op je telefoon.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:50 schreef JanCees het volgende:
*Voor studenten van ROC Amsterdam, UvA, VU, HvA, IPABO, Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten, Tio en Rijksakademie van beeldende kunsten geldt het tarief alleen op vertoon van de collegekaart met foto en tevens het bewijs van inschrijving met studiejaar.
mag je mooi je bewijs van inschrijving meenemen napo
En nog haal je het niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:49 schreef JanCees het volgende:
jongens mijn school is een kleuterklas vergeleken met die van hem
Zou wat zijn binnen nu en 3 dagenquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
#CrookedHIllary
http://ijr.com/wildfire/2(...)palin&utm_term=prm10
mixtape jaquote:
Zeker, ik ben ook benieuwd waar Wikileaks nog mee gaat komen.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:53 schreef Typisch het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)es_theres_no_way_to/
Als je eventjes niets te doen hebt.
#Spiritcooking is nu ook #1 in Amerika op de twitters.
quote:
Geen paniek.twitter:kingofjews7 twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 16:56:57The messiah is already here! He had already been rejected, shamed, and crucified...soon he will show himself to all #SpiritCooking #Jesus reageer retweet
FBI mag en kan niks zeggen over een lopend onderzoek. Het is te laat gekomen, ze zal dus wel aangeklaagd worden in haar termijn. het OM zal tijdens een onderzoek ook niet met het rapport strooien (tenzij het om wiet gaat, dan krijgt de gemeente, netbeheerder, politie, woningbouw en de hypotheekverstrekker gelijk een dossier).quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)kely-indictment.html
Het is gewoon de schuld van Putinquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]Geen paniek.twitter:kingofjews7 twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 16:56:57The messiah is already here! He had already been rejected, shamed, and crucified...soon he will show himself to all #SpiritCooking #Jesus reageer retweet
TRUMP is een puppet van Putin, dat is namelijk volkomen logisch !!!quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van Putin![]()
[ afbeelding ]
Als er maar genoeg gelekt wordt dan heeft dat al genoeg effect denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
FBI mag en kan niks zeggen over een lopend onderzoek. Het is te laat gekomen, ze zal dus wel aangeklaagd worden in haar termijn. het OM zal tijdens een onderzoek ook niet met het rapport strooien (tenzij het om wiet gaat, dan krijgt de gemeente, netbeheerder, politie, woningbouw en de hypotheekverstrekker gelijk een dossier).
Dat hele "pay to play" verhaal wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:02 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vond dat nieuws van die financiering van IS en de Clinton Foundation ook wel schokkend.
Wel lullig dat als hij wint. De hele verkiezing is namelijk doorgestoken kaart toch?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Bij eender welke kandidaat was het modder gooien geworden. De bulk aan digitalisering van bepaalde data en het niet weten hoe er mee om te gaan heeft geleid tot een election waar het alleen maar vingertje (Typisch) wijzen is. En daar heeft Trump dan wel weer een punt. De media heeft een extreem grote invloed. Maar waar dat eerder tegen hem werkte, lijkt hij er nu wat profijt van te hebben.
De meest invloedrijke media zijn nog altijd voor Clinton. Maar goed dat vertekent de schijn alleen maar. Trump staat er beter voor dan iedereen schrijft.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Bij eender welke kandidaat was het modder gooien geworden. De bulk aan digitalisering van bepaalde data en het niet weten hoe er mee om te gaan heeft geleid tot een election waar het alleen maar vingertje (Typisch) wijzen is. En daar heeft Trump dan wel weer een punt. De media heeft een extreem grote invloed. Maar waar dat eerder tegen hem werkte, lijkt hij er nu wat profijt van te hebben.
Grab'm by teh pussy. Yeeha.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wel lullig dat als hij wint. De hele verkiezing is namelijk doorgestoken kaart toch?
Er komt vandaag of morgen een programma op rtl 5 met Robert Jensen in Amerika. Daar heeft die een kerel die een algoritme heeft ontwikkeld die het de afgelopen keren 95% goed had. Trump zou winnen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/
Dat is alleen als hij verliest.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wel lullig dat als hij wint. De hele verkiezing is namelijk doorgestoken kaart toch?
Het lijkt me heel sterk dat dat gaat gebeuren. Maar dat het spannender gaat worden dan vooraf werd gedacht ben ik absoluut met mijn vriend opperkleurder eens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er komt vandaag of morgen een programma op rtl 5 met Robert Jensen in Amerika. Daar heeft die een kerel die een algoritme heeft ontwikkeld die het de afgelopen keren 95% goed had. Trump zou winnen.
Onze toch al warme band wordt sterker met iedere post.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat dat gaat gebeuren. Maar dat het spannender gaat worden dan vooraf werd gedacht ben ik absoluut met mijn vriend opperkleurder eens.
Het wordt een landslide overwinning voor Trump. Dit heb ik vernomen van de grote visionair JanCees.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat dat gaat gebeuren. Maar dat het spannender gaat worden dan vooraf werd gedacht ben ik absoluut met mijn vriend opperkleurder eens.
Hoorde bij BNR dat Trump wel achterstaan bij de staten met de meeste kiesmannen oid.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onze toch al warme band wordt sterker met iedere post.
Met alle respect Niels, maar hoeveel verstand van zaken JanCees ook heeft en hoe vaak hij spot on is in dit soort situaties, ik denk gewoonweg niet dat hij hier gelijk gaat krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt een landslide overwinning voor Trump. Dit heb ik vernomen van de grote visionair JanCees.
Geen woord aan gelogen en zeker reëel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt een landslide overwinning voor Trump. Dit heb ik vernomen van de grote visionair JanCees.
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
Dat #SpiritCooking is ook wel een aardig fenomeen. Misschien is dat wat voor een VBLSC uitje, het is weer eens wat anders dan paintballen.
komt erop neer dat de Hill kinderen eet.quote:
Inderdaad, dit lijkt me wel een logische verklaring voor haar immigratiebeleid:quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
komt erop neer dat de Hill kinderen eet.
Mwoa polls hebben het in het verleden wel vaker mis gehad heb ik gehoord. Tijdens Obama vs Romney was het wel duidelijk dat Obama nipt zou winnen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoorde bij BNR dat Trump wel achterstaan bij de staten met de meeste kiesmannen oid.
Bijzonder geloofwaardig allemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
Dit speelde blijkbaar al langer, er is zelfs al een heel boek verschenen over de bizarre praktijken van Hillary.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God behoede dat ie het wordt. Een psychopaat aan de macht.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De meest invloedrijke media zijn nog altijd voor Clinton. Maar goed dat vertekent de schijn alleen maar. Trump staat er beter voor dan iedereen schrijft.
Ik snap niet dat jij nog een enigszins positief beeld hebt van Clinton.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
God behoede dat ie het wordt. Een psychopaat aan de macht.
Wie zegt dat ik een positief beeld heb van Clintonquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog een enigszins positief beeld hebt van Clinton.
Dat insinueer ik uit het gedeelte dat je om de wil van god vraagt dat hij het niet wordt. Een andere optie is dan uitgesloten aangezien de third parties helemaal debiel zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een positief beeld heb van Clinton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |