Kijk, dit bedoelde ikquote:Rechtbankverslaggever Saskia Belleman heeft de normaal zo rustige Geert-Jan Knoops zelden zo boos gezien als vandaag. Knoops vindt het “absurd” en “respectloos” dat officier van justitie Bos zei dat een Wilders-proces zonder wraking geen Wilders-proces is.
Oh oke. Eigenlijk boeide het mij geen reet. Maar goed..quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NEE
[..]
NWS / Wikileaks: Campagneleider Clinton doet aan occulte rituelen
Camielgodquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo kut dat Camiel Eurlings niet meer actief is.
Bij ons zeggen ze gewoon; Ah boeiend, hier heb je die 70%.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
[ code verwijderd ]
haha lullig voor die mensen. Gelukkig had ik 54 goede antwoorden.
Jeetje, het teruglezen wel waar dus?quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn vanmiddag. Die nieuwe werd echt door iedereen gedisst. Ook niet notoire dissers deden een duit in het zakje. Episch.
Uh okquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh oke. Eigenlijk boeide het mij geen reet. Maar goed..
OvJ is niet gelijk aan een rechter he?quote:
Dit is wel een goede uni.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze gewoon; Ah boeiend, hier heb je die 70%.
Zeker, was een diss uit het boekje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, het teruglezen wel waar dus?
In Enschede is het eigenlijk een HBO.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OvJ is niet gelijk aan een rechter he?
[..]
Dit is wel een goede uni.
Een SC teruglezen is wat kansloos dus dat zou ik je niet aan willen raden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, het teruglezen wel waar dus?
Ben trots op julliequote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker, was een diss uit het boekje.
HBO of hbo, Saind komt zo om je te verbeteren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Enschede is het eigenlijk een HBO.
Dan graag een samenvatting van de ziekelijke diss in mijn DM.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een SC teruglezen is wat kansloos dus dat zou ik je niet aan willen raden.
We hadden een keer dat een tentamen zó slecht gemaakt was, dat ze 70% (de open vragen) geschrapt hebben en we dus een cijfer kregen op basis van 10 multiple gok vragen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OvJ is niet gelijk aan een rechter he?
[..]
Dit is wel een goede uni.
Ja echt enorm. Jeetje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het doet je wel wat, maar blijf maar ontkennen
hBoquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
HBO of hbo, Saind komt zo om je te verbeteren.
Saxion stelt dan ook geen poepgat voor. Blij dat ik op de University of Twente zit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Enschede is het eigenlijk een HBO.
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je steeds het laatste woord wil hebben zegt al genoeg..
[ afbeelding ]
Daar had ik het over.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Saxion stelt dan ook geen poepgat voor. Blij dat ik op de University of Twente zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |