Hey BAN.quote:
Dat laatste is een beetje de baan van een politicus he?quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onzin. Wilders is een populist. Die grijpt alles aan om de aandacht op zich te vestigen, maar heeft er met name een handje van om zaken die hem niet zinnen af te schuiven zodat dat aan de discussie voorbij gaat. Dit is daar weer een voorbeeld van. Hij haalt er allerlei randzaken bij, waarbij hij de Wilders-aanhangers nog meer handvatten geeft om te roepen. Terwijl die er geen jota van begrijpen. Typische volksmenner die verkondigt wat de menigte wil horen.
Zum kotzen.
Is dat zo? Hij generaliseert wel heel erg hè.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste is een beetje de baan van een politicus he?
Titel landvoogd.quote:
Afkorting voor bitch ass nigger.quote:
toe maar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afkorting voor bitch ass nigger.
SOWquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afkorting voor bitch ass nigger.
Het zal mij boeien, die marocs leveren mij geld op.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dat zo? Hij generaliseert wel heel erg hè.
Verder ben ik het natuurlijk wel mee eens, dat het geen hol uitmaakt op wie je stemt in Nederland. Om een coalitie te kunnen vormen moeten zoveel concessies gedaan worden dat vroeg of laat toch wel doorgevoerd wordt wat initieel bedacht is. Door welke partij dan ook.
Helemaal eens Langequote:Op vrijdag 4 november 2016 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dat zo? Hij generaliseert wel heel erg hè.
Verder ben ik het natuurlijk wel mee eens, dat het geen hol uitmaakt op wie je stemt in Nederland. Om een coalitie te kunnen vormen moeten zoveel concessies gedaan worden dat vroeg of laat toch wel doorgevoerd wordt wat initieel bedacht is. Door welke partij dan ook.
Iets meer uitleg?quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:31 schreef Typisch het volgende:
https://twitter.com/hasht(...)3A794473977162924032
Genot
Nee, ik bedoel die hele situatie is om te kotsen. Zinloze rechtszaak en zelfs pingu zag aankomen dat Wilders een rechter ging wraken. Dat is een beetje zijn handelsmerk...quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onzin. Wilders is een populist. Die grijpt alles aan om de aandacht op zich te vestigen, maar heeft er met name een handje van om zaken die hem niet zinnen af te schuiven zodat dat aan de discussie voorbij gaat. Dit is daar weer een voorbeeld van. Hij haalt er allerlei randzaken bij, waarbij hij de Wilders-aanhangers nog meer handvatten geeft om te roepen. Terwijl die er geen jota van begrijpen. Typische volksmenner die verkondigt wat de menigte wil horen.
Zum kotzen.
NEEquote:
NWS / Wikileaks: Campagneleider Clinton doet aan occulte rituelenquote:
FOR THE GLORY OF SATAN!quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NEE
[..]
NWS / Wikileaks: Campagneleider Clinton doet aan occulte rituelen
Je had er bij moeten zijn vanmiddag. Die nieuwe werd echt door iedereen gedisst. Ook niet notoire dissers deden een duit in het zakje. Episch.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 | <?php Beste Studenten, Helaas kwamen we er achter dat de rekenkolom in Excel een foutje bevatte waardoor er bij sommige mensen bij toets a met 48 goede antwoorden 70% verscheen. Er moeten echter 49 goede antwoorden gegeven zijn om op 70% uit te komen. Publicatie van resultaten op Blackboard is een publicatie waaraan geen rechten ontleend kunnen worden, de publicatie in het studievoortangssysteem is de rechtsgeledige publicatie. Ik vind het erg vervelend dat we niet in 1x het goede bestand hebben geplaatst, maar het is niet anders. ?> |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |