oohquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neeh oor, het was geen pagina, het was gewoon een status-update van iemand. Blijkbaar van iemand met veel vrienden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:42 schreef Meike26 het volgende:
Ruime twee-onder-1-kap in Amstelveen.. Waar de verkopers geen gehoor gaven aan de oproep van makelaar om in en rond het huis een beetje te poetsen, voor de foto's.. je weet wel, je eerste indruk enzo.ik krijg de indruk dat pa of ma is overleden en de kinderen al een eerstw plunderronde deden (omdat ik die schilderijen zo zie staan). Het is zeker een prima huis. Wel te prijzig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ondertitel doet je eer aan!quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, die was ook gisteren al gepost.
Kom op, ik snap best dat je niet een jaar terugkijkt voor je iets post, maar kijk tenminste even wat de laatste paar huizen waren.
Wow... mooie vondsten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:49 schreef AchJa het volgende:
Ihkv de slaapkamers netjes houden....
Goed, het kost niks maar dan heb je ook niks.
De buren een straat verderop hebben iets met porselein...
De goedkoopste/ goedkopere hutten in Sneek zijn altijd wel een gewillig slachtoffer...quote:
zéker!quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:18 schreef k_man het volgende:
Een bad in de slaapkamer zien we wel meer, maar een vierpersoons jacuzzi?
[ afbeelding ]
Gezellig...
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel het tofste uitzicht dat je in Nederland gaat vinden.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar wat een slechte locatiequote:Op zondag 2 oktober 2016 11:05 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker handig, zo in- en uit de badkamer te moeten klimmen
Schattig huis op een enorm stuk land verder.
Misschien staat daarom dat hobbelpaard in de badkamerquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:05 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Op een meter of 30 van de A28?quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Juist mooiwat is er zo slecht aan dan?
De achterburen hebben schotelantennesquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:14 schreef R2R het volgende:
Dit ziet eruit als een profi geplaatst potje.
[ afbeelding ]
Als de wc verbouwen lukt, kan de badkamer ook wel. Mooie afvoer onder het meubel en de leidingen links ervan zien er ook goed uit...
Nog even een stopcontactje doorgetrokken over het plafond voor een lampje.
[ afbeelding ]
Hier nog een verdwaald stukje slang wat uit de muur komt en de grond in gaat.
[ afbeelding ]
We zwaaien nog even naar de fotograaf.
[ afbeelding ]
Klik
Idd natte tegelvloer en je kan je laten ingipsenquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:05 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Best behoorlijk veel achterstallig onderhoud aan de buitenkant; en dat voor een pand van ruim een miljoenquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:43 schreef k_man het volgende:
Professioneel gestut dak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aan de muren binnen te zien is dit bedoeld als 'artistiekerig authentiek VT Wonen' designquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Best behoorlijk veel achterstallig onderhoud aan de buitenkant; en dat voor een pand van ruim een miljoen![]()
Locatie, locatie !
de vuilnis staat nog in de keukenquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
aan de muren binnen te zien is dit bedoeld als 'artistiekerig authentiek VT Wonen' design
Echt helemaal niets voor mij met al die kale muren met schimmel eropquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:43 schreef k_man het volgende:
Professioneel gestut dak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou wat voor mijn vent zijn....linkerzijdig spastisch en linkerheup naar de klote. Ik doe het nummer van de ambulancezorg vast onder de sneltoets.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:05 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |