Dan zal dat sowieso wel meespelen ja, eigenlijk moet ik daar ook op gaan letten. Maar als ik home alone ben kies ik ook meestal voor de makkelijkere, ongezonde maaltijden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben sinds de komst van mijn dochter wel regelmatiger gaan eten, en ook gezonder trouwens.
Prima eten dusquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gekookte aardappelen, doodgekookte groente en een vette gehaktbal (meestal)
quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gekookte aardappelen, doodgekookte groente en een vette gehaktbal (meestal)
Leonquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.voetbalinside.(...)een_voor_mijn_hoofdh
Heerlijke gozerquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leon
Heeft een aardig hooligan verleden trouwens. Tegenwoordig wat tammetjes.
Heeft wel humor ja. Al die kleine 'stoere' kereltjes van 12 kijken tegen hem op.quote:
Feyenoord zal dat wel met 5-0 winnen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Whoop whoop, ticket in de pocket voor Fey-Ado
Genieten man met Leonquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft wel humor ja. Al die kleine 'stoere' kereltjes van 12 kijken tegen hem op.
Die hele beker interesseert me geen moer. Maar die wedstrijd vind ik altijd tof.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord zal dat wel met 5-0 winnen.
Feyenoord is je favoriete club binnen Nederland na ADO?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hele beker interesseert me geen moer. Maar die wedstrijd vind ik altijd tof.
nee sinds ik de grond in ben gestampt weet ik wel beterquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee sinds ik de grond in ben gestampt weet ik wel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |