Doe je ook niet iedere nacht neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geeft ook allemaal niet, van tosti's rond middernacht ga je ook niet dood.
Vrijwel elke nacht, soms sla ik eens over omdat ik er te lui voor ben.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe je ook niet iedere nacht neem ik aan?
Jij toch ook.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze houdt wel van een lekkere salamiworst, de slet.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrijwel elke nacht, soms sla ik eens over omdat ik er te lui voor ben.
dit is niet bestquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrijwel elke nacht, soms sla ik eens over omdat ik er te lui voor ben.
Eet je overdag niet dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het probleem niet zo.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het probleem niet zo.
Jawel hoor, als ik opsta meestal bakje cornflakes en dan avondeten en midnight snack. Soms iets meer als ik een vreetbui heb, soms iets minder als ik geen zin heb in het avondeten.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat eet je toch niet elke dag neem ik aan?
Ik maar 5 dagen in de week.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat eet je toch niet elke dag neem ik aan?
Jij staat denk ik zo laat op dat je meteen lunch doet zeker?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor, als ik opsta meestal bakje cornflakes en dan avondeten en midnight snack. Soms iets meer als ik een vreetbui heb, soms iets minder als ik geen zin heb in het avondeten.
quote:
Ik 2x per week oid, en dat vind ik ruim voldoende. Gekookte aardappelen gaat ook nergens over eigenlijk.quote:
Jazeker, al wil ik dan rond 16:00/17:00 nog wel eens een paar bammetjes smeren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij staat denk ik zo laat op dat je meteen lunch doet zeker?
Mijn vader werd laatst kwaad in een restaurant toen hij dat bij het hoofdgerecht kreeg terwijl hij het als toetje wilde met vla.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag heb ik stoofpeertjes gegeten, fuck jullie allemaal.
Ik ben sinds de komst van mijn dochter wel regelmatiger gaan eten, en ook gezonder trouwens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, al wil ik dan rond 16:00/17:00 nog wel eens een paar bammetjes smeren.
Dan zal dat sowieso wel meespelen ja, eigenlijk moet ik daar ook op gaan letten. Maar als ik home alone ben kies ik ook meestal voor de makkelijkere, ongezonde maaltijden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben sinds de komst van mijn dochter wel regelmatiger gaan eten, en ook gezonder trouwens.
Prima eten dusquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gekookte aardappelen, doodgekookte groente en een vette gehaktbal (meestal)
quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gekookte aardappelen, doodgekookte groente en een vette gehaktbal (meestal)
Leonquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.voetbalinside.(...)een_voor_mijn_hoofdh
Heerlijke gozerquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leon
Heeft een aardig hooligan verleden trouwens. Tegenwoordig wat tammetjes.
Heeft wel humor ja. Al die kleine 'stoere' kereltjes van 12 kijken tegen hem op.quote:
Feyenoord zal dat wel met 5-0 winnen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Whoop whoop, ticket in de pocket voor Fey-Ado
Genieten man met Leonquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft wel humor ja. Al die kleine 'stoere' kereltjes van 12 kijken tegen hem op.
Die hele beker interesseert me geen moer. Maar die wedstrijd vind ik altijd tof.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord zal dat wel met 5-0 winnen.
Feyenoord is je favoriete club binnen Nederland na ADO?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hele beker interesseert me geen moer. Maar die wedstrijd vind ik altijd tof.
nee sinds ik de grond in ben gestampt weet ik wel beterquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee sinds ik de grond in ben gestampt weet ik wel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |