Typisch zou een topopmerking kunnen maken over deze post.quote:
Wat is dit voor pretschoolquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We hadden een keer dat een tentamen zó slecht gemaakt was, dat ze 70% (de open vragen) geschrapt hebben en we dus een cijfer kregen op basis van 10 multiple gok vragen.
En deze dan...quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typisch zou een topopmerking kunnen maken over deze post.
@Typisch, kom er maar in.
Dat jij hem niet begrijpt zegt voldoende.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een opmerking die kant nog wal raakt.
Door het in hoofdletters te schrijven maakt het niet direct een betere school.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
THE UNIVERSITY OF HIGH TECH, HUMAN TOUCH.
BAMquote:
In Enschede?quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
THE UNIVERSITY OF HIGH TECH, HUMAN TOUCH.
Ik heb het niet verzonnen. Ze schrijven het zelf allemaal in hoofdletters.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Door het in hoofdletters te schrijven maakt het niet direct een betere school.
Dat zou wel kunnen, maar hij weet wel wie je uitkiest om te dissen neem ik aan?quote:
Dat verklaart dan ook weer een hoop.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:49 schreef JanCees het volgende:
jongens mijn school is een kleuterklas vergeleken met die van hem
Wel voor 3 euro naar Artis.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:49 schreef JanCees het volgende:
Ga dan buiten Overijssel. Wat studeer jequote:Op vrijdag 4 november 2016 16:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Waar anders. Zoveel Uni's heeft Overijssel niet.
ja tochquote:
Een master public administration.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga dan buiten Overijssel. Wat studeer je
Mbo zekerquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:49 schreef JanCees het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |