Klopt, ze willen allemaal kennis maken met de nieuwe schoonmoeder van hun zoon.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie moeders komen eten.
Die is wel heel ver gezocht.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, ze willen allemaal kennis maken met de nieuwe schoonmoeder van hun zoon.
Beetje financiën doen straks. Maar eerst genieten van witloftaart.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HK
Wat brengt de avond? Ik ga zo uit eten.
Genieten van een witloftaart lijkt me nogal lastig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje financiën doen straks. Maar eerst genieten van witloftaart.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genieten van een witloftaart lijkt me nogal lastig.
Het is echt lekker! Gvdquote:
ik neem aan quiche?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Het is echt lekker! Gvd
Met ham en kaas vind ik het wel prima te eten.quote:
Ja, zo kun je het ook noemen. Dit recept heeft mijn vriendin ooit eens uit de allerhande geplukt.quote:
Dan wel, maar dat komt meer omdat de ham en kaas dan genot zijn dan dat de witlof zo geweldig is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met ham en kaas vind ik het wel prima te eten.
Tosti Josti way of life.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DIe gek zat van de week midden in de nacht nog tosti's te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en neem mee: een tosti-ijzer.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon een keertje pizza eten met hafc.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kunnen we jou midden in de nacht voor wakker maken?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en neem mee: een tosti-ijzer.
Is dat zo'n bijzondere ervaring dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gewoon een keertje pizza eten met hafc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |