Een milfquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kunnen we jou midden in de nacht voor wakker maken?
spreek jij uit ervaring?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zwangere vrouwen zijn echt losgeslagen beesten, die worden 's nachts wakker en gaan dan dingen schreeuwen als, IK MOET ETEN!! MAAK EEN KIPOVENSCHOTEL VOOR MIJ!!!!
quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zwangere vrouwen zijn echt losgeslagen beesten, die worden 's nachts wakker en gaan dan dingen schreeuwen als, IK MOET ETEN!! MAAK EEN KIPOVENSCHOTEL VOOR MIJ!!!!
Als ik eenmaal slaap, slaap ik goed.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is nog best een fijne gedachte. Al word ik s'nachts niet graag wakker gemaakt.
Zwangere vrouwen zijn bijna allemaal debiel. Ga je boodschappen doen, moeten ze ineens frambozenvla hebben. Iets wat ze nooit eet, maar omdat ze zwanger is moet ze het vreten.quote:
? wiequote:Op vrijdag 4 november 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verwacht dat Jojo mij gelijk geeft.
Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch een heerlijke midnight snack
Toen mijn zus zwanger was mocht ze niks eten, want overal kan een kind gehandicapt van raken. Ofzo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn bijna allemaal debiel. Ga je boodschappen doen, moeten ze ineens frambozenvla hebben. Iets wat ze nooit eet, maar omdat ze zwanger is moet ze het vreten.
We kregen een aardige lijst mee ja van wat niet goed zou zijn. Maar het valt opzich nog wel mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen mijn zus zwanger was mocht ze niks eten, want overal kan een kind gehandicapt van raken. Ofzo.
Ik eet eigenlijk nooit meer na een uur of 22.00.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat chiller dan een zak chips ja, of om met een lege maag naar bed te gaan.
Ik ben blij dat ik nooit zwanger zal zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We kregen een aardige lijst mee ja van wat niet goed zou zijn. Maar het valt opzich nog wel mee.
Jij hebt dan ook een iets gezonder ritme denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit meer na een uur of 22.00.
Anders ik wel. En idd, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit zwanger zal zijn.
[..]
Jij hebt dan ook een iets gezonder ritme denk ik.
Geeft ook allemaal niet, van tosti's rond middernacht ga je ook niet dood.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anders ik wel. En idd, dat denk ik ook.
Ik ga morgen eindelijk weer eens naar de kapper ouwe reus. Lekker opskeer man.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
When Zlatan looks into mirror it shatters because it knows never to stand between Zlatan and Zlatan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |