abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166414836

Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Had ik al gezegd dat het hier kanjergezellig is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL vóór de SC

VBL ná de SC

kL2jc.jpgcaptainmad.JPGloDeX.pngmaradona_cigar.jpgkashiaroom.gifskul_logo.jpg1.jpgphpuwEvN4AM.jpg vanbeek.jpgSoc82Fok.jpgkort.jpgelmejorgif.gif12181751.jpgb.jpgclip0690.gifblaise_pascal.jpegheuj.jpg boskamp_jan1.JPGpolo.jpgearth.jpg28vb034.pngUI.jpgdemeerlogoklein.jpgjessica3.giffok%202.gifnoiconn.png 678456.jpgewfs.jpgpipo.jpg1axis.jpgDize.gifkate2.jpghandp.jpgBmi%20Jup.pngbeerwijf.JPG avasmall.jpgo6jro.gif
123.jpg

o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.

pi_166414843
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:38 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Google zegt sigaren.
Mille Fleurs, maatje van me heeft een doos meegenomen uit Cuba
pi_166414854
Naar Cuba gaan :D
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_166414858
Behalve als ie op de zeevaart werkt.
Dan is het legitiem.
pi_166414867
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:38 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Yo bradda, ik heb dikke doekoe nodig dus pass mij die baan.
quote:
Dertig procent vrouwen in de top van het bedrijfsleven: dat streefcijfer wordt nog steeds niet gehaald. Daarom lanceert minister Bussemaker vandaag een app en website om vrouwelijk talent een topbaan te bezorgen.

De website (met bijbehorende app) navigerennaardetop.nl is een nieuw hulpmiddel voor vrouwen die een topfunctie in het bedrijfsleven ambiëren. Van de tweehonderd grootste bedrijven wordt inzichtelijk gemaakt welke posities aan de top vrijkomen.

Het initiatief is een aanvulling op de databank van topvrouwen die Bussemaker eerder lanceerde. 'Het proces rond vacatures in de besturen van bedrijven is nog te vaak een black box waar het ‘old boys network’ onderling de baantjes verdeelt. Dit doet geen recht aan het vrouwelijk talent dat staat te trappelen om in een bestuursfunctie aan de slag te gaan', aldus Bussemaker in een persbericht.

De site is niet alleen een vacaturebank, maar ook een hulpmiddel om meer transparantie te creëren. Er wordt namelijk ook getoond wie nu een bepaalde functie vervuld. Zo kan men zien welk bedrijf het goed doet qua diversiteit, en welk bedrijf niet.

Vrouwenquotum
Bussemaker hoopt met dit initiatief de instelling van een quotum te kunnen voorkomen. Ze spreekt van een ‘laatste kans voor bedrijven’. Daarover zei ze eerder tegen Opzij: ‘Als je dat quotum met tegenzin van bedrijven invoert, zorgt dat niet voor een vergroting van het draagvlak om meer vrouwen aan de top te krijgen. Ik heb eerder gezegd: "Waar een wil is, is een weg. Maar waar géén wil is, is een wet." Als zichtbare resultaten uitblijven, wordt de politieke druk om met wettelijke maatregelen te komen steeds groter.’
08-02-2016
Streefcijfer in je broekje.
pi_166414883
Kan me er niet zo druk om maken.
pi_166414888
LOL. Het kan nog erger.

quote:
De PvdA in de Haagse gemeenteraad wil meer diversiteit in besturen van Haagse organisaties. De partij lanceerde daarom vrijdag de website dezehaagsebesturenzoekenkleur.nl.
Op de website kunnen mensen besturen van organisaties aanmelden die volgens hen nu nog te wit zijn.

De partij wil daarmee 'het grote gebrek aan diversiteit' in die besturen aan de kaak stellen. Volgens PvdA-fractieleider Martijn Balster is het 'niet te verteren' dat adviesorganen, onderwijsinstellingen, culturele organisaties en welzijnsinstellingen nu nog worden gedomineerd door 'hoofdzakelijk witte mannen'. Dit terwijl 53 procent van de inwoners van de stad een migrantenachtergrond heeft. Dat zou die organisaties 'zwak' maken, aldus Balster vrijdag tijdens de begrotingsbehandeling door de gemeenteraad.

In een 'superdiverse stad als Den Haag' moeten mensen zich kunnen herkennen in het bestuur van hun organisaties, vindt de PvdA. 'Over diversiteit wordt te veel gepraat, maar er wordt te weinig gedaan. De tijd van op de handen zitten is voorbij. Als we vinden dat iedereen in deze stad meetelt, dan moet dat zichtbaar worden op alle plekken, dus ook in besturen.'

Balster hoopt dat de gemeente de website overneemt. De site van de PvdA is geïnspireerd op dezemannenkunnengeenvrouwkrijgen.nl. Deze website werd door presentator Arjen Lubach geopend om het gebrek aan vrouwen in Raden van Commissarissen in het bedrijfsleven aan te kaarten.
pi_166414889
Oh hij was dicht
pi_166414908
He jammer, de website doet het (nog) niet.
pi_166414957
pi_166414960
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL. Het kan nog erger.

[..]

:')

Sja, besturen zoeken doorgaans geen uitkeringstrekkers.
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:47:21 #12
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166415012
quote:
Het verhaal spreekt me niet perse aan, maar ik ga het toch een kans geven.
Oh.
pi_166415022
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het verhaal spreekt me niet perse aan, maar ik ga het toch een kans geven.
ik vond de trailer wel leuk
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:48:19 #14
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166415034
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

ik vond de trailer wel leuk
Niet gekeken, staan allemaal spoilers in.

Maar er is veel geld in gestoken volgens mij, dus misschien is het wel tof.
Oh.
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:48:30 #15
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166415041
Voorlopig eerst Black Mirror afkijken.
Oh.
pi_166415047
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet gekeken, staan allemaal spoilers in.

Maar er is veel geld in gestoken volgens mij, dus misschien is het wel tof.
100 millie pond
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:49:38 #17
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166415060
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

100 millie pond
Meestal hou ik wel van Britse series. Is toch allemaal wat dichter bij huis dan die Amerikaanse series :P
Oh.
pi_166415065
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:35 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Zijn die er?
Mijn bits is wel een topvrouw.
pi_166415074
quote:
Ik ga dit vanavond met mijn topvrouw proberen.
pi_166415079
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ga dit vanavond met mijn topvrouw proberen.
Ik ook
pi_166415098
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

En een kutkop.
SOOOOOOWWW KOEKOEK
pi_166415274
GGMM's on fire.
Noot noot.
pi_166415312
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM's on fire.
Kutusers are terrified.
pi_166415391
Rechter mag aanblijven in zaak Wilders na wrakingsverzoek

Zum kotsen.
pi_166415578
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
Rechter mag aanblijven in zaak Wilders na wrakingsverzoek

Zum kotsen.
Onzin. Wilders is een populist. Die grijpt alles aan om de aandacht op zich te vestigen, maar heeft er met name een handje van om zaken die hem niet zinnen af te schuiven zodat dat aan de discussie voorbij gaat. Dit is daar weer een voorbeeld van. Hij haalt er allerlei randzaken bij, waarbij hij de Wilders-aanhangers nog meer handvatten geeft om te roepen. Terwijl die er geen jota van begrijpen. Typische volksmenner die verkondigt wat de menigte wil horen.

Zum kotzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')