven invoert, zorgt dat niet voor een vergroting van het draagvlak om meer vrouwen aan de top te krijgen. Ik heb eerder gezegd: "Waar een wil is, is een weg. Maar waar géén wil is, is een wet." Als zichtbare resultaten uitblijven, wordt de politieke druk om met wettelijke maatregelen te komen steeds groter.’
08-02-2016
quote:De PvdA in de Haagse gemeenteraad wil meer diversiteit in besturen van Haagse organisaties. De partij lanceerde daarom vrijdag de website dezehaagsebesturenzoekenkleur.nl.
Op de website kunnen mensen besturen van organisaties aanmelden die volgens hen nu nog te wit zijn.
De partij wil daarmee 'het grote gebrek aan diversiteit' in die besturen aan de kaak stellen. Volgens PvdA-fractieleider Martijn Balster is het 'niet te verteren' dat adviesorganen, onderwijsinstellingen, culturele organisaties en welzijnsinstellingen nu nog worden gedomineerd door 'hoofdzakelijk witte mannen'. Dit terwijl 53 procent van de inwoners van de stad een migrantenachtergrond heeft. Dat zou die organisaties 'zwak' maken, aldus Balster vrijdag tijdens de begrotingsbehandeling door de gemeenteraad.
In een 'superdiverse stad als Den Haag' moeten mensen zich kunnen herkennen in het bestuur van hun organisaties, vindt de PvdA. 'Over diversiteit wordt te veel gepraat, maar er wordt te weinig gedaan. De tijd van op de handen zitten is voorbij. Als we vinden dat iedereen in deze stad meetelt, dan moet dat zichtbaar worden op alle plekken, dus ook in besturen.'
Balster hoopt dat de gemeente de website overneemt. De site van de PvdA is geïnspireerd op dezemannenkunnengeenvrouwkrijgen.nl. Deze website werd door presentator Arjen Lubach geopend om het gebrek aan vrouwen in Raden van Commissarissen in het bedrijfsleven aan te kaarten.
Het verhaal spreekt me niet perse aan, maar ik ga het toch een kans geven.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
The Crown (TV Series 2016– ) - IMDb
dit lijkt me leuk zeg
ik vond de trailer wel leukquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het verhaal spreekt me niet perse aan, maar ik ga het toch een kans geven.
Niet gekeken, staan allemaal spoilers in.quote:
100 millie pondquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet gekeken, staan allemaal spoilers in.
Maar er is veel geld in gestoken volgens mij, dus misschien is het wel tof.
Meestal hou ik wel van Britse series. Is toch allemaal wat dichter bij huis dan die Amerikaanse seriesquote:
Mijn bits is wel een topvrouw.quote:
Ik ga dit vanavond met mijn topvrouw proberen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
The Crown (TV Series 2016– ) - IMDb
dit lijkt me leuk zeg
Ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga dit vanavond met mijn topvrouw proberen.
Onzin. Wilders is een populist. Die grijpt alles aan om de aandacht op zich te vestigen, maar heeft er met name een handje van om zaken die hem niet zinnen af te schuiven zodat dat aan de discussie voorbij gaat. Dit is daar weer een voorbeeld van. Hij haalt er allerlei randzaken bij, waarbij hij de Wilders-aanhangers nog meer handvatten geeft om te roepen. Terwijl die er geen jota van begrijpen. Typische volksmenner die verkondigt wat de menigte wil horen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
Rechter mag aanblijven in zaak Wilders na wrakingsverzoek
Zum kotsen.
Hey BAN.quote:
Dat laatste is een beetje de baan van een politicus he?quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onzin. Wilders is een populist. Die grijpt alles aan om de aandacht op zich te vestigen, maar heeft er met name een handje van om zaken die hem niet zinnen af te schuiven zodat dat aan de discussie voorbij gaat. Dit is daar weer een voorbeeld van. Hij haalt er allerlei randzaken bij, waarbij hij de Wilders-aanhangers nog meer handvatten geeft om te roepen. Terwijl die er geen jota van begrijpen. Typische volksmenner die verkondigt wat de menigte wil horen.
Zum kotzen.
Is dat zo? Hij generaliseert wel heel erg hè.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste is een beetje de baan van een politicus he?
Titel landvoogd.quote:
Afkorting voor bitch ass nigger.quote:
toe maar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afkorting voor bitch ass nigger.
SOWquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afkorting voor bitch ass nigger.
Het zal mij boeien, die marocs leveren mij geld op.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dat zo? Hij generaliseert wel heel erg hè.
Verder ben ik het natuurlijk wel mee eens, dat het geen hol uitmaakt op wie je stemt in Nederland. Om een coalitie te kunnen vormen moeten zoveel concessies gedaan worden dat vroeg of laat toch wel doorgevoerd wordt wat initieel bedacht is. Door welke partij dan ook.
Helemaal eens Langequote:Op vrijdag 4 november 2016 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dat zo? Hij generaliseert wel heel erg hè.
Verder ben ik het natuurlijk wel mee eens, dat het geen hol uitmaakt op wie je stemt in Nederland. Om een coalitie te kunnen vormen moeten zoveel concessies gedaan worden dat vroeg of laat toch wel doorgevoerd wordt wat initieel bedacht is. Door welke partij dan ook.
Iets meer uitleg?quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:31 schreef Typisch het volgende:
https://twitter.com/hasht(...)3A794473977162924032
Genot
Nee, ik bedoel die hele situatie is om te kotsen. Zinloze rechtszaak en zelfs pingu zag aankomen dat Wilders een rechter ging wraken. Dat is een beetje zijn handelsmerk...quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onzin. Wilders is een populist. Die grijpt alles aan om de aandacht op zich te vestigen, maar heeft er met name een handje van om zaken die hem niet zinnen af te schuiven zodat dat aan de discussie voorbij gaat. Dit is daar weer een voorbeeld van. Hij haalt er allerlei randzaken bij, waarbij hij de Wilders-aanhangers nog meer handvatten geeft om te roepen. Terwijl die er geen jota van begrijpen. Typische volksmenner die verkondigt wat de menigte wil horen.
Zum kotzen.
NEEquote:
NWS / Wikileaks: Campagneleider Clinton doet aan occulte rituelenquote:
FOR THE GLORY OF SATAN!quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NEE
[..]
NWS / Wikileaks: Campagneleider Clinton doet aan occulte rituelen
Je had er bij moeten zijn vanmiddag. Die nieuwe werd echt door iedereen gedisst. Ook niet notoire dissers deden een duit in het zakje. Episch.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 | <?php Beste Studenten, Helaas kwamen we er achter dat de rekenkolom in Excel een foutje bevatte waardoor er bij sommige mensen bij toets a met 48 goede antwoorden 70% verscheen. Er moeten echter 49 goede antwoorden gegeven zijn om op 70% uit te komen. Publicatie van resultaten op Blackboard is een publicatie waaraan geen rechten ontleend kunnen worden, de publicatie in het studievoortangssysteem is de rechtsgeledige publicatie. Ik vind het erg vervelend dat we niet in 1x het goede bestand hebben geplaatst, maar het is niet anders. ?> |
Kijk, dit bedoelde ikquote:Rechtbankverslaggever Saskia Belleman heeft de normaal zo rustige Geert-Jan Knoops zelden zo boos gezien als vandaag. Knoops vindt het “absurd” en “respectloos” dat officier van justitie Bos zei dat een Wilders-proces zonder wraking geen Wilders-proces is.
Oh oke. Eigenlijk boeide het mij geen reet. Maar goed..quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NEE
[..]
NWS / Wikileaks: Campagneleider Clinton doet aan occulte rituelen
Camielgodquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo kut dat Camiel Eurlings niet meer actief is.
Bij ons zeggen ze gewoon; Ah boeiend, hier heb je die 70%.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
[ code verwijderd ]
haha lullig voor die mensen. Gelukkig had ik 54 goede antwoorden.
Jeetje, het teruglezen wel waar dus?quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn vanmiddag. Die nieuwe werd echt door iedereen gedisst. Ook niet notoire dissers deden een duit in het zakje. Episch.
Uh okquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh oke. Eigenlijk boeide het mij geen reet. Maar goed..
OvJ is niet gelijk aan een rechter he?quote:
Dit is wel een goede uni.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze gewoon; Ah boeiend, hier heb je die 70%.
Zeker, was een diss uit het boekje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, het teruglezen wel waar dus?
In Enschede is het eigenlijk een HBO.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OvJ is niet gelijk aan een rechter he?
[..]
Dit is wel een goede uni.
Een SC teruglezen is wat kansloos dus dat zou ik je niet aan willen raden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, het teruglezen wel waar dus?
Ben trots op julliequote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker, was een diss uit het boekje.
HBO of hbo, Saind komt zo om je te verbeteren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Enschede is het eigenlijk een HBO.
Dan graag een samenvatting van de ziekelijke diss in mijn DM.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een SC teruglezen is wat kansloos dus dat zou ik je niet aan willen raden.
We hadden een keer dat een tentamen zó slecht gemaakt was, dat ze 70% (de open vragen) geschrapt hebben en we dus een cijfer kregen op basis van 10 multiple gok vragen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OvJ is niet gelijk aan een rechter he?
[..]
Dit is wel een goede uni.
Ja echt enorm. Jeetje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het doet je wel wat, maar blijf maar ontkennen
hBoquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
HBO of hbo, Saind komt zo om je te verbeteren.
Saxion stelt dan ook geen poepgat voor. Blij dat ik op de University of Twente zit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Enschede is het eigenlijk een HBO.
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je steeds het laatste woord wil hebben zegt al genoeg..
[ afbeelding ]
Daar had ik het over.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Saxion stelt dan ook geen poepgat voor. Blij dat ik op de University of Twente zit.
Typisch zou een topopmerking kunnen maken over deze post.quote:
Wat is dit voor pretschoolquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We hadden een keer dat een tentamen zó slecht gemaakt was, dat ze 70% (de open vragen) geschrapt hebben en we dus een cijfer kregen op basis van 10 multiple gok vragen.
En deze dan...quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typisch zou een topopmerking kunnen maken over deze post.
@Typisch, kom er maar in.
Dat jij hem niet begrijpt zegt voldoende.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een opmerking die kant nog wal raakt.
Door het in hoofdletters te schrijven maakt het niet direct een betere school.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
THE UNIVERSITY OF HIGH TECH, HUMAN TOUCH.
BAMquote:
In Enschede?quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
THE UNIVERSITY OF HIGH TECH, HUMAN TOUCH.
Ik heb het niet verzonnen. Ze schrijven het zelf allemaal in hoofdletters.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Door het in hoofdletters te schrijven maakt het niet direct een betere school.
Dat zou wel kunnen, maar hij weet wel wie je uitkiest om te dissen neem ik aan?quote:
Dat verklaart dan ook weer een hoop.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:49 schreef JanCees het volgende:
jongens mijn school is een kleuterklas vergeleken met die van hem
Wel voor 3 euro naar Artis.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:49 schreef JanCees het volgende:
Ga dan buiten Overijssel. Wat studeer jequote:Op vrijdag 4 november 2016 16:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Waar anders. Zoveel Uni's heeft Overijssel niet.
ja tochquote:
Een master public administration.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga dan buiten Overijssel. Wat studeer je
Mbo zekerquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:49 schreef JanCees het volgende:
op je telefoon.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:50 schreef JanCees het volgende:
*Voor studenten van ROC Amsterdam, UvA, VU, HvA, IPABO, Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten, Tio en Rijksakademie van beeldende kunsten geldt het tarief alleen op vertoon van de collegekaart met foto en tevens het bewijs van inschrijving met studiejaar.
mag je mooi je bewijs van inschrijving meenemen napo
En nog haal je het niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:49 schreef JanCees het volgende:
Zou wat zijn binnen nu en 3 dagenquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
#CrookedHIllary
http://ijr.com/wildfire/2(...)palin&utm_term=prm10
mixtape jaquote:
Zeker, ik ben ook benieuwd waar Wikileaks nog mee gaat komen.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:53 schreef Typisch het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)es_theres_no_way_to/
Als je eventjes niets te doen hebt.
#Spiritcooking is nu ook #1 in Amerika op de twitters.
quote:
Geen paniek.twitter:kingofjews7 twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 16:56:57The messiah is already here! He had already been rejected, shamed, and crucified...soon he will show himself to all #SpiritCooking #Jesus reageer retweet
FBI mag en kan niks zeggen over een lopend onderzoek. Het is te laat gekomen, ze zal dus wel aangeklaagd worden in haar termijn. het OM zal tijdens een onderzoek ook niet met het rapport strooien (tenzij het om wiet gaat, dan krijgt de gemeente, netbeheerder, politie, woningbouw en de hypotheekverstrekker gelijk een dossier).quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)kely-indictment.html
Het is gewoon de schuld van Putinquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]Geen paniek.twitter:kingofjews7 twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 16:56:57The messiah is already here! He had already been rejected, shamed, and crucified...soon he will show himself to all #SpiritCooking #Jesus reageer retweet
TRUMP is een puppet van Putin, dat is namelijk volkomen logisch !!!quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van Putin![]()
[ afbeelding ]
Als er maar genoeg gelekt wordt dan heeft dat al genoeg effect denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
FBI mag en kan niks zeggen over een lopend onderzoek. Het is te laat gekomen, ze zal dus wel aangeklaagd worden in haar termijn. het OM zal tijdens een onderzoek ook niet met het rapport strooien (tenzij het om wiet gaat, dan krijgt de gemeente, netbeheerder, politie, woningbouw en de hypotheekverstrekker gelijk een dossier).
Dat hele "pay to play" verhaal wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:02 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vond dat nieuws van die financiering van IS en de Clinton Foundation ook wel schokkend.
Wel lullig dat als hij wint. De hele verkiezing is namelijk doorgestoken kaart toch?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Bij eender welke kandidaat was het modder gooien geworden. De bulk aan digitalisering van bepaalde data en het niet weten hoe er mee om te gaan heeft geleid tot een election waar het alleen maar vingertje (Typisch) wijzen is. En daar heeft Trump dan wel weer een punt. De media heeft een extreem grote invloed. Maar waar dat eerder tegen hem werkte, lijkt hij er nu wat profijt van te hebben.
De meest invloedrijke media zijn nog altijd voor Clinton. Maar goed dat vertekent de schijn alleen maar. Trump staat er beter voor dan iedereen schrijft.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Bij eender welke kandidaat was het modder gooien geworden. De bulk aan digitalisering van bepaalde data en het niet weten hoe er mee om te gaan heeft geleid tot een election waar het alleen maar vingertje (Typisch) wijzen is. En daar heeft Trump dan wel weer een punt. De media heeft een extreem grote invloed. Maar waar dat eerder tegen hem werkte, lijkt hij er nu wat profijt van te hebben.
Grab'm by teh pussy. Yeeha.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wel lullig dat als hij wint. De hele verkiezing is namelijk doorgestoken kaart toch?
Er komt vandaag of morgen een programma op rtl 5 met Robert Jensen in Amerika. Daar heeft die een kerel die een algoritme heeft ontwikkeld die het de afgelopen keren 95% goed had. Trump zou winnen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/
Dat is alleen als hij verliest.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wel lullig dat als hij wint. De hele verkiezing is namelijk doorgestoken kaart toch?
Het lijkt me heel sterk dat dat gaat gebeuren. Maar dat het spannender gaat worden dan vooraf werd gedacht ben ik absoluut met mijn vriend opperkleurder eens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er komt vandaag of morgen een programma op rtl 5 met Robert Jensen in Amerika. Daar heeft die een kerel die een algoritme heeft ontwikkeld die het de afgelopen keren 95% goed had. Trump zou winnen.
Onze toch al warme band wordt sterker met iedere post.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat dat gaat gebeuren. Maar dat het spannender gaat worden dan vooraf werd gedacht ben ik absoluut met mijn vriend opperkleurder eens.
Het wordt een landslide overwinning voor Trump. Dit heb ik vernomen van de grote visionair JanCees.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat dat gaat gebeuren. Maar dat het spannender gaat worden dan vooraf werd gedacht ben ik absoluut met mijn vriend opperkleurder eens.
Hoorde bij BNR dat Trump wel achterstaan bij de staten met de meeste kiesmannen oid.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onze toch al warme band wordt sterker met iedere post.
Met alle respect Niels, maar hoeveel verstand van zaken JanCees ook heeft en hoe vaak hij spot on is in dit soort situaties, ik denk gewoonweg niet dat hij hier gelijk gaat krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt een landslide overwinning voor Trump. Dit heb ik vernomen van de grote visionair JanCees.
Geen woord aan gelogen en zeker reëel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt een landslide overwinning voor Trump. Dit heb ik vernomen van de grote visionair JanCees.
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
Dat #SpiritCooking is ook wel een aardig fenomeen. Misschien is dat wat voor een VBLSC uitje, het is weer eens wat anders dan paintballen.
komt erop neer dat de Hill kinderen eet.quote:
Inderdaad, dit lijkt me wel een logische verklaring voor haar immigratiebeleid:quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
komt erop neer dat de Hill kinderen eet.
Mwoa polls hebben het in het verleden wel vaker mis gehad heb ik gehoord. Tijdens Obama vs Romney was het wel duidelijk dat Obama nipt zou winnen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoorde bij BNR dat Trump wel achterstaan bij de staten met de meeste kiesmannen oid.
Bijzonder geloofwaardig allemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
Dit speelde blijkbaar al langer, er is zelfs al een heel boek verschenen over de bizarre praktijken van Hillary.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God behoede dat ie het wordt. Een psychopaat aan de macht.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De meest invloedrijke media zijn nog altijd voor Clinton. Maar goed dat vertekent de schijn alleen maar. Trump staat er beter voor dan iedereen schrijft.
Ik snap niet dat jij nog een enigszins positief beeld hebt van Clinton.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
God behoede dat ie het wordt. Een psychopaat aan de macht.
Wie zegt dat ik een positief beeld heb van Clintonquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog een enigszins positief beeld hebt van Clinton.
Dat insinueer ik uit het gedeelte dat je om de wil van god vraagt dat hij het niet wordt. Een andere optie is dan uitgesloten aangezien de third parties helemaal debiel zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een positief beeld heb van Clinton
Wie vond jij erger Stalin of Hitler ? Daar gaat het helemaal niet om. Je moet niet alleen naar het uithangbord kijken. Ik moet er niet aan denken dat de Republikeinen weer aan de macht komen met een megalomane zelftripper zonder enig politiek benul en het geweten van een jakhals.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat insinueer ik uit het gedeelte dat je om de wil van god vraagt dat hij het niet wordt. Een andere optie is dan uitgesloten aangezien de third parties helemaal debiel zijn.
Want?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie vond jij erger Stalin of Hitler ? Daar gaat het helemaal niet om. Je moet niet alleen naar het uithangbord kijken. Ik moet er niet aan denken dat de Republikeinen weer aan de macht komen met een megalomane zelftripper zonder enig politiek benul en het geweten van een jakhals.
Ben jij ook satanist?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie vond jij erger Stalin of Hitler ? Daar gaat het helemaal niet om. Je moet niet alleen naar het uithangbord kijken. Ik moet er niet aan denken dat de Republikeinen weer aan de macht komen met een megalomane zelftripper zonder enig politiek benul en het geweten van een jakhals.
Madquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:13 schreef GGMM het volgende:
Arme, doublepain, niemand klikt op zijn filmpjes.
heb wijquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, maar gelukkig heb wij de verwarming hier aan
Wat voor geluid maakt een gistend vat bier dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:28 schreef Saind het volgende:
Er staat een vat bier op m'n kamer te gisten omdat het te koud is in de gang.
Maakt nogal een kankerherrie
Blub blub blubquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat voor geluid maakt een gistend vat bier dan?
Kapi, waar kun je een beetje een leuk pak scoren in Tilburg?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HK
Wat brengt de avond? Ik ga zo uit eten.
Ik heb mijn pak bij m'n ouders in de streek gekocht dus zou je niet echt kunnen adviseren daarin...ze hebben Suit Supply op het industrieterreintje bij de McDonalds.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kapi, waar kun je een beetje een leuk pak scoren in Tilburg?
niets mis meequote:Op vrijdag 4 november 2016 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Net met thermoshirt lange mouwen en een hardloop bovenstuk gelopen en 't was nodig ook.
Cock en de winkel naast de oude v&d. En als je cheap wil suitsupply of gents oid bij berschka daar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kapi, waar kun je een beetje een leuk pak scoren in Tilburg?
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Gewoon lekker warm vest aangetrokken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Net met thermoshirt lange mouwen en een hardloop bovenstuk gelopen en 't was nodig ook.
Pussyquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kansloze sport.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Rico Verhoeven vs Badr Hari
zeg het maar jongens
Sport voor proleten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:35 schreef KingRoland het volgende:
zeg het maar jongens
Dat boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:35 schreef KingRoland het volgende:
zeg het maar jongens
Nog liever mezelf het ziekenhuis in laten slaan door een kat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:35 schreef KingRoland het volgende:
zeg het maar jongens
Hopelijk Rico.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:35 schreef KingRoland het volgende:
zeg het maar jongens
Dit is wel een clash waar je u tegen zegt. Heeft wel een bepaalde etnische spanning.quote:
'12' man. Dikzakquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
In de wacht gezet worden de patatboer om vervolgens vergeten te worden. Dan geen bestelling voor 12 man. Adioooos.
Dat zou ik best leuk vinden. Al is het maar voor de anekdote die je eraan overhoudt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog liever mezelf het ziekenhuis in laten slaan door een kat.
12x1 persoon is ook 12 personen. Ik denk niet dat hij hier echt wakker van ligt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
In de wacht gezet worden de patatboer om vervolgens vergeten te worden. Dan geen bestelling voor 12 man. Adioooos.
Zwarte piet ook, maar daar ga ik ook niet een uur naar kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
. Heeft wel een bepaalde etnische spanning.
Hij is slechtquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:39 schreef Doublepain het volgende:
If Zlatan looks in the mirror he sees nothing because there's only one Zlatan
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
12x1 persoon is ook 12 personen. Ik denk niet dat hij hier echt wakker van ligt.
Jullie moeders komen eten.quote:
Ik ga stuk hierquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:39 schreef Doublepain het volgende:
If Zlatan looks in the mirror he sees nothing because there's only one Zlatan
Mijn moeder komt niet in het Oostblokquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie moeders komen eten.
When Zlatan looks into mirror it shatters because it knows never to stand between Zlatan and Zlatanquote:
Mijn moeder houdt helemaal niet van patat, leugenaar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, maar ik kom wel in je moeder.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn moeder komt niet in het Oostblok
Wel van frikandelquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt helemaal niet van patat, leugenaar.
Zwarte piet is niet Marokkaans.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwarte piet ook, maar daar ga ik ook niet een uur naar kijken.
Deze reactie is zo volkomen logisch dat een comeback gewoon niet mogelijk is.
Boeit me echt geen ene kut.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:35 schreef KingRoland het volgende:
zeg het maar jongens
Klopt, ze willen allemaal kennis maken met de nieuwe schoonmoeder van hun zoon.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die is wel heel ver gezocht.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, ze willen allemaal kennis maken met de nieuwe schoonmoeder van hun zoon.
Beetje financiën doen straks. Maar eerst genieten van witloftaart.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HK
Wat brengt de avond? Ik ga zo uit eten.
Genieten van een witloftaart lijkt me nogal lastig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje financiën doen straks. Maar eerst genieten van witloftaart.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genieten van een witloftaart lijkt me nogal lastig.
Het is echt lekker! Gvdquote:
ik neem aan quiche?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Het is echt lekker! Gvd
Met ham en kaas vind ik het wel prima te eten.quote:
Ja, zo kun je het ook noemen. Dit recept heeft mijn vriendin ooit eens uit de allerhande geplukt.quote:
Dan wel, maar dat komt meer omdat de ham en kaas dan genot zijn dan dat de witlof zo geweldig is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met ham en kaas vind ik het wel prima te eten.
Tosti Josti way of life.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DIe gek zat van de week midden in de nacht nog tosti's te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en neem mee: een tosti-ijzer.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon een keertje pizza eten met hafc.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kunnen we jou midden in de nacht voor wakker maken?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en neem mee: een tosti-ijzer.
Is dat zo'n bijzondere ervaring dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gewoon een keertje pizza eten met hafc.
Een milfquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kunnen we jou midden in de nacht voor wakker maken?
spreek jij uit ervaring?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zwangere vrouwen zijn echt losgeslagen beesten, die worden 's nachts wakker en gaan dan dingen schreeuwen als, IK MOET ETEN!! MAAK EEN KIPOVENSCHOTEL VOOR MIJ!!!!
quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zwangere vrouwen zijn echt losgeslagen beesten, die worden 's nachts wakker en gaan dan dingen schreeuwen als, IK MOET ETEN!! MAAK EEN KIPOVENSCHOTEL VOOR MIJ!!!!
Als ik eenmaal slaap, slaap ik goed.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is nog best een fijne gedachte. Al word ik s'nachts niet graag wakker gemaakt.
Zwangere vrouwen zijn bijna allemaal debiel. Ga je boodschappen doen, moeten ze ineens frambozenvla hebben. Iets wat ze nooit eet, maar omdat ze zwanger is moet ze het vreten.quote:
? wiequote:Op vrijdag 4 november 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verwacht dat Jojo mij gelijk geeft.
Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch een heerlijke midnight snack
Toen mijn zus zwanger was mocht ze niks eten, want overal kan een kind gehandicapt van raken. Ofzo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn bijna allemaal debiel. Ga je boodschappen doen, moeten ze ineens frambozenvla hebben. Iets wat ze nooit eet, maar omdat ze zwanger is moet ze het vreten.
We kregen een aardige lijst mee ja van wat niet goed zou zijn. Maar het valt opzich nog wel mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen mijn zus zwanger was mocht ze niks eten, want overal kan een kind gehandicapt van raken. Ofzo.
Ik eet eigenlijk nooit meer na een uur of 22.00.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat chiller dan een zak chips ja, of om met een lege maag naar bed te gaan.
Ik ben blij dat ik nooit zwanger zal zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We kregen een aardige lijst mee ja van wat niet goed zou zijn. Maar het valt opzich nog wel mee.
Jij hebt dan ook een iets gezonder ritme denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit meer na een uur of 22.00.
Anders ik wel. En idd, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit zwanger zal zijn.
[..]
Jij hebt dan ook een iets gezonder ritme denk ik.
Geeft ook allemaal niet, van tosti's rond middernacht ga je ook niet dood.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anders ik wel. En idd, dat denk ik ook.
Ik ga morgen eindelijk weer eens naar de kapper ouwe reus. Lekker opskeer man.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
When Zlatan looks into mirror it shatters because it knows never to stand between Zlatan and Zlatan
Doe je ook niet iedere nacht neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geeft ook allemaal niet, van tosti's rond middernacht ga je ook niet dood.
Vrijwel elke nacht, soms sla ik eens over omdat ik er te lui voor ben.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe je ook niet iedere nacht neem ik aan?
Jij toch ook.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze houdt wel van een lekkere salamiworst, de slet.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrijwel elke nacht, soms sla ik eens over omdat ik er te lui voor ben.
dit is niet bestquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrijwel elke nacht, soms sla ik eens over omdat ik er te lui voor ben.
Eet je overdag niet dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het probleem niet zo.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het probleem niet zo.
Jawel hoor, als ik opsta meestal bakje cornflakes en dan avondeten en midnight snack. Soms iets meer als ik een vreetbui heb, soms iets minder als ik geen zin heb in het avondeten.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat eet je toch niet elke dag neem ik aan?
Ik maar 5 dagen in de week.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat eet je toch niet elke dag neem ik aan?
Jij staat denk ik zo laat op dat je meteen lunch doet zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor, als ik opsta meestal bakje cornflakes en dan avondeten en midnight snack. Soms iets meer als ik een vreetbui heb, soms iets minder als ik geen zin heb in het avondeten.
quote:
Ik 2x per week oid, en dat vind ik ruim voldoende. Gekookte aardappelen gaat ook nergens over eigenlijk.quote:
Jazeker, al wil ik dan rond 16:00/17:00 nog wel eens een paar bammetjes smeren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij staat denk ik zo laat op dat je meteen lunch doet zeker?
Mijn vader werd laatst kwaad in een restaurant toen hij dat bij het hoofdgerecht kreeg terwijl hij het als toetje wilde met vla.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag heb ik stoofpeertjes gegeten, fuck jullie allemaal.
Ik ben sinds de komst van mijn dochter wel regelmatiger gaan eten, en ook gezonder trouwens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, al wil ik dan rond 16:00/17:00 nog wel eens een paar bammetjes smeren.
Dan zal dat sowieso wel meespelen ja, eigenlijk moet ik daar ook op gaan letten. Maar als ik home alone ben kies ik ook meestal voor de makkelijkere, ongezonde maaltijden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben sinds de komst van mijn dochter wel regelmatiger gaan eten, en ook gezonder trouwens.
Prima eten dusquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gekookte aardappelen, doodgekookte groente en een vette gehaktbal (meestal)
quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gekookte aardappelen, doodgekookte groente en een vette gehaktbal (meestal)
Leonquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.voetbalinside.(...)een_voor_mijn_hoofdh
Heerlijke gozerquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leon
Heeft een aardig hooligan verleden trouwens. Tegenwoordig wat tammetjes.
Heeft wel humor ja. Al die kleine 'stoere' kereltjes van 12 kijken tegen hem op.quote:
Feyenoord zal dat wel met 5-0 winnen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Whoop whoop, ticket in de pocket voor Fey-Ado
Genieten man met Leonquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft wel humor ja. Al die kleine 'stoere' kereltjes van 12 kijken tegen hem op.
Die hele beker interesseert me geen moer. Maar die wedstrijd vind ik altijd tof.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord zal dat wel met 5-0 winnen.
Feyenoord is je favoriete club binnen Nederland na ADO?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hele beker interesseert me geen moer. Maar die wedstrijd vind ik altijd tof.
nee sinds ik de grond in ben gestampt weet ik wel beterquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee sinds ik de grond in ben gestampt weet ik wel beter
Door mij?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee sinds ik de grond in ben gestampt weet ik wel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |