Dat ligt er maar net aan wie het wint natuurlijk.quote:
Wie weet...quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:27 schreef Nibb-it het volgende:
Dus iemand wordt door een bekende performancekunstenaar uitgenodigd om eens mee te doen aan een uitbeelding? Nou en?
Dus als ik jou daar nu een uitnodiging voor stuur doe je daar ook aan (mee)? En een expositie voor besloten kringen zijn bij deze gebombardeerd tot occulte rituelen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wie weet...
Er gaan al jaren geruchten over wat een deel van de elite uitspookt achter gesloten deuren.
En nogmaals, achter gesloten deuren is het geen kunst meer. Dat zijn de woorden van de kunstenares. Dan is het gewoon een occult ritueel.
Heb je de email uberhaupt wel gelezen? Hij gaat nl. in op de uitnodiging.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
Echt, de gekke sprongen die mensen maken... Een campagneleider krijgt een uitnodiging om mee te doen aan een of ander idioot ritueel dus dat betekent dat de campagneleider daar ook daadwerkelijk aan doet.
Met die logica doe ik aan geile importbruidjes uit Rusland, sluit ik allerlei winstgevende deals met rijke zakenmannetjes uit Nigeria, ben ik aangesloten bij talloze loterijen en win ik daar ook nog eens regelmatig mee.
Ik moet toch eens uit gaan zoeken waar die bitches en die bakken met geld gebleven zijn.
Gast, het is een occult ritueelquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus als ik jou daar nu een uitnodiging voor stuur doe je daar ook aan (mee)? En een expositie voor besloten kringen zijn bij deze gebombardeerd tot occulte rituelen?
Ik verheug mij al over alle zaken en tumult omtrent ongeldigheid van stemmen, onreglementaire gang van zaken bij stembureau's/defecte computers etc.. etc..quote:
Als Mark Rutte aan dit soort dingen zou doen, dat zou jij gewoon okay vinden?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:38 schreef ems. het volgende:
Wat is er precies mis met occulte shit dan? Christenen moslims lopen toch ook vrij rond om hun geloof uit te oefenen?
Net als met moslims en christenen; zolang ze anderen er niet mee lastig vallen vind ik het geen probleem. Dat lijkt me verder geen reden om ze maar aan te vallen op hun excentrieke kunstsmaak.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als Mark Rutte aan dit soort dingen zou doen, dat zou jij gewoon okay vinden?
[ afbeelding ]
Slapen sommige mensen nou echt zo diep dat ze zelfs van de conspiracy highlights niets hebben meegekregen en dus dit soort dots zelfs niet kunnen connecten?!quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:38 schreef ems. het volgende:
Wat is er precies mis met occulte shit dan? Christenen moslims lopen toch ook vrij rond om hun geloof uit te oefenen?
Als occult inhoudt dat ze met (namaak)doodshoofden en kaarsen en kostuums een eed afleggen met een glas rode wijn dat voor bloed staat, dan heb ik daar geen probleem mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Net als met moslims en christenen; zolang ze anderen er niet mee lastig vallen vind ik het geen probleem. Dat lijkt me verder geen reden om ze maar aan te vallen op hun excentrieke kunstsmaak.
Maar dat is ook een beetje het verschil natuurlijk. Ik geloof niet in al die onzin. Jij bent (nog) in de veronderstelling dat occult stout is enzo.
Ja heb ik nu genoeg gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:44 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe vaak ga je deze plaatjes nog reposten?
Ademt wel echt een goeie sfeer uit ja, met bloed op de muur schrijven en over nachtmerries en pis praten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
Laat die vent toch lekker. Is misschien zelfs een hele verbetering ten opzichte van de reguliere religies.
Het is niet Podesta die POTUS probeert te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als Mark Rutte aan dit soort dingen zou doen, dat zou jij gewoon okay vinden?
[ afbeelding ]
Wat vind je dan van iemand als Joseph Beuys, en zijn performance met een dode haas? Ik wil maar zeggen dat conceptuele kunst wel vaker extreem of vergezocht overkomt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Als ik met bloed teksten ga schrijven over ochtendurine dan verklaart iedereen me voor gek, maar als er een kunstenares bij is dan is het vervolgens wel okay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |