oohquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neeh oor, het was geen pagina, het was gewoon een status-update van iemand. Blijkbaar van iemand met veel vrienden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:42 schreef Meike26 het volgende:
Ruime twee-onder-1-kap in Amstelveen.. Waar de verkopers geen gehoor gaven aan de oproep van makelaar om in en rond het huis een beetje te poetsen, voor de foto's.. je weet wel, je eerste indruk enzo.ik krijg de indruk dat pa of ma is overleden en de kinderen al een eerstw plunderronde deden (omdat ik die schilderijen zo zie staan). Het is zeker een prima huis. Wel te prijzig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ondertitel doet je eer aan!quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, die was ook gisteren al gepost.
Kom op, ik snap best dat je niet een jaar terugkijkt voor je iets post, maar kijk tenminste even wat de laatste paar huizen waren.
Wow... mooie vondsten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:49 schreef AchJa het volgende:
Ihkv de slaapkamers netjes houden....
Goed, het kost niks maar dan heb je ook niks.
De buren een straat verderop hebben iets met porselein...
De goedkoopste/ goedkopere hutten in Sneek zijn altijd wel een gewillig slachtoffer...quote:
zéker!quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:18 schreef k_man het volgende:
Een bad in de slaapkamer zien we wel meer, maar een vierpersoons jacuzzi?
[ afbeelding ]
Gezellig...
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel het tofste uitzicht dat je in Nederland gaat vinden.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar wat een slechte locatiequote:Op zondag 2 oktober 2016 11:05 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker handig, zo in- en uit de badkamer te moeten klimmen
Schattig huis op een enorm stuk land verder.
Misschien staat daarom dat hobbelpaard in de badkamerquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:05 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Op een meter of 30 van de A28?quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Juist mooiwat is er zo slecht aan dan?
De achterburen hebben schotelantennesquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:14 schreef R2R het volgende:
Dit ziet eruit als een profi geplaatst potje.
[ afbeelding ]
Als de wc verbouwen lukt, kan de badkamer ook wel. Mooie afvoer onder het meubel en de leidingen links ervan zien er ook goed uit...
Nog even een stopcontactje doorgetrokken over het plafond voor een lampje.
[ afbeelding ]
Hier nog een verdwaald stukje slang wat uit de muur komt en de grond in gaat.
[ afbeelding ]
We zwaaien nog even naar de fotograaf.
[ afbeelding ]
Klik
Idd natte tegelvloer en je kan je laten ingipsenquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:05 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Best behoorlijk veel achterstallig onderhoud aan de buitenkant; en dat voor een pand van ruim een miljoenquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:43 schreef k_man het volgende:
Professioneel gestut dak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aan de muren binnen te zien is dit bedoeld als 'artistiekerig authentiek VT Wonen' designquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Best behoorlijk veel achterstallig onderhoud aan de buitenkant; en dat voor een pand van ruim een miljoen![]()
Locatie, locatie !
de vuilnis staat nog in de keukenquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
aan de muren binnen te zien is dit bedoeld als 'artistiekerig authentiek VT Wonen' design
Echt helemaal niets voor mij met al die kale muren met schimmel eropquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:43 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou wat voor mijn vent zijn....linkerzijdig spastisch en linkerheup naar de klote. Ik doe het nummer van de ambulancezorg vast onder de sneltoets.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:05 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat in die woonkamer is gewoon afwerking van geimregneerd tuinhoutquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:39 schreef k_man het volgende:
"Schat, geef jij de planten nog even water?"
- "Grmbl..."![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die is momenteel flink viral aan het gaanquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:14 schreef DaMart het volgende:
Een huishouden van Jan Steen anno 2016. Dat een makelaar dit zo op Funda durft te zetten![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 voordeel, stof zal je er niet zien.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:19 schreef reteppd het volgende:
Laatst zag ik dit http://www.funda.nl/koop/zwolle/huis-85344013-van-schaikstraat-30 huis op funda. Erg mooi, maar die tegeltjes in de wc's...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zegt de eigenaar in dat stuk dat de kamers nu al leeg zijn, het staat nota bene sinds 29 september op Funda, dat is 3 dagen geleden, zorg dan gewoon dat je timing beter is, want kennelijk kun je al die zooi wel ergens kwijt, laat die foto's dan wat later maken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is momenteel flink viral aan het gaan![]()
o.a. http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)spot-op-social-media
Origineel ja.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:21 schreef revpolen het volgende:
http://www.funda.nl/koop/amstelveen/huis-49906546-brederode-33/
Opruimen?
Edit: had hem gepost en ging toen pas lezen 😂 Stond hier dus al
Ja, hij werkt wel flink goedquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:21 schreef exode het volgende:
Dat niet bepaald opgeruimde huis in Amstelveen zag ik net ook op Twitter voorbijkomen. Daar werd het een marketing truc genoemd.
Jules Deelder kan het je prima uitleggenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ben Amsterdammer dus dat zal het wel zijn
Haven naast het huis was trouwens wel leuk.
Wat een pand.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:06 schreef k_man het volgende:
Dit is nog eens een eetkamer...
[ afbeelding ]
Of anders deze:
[ afbeelding ]
Haal de TV en bed eruit en je hebt een mortuarium...quote:
En dan vergeet je dezequote:Waarschijnlijk wel het tofste uitzicht dat je in Nederland gaat vinden.
Foto's van een leeg pand zijn nooit zo aansprekend, dus kennelijk heeft de makelaar hier en daar wat aangekleed om het een beetje sfeervoller te doen lijken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:49 schreef Iemand91 het volgende:
Snap alleen niet wat beide zaken (slaapkamer en auto) te maken hebben met het gebruik van het pand als je de Wiki-pagina leest...
Oh jeetje daar durf ik niet meer onder te chillen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:43 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best leuk! Verder is een nogal saai huis. Weinig kleur, kunst, kaal ingericht. De toiletten zijn het enige dat er nog een beetje uitspringt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:19 schreef reteppd het volgende:
Laatst zag ik dit http://www.funda.nl/koop/zwolle/huis-85344013-van-schaikstraat-30 huis op funda. Erg mooi, maar die tegeltjes in de wc's...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn idee, ik vond het maar een saai, doods huis. Het toilet vond ik wel grappig, ik zou het zo laten als ik het zou kopen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 17:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Best leuk! Verder is een nogal saai huis. Weinig kleur, kunst, kaal ingericht. De toiletten zijn het enige dat er nog een beetje uitspringt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:42 schreef Meike26 het volgende:
Ruime twee-onder-1-kap in Amstelveen.. Waar de verkopers geen gehoor gaven aan de oproep van makelaar om in en rond het huis een beetje te poetsen, voor de foto's.. je weet wel, je eerste indruk enzo.truc werkt dus, huis vliegt over internet dus dat huis is zo verkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Mooie stijlkamers. De lichte kamer heeft zicht op 2 deuren die voor inkomend en uitgaand verkeer zijn. Zal wel met de hoepelrokken verband houden. De vloer is van de planken zo van de boom gemaakt. Jammer dat ze weinig van het huis laten zien. Niets van de bovenverdiepingen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:06 schreef k_man het volgende:
Dit is nog eens een eetkamer...
[ afbeelding ]
Of anders deze:
[ afbeelding ]
Of met butlers of dienstmeisjes. Door de ene deur met volle schalen naar binnen, door de andere met lege schalen weer naar buiten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:42 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Mooie stijlkamers. De lichte kamer heeft zicht op 2 deuren die voor inkomend en uitgaand verkeer zijn. Zal wel met de hoepelrokken verband houden.
Het kan ook heel goed zijn dat de tweede deur überhaupt geen functie heeft, of een kastdeur is. Je ziet dat wel vaker in oude panden. De tweede deur is er dan voor het mooi, voor de symmetrie - en soms ook om de indruk te wekken dat het huis groter is dan de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:59 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Of met butlers of dienstmeisjes. Door de ene deur met volle schalen naar binnen, door de andere met lege schalen weer naar buiten.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:37 schreef exode het volgende:
Voordat je dit huis mag kopen, moet je even akkoord gaan met de huisregels:
[ afbeelding ]
Verder geen opmerkelijk huis.
't Is een geheugensteuntje, zogenaamd voor de huisgenoten maar in werkelijkheid alleen voor de kinderen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]bij bedrijven gebeurt het wel vaker, dat je een vrijwaring en/of NDA (geheimhoudingsverklaring) moet tekenen voordat je naar binnen mag.
Mensen waarbij ik de behoefte zou hebben om hun mijn 'huisregels' uit te leggen, komen gewoon mijn huis niet in![]()
ik vind die keyboard vreemder in een badkamerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:48 schreef k_man het volgende:
Zal wel lekker galmen in de badkamer, vooral die gong. Booooooooiinnngggg!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:05 schreef Ole het volgende:
[..]
ik vind die keyboard vreemder in een badkamer
Dat huis komt me zooooo bekend voor.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:48 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er 6 kinderkamers?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat huis komt me zooooo bekend voor.
Is die niet van zangeres Anouk??
Vind het verder wel een aardig appartement trouwens.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:48 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind het verder wel een aardig appartement trouwens.
Ik kan mij bij Anouk alleen een uitgewoonde teringzooi bedenken....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat huis komt me zooooo bekend voor.
Is die niet van zangeres Anouk??
Bedoel jij Anouk zelf of een woning?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik kan mij bij Anouk alleen een uitgewoonde teringzooi bedenken....
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bedoel jij Anouk zelf of een woning?
aan het ij dacht ik http://www.bekendeburen.n(...)-penthouse-van-anoukquote:
Beneden is het ook een kantoorpand.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier meer het gevoel alsof het een kantoorpand is. Lelijke ijzerenbalk met reclame erop.
Ik gok dat dit de achtste keer is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier meer het gevoel alsof het een kantoorpand is. Lelijke ijzerenbalk met reclame erop.
Het gaat een beetje ver, maar ik vindt het eigenlijk best gaaf.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAHH!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:34 schreef exode het volgende:
De container staat alvast voor de deur:
[ afbeelding ]
Volgens mij een typisch 'familie verkoopt huis na overlijden familielid'. Hier het huis.
Klopt toch? De achtergevel van het huis en van de schuur liggen toch tegenover elkaar?quote:
Dat ga ik onthouden als ons huis te koop komt, onze tuin ligt op het Noorden, de schuur op het Zuiden. Het ligt dus blijkbaar aan mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klopt toch? De achtergevel van het huis en van de schuur liggen toch tegenover elkaar?
Er is ook tuin aan de voor- en zijkant. Dat zou verklaren dat het achter niet zo groot is maar in zijn totaliteit wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:31 schreef exode het volgende:
[..]
Dat ga ik onthouden als ons huis te koop komt, onze tuin ligt op het Noorden, de schuur op het Zuiden. Het ligt dus blijkbaar aan mij.![]()
Ik vind het verwarrend.
Overigens staat in de omschrijving dat de tuin op het Westen ligt maar ik zie dan bij de kenmerken het Noordoosten staat. De kenmerken suggereren een tuin van 100 m, maar die foto tja...ik ben slecht hoor mbt ruimtelijke inzicht, maar die tuin is een stuk kleiner volgens mij. Ik val hier vooral over omdat ik het huis kreeg gemaild als mogelijk huis voor ons, dan kijk je misschien net wat anders naar die stomme details.
werkelijk een prahchtig huis van top tot teenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:27 schreef k_man het volgende:
Een opvallend eerlijke foto, maar of het helpt om je huis snel te verkopen?
[ afbeelding ]
Die twee waxinelichtjesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:18 schreef exode het volgende:
Het huis ziet er netjes uit en is volledig leeg maar in de keuken is wat sfeer gebracht.
[ afbeelding ]
De makelaar heeft werkelijk het meest ongelukkige moment gepakt: de enige trein die daar rijdt, is naar het spoorwegmuseum. Dat stelt niets voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
werkelijk een prahchtig huis van top tot teen
Maar niet voor die prijs met een trein achter in de tuin. Als ie bijv in de categorie 300-500k was misschien. Mara voor die prijs heb je net zo mooi of mooier en ruimer zonder een trein
Mensen die bekend zijn in Utrecht weten dat daar nauwelijks treinverkeer is, alleen de museum trein rijdt daar en soms een goederentrein. Dat formaat, met tuin, in die buurt, is dat geld zeker waard.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar niet voor die prijs met een trein achter in de tuin. Als ie bijv in de categorie 300-500k was misschien. Mara voor die prijs heb je net zo mooi of mooier en ruimer zonder een trein
Midden in Wittevrouwen, een huis van die grootte mét royale tuin voor 300-500k? Dat gaat niet gebeuren....quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bedoel jij Anouk zelf of een woning?
Voor 1.6 miljoen mag er toch wel een fatsoenlijke fotograaf vanaf. Manman wat een amateurisme. Ben je lekker mee zon beunhaas als je je hut wil verpatsenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:44 schreef Krisp het volgende:
[..]
De makelaar heeft werkelijk het meest ongelukkige moment gepakt: de enige trein die daar rijdt, is naar het spoorwegmuseum. Dat stelt niets voor.
Ik weet niet of het huis deze prijs waard is, maar dat het meer dan 1.000.000 is, verbaast me niets.
Die treinfoto? De Maliebaan en omgeving hoort tot de duurste delen van Utrecht. Iedereen die ook maar een beetje aan het kijken is naar huizen in die wijk weet dat daar nauwelijks treinen rijden. De pendel naar het spoorwegmuseum rijdt 8 keer per dag, dat zijn 16 treinen tussen 09:00 en 17.00. Doorgaande treinen rijden er niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor 1.6 miljoen mag er toch wel een fatsoenlijke fotograaf vanaf. Manman wat een amateurisme. Ben je lekker mee zon beunhaas als je je hut wil verpatsen
Ik vind vooral die foto aan de rechterkant vrij bijzonder. Op deze foto ook te zien.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:03 schreef k_man het volgende:
Zo, wat een garderobe bij de voordeur... Apart rekje voor de kinderjasjes, kasten voor de verzameling handtassen, plank voor de hoedjes. Daar is over nagedacht.
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ze hier sowieso wel wat met mode hebben...
Is volgens mij een foto van Helmut Newton, een heel bekende mode-fotograaf die daarnaast vooral bekend is van dit soort foto's van blote vrouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ik vind vooral die foto aan de rechterkant vrij bijzonder. Op deze foto ook te zien.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:03 schreef k_man het volgende:
Zo, wat een garderobe bij de voordeur... Apart rekje voor de kinderjasjes, kasten voor de verzameling handtassen, plank voor de hoedjes. Daar is over nagedacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatsen bij hun netnummer noemenquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:27 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
...
Jammer dat het in 020 is.
aan buitenkant van gebouw zie je niet af dat het van binnen zo mooi verbouwd isquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:03 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd leuk die spiegelsquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een kastbest wel mooi, je kan er aardig trainen ook
![]()
[ afbeelding ]
Tering, spoorwegovergangen ín de stad!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:27 schreef k_man het volgende:
Een opvallend eerlijke foto, maar of het helpt om je huis snel te verkopen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |