Wie vond jij erger Stalin of Hitler ? Daar gaat het helemaal niet om. Je moet niet alleen naar het uithangbord kijken. Ik moet er niet aan denken dat de Republikeinen weer aan de macht komen met een megalomane zelftripper zonder enig politiek benul en het geweten van een jakhals.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat insinueer ik uit het gedeelte dat je om de wil van god vraagt dat hij het niet wordt. Een andere optie is dan uitgesloten aangezien de third parties helemaal debiel zijn.
Want?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie vond jij erger Stalin of Hitler ? Daar gaat het helemaal niet om. Je moet niet alleen naar het uithangbord kijken. Ik moet er niet aan denken dat de Republikeinen weer aan de macht komen met een megalomane zelftripper zonder enig politiek benul en het geweten van een jakhals.
Ben jij ook satanist?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie vond jij erger Stalin of Hitler ? Daar gaat het helemaal niet om. Je moet niet alleen naar het uithangbord kijken. Ik moet er niet aan denken dat de Republikeinen weer aan de macht komen met een megalomane zelftripper zonder enig politiek benul en het geweten van een jakhals.
Madquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:13 schreef GGMM het volgende:
Arme, doublepain, niemand klikt op zijn filmpjes.
heb wijquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, maar gelukkig heb wij de verwarming hier aan
Wat voor geluid maakt een gistend vat bier dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:28 schreef Saind het volgende:
Er staat een vat bier op m'n kamer te gisten omdat het te koud is in de gang.
Maakt nogal een kankerherrie
Blub blub blubquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat voor geluid maakt een gistend vat bier dan?
Kapi, waar kun je een beetje een leuk pak scoren in Tilburg?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HK
Wat brengt de avond? Ik ga zo uit eten.
Ik heb mijn pak bij m'n ouders in de streek gekocht dus zou je niet echt kunnen adviseren daarin...ze hebben Suit Supply op het industrieterreintje bij de McDonalds.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kapi, waar kun je een beetje een leuk pak scoren in Tilburg?
niets mis meequote:Op vrijdag 4 november 2016 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Net met thermoshirt lange mouwen en een hardloop bovenstuk gelopen en 't was nodig ook.
Cock en de winkel naast de oude v&d. En als je cheap wil suitsupply of gents oid bij berschka daar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kapi, waar kun je een beetje een leuk pak scoren in Tilburg?
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Gewoon lekker warm vest aangetrokken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Net met thermoshirt lange mouwen en een hardloop bovenstuk gelopen en 't was nodig ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |